on kyllä paljon tullu juttuja :) oon vaan pikaisesti käyny, mutta nyt ehdin kirjottaankin :)
Myy85, Dawwe, Toiveilija ja loora84: pahoittelut tädistä :/ ja toivon loora, että saat plussan ennen töiden alkua. mä toivoisin myös plussaa siinä toivossa, että voisin jäädä nykyisestä työstä äippälomalle, eikä tarvis miettiä alan vaihtoo tai jopa irstisanomista.. ja myy85<on varmasti hyvä varata gyneaika, ees oman mielenrauhan takia :)
MadH91: mulla kanssa työkaveri raskaana. Jos olis tärpänny ekasta kerrasta, niin meillä olis työkaverin kanssa vaan kuukauden ero la:ssa . Koitan silti olla onnellinen hänen puolestaan :) ja hyvä kun sait gyneltä apua!
Jampula: on kyllä ärsyttävää tikutella epäsäännöllisestä kierrosta ja sitten kun ei sitä ov-huippua ees löydä..en oo toistaseks vielä saanu, 2 kierrosta testannu. en tiedä jätänkö tikuttelun sitten tähän kiertoon, sekin jotenkin masentaa. tai kai mun vielä pitää malttaa testata.
Melissae: kerro sitten, mitä gynellä käy? Tsemppiä! saitko oviksen testattua?
Chipmunk86: paljon paljon onnea! :)
Lucky87: tässä juuri oon tikutellu ovista, koska ihan selvää merkkiä en oo havainnu. Mulla on runsasta valkovuotoo, joten en aina oikein erota, kumpi on ovislimaa ja .. myös halut lisääntyy, mutta en tiedä sitten onko ollu oviksesta, ei ainakaan oo säännöllisesti.
Pampero: mulla on ollu nyt 2 kertaa outoo välitiputtelua, mutta eipä ollu ainakaan kiinnittymisvuoto. Kiitos vinkeistä pitkän kierron suhteen, en lopetakaan kirjotuksesi johdosta vielä tikuttamista, ehkä se ovishuippu on vielä tulossa, jos on taas pitkä kierto.
Kiwibird9: rohkea avautuminen, kiitos paljon kirjoituksestasi!
Freyja86 tsemppiä, toivottavasti saadaan kuulla pian plussauutisia :)
Gatusa: minäkin liityn huhuilemaan, että mitä sinulle kuuluu?
omaa juttua: kävin gynellä ja olen ilmeisesti osittain laskenu kiertonikin liian pitkäks? :) mutta on se pisimmällään ollut sen 42 päivää. katsottiin ultralla mun kohtua ja voi olla PCO, mutta ei 100% varmuutta. sain lähetteen tarkempiin tutkimuksiin, mutta sieltä tuskin tulee ainakaan pariin kuukauteen kutsua. suositteli, että kävisin omalla lääkärillä, jossa katsottaisiin verenkuva, diabetes, kilpirauhanen, joku aivokuorijuttu..se laitto ne paperiin hienoin termein, en muista mitä kaikkee ne tarkottaa :D mutta siis nyt pitäis vaan ottaa RENNOSTI ja jos ei tapahdu mitään lähetteen tultua, niin sitten luultavasti sen tutkimuksen jälkeen saan jonkun lääkityksen, että PCO pienenis.<joku käytti eri kirjainyhdistelmää, mutta luulen, että tarkoitti samaa<tähän siis kuuluu menkkojen epäsäännöisyys jne. oon nyt tikuttanu viikon, eikä ovishuippua..plääh, alotin kyllä ajoissa, mutta täytyypä laskee nyt uudestaan ,että menikö se ovis jo ohi vai eikö sitä ollu ollenkaan :/ talletuksia tehty, mutta en tiedä tuliko tarpeeks usein. tänään taas peitto heilumaan
vaikka tuolla jo aikasemmin todettiin, että seksihän on mukavaa, ettei tätä nyt pakolla tehdä, mutta huomaan kyllä, jos liikaa ajattelen, niin halutkin pienenee.
tulipa romaani :D plussatuulia meille kaikille!