Vadelmaa
Piirimestaruustason postaaja
Gatusa on niin suomalainen :-D tiedän kans tuon nimeämis asian siellä kulttuurissa.. eroaa meidän ja minusta Suomessa annetaan usein vähän mitä sattuu siksi että sellaista saa tehdä. En arvostele mutta itse olen miettinyt paljon nimiä joskus ja keksinkin mutta se pienokainen meni kesken joten jätin nimen ikäänkuin rauhaan ja pois. Itse pidän perinteisistä joissa höysteenä jotain erikoista ja Raamatun nimet on jees.
Onnea Gatusa raskauden aikana muista se lepo!!!!!!!!
Jojoba & Minttu89 plussia ovat jo kummatkin ja niihin toivotan vahvistumista eli onnittelut ja paljon vauvaliimaa :) ihanaa!
lissufin meidän lissu! Onnea matkaan ja kyllä tosiasia kannattaa ottaa tosissaan niinku nyt otatkin eli kaikkea ihanaa odotukseen tulehan kertomaan kuulumisia sitten.
Mariel jaiks aika kuivaa tommonen nimirutiini! :)
Ovistestit tummuu jos on raskaana hihi ;-).
Toivotan parahautta ja aika varmalta kuulostaa.
Mulla meni labra hyvin. Palkitsin itseni sen jälkeen ihanalla omavalintaisella salaatilla ja tulin ähkyyn vaikka ei sisältänyt mitään makarooneja.
Kp3 ja ei jaksaisi odottaa piinaviikkoihin. Meillä kun on nyt semmonen ei-yritystä kierto meneillään :) :-( aion saada painoa pois ja tilasin 100cm x 100cm trampoliinin eli siinä pompin ja voimistelen sitte kotosalla. Tuun kertoo auttoiko heti kun se on saapunut. Onko hyppiminen ihan sallittua raskaudessa ja oviksen jälkeen, hassu kysymys. (Kuvittelin että tietenkin kysyn tätä teiltä )
Piinailijoille paljon tsemppiä! Rauhaa ja rakkautta
Mulla on ollu nyt semi säännölliset noi menkat mut ikäänkuin ne ei antaisi minulle enää (epä)toivoa raskaudesta. Toisaalta hyvä että säännöllistynyt koska sit kun alkaa heittää niin se enteilee jostain ellei stressiä tai lääkitystä yms. Ja luulen että saan paljon oireita mutta
Who knows!? En viimeksi km kohdalla saanut mitään selkeää. :/
PLUSSAA ELI PLUSSATKAA ENEMMÄN KUIN KMARKETIN KASSALLA!
Olen vähän enemmän omaitseni näitten hymiövaltausten kanssa
Onnea Gatusa raskauden aikana muista se lepo!!!!!!!!
Jojoba & Minttu89 plussia ovat jo kummatkin ja niihin toivotan vahvistumista eli onnittelut ja paljon vauvaliimaa :) ihanaa!
lissufin meidän lissu! Onnea matkaan ja kyllä tosiasia kannattaa ottaa tosissaan niinku nyt otatkin eli kaikkea ihanaa odotukseen tulehan kertomaan kuulumisia sitten.
Mariel jaiks aika kuivaa tommonen nimirutiini! :)
Ovistestit tummuu jos on raskaana hihi ;-).
Toivotan parahautta ja aika varmalta kuulostaa.
Mulla meni labra hyvin. Palkitsin itseni sen jälkeen ihanalla omavalintaisella salaatilla ja tulin ähkyyn vaikka ei sisältänyt mitään makarooneja.
Kp3 ja ei jaksaisi odottaa piinaviikkoihin. Meillä kun on nyt semmonen ei-yritystä kierto meneillään :) :-( aion saada painoa pois ja tilasin 100cm x 100cm trampoliinin eli siinä pompin ja voimistelen sitte kotosalla. Tuun kertoo auttoiko heti kun se on saapunut. Onko hyppiminen ihan sallittua raskaudessa ja oviksen jälkeen, hassu kysymys. (Kuvittelin että tietenkin kysyn tätä teiltä )
Piinailijoille paljon tsemppiä! Rauhaa ja rakkautta
Mulla on ollu nyt semi säännölliset noi menkat mut ikäänkuin ne ei antaisi minulle enää (epä)toivoa raskaudesta. Toisaalta hyvä että säännöllistynyt koska sit kun alkaa heittää niin se enteilee jostain ellei stressiä tai lääkitystä yms. Ja luulen että saan paljon oireita mutta
Who knows!? En viimeksi km kohdalla saanut mitään selkeää. :/
PLUSSAA ELI PLUSSATKAA ENEMMÄN KUIN KMARKETIN KASSALLA!
Olen vähän enemmän omaitseni näitten hymiövaltausten kanssa
Muokattu viimeksi: