Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
vargynja mulla sama ongelma, kärsitään siitä yhessä sit :) juu huomiselle ennusteet näyttää viileämpää. pelottaa kesä jos nyt on välil jo 30-40 astetta.
 
Hirmuisesti onnea plussanneille! :Heartpink

Täällä vähän taustailen vielä odottaen että kierto tasaantuu, mutta hengessä mukana! :)
 
Negahan se aamulla tuli et eikohan se täti sieltä pian kyläile :(

Sent from my GT-S5690 using Vau Foorumi mobile app
 
Hirmuisesti onnea kaikille plussanneille! <3 Ihania uutisia!

Täällä aamu alkoi negalla :( Tänään siis 34/32.. Onneksi edes aurinko paistaa, niin josko se lievittäisi edes vähän tätä pettymyksen tunnetta taas kerran..
Tätiä ootellessa..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Feliddzi ihanaa et viiva vahvistuu :Heartpink
) . ( Tästä kierrosta taisi tulla anovulatorinen...se yhtä vahva ovis+jäi tulematta tikkuun :mad:
Ystävä kertoili eilen vauva uutisia,olen onnellinen heidän puolesta,mutta oma epätoivo nostaa jo päätänsä :sad001
 
Tuolta odottajien puolelta toivottelen onnea plussanneille! Teitähän tulikin aimo liuta kerralla. :) Itsekin pyörin tällä palstalla kuumeilemassa ja tuntuu että siitä on jo iäisyys. Täällä porskutetaan jo yli puolen välin ja kaikki on mennyt hyvin tähän saakka.
 
Täällähän on plussia tullut paaaaljoon!! Onnea hirmusti kaikille plussanneille ja tarrasukkia matkaan :love017 viivat vahvistukoon!!! Laittakaahan kuvia jos jaksatte vahvistuneista viivoista :)

Täällä ei kummempia. Taisin laskea oman dpo:n väärin eli olin päivän edellä... nyt taitaa olla dpo 9. Tein itselle tarkoituksella tilanteen etten voi ajoissa testailla. Laitoinkin testitilauksen vasta nyt joten on perjantaina täällä. Joten ei tule kiusauksia. Tämä onki ensimmäinen kierto kun näin maltillinen olen. Oikea testaus päivä olis vasta sunnuntaina. Jos sitä sinne asti malttais. Nyt ei kyllä ole oloja ollut paljonkaan. Ainoastaan nuo mitä luge tekee.
 
Huomenta kaikille! Mä täällä heilun huolen partaalla, dippasin taas aamulla saman herkän testin kun eilen ja siihen tuli samanmoinen haamu kun eilen, ei siis vahvistumista tapahtunut :( Tarviiko mun huolestua? Kuinka nopeesti ne viivat lähtee tummumaan? Tosin oon kyllä lukenut ko. liuskoista että näyttäsivät haamua aina vaan vaikka muilla selvä plussa... muttamuttamutta..Oon kunnon ressierkki:)
 
Täällä menossa kp 32/30-31, huomenna testaan jos ei täti kurvaa tänään paikalle. Fiilis on kyllä ihan semmoinen, että jos testaamaan pääsen niin nega sieltä pamahtaa, ei siis mitään plussaoloja. Mutta toivottelen kovasti onnea teille joilla se plussa on pärähtänyt :)
 
Diku: eikait sen tuosta enää tarvii tummeta kun tiedät että oot raskaana :) vahvista sit jossain vaiheessa sillä clearblue testillä paljon vois olla viikkoja :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Diku. Onks nio niitä sofin testejä? Mulla ne ei näyttäny tasavahvoja vaikka ovis oli, kaikki muut testit on näyttäny.. Noi näytti koko kierron haaleempaa kun muuta ja oviksen aikaan melki tasavahvoja... et kun tikutat mahdollisen oviksen ohi niin huomaat varmaan oliko se huippu vai ei :)
 
Olikos tuo nyt raskaus testi vai ovis? Eipä se silti välttämättä näytä tasavahvoja oviksesta. Ja jos tuo on ovis testi ja ollu 5päivää noin tumma niin oot sitten kyl raskaana varmaan :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
MM: niitä juurikin... Ennen käytin digejä,mut maksaa niin paljon.
Muoks ovistestejä ja niiden ihmettelyä+oviksen etsimistä.
 
Onnea Feliddzi vahvistuneesta plussasta !!!

En ees alkanu ottamaan kuvaa tän aamusesta testistä kun ei siinä melkeen mitää näkyny, jotai pientä ehkä mutta heitin suutuispäissään testin vaipparoskiksee joten olkoon siellä :p Tein kyllä ovisestini huvikseen ja siihen sentää tuli melkeen tasavaahvat viivat o_O Nyt mää jän oottaan menkkoja ja testaan vasta loppuviikosta uudestaan.. Entiä olisko se eilinen sitte ollu viivanpaikka tai viallinen, vaikka mielestäni siinä kyllä selkeesti punertelevaa oli.. :sad001 vai oliko tän aamunen ( tein siis saman merkkisen testin kun eilen ) joku viallinen ?? Emmää tiä, mut ootellaan..
 
J3nni: jospa sitä hormonia ei vaan erittynyt pissiin samalla tavalla kun eilen? Oli miten oli niin tsemppiä sinne ♥♥ Täällä testin viiva samanlainen kuin eilen, ehkä aavistuksen selkeämpi/vahvempi.

Tosiaan, katsoin nyt tarkemmin niin kyllä se haamu taitaapi olla tänään vähän selkeämpi/vahvempi mutta ei kyllä minusta tummempi :( pitäskö se paljon vahvistua...pitääkö mun olla huolissaan? :( sitä ihmettelen että noissa liuskoissa herkkyys 10mIU ja sain digiin jo sen raskaana 1-2 ja sehän on 25mIU ja nuo vaan haamuilee ....

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Feliddzi : onnittelut vahvistuneesta viivasta! :) minä täällä huolehdin kun mulla haamu on aikalailla samanlainen kun eilen.. ehkä vähän selkeämpi mutta ei paljon tummempi :(

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top