Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa oltiin :) ja oon käynyt stalkkaamassa sun kuulumisia välillä :) ja etkö sä käyny tuolla raskaaksi 2013 ketjusta plussanneissa kirjottelemassa, vai muistanko ihan väärin? :)
 
Dawwe/21.-23.5
Madh91/28.-30.5
kiwibird69/15.-17.6
Laurushka/ 24.-26.5
Mandah/25.-27.5. (Dpo14 21.5.)
Aurinkoinen/6.-8.6

Toiveajattelua mutta voipahan sen siihen laittaa kun ei oo mitään järkevää ehkäisyä käytössä ja kuumeilen :D ompahan vaan positiivinen ylläri jos kävis "vahinko" :D
 
juu kävinhä minä laurushka mut meni kesken ja nyt sit yritys no 6 ja rv 8+3 menossa, tukilääkitys määrättii ja eka kolmannes vuodelepoa.
 
Madh91/28.-30.5
kiwibird69/15.-17.6
Laurushka/ 24.-26.5
Mandah/25.-27.5. (Dpo14 21.5.)
Aurinkoinen/6.-8.6
DarkMimosa/17.5-?

Aamulla meinasin ehka testata josehdin ja muistan nyt kp32/28 eilen illalla nega (olin pidatelly vaan pari tuntii).
 
Tiituli90, tein äsken aamupissasta testin ja edelleen negaa näyttää :( Oireita ei oo oikeestaan tädin suuntaan eikä plussa-suuntaan. Että eikai tässä auta muu kuin odotella rauhassa josko se täti sieltä kurvais mahdollisimman pian paikalle.
Tänään mulla on työpaikan virkistyspäivä jossa aion hyvällä omalla tunnolla juoda jokusen siiderin kun noin selvää negaa ne r-testit näyttää.
 
Täällä jännitys korvissa... eilen päiväpissasta erittäin haalea plussa ja tänään aamulla sit vielä haalea mutta selkee toinen viiva ! :smiley-bounce013 Mulla on marevan lääkitys aikasemman veritulpan takia ja jos toi plussa tosta johkin vahvistuu ni taitaa tulla mulle lääkkeen vaihto eteen ! :)) jänskättää.... ja kaikki tullu testiajan sisällä !! :)
 
Huomenta, täällä nelosta haaveileva mamma liittyy teidän sekaan
happy.gif
Edelliset syntyneet 2009, 2011 ja 2013. Menkat oli 15.4 ja ovulaation piti olla 29.4 mutta olikin 1.5 kovien kipujen kanssa, miehen kans sit tuli sekstailtua 29.4 kun ei ovulaatiokipuja kuulunut ja myöskin ovulaation jälkeen. Ovulaation mukaan mulla olis pitäny menkat olla 17.4, nyt ovulaatiosta 15 päivää aikaa ja eilen illalla oli ihan hirveen huono olo että tupakilta ku tulin niin yökkäsin 3 kertaa peräkkäin ja oli aika lähellä ettei oksu lentäny (näin mulla tapahtui 2 muustakin lapsesta tupakoidessa). Seksi miehen kanssa eilen illalla sattu oikeaan puoleiseen alavatsaan että piti keskeyttää koko homma, tässä 5 päivää sitten mulla tuhrutti 2 päivää ja sitäkin tuli vain pyyhkiessä ja loppu seinään, olin ihan varma että menkat alkaa muttei alkanu, nännit tuntuu välillä kipeiltä myös ja tuntuu ku vessassa sais ravata normaalia useammin. Eilen tein illalla huvikseni testin kun oon tämmönen himotestaaja
grin.gif
Ja tänä aamuna tuli myös tehtyä, liitän kuvan tähän ja se kuva on aika huono kun valotus oli aika huonohko mutta sanokaapas näättekö kuvassa mitään
happy.gif
Ylempi testi tehty siis eilen illalla ja alempi tänään aamulla. Sunnuntaina ajattelin tehdä ihan Clearblue viikkonäytöllisen testin ettei menis kokoajan kauheena rahaa nuihin liuskatesteihin, saapa heti varmuuden paremmin Clearbluella
happy.gif


Aviary Photo_130446871531887711.jpg


Kp 32/28
 
Onnittelut Jojoballe haaleasta plussasta ja toivottavasti vahvistuu :)

On: täällä kp 31/29-31 alkoi ja ei mitään vuotoa mihinkään suuntaan. Menkkaoireita ei ole. Tissejä särkenyt eilen koko päivän ja ihan vähän ovat arat, mut oon varma et kuvittelen sen :D Sunnuntaina ajattelin testata jos ei täti sitä ennen saavu.

Miten muut joilla epäsäännöllinen kierto, milloin kannattaa testata? Siis kun en oo tikutellut ovista enkä tiedä yhtään tiedä et onko se ollut vaiko ei. Kierto on siis km jälkeen ollut 34, 31, 39 ja 29 päivää... Jotenkin tunne et joko tulee plussaa tai sit pitkä ovuloimaton kierto taas.
 
Onnea jojoba! :)

Tervetuloa Minttu ja kyllä nuo ihan plussilta näyttäis että onnea!! :)
 
Onnittelut Jojoballe :Heartred Viivalle vahvistumista :Heartpink
Freyja: Testiä siis :)
Mintulla plussaa testissä :Heartpink

Madh91/28.-30.5
kiwibird69/15.-17.6
Laurushka/ 24.-26.5
Mandah/25.-27.5. (Dpo14 21.5.)
Aurinkoinen/6.-8.6
DarkMimosa/17.5-?
Diku/ 25-26.5
 
Madh91/28.-30.5
kiwibird69/15.-17.6
Laurushka/ 24.-26.5
Mandah/25.-27.5. (Dpo14 21.5.)
Aurinkoinen/6.-8.6
DarkMimosa/17.5-?
Diku/ 25.-26.5
Freyja86/15.5-?
 
Mustikalle harmittelut negan testaamisesta! :sad001

Jojoballe onnittelut haamuilusta, vahvistumista sinne:)

Minttu89: Nään molemmissa viivan kyllä, onnittelut!!:)

Tiituli, miten siellä??

Freyjalle plussa onnea kunhan testaat!:Heartred Kannattaa varmaan alottaa testailu pitemmän kierron mukaan jos vaan maltat sinne asti (mä en ole hyvä sanomaan kun en malta yhtään mitä tulee testeihin:) )

On. Dpo13 Viiva vahvistunut entisestään, kohta vois uudestaan digillä testailla..ehkä maanantaina kun ois dpo16 ja rv4+1, niin eiks sillon vois digi olla jo sen 2-3? Kipuja on kaikenlaisia alavatsalla, välillä vähän säikäyttääkin kun en niin tarkkaan muista esikolta millasia ne oli, kovia ne oli sen muistan mutten millaisia..
 
Minut oli pudotettu listasta, olitteko jo viskaamassa mua plussakerhoon vai toivottomien kerhoon? :p

Laitoin meidät testausjärjestykseen niin helppo kytätä ja alkaa kysellä että mikä tilanne :wink

Freyja86/15.5-?
DarkMimosa/17.5-?
Dawwe/21.-23.5 (dpo14 23.5)
Laurushka/ 24.-26.5
Diku/ 25.-26.5
Mandah/25.-27.5. (Dpo14 21.5.)
Madh91/28.-30.5
Aurinkoinen/6.-8.6
kiwibird69/15.-17.6

Itellä ei mitään erikoisia oloja, joten hyvinkin malttaa näillä oloilla odotella dpo14 ja ylikin.
Testausonnea kaikille!
 
MarinaMelina, eilen oli ajoittain tosi kovia vihlontoja mutta tänään ei sen kummempia oireita ku kamala turvotus! Dpo 8 tänään kait :)
 
Mahtuukos mukaan uusi haaveilija? :)
Itselläni se tilanne, että ovulaatio oli 2.5. Tästä tasan kuudentena päivänä illalla oli aivan valtavat alavatsakivut nukkumaan mennessä. Toivoin, että nämä olisivat olleet jonkinlaisia kiinnittymiskipuja, mutta en ole yhtään varma. Rinnat ovat olleet hyvin vaihtelevasti kipeät. Parina viime päivänä on nivusissa ja alavatsalla viiltänyt paljonkin välillä. Nauraminenkin teki kipeää ja kävellessä oli pakko pitää pieni tauko kun tuntui että jalka lähtee alta kun niin viilsi yhtäkkiä. Mutta siinä ne kummallisuudet sitten melkeinpä ovatkin..

Eilen illalla löysin kaapista viimeisen ovulaatiotestin ja pakkohan se oli uteliaisuudesta tehdä ja siihen ilmestyi samanlainen yhtä näkyvä viiva kuin ovulaatioplussassa. Joko uskaltaa siirtyä positiivisemmalle mielelle vai odottaa muutama päivä raskaustestin tekoon ja odottaa mahdollista negatiivista tulosta..
 
Mandah: Mä oon jo niin varma että sulle tulee plussa! :) Tai ainakin sun oireet on tosi samanlaiset millä mullekkin plussa tuli.
 
Mariel: Todella hyvältä kuullostaa! Kannattaa ehdottomasti tehdä r-testi! Mulla ovistesti näytti kyllä esikolta raskauden, tältä en kokeillutkaan...

Mulla oli vois 3.4, aika samoilla viikoilla mentäs jos sulle plussa tulee. Plussasin tiistaina digitestillä raskaana 1-2 :Heartred
 
En ole vielä r-testillä uskaltanut testailla, en edes ostanut kaappiin odottamaan kun olen ajatellut, että jos se on liian aikaista :rolleyes: Monesta paikasta luin, että ovistestin plussan pitäisi olla todella selkeä, paljon punaisempi kuin kontrolliviiva, kun taas sitten monesta paikasta saa lukea, että tasapaksutkin tarkoittaisivat raskautta..
Ehkäpä tänään silti tulee mentyä r-testi ostamaan, saa nähdä milloin uskaltaa tehdä :)
Ja onnea sinulle plussasta :Heartred
 
Takaisin
Top