Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No idean isänä, tai no äitinä paremminkin: (muoks, laittakaa päivämäärä järjestykseen niin helppo seurata ;) )

Dawwe/21.-23.5
 
vielä tyhmä kyssäri, onko tuo päivämäärä niin että ensimmäinen mahdollinen testauspäivä viiva viiminen? Käsitinkö oikein?
 
Ompas tullut paljon tekstiä! HUOMENNA LABRA. APUA! Kp2 :O

Mad tiedän tuon tunteen painon kanssa kamppailusta, sulla on elämässä paljon meneillään eli ei todellakaan ole helppoa siinä ohella vieläpä laihtua, itsellä lievä ylipaino ollut useamman vuoden, ennen olin hoikka.. sulle ovulaation metsästykseen tsemppiä! ja kiitos kauniista sanoistasi <3 ihanaa kun joku sanoo noin, oon niin hukassa kun tuntuu että kaikki osottaa syyttävällä sormella jos raskaudun ja jätän koulun kesken joka on unelma-ammattiini tähtäävä ja vihdoin ja viimein sain sinne haetuksi ja pääsykokeenkin kestin vaikka sitä kammoksuin kuollakseni. Tiedän, oon lapsellinen, en mä yleensä ajattele mitä muut ajattelee mun valinnoista.

Dawwe tuo on ihan hyvä idis, mä en oikeen osaa sanoa koska testaan kun kp2 vasta ja kierto heitti pari päivää edellisestä mutta voin laittaa suuntaa-antavan :)

Myyh tilasin joskus kerran kaks, silloin ei ollut ongelmia.. ompa ikävää :( tsemppiä sinne :)

Gatusa ihana vauvamaha uutinen :)

Kertokaa mullekkin mistä noin paljon testejä saa? Linkatkaa Diku, Mad? :)

Kaikille onneja ja tsemppiä, kannustusta! Olen noussut hitusen pohjamudista.. hengissä olen, kiitos ihanan ystävän kun pelasti mun päivän =D ystäviä ei voita mikään!
 
Muokattu viimeksi:
Hei kiitos sanoistanne ja kokemuksistanne, kiitos! :) Ootte niin ihanan kannustavia... <3

Larissa, raskaaksi tulemisesta ei voi potkuja antaa ;) Eikä se alkuun näkyiskään et ehkä uskaltaisitte kuitenkin tjottailla ;) Ei oo pakko sellasesta kertoo nääs!

Laurushka, tervetuloa :)

Tiituli, josko siellä kuitenkin tuliskin sitä plussaa, peukut sen puolesta täällä!

Kiwibird69, mun mielestä ei oo lapsellista se et ajattelee muiden mielipiteitä, mut sun täytyy hyväksyä se, niinkuin varmaan hyväksytkin jo, että kaikkien ei tarvii sun päätöksistä tykätä - vain sinun itsesti tulee ne omat päätökset hyväksyä ja niiden kanssa elää. :) Kouluun jos pääset, ja tuut raskaaksi niin aina on mahdollisuuksia. Meillä esim. monet kätilöopiskelijat sikiää koulutuksen aikana ja kaikki kuitenkin onnistuneet ammatin saamaan joten ei se lapsi poissulje ammattia ja päinvastoin. Kaikki on vaan yhtä isoa järjestelykysymystä. Kaikki järjestyy, kun vaan antaa aikaa. Go with the flow :) Tsemppiä <3 Ja tsemppiä labraan!!!

Noi testit oli ihan ebay ja sit sinne ovulation test tai ovulaatiotesti hakusanaks. Sieltä sit selaileen ja nettishoppaileen! ;)

omanapa, vattaa juilinut ja sinne alas tuikkinut kipua jonkin verran tänään. Sitä mainittua sukkapuikkokipua jos nyt sanoisin :D Ilmavaivoja kans ollu nyt, mahtaisko clomeista tulla ku rupsuu koko ajan :D mies tosi innoissaan..... :D
Mieliala nousi hieman, kiitos teidän <3 saanut jopa jotain muuta kuin makoilua aikaiseksi tänään :) Ja syömingit menneet oikein oivasti. Jee. Päivä kerrallaan paremmaksi.
 
MadH91, tietenkään ei voi "virallisesti" raskauden takia potkuja antaa. Mutta jos koeajalla tulisin raskaaksi ja se paljastuisi pomolle (esim. voimakkaan pahoinvoinnin takia), hän voisi työsuhteen katkaista ilman mitään selityksiä koeajan aikana. Koeaikaa on kylläkin enää 2 kk jäljellä eli aika hyvä säkä saisi olla, jos saman tien tjottailemalla tärppäisi :grin Katotaan alkaisiko se tjottailu tässä pian vai vasta syksyllä. Yksi rengas olisi vielä paketissa ja pihinä ihmisenä haluaisin ehkä käyttää ainakin sen vielä pois :rolleyes:

Mua ei varmaan kannata tohon listaan lisätä, kun ei ole testailua lähiaikoina tiedossa...
 
Hui hai. Täällä ei erikoisia. Tällä viikolla on kuulunut on tullut lähipiiristä jo kaksi eri syöpäuutista, huhhui. Siispä sanonkin että hyvät ystävät laihdutusmielessä tai ei niin syökää mahdollisimman PUHDASTA ruokaa ja tehkää paljon itse. Hiivaiset leivät, viljat, sokerit, parasta kasvualustaa kaikelle ei niin miellyttävälle ja painokin pysyy kuosissa ihan varmasti. Vaihtakaa vaalea sokeri tummaan, vaihtakaa valkoinen suola siihen suolaan missä mineraalit on jäljellä. Ei prosessoituja valmisteita, rasvattomat tuotteet alkaa olemaan kohta pahimmasta päästä, koska se rasva on jouduttu korvaamaan aina jollain muulla. Olkaa ihania ja ajatelkaa itsestänne ihania ja kunnioittakaa kehoanne, rakastakaa sitä hyvällä ruoalla ja terveillä elintavoilla.
En jeesustele, röökiä on tullut täälläkin vedettyä sellasella tahdilla aikoinaan että oksat pois, eletty kahvilla ja tupakalla, hesburger on ollut tosi suosittu paikka.
Jos kauhistuttaa jättää leipä pois niin kokeile vähemmän pahaa, eli täysjyväruisleipää tai gluteenitonta leipää, näillä saa omaan olotilaan jo ihmeitä aikaseksi!
Ei se helppoa ole mutta kaiken sen yrittämisen arvoista. Mies on meillä väkisin joutunut opettelemaan uuden ruokavalion koska en ala ostamaan kahta eri ruokaa, ei mieskään kuorsaa enää ollenkaan kun ei syö vaaleaa leipää, pizzaa jne. :Heartred:Heartred:Heartred

Niin... itse aiheeseen? Kp5. Rauhallinen mieli, onneksi. Seuraavaksi alan odottamaan ovista :)
 
Tiituli90 täällä sama tilanne, kp 33/30-31 meneillään mutta tätiä ei oo kuulunut ainakaan vielä mutta tosiaan mullakin testi näytti eilen negaa :/
 
kiitos kiwibird :) inshaAllah saadaa kohta sulta plussauutisia :)

madh plussatuulia sinullekin mä maltan tuskin oottaa että saan kuulla plussauutisia sun suunnalta inshaAllah :)

kaikille muillekin plussatuulia toivottelen ja puhaltelen :)
 
Mustikka; koska ajattelit testata seuraavaks? Onko ollu minkäänlaisia oireita? Toivottavasti molemmat plussattais :)

Sent from my GT-S5690 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä mennään kans 35/32 eikä tätiä näy.. Tiistaina testattu nega... Blääh! Alkais sitten jos on alkaakseen!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Gatusa: eipä tuo mies jaksa vastailla enää muuta kuin juuh, jaa, okei :D ku selitän sille "pikkuveljestä" jonka haluan :D raukka :D

Mä YRITÄN pitää itseni rentona tän homman suhteen, mutta viime vuonnakin kävi niin että mä sekosin vauvatouhuun ihan totaalisesti ja se meinas viedä yöunetkin! Hetki taas menee ennen kuin hyppään kyytiin siitä ketä täällä pyörii ja millaisessa tilanteessa :)
 
Takaisin
Top