Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea haamusta Feliddzi!!!!

Yrittää täs nyt saada poikaa rauhoittumaan... Laitoin sille jopa deep sleep musaa soimaan... Levottomat jalat omistaa... Yritin opettaa rentoutus harjoituksia... Nauruksi meni... Ite oon ihan veltto :) alamahaa juilii...

Pitäiskö tuon ovis testin olla raskauden aikana koko aika kontrolliviivan vahvuinen tai vahvempi

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
kiitos kiwibird rohkasusta, siis tarkotin hygieniatasolla parempi hygienia mein kotona ku paikallisessa yliopistollisessa... inshaAllah saat plussan testiin et päästää oottaa yhessä :)

feliddzi on siinä 2 viivaa onnittelut ja tonnikaupalla tarrasukkia ja bodyja sun muuta :)
 
Lucky: Mä tein yks päivä ovistestin digillä ja hymynaama tuli ja oli todella saman vahvuinen viiva kuin kontrolliviiva
 
Onnittelut Feliddzille! :) Kyllähän tuossa punertava viiva näkyy! :hello2:hello2

Kauheesti nyt tarrasukkia ja viivojen vahvistumista kaikille plussanneille!!! Ja pistäkäähän sitä plussa-aaltoa eteenpäin!! :)
 
MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU!!!! Kun en muutamaan tuntiin oo käyny lukemassa niin johan on plussauutisia!! Onnea j3nni ja Feliddzi!! Ja paljon tarrasukkia ja liimaa ja mitä lie tarroja!!!! Ihanaa, mä haluun mukaan tähän aaltoon!!


Muoks. Mun kalenteri sanoo "7 days till next period" miten mä kestän tän viikon, tosin nyt on jo dpo 5? jos pysyn kärryillä..
 
Onnea taas plussanneille, onhan tämä kumma jos ei pian pääse itsekin kyytiin!

No eipä tässä auta kun yrittää parhaansa ja toivoa parasta ja luonto hoitaa loput omalla tahdillaan.
 
Nyt oli viimein ovis huippu!!!!! :) :D:):cool::p:rolleyes: pitäkää peukut ja varpaat ja kaikki pystys että nyt tärppäis mullakin!!!! Toivotaan että lauantaina ois ollu niin tehokkaat simpat että riitti tähän päivään asti!!!!!

Kolme testiä piti tänään tehä että tasa vahvat sain... Halppikset on mun bestiksii!!!:D:p

Plussa onnea muillekin ja tarrasukkia haamulaisille ja viivojen vahvistumista!!! <3



Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään on koko päivän jomottanu alaselkää sillai menkkamaisesti ja haistoin kälyn hajuveden jo oven läpi kun oli tulossa kylään.. Eipä sen kummempia :P
 
Lucky : hienoa! täällä kaikki raajat ristissä tärpin puolesta ♥ :)

Mandah : mulla oli kans muutamia sellasia menkat alkaa oloja..Välillä ei ollu paljon mitään kummempaa ja välillä taas joku vihlonta show tuolla alavatsalla. Tänään on ollut taas kauheaa menoa ja kipuilua kun eilen oli rauhallista ...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mandah : en epäile yhtään, itsekin olin lievästi sanottuna hulluuden partaalla :D plussaa puhkun ♥♥♥♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Feliddzi, kyllä minäkin näen sun kuvassa ihan selkeästi toisenkin viivan! Ihan hurjasti onnea ja onnea matkaan! ;) :D :)

Ihan uskomaton päivä tässä ketjussa kyllä :D Toivottavasti taas liittyy porukkaa tähän aaltoon :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Katoin jo että mitä täällä tapahtuu, kun oli tullut seitsemän sivua lisää ja luin kuitenkin aika myöhään eilen illalla/yöllä vielä viimeiset viestit. :D

Onnea Melina, j3nny ja felidzzi! ^^ Ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa. Kyllä mäkin nään viivan teillä j3nny ja felidzzi ja digihän ei valehtele, joten on se kaikilla plussa.

Huh, onpa siellä kuuma Gatusa. o.o Voin kuvitella että on hyvin tukalat oltavat. Koita kestää, toivottavasti huomenna tosiaan on viileämpää.

Täällä taitaa olla pesänrakennusvietti iskenyt. Tiskaus innostaa yhtä vähän kuin ennenkin (eikä tunnu sopivan mun verenpaineelle, kun alkoi jo toista kertaa vähän huimaamaan. :( ) mut siivous ja järjestely sen sijaan vetää puoleensa ja pölyt häiritsee tavallista enemmän. :D
 
Takaisin
Top