Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:angel13Gatusa on niin suomalainen :-D tiedän kans tuon nimeämis asian siellä kulttuurissa.. eroaa meidän ja minusta Suomessa annetaan usein vähän mitä sattuu siksi että sellaista saa tehdä. En arvostele mutta itse olen miettinyt paljon nimiä joskus ja keksinkin mutta se pienokainen meni kesken joten jätin nimen ikäänkuin rauhaan ja pois. Itse pidän perinteisistä joissa höysteenä jotain erikoista ja Raamatun nimet on jees.
Onnea Gatusa raskauden aikana <3 muista se lepo!!!!!!!!
Jojoba & Minttu89 plussia ovat jo kummatkin ja niihin toivotan vahvistumista eli onnittelut ja paljon vauvaliimaa :) ihanaa!
lissufin meidän lissu! Onnea matkaan ja kyllä tosiasia kannattaa ottaa tosissaan niinku nyt otatkin eli kaikkea ihanaa odotukseen tulehan kertomaan kuulumisia sitten.
Mariel jaiks aika kuivaa tommonen nimirutiini! :)
Ovistestit tummuu jos on raskaana hihi ;-).
Toivotan parahautta ja aika varmalta kuulostaa.

Mulla meni labra hyvin. Palkitsin itseni sen jälkeen ihanalla omavalintaisella salaatilla ja tulin ähkyyn vaikka ei sisältänyt mitään makarooneja.
Kp3 ja ei jaksaisi odottaa piinaviikkoihin. Meillä kun on nyt semmonen ei-yritystä kierto meneillään :) :-( aion saada painoa pois ja tilasin 100cm x 100cm trampoliinin eli siinä pompin ja voimistelen sitte kotosalla. Tuun kertoo auttoiko heti kun se on saapunut. Onko hyppiminen ihan sallittua raskaudessa ja oviksen jälkeen, hassu kysymys. (Kuvittelin että tietenkin kysyn tätä teiltä laughing7)
Piinailijoille paljon tsemppiä! Rauhaa ja rakkautta <3

Mulla on ollu nyt semi säännölliset noi menkat mut ikäänkuin ne ei antaisi minulle enää (epä)toivoa raskaudesta. Toisaalta hyvä että säännöllistynyt koska sit kun alkaa heittää niin se enteilee jostain ellei stressiä tai lääkitystä yms. Ja luulen että saan paljon oireita mutta
Who knows!? En viimeksi km kohdalla saanut mitään selkeää. :/

PLUSSAA ELI PLUSSATKAA ENEMMÄN KUIN KMARKETIN KASSALLA!
:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:signs003:signs003:signs003:Heartbigred:sign19:sign17:ky Olen vähän enemmän omaitseni näitten hymiövaltausten kanssa:computer005
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos tuhannesti kaikille :Heartred Tippa tuli linssiin. Minä tuun kertomaan ultran jälkeen kuulumisia. Salaa kyllä edelleen lueskelen teidän kuumeiluja ja toivon koko sydämestäni että kaikki saatte plussan. Mä lähen kauppaan ostamaan kunnon pihvit :grin Tää on kyl eri sorttia kun tyttäreni hänen kanssaan alkuraskaudesta lähtien meni maitotuotteita hurjasti ja nyt kroppa vaatii lihaa. Erikoista
 
kiitos kiwibird, meillä tosiaa on nimivaihtoehdot valmiina ollu jo jonki aikaa täällä lopullinen tulee sit sen mukaa millai tää on kunha näkee kuinka aktiivinen on pienokainen, nimet on perinteisiä kunnon nimiä joiden käännös suurimmassa osassa löytyy myös suomesta :)
tsemppiä painonpudotusprojektiin ja inshaAllah labroist tulee hyvät tulokset ja tästä kierrosta plussa :)
 
mäki söin muute iha normi kotiruokaa kunnol ja lihaa jne, nyt toki raskauden takia oon lihan perää mut mielitekona on salaatit ja hedelmät. no tiedä häntä miten menee... inshaAllah tulee terve lapsi. mut lissul kyl kuulostaa vähä poika oireilt mut sit jos on tyttö ni ei välttämättä rauhallisimmast pääst :)
 
Kiwibird: mä kävin särkänniemessä kaikissa laitteissa rv 9. Kysyin neuvolasta neuvoa ja soitin myös särkänniemeen. Ei estettä jos turvakaiteet menee kiinni. Eikä tullu ees huonoa oloa :) kovia iskuja olis vältettävä...ja omalla vastuulla.

Tervetuloa uudet! Nimet unohtui jo kun niin paljon tekstiä tullut!! :)

Oliko se larissa jolla renkaan lopetus menossa ja mies haluu kumin käyttöön...? Mulla on niin että oon allerginen kumille joten sitä vaihtoehtoa en voinut valita :)

Öö... Nykyään on paljon kaikkia nimiä omena, vanilja ym. Itse en ehkä antaisi mutta ei nimi miestä pahenna... Pyrin ajattelemaan että minkä niminen lapsi haluaisi olla ja ettei sitä tartteis kiusata koulussa nimen takia...

Joku uusista oli plussannu!!! Onnea! Viivahan siinä näkyi!

Niin paljon asiaa tullu että en voi mitenkään kaikille kommentoida kun en muista...

Madh: jospa tulis plussa

Kellä oli ovistesti näyttänyt plussaa mahdollisen raskauden?testaamaan vaan!!!

On. Nyt olis vissiin dpo 1-2... Korjatkaa jos väärässä ovis oli siis 13-14.5....
Alamaha turvonneen tuntuinen ja mekka jomotusta ja paineen tunnetta on. Vasempaan rintaan vihloo. Kiinnittymistä?


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Freyja86/15.5-?
DarkMimosa/17.5-?
Dawwe/21.-23.5 (dpo14 23.5)
Laurushka/ 24.-26.5
Diku/ 25.-26.5
Mandah/25.-27.5. (Dpo14 21.5.)
Madh91/28.-30.5
Aurinkoinen/6.-8.6
kiwibird69/15.-17.6
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)




Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky87, juu minähän se. Saa nyt sitten nähdä milloin se rengas lopetetaan. Ei mulla mikään hengenhätä ole tämän lapsiasian kanssa, joten haluan antaa miehelle miettimisaikaa. Ei siitä mitään tule, jos painostamalla saan toisen suostuteltua tähän hommaan. Mutta ei meillä kyllä vuosia ole miettimisaikaa...

Oisinpa minäkin kumille allerginen ;D

Ei sulla lucky87 varmaan vielä kiinnitymistä ole, se tapahtuu ymmärtääkseni vasta 5-10 päivää oviksesta. Korjatkaa, jos olen väärässä. Varmaan keltarauhanen siellä kipuilee.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Äsken päiväpissasta testasin huvikseni negan :D En ollut montaa tuntia pidätellyt ja veikkasinkin et nega sieltä tulee. Yritän muistaa sunnuntaina aamusta testailla uudestaan jos vielä tarve.

Jännä olo sinänsä sillä yhtään ei tunne et menkat alkais mut ei kyllä raskaana oloakaan :D
 
Mulla sattuu mahaan niin kovaa että vois menkat tulla ihan millon vaan ja runsaina... Vaaleita lima klönttejä vaan. Pitää tänään vielä ovis tikuttaa jos oonki erehtynyt.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
mä niin toivon lucky että saat plussan raskaustestiin vihdoin ja menkat pysyis pois sinne hamaan tulevaisuuteen asti.

freyja mua jännittää sun puolesta :)
 
Luck87, ehkä ovuloitkin molemmilta puolilta!

Plussaa toivon Luckylle, Freyjalle ja kaikille, joilla se olisi ajankohtaista! :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Voiko niin käydä... En usko että mulle ainakaan ku on sitä monirakkilaisuutta...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Freyja86/15.5-?
DarkMimosa/17.5-?
Dawwe/21.-23.5 (dpo14 23.5)
Laurushka/ 24.-26.5
Diku/ 25.-26.5
Mandah/25.-27.5. (Dpo14 21.5.)
Madh91/28.-30.5
Aurinkoinen/6.-8.6
kiwibird69/15.-17.6
Lucky/ 1.6-2.6 (dpo 14 28.-29.5)
Elya/ 9.-11.6.


Lisäilin itseni listaan, pitkä aikahan testailuihin on vielä kun nyt elellään kp4.
 
Lucky, kyllähän se on mahdollista. Eihän niitä epäidenttisiä kaksosia muuten syntyisi :) En tiedä sitten miten pco vaikuttaa asiaan...

Muoks. Muistelen muuten lukeneeni yhtä blogia, jonka kirjoittajalla on pco ja olivat aloittamassa hoitoja, kun hän yllättäen tulikin luomuna raskaaksi. Sai vielä kaiken lisäksi kaksoset!!! :eek:;):)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top