Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mariel: Mulla esikon aikaan ovistestit tummu hitusen nopeempaa kun r-testit, mutta siis tasavahvat viivat mulla ainakin oli vasta sitten kun r-testikin oli aikalailla tumma! Plussatuulia sinne kovasti!:smiley-bounce016
 
Täällähän on monella testaukset tulossa, jännittäviä aikoja elellään taas :wink

Omaa napaa: Miehen kanssa tultiin eilen siihen tulokseen, että käytetään ainakin tuo yksi jäljellä oleva rengas pois ja seurallaan mun oireilua. Reseptin loput 3 rengasta ostetaan yksitellen, jolloin käytön voi lopettaa helposti jos halutaan lopettaa jo ennen syksyä. Mies haluaisi jotain ehkäisyä vielä käyttää eli kumeilla varmaan jatketaan renkaiden jälkeen. Saa nähdä miten pitkään se jaksaa niiden kanssa räpeltää :grin:rolleyes: Ei se aiemminkaan niistä tykännyt... :wink
 
onnittelut jojoballe ja mintulle plussasta, inshaAllah viiva vahvistuu, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja yms. :)

larissa mitä se sun ukkos nyt huopaa sieelä ku pitäs soutaa :) inshaAllap pääsette pian yrittään :)

mariel tervetuloa ja plussatuulia :)

plussatuulia kaikille tasapuolisesti, nyt jatkakaa sitä plussa-aaltoa :)
 
Paljon onnea lissufin! :smiley-bounce013

Gatusa
, vähän varovainen on tuo minun mies. Kyllä se tästä hissuksiin, samaa mieltä kuitenkin ollaan siitä että lapsi(a) halutaan. Jospa se tässä heräisi tosiasioihin, että ei sitä aikaa loputtomiin ole...

Pää kehittelee täällä kaikenlaisia haaveita. Ei olisi pitänyt lueskella kiinnittymisvuodoista mitään... :grin
 
mandah kiitos kysymästä täällä voidaan paksusti ja etoo ja koko aamun huimannu et hyvä että pystyssä pysyny ja piti laittaa aamiainen ja valmistella eväitä esikolle jne. vieläki huimaa ja etoo vaikka oon syöny. ukko sai aamulla potkun takamuksee ku kuulin keittiööm asti kuinka se rupes julistaa veljellee mikä tulis pojalle nimeks ja totesin et unohtuko et alakautta synnytettäes mä oon hereil ja sillo minä oon se joka nimen lausuu inshaAllah ku mies ei ol samas huonees vaan oottaa ulkopuolella. joten hermostuin miehelle hieman. täällä suht moni nainen haluaa ilmeisesti sektion ku ei haluu tuntee mitää ni joku muu antaa aina nimen et äiti saa tietää nimen herätessään mut minä ku oon synnyttän jo isokokosen lapsen alakautta ni tiedän mitä se on ja tämäki inshaAllah tulee samaa tietä ku eka ni eipä muut sitä mun selän takana päätä. :)
 
Gatusa, aika jännä tuo nimi juttu. Olis kamalaa jos joku muu päättäis oman lapsen nimen! Inhottavaa kyllä toi pahoinvointi ja huimaus. Mulla kumpaakin lasta oottaessa oli kans tosi kamala pahoinvointi sen ekan kolmanneksen ajan. Että sitä saan oottaa sit myös silt kolmannelta.

Muoks. Missä se Tiituli viipyy!? Mua jännittää niin kamalasti :D
 
eiks oleki jännä systeemi, mut minä ku oon itsepäinen suomalainen ni ei oikei toimi mun kohal noi suunnitelmat :) etenki ku tuon suvussa on esim 2 mohammed ali nimellä olevaa, sit löytyy muita joilla on toistesa kans samat nimet ni mä en todellakaa halua että mun lapsel on sama nimi ku useimmilla tuon suvussa. ja mä oon tarkka mikä tulee nimeksi, sellai että tietää et kun on sukuloimas ni kukaa ei kysy et minuako tarkotit vai lasta. anopillaha on aina toiveensa mut oon tehny selväks et toiveita EI OTETA VASTAAN :)
 
Gatusa: Todella jännä tuo nimenanto juttu verrattuna täkäläiseen tapaan, toivottavasti kaikki menee niin että pääset itse nimen sanomaan!
 
Nimenannosta on pakko minunkin kokemukseni kertoa. Exäni sukulainen sai aikanaan lapsen ja tälle annettiin hyvin hyvin vanhahtava nimi. Minä sitten sitä ihmettelemään, että miksi pienelle lapselle noin vanha nimi? Exäni selitti, että KAIKILLE lapsille joita heidän suvussaan syntyy annetaan jonkin isoisoisoiso vanhemman nimi.. :eek: Siihen loppui aika hyvin minun haluni lapsen hankintaan hänen kanssaan :grin Jollei lapsen äidillä ole sanomista asiaan mikä tulee lapsen nimeksi vaan sen päättää miehen suku niin miten sitten muiden asioiden laita :grin
 
Nimistä puheenollen, vuosia sitten hesarin sunnuntai lehdessä kastettujen kohdalla oli ilmoitus: "Rakkautemme hedelmä sai kasteen ja nimeksi tuli" Mango Helena. Anteeksi jos minusta tämä oli huvittava nimi :grin Mut siis ei nyt mun mielestä tuota rakkautemme hedelmää voi noin kirjaimellisesti käyttää
 
Meillä nimeomaan mies on ollut sitä mieltä, että meille ei tartte edes tulla nimiä ehdottamaan, päinvastoin jos jotain ehdotetaan niin se on sitten ehdoton ei yleensä.
Meillä kun suvuissa voi sitten käydä niin, että "nimen keksijä" alkaa mainostamaan miten juuri hän valitsi ja keksi lapselle hyvän nimen....
Ja me on alettu nimiä miettiä vasta sitten kun on tutustuttu lapseen ja oikeestaan molemmille nimet on tullu sitten itsestään. Esikoisen nimi välähti yöllä, heräsin siihen että tämä se on ja miehellä oli visio kuopukselle joka sit tuntui omalta. Molempien nimet tosin lyötiin lukkoon vasta kun pappi hoksasi että nimi puuttuu paperista, etä saako hän keksiä ite kun on viiva jätetty tyhjäksi :grin Haluttiin vaan olla varmoja :p
 
Gatusa, onnea raskaudesta, tosi hyvä että on tukilääkitys ja vuodelepo. <3 Nyt vaan toivotaan, että saat syliin asti pienokaisen. Toi sun historia on ihan kamala, kun mietin miltä jo yksikin kkm tuntuu... :'(
Hassu tuo nimijuttu, mä oisin vetässy miestä korville jos ois mun sektion jälkeen nimenny pojan sepoksi kuten meinasi vitsillä koko raskauden :D nyt on vähän harvinaisempi, mutta ihan tosi perinteinen suomalainen nimi lapsella :D

Jojoba, lissufin ja Minttu89 onnea plussista ja siitä ne lähtee vahvistumaan <3
 
Olipas paljon taas tekstiä ilmestynyt!

Jojoballe ja Mintulle onnittelut! Tarrasukkia!
Ihanaa Lissufin, että viikot on digiin nousseet! Nyt nautiskele!

on: kp26/26-33, dpo 11 Kummallinen tämä naisen mieli. Olen täällä viikon verran piinaillut ja halunnut päästä testaamaan niin pian kuin suinkin on mahdollista. Nyt kun sellaiset järkevät testauspäivät alkaa olla käsillä, niin minun ei enää tee ollenkaan mieli testata. Pelottaa, että sieltä tulee se nega. Olen siis onnellisen tietämättömässä tilassa juuri nyt. Oireetkin on kaikonneet tai ainakin pienentyneet. Oikeastaan ainoa kummallisen tuntuinen juttu on nännien kutina. Maanantaina olisi dpo14. Ehkä sunnuntaina tai maanantaina voisi testata. Ellei täti tule.
 
laurushka kiitos onnitteluista, luulekko nä että mä saan noudattaa lääkärin määräystä kirjaimellisesti? lääkäri huutais mulle ja ukolle tai no lähinnä ukolle koska en saa levätä kunnol. siivoa, laita ruoka, laita aamiainen, tiskaa, auta vespan korjaamises jne...ei iha toteuta vuodelevon määritelmää.
langon vaimon esikon nimen valitsi anoppi eli langon äiti ku sektio tehtiin nukutuksessa. lapsen äiti sano lapsen nimen herätessää ni hoitaja sano että lapsella on jo nimi, sun anoppis anto lapselle nimen (tässä tapauksessa oli tosin erittäin hyvä asia että näin kävi koska muuten lapsi olisi saanu sellasen nimen että häpeää saa kantaa koko elämän eikä työelämäs paljoa mahiksii ois sil nimel)
 
Takaisin
Top