Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mandah; minä en uskaltaisi juoda jos on mahdollisuus että tarppi on käynyt :) vaikkakin eihän monet tiedä olevansa raskaana ja saattavat bilettää reilustikkin ennenku testi näyttää positiivista.
 
Mandah; lääkäri sanoi että 10 tai siitä yli on normaali ja mullahan on nyt kuitenkin varalta ollut tuo lugesteron tukemassa luteraali vaihetta.
 
Mandah : mulla oli ja on edelleen saamaa. Vähän kun ois pissitulehdus tulossa tai joku painais rakkoa muttei oo kuitenkaan hätä. Luulinkin joskus dpo 6-7 että tulee virtsis..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Myyh, okei oon sit ihan hakoteillä :D enkä mäkään kyllä uskalla juoda ellei sit täti kurvaa jo viikonlopuks kylään.
MarinaMelina, ois pitäny arvata et sulla tietty ollu sama! Jos näin samat oireet kerran on niin äääk!!
 
Mandah: :D ja mulla on sitä edelleen, eilen illallakin en meinannu saada nukuttua kun tuntu että pissattaa koko ajan vaikkei pissattanutkaan. Kokeilin sitten esikon raskausajalta jääneillä stixeillä ettei pissatulehdusta ainakaan ole. Ja mulla kyllä virtsis hoitamattomana pahenee vaan niin kauan kun saan ab-kuurin, tätä on ollu vaihtelevasti jo kohta viikon..
 
Minä kyllä olen ottanut iha normaalisti niin kauan kuin en ole tiennyt raskaudesta. Itseasiassa tokasta vedin ihan änkyrät vuodenvaihteessa kun sitte loppiaisena plussasin 4pvä kun menkat oli myöhässä eli dpo18 seuduilla.

Neuvolassa kysyin ni sanovat että nou hätä kun on niin pienillä viikoilla. Mä en aio elä sen mukaan mitä jos, vaan tämän hetken ja raskausaikanakin olen ottanu siiderijuomaa ja ruuan kanssa tilkan viiniäkin jos on juhlatilaisuus.

Suomessa on ohjeistus nollatoleranssille siksi kun monella ei sitten roti pelaa ja tajuta lopettaa yhteen. En tietysti suosittele kellekkään alkoholia, mutta kun pitää maalaisjärjen päässä niin ei se lasi pahaa tee, se osa mikä edes siirtyisi sikiölle siinä vaiheessa kun on istukka kehittynyt olisi minimaalinen.

Tämä on niitä asioita joista jokaisella on oma mielipide ja jokainen tekee kuten tahtoo.
 
Dawwe; miten ovat neuvolassa suhtautuneet siihen että olet vähän jotain mietoja raskausaikana juonut? Oon kuullu niin monenlaista. Tiedän yhden tapauksen joka oli raskausaikana ollut kavereiden seurassa terassilla käymässä. Lasissa oli tällä odottajalla ollut alkotonta mutta oli sitte maistanut ihan vähän toiselta jotain siideriä. Oli joku tästä johtuen tehnyt ennakoivan lastensuojelu ilmoituksen ja neuvolasta oli tullu tosi kovat saarnat ja ukaasit asiasta.
 
En malttanut odottaa huomiseen aamuun vaan tein r-testin äsken. Kuten olin odottanutkin niin selvä negahan se oli. Nyt ei sitten muuta kuin odotellaan tädin kurvaamista, toivottavasti ei kierto kauheesti veny.
 
Mustikka; pahoittelut negasta, taitaa mullakin siirtyä seuraavaan kiertoon toiveilut. Saa sitte nähä kuinka nopeasti väestössä tekevät ensimmäisen inssin. Oon kuullut että aika nopeasti ne siellä etenee.
 
Tietääkö kukaan mitään blogia jossa joku kertois omasta kokemuksestaan inseminaatiosta? Oon yrittänyt ettiä mutten löydä. Toki oon lukenut kaikki mitä nuo klinikat kertoo mutta olis kiva kuulla mahdollisimman paljon sellaiselta joka on kokenut sen.
 
Mustikka: Pahoittelut negasta :( Toivottavasti kierto päättyy ajallaan, jos ei r-testiin plussaa tule!

On. VIIVA ON VAHVISTUNUT SELKEESTI! :Heartred:Heartred:Heartred Tein äsken ton saman herkän liuskan ja on jo puolet vahvempi kun eilen tai tänä aamuna! Ihanaa, nyt mä rauhotun ja yritän uskaltaa nauttia! Helpotti kyllä hirveästi. Huolenhan vaan tästä malttamattomuudestaan saa! Mutta minkäs ittelleen voi.
 
Marinamelina: Mä oottelen kotitesti.fi digejä kotia saapuvaks et saisin sen 3+ nii voisin relaa :grin Viikonlopun tietämillä se pitäs tulla. Tilasin sen jo maanantaina mutta 2 luokassa ihan siks että ku oon tosissaa kärsimätön testaaja. Kuhan saapuis perjantaiks. Tänää kyl jo kutkutti lähtä ostaa apteekista digi mut onneks nuukuus iski
 
Marinamelina: dpo24 luulisin. Sandy laski mulle miten mulla ehkä tuo hcg nousee ja sillo pitäis olla sellaset lukemat et se 3+ tulis digiin.
 
Sori, pikaista omanapailua ja purkautumista:

Mitähän hittoa tämäkin nyt on??? Olen pari päivää potenut alavatsakipuja, mutta en ole pitänyt niitä mitenkään ihmeellisinä, kun samaa hommaa on ollut jo monta kiertoa tämä renkaan kanssa (ja asia tutkittiin lekurissakin ja selitystä ei löytynyt). No nyt sitten huomasin, että vessakäynnillä tuli paperiin muutama tippa kirkasta vertakin, myöhemmin vielä lisää rusehtavana pikkariin.

Kyllä alkaa mulla palaa päreet tämän renkaan kanssa! Nyt on vasta kp 17 eli rengas täytyisi ottaa pois vasta ensi viikon perjantaina, tyhjennysvuodon alkuun olisi siis aikaa n. 1,5 viikkoa. Suututtaa ja pelottaa että mitä tämä nyt on! :smiley-angry016
 
Lissufin : se voi olla että oisin saanu sen jo aiemmin esikolta, en vaan kokeillu.. enkä nyt sit uskalla kokeilla ennen ettei tuu turhaa huolta :) eiks se 2-3 viikon hormoni määrä oo 200-20 000? Esikolta en ees koko 3+ testannut, katsotaan testaanko nyt...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa : ei kuitenkaan voi liittyä ovikseen? Jos se jotenkin liittyy siihen, joko niin että ovuloit vaikka oliks se niin et testit oli nega? Tai et varsinaisesti ovuloi mutta jotain sinne päin joka aiheuttaa tota tuhrua? Tsemppiä♥♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top