Gatusalle myöhäiset synttärionnittelut täältä! :) Koskas siellä olikaan seuraava ultra? Olikos se vielä toukokuun aikana jos oikein muistan? Voihan turvotukset sentään :)
MarinaMelina, onnittelut :)
Kiwibird69, pahoittelut menkoista
Älä mitään ehkäsyä mieti, vaan keskity sit kun tiedät pääsitkö kouluun niin siihen, josko sit alkais tärppiä käymään kun ei huolehdi jatkuvasti siitä tuleeko raskaaksi.
Tsemppiä piinailijoille ja jaksuhalit sinne, missä on nähty punaista :)
Ja ovisonnea ovista metsästäville! :)
omanapa, kp13 menossa ja ovistestit negaa. Melkein puhtaampia negoja kuin aiemmissa kierroissa, mut tuskin nyt on merkki mistään erityisesti. Jostain luin, et clomien kanssa pitäis oviksen tulla 5-9 päivää vikasta clomista, ja tällä menossa vasta neljäs päivä viimeisestä. Peittoja on heiluteltu, vaikka täällä akka on ollu mielialaltaan kireähkö (syytän clomeja ja aikaisia aamuja). :D Miehellä taas kestämistä kun akka on persiille ammuttu marjakarhu heti aamusta.
Menkkojen alusta asti tissit olleet arat vaihtelevasti, nyt clomien jälkeen vähän enempi. Alavatsalla erikoista tuntemusta, jota ei ennen oo ollu (munasarjoissa varmaan sit kasvavat munarakkulat tjtn). Aamulämpökäyrä on niin pal tasaisempi ollut nyt kuin edellisessä kierrossa, et väkisinkin yrittää ajatella et clomeista olis jotain hyötyä. :) Ku tuliski se plussa testiin... Tosin silti on se pelottavan matala mieliala sen suhteen et tuskin tää mitään tulosta tekee. :/
Eilen kävin näyttämässä opintopisteet kesää varten ja nyt sit virallista, että meikä on kaks ja puol kuukautta sit sairaanhoitaja kesällä (vielä ei ihan kätilön nimikkeeseen riitä). Mulle palkkakin tuntuu suurelta, kun ei oo koskaan kilahtanu tilille kerralla yli 1400e palkkana. Nyt kilahtaakin sit tonni enempi ja tuntipalkkakin 13,6 josta olen itse melko tyytyväinen. Ehkä rahnaa jää jonkin verran vaikka johonkin häämatkaan tms.
Aajoo, joku mahto kysellä ikää sillon joskus taannoin ja piti joskus vastatakin, eli meikä 23v ja mies kohta 25. :)