Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Feliddzi : sulla on jo hienot viivat :)♥ onks sulla mikä päivä oviksen jälkeen menos? Tai kierto päivä? Mulla on kp25/28 ja sit dpo11. Kyllä se mun viiva on haaleampi kun toi sun, tosin onneksi sain digi testiin sen mitä piti♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Juu, itekkään oikeen tajuu tätä vielä 0.o. Mulla on nyt kp 29/30 ja dpo 12-14
 
Ok. No se varmaan selittää mun haaleemmat viivani :) juu en minäkään tajua vaikka jo toinen lapsi kyseessä ♥ no kyllä se tästä uppoo kaaliin kunhan antaa ajan kulua :) mites sinun mies otti uutiset, tai kerroitteko jo muille? Mihin sulla se LA menee? Mulla ois 25.1.2015 ♥ ♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Ihan oman mielenrauhan takia kannattaa varmaan miettiä testaako noita liuskoja enää. Odottakaa muutama päivä ja tehkää toinen digi, jos siihen tulee suuremmat viikot ni kaikki pitäis olla ok.

Tolla murehtemisellä, ette saa muuta ku ressitilan kehoonne ja se nyt ei ainakaan ole hyvä.

Ja muistakaa, että jokaisella on omanlaisensa hormonituotanto, joten viivoja muiden kanssa on ihan tyhjä verrata. Jos olette viivan saaneet ni ainakin olette olleet raskaana ja sen jatkuminen on teistä riippumatonta. Paras mitä voitte tarjota on ressittömän kehon uuden elämän alulle.
 
Mies on kyllä ihan yhtä ilonen ku minäkin mut ei hänkään varmaa oikee viel oo tajunnu tätä vaikka tästä koko ajan puhutaan jne. Mä oon kertonu vaan yhelle mun kaverille ja niille kahdelle ystävälle joista aiemmin oon kirjottanu. Mies on kertonu yhdelle hänen kaverille vasta ilmeisesti. Mulla on laskureiden mukaan LA 21.1.2015
 
Feliddzi : aikalailla samoilla Lasketulla ajalla mennään :) onpas kiva! Me kerrottiin jo molempien perheelle, lopuille läheisille sitten joskus myöhemmin. Tsemppiä sinne kun kerrotte perheillenne, toivottavasti osaavat ottaa uutisen asiaan kuuluvalla tavalla♥

On. Alavatsan vihlontoja. Eilen nukkumaan mennessä oli kovaa porautuvaa kipua kohdun keskellä. Huimaa äkkinäisissä liikkeissä. Raudan maku suussa. Alaselkä kipeä.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mahtava plussa-aalto! (Tahtoo mukaan!) Onnittelut vielä kaikille, kun en ole varma olenko teitä kaikkia erikseen eilen onnitellut!

Diku:
Minulla oli Sofin liuskat käytössä ensimmäistä kertaa tässä kierrossa ja taisin tehdä just jotain 5 tuollaista haaleaa testiä ensin (ja olin jo ihan paniikissa, että eikö nämä ala vähitellen tummumaan) ja sitten pamahti kerralla tosi tummat viivat kahdeksi päiväksi. Eli sellaista vähittäistä tummumista ei välttämättä tapahdu. Ovisplussa onnea toivotan!

on: kp 24/26-33, dpo 9 (taisin jo innostuksissani laskea eilisen ysiksi). Alamahan pingotusolo jatkuu, lievää etovaa oloakin on hetkittäin, vaikka olo ei enää muuten kipeä ole. Nyt alkaa ihan oikeasti tuntua siltä, että nämä olisi ehkä niitä plussaoireita! Jännittää! Ei malta odottaa! :smiley-bounce013Ajattelin tänään tilata noita testejä. Jos pikana tilaa, niin ne tulisi huomenna ja pääsisi sitten viikonloppuna testamaan. Tai voi olla, että sorrun jo perjantaina. Sanoin miehelle, että tilaan noita halpoja testejä, niin sitten ei niin haittaa jos yhden käyttää jo vähän liian aikaisin. Mies vain nauroi. :grin
 
Niimpä MM. Mä toivon kans et he osaa olla ilosia uutisesta. Ensimmäisenä menee uutinen varmaan miehen vahemmille. Mies tosin koko ajan sanonu et hän ei oo mukana sitte kun siitä kerrotaan tai ainakaan ei kuulemma sano mitään, pelottaa niin paljon. Mut kyl mä luulen et hän iha ite varmaan sanoo, aina se tommosta selittää ^^
 
Diku; kannattaisko sun ottaa sama systeemi ku mulla. Eli varmistan oviksen digillä. No nykyään en käytä ku digiä kun ovis niin säännöllinen että riittä pari testipuikkoa yhdessä kierrossa. Kerran kävi niin että tulkitsin puikkomallin negatiiviseksi kun ei ollu ihan yhtä vahva ku toinen viiva, mutta sitte samasta pissasta dig anto hymynaaman. Muulloin on puikkotesteissä viivat ollut tasavahvat tai toinen tummempi ku kontrolliviiva.
 
MM; mulle plussakierrosta puikot näytti vaan haamuja ja digi anto raskaana 1-2. Meni kyllä sitte digin plussasta muutaman päivän päästä kesken. Eli ne puikot ei välttämättä anna ku haamuja noin varhaisessa vaiheessa. Sul ei vissiin vielä menkat myöhässä?
 
Jospa mies ostais mulle huomenna digitestin kun sillä on palkkapäivä, itsellä kun ei oo rahaa sellaseen just nyt :p
 
Huomenta päivää kaikille :)

Täällä kp 29/29-31 ja oikeastaan mitään ihmeellistä ei ole uutta. Eilen oli sellainen tunne et menkat alkaa mutta vielä ei oo näkynyt. Aamun oon palellut ja kytännyt et milloin vuoto alkaa :D Jotenkin sellainen olo et tuskin sieltä plussaa tulee kun ei oo mitään selkeitä oireita (ei juurikaan menkkakipuja tai rintatuntemuksia eikä valkkaria). Odottelen nyt viikonloppuun ja sit testailen jos ei tilanne muutu... Yleensä mulla kyllä ollut noita tuntoja jo hyvissä ajoin että voihan tää jotain enteillä kun erilainen tunne. Monesti oon lukenut et just siinä plussakierrossa ei oireita olekaan ollut!

Sitä niin toivoisi itsellekin sitä plussaa! Nyt olis kyllä hyvä aalto menossa että pitäkää peukkuja jotta pääsisin mukaan ;)
 
Aida; me mennään just samoilla päivillä, mullakin tänään dpo 9. laskin aiemmin väärin ku luulin että tänään ois dpo 10 mut ei vielä.

Feliddzi; sulla on hyvin vahvistunut viiva :) kannattaa tehdä digi!

MM: varmasti kuule kaikki on hyvin! Sulla on vielä varhainen dpo ja sait kuitenki digiin viikot 1-2. Koita vaan rentoutua vaikka onhan se vaikeaa. Ymmärrän ajatuksesi!

Dawwen kanssa samaa mieltä ja oon yrittänyt nyt pysyä testaamattomalla tiellä. Viikonloppuna sitte.... mieli voi toki muuttua :)
 
Myyh : Kiitos kannustuksesta, olet ihana♥ itsekin mietin että kun on vasta dpo 10-12, aika varmasti 11 niin ei kai kovin vahvaa voikaan näyttää. Kuitenkin digitesti onneksi näytti halutun vastauksen♥ ♥ silti vaan mieli epäilee...en tiedä mikä nyt on kun esikolta sain haamun ja sit seuraavana päivänä digi 1-2 enkä enempää testaillu kun sitten vasta reilun viikon päästä digi2-3. Testejä oli kaapissa mut luotto oli ihan erilainen kun nyt. Nyt sitä varmaan paremmin hahmottaa mitä voi menettää :(

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Myyh: varmaan todellakin mun kannattaa tehdä samoin,kiitos vinkistä :)
Feliddzillä hieno plussa :Heartpink
MM: viimeksi sain jotain väriä testiin,mut täti kurvas paikalle oudon vuodon kera..
Digiä kehiin myöhemmin :) Kuitenkin on vielä aikaa tummua testi :grin
Aida: Ekaa kertaa yritän liuskoilla metsästää :cool:
 
MM; varmasti tulee enemmän pelkoja ja epävarmuutta kun on tietoa kertynyt. Itsekkään en aiemmin osannut juurikaan pelätä keskenmenoa mutta viime kierron plussa pääty km niin on luonut epävarmuutta tosi paljon. Mulla tämä testaamattomuus liittyy varmasti juurikin tuohon. Ja miehen kanssa juteltiin niin mies sanoi että on huomannut että varhainen testaaminen tekee mulle kamalan stressin. En varmaan itsekkään tajunnut kuinka paljon stressasin niitä haamulaisia. Ajattelin sitte ihan itseni ja miehen kannalta että yritän olla testaamatta. Mieskin sanoi että ei halua tietää jos on yrittänyt alkaa mutta sitte tuleekin menkat. Ja täytyy kyllä sanoa että nyt kun en ole testaillut niin stressi taso huomattavasti alempana. Mutta me ihmiset ollaan niin erilaisia, joidenkin täytyy saada testata tai ahdistuu ja stressaantuu siitä kun ei tiedä. Jokainen tekee niinku oamlle kohdalle parhaalta tuntuu :) ja itse kyllä täällä myötäelän ja jännitän muiden puolesta ja on kuitenki kiva katsella niitä ollakko vaiko ei olla kuvia :wink
 
Kp1 :crybaby2 mun on parasta ottaa takapakkia. Mies on kans aika pettynyt. Ostan kakun sijasta jäätelön.. ei tee mieli tuhlata.
Plussaajille kertaalleen onnittelut! Ja kyllä ne viivat vahvistuvat.
Ovulaatio onnea myös! Mulla meni ovulaation hyödyntäminen päin sanonko mitä ja nyt vihastuttaa.. en ole enää varma kannattaako ensi ovista edes hyödyntää kun ei kuitenkaan tule mitään. Mietin jo ehkäisyä kun se koulu alkaa elokuussa. Saan tietää pääsenkö kouluun kesäkuun ekalla viikolla.
Gatusalle hyvää syntymäpäivää :Heartbigred:flower
 
Takaisin
Top