Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Larissa ja Gatusa :Heartblue
Vielä ei oo vuotanut eli ei menkkoja. No huomennahan on kulunut sen 2 viikkoa oviksesta eli kakkua en raaskinut hakea vaikka olishan se ylinam jokatapauksessa :-) teidän avulla jaksan hymyillä tänään. Päivä on muuten ollut aika perseestä suoraan sanottuna. Oon yksin kotona ja kaveri ei päässyt kävelylle kun hänen vauvansa tarvitsikin enemmän huomiota. Huomenna uus yritys. Eli tänään oon pysynyt 4 seinän sisällä.

Ja juuri kun ehdin vajota alemmas niin nousinkin pohjamudista sillä täällä plussaa paukkuu eli onneksi olkoon j3nni ihan mieletöntä, viivan minäkin siinä näen ja hei viiva vahvistukoon :Heartpink:flower Vauvaliimaa!
 
kiwibird sulla on synttärit näinä päivinä vai? josko saisitki yllärilahjan sit inshaAllah :) harmi että kaveris ei päässy kävelylle. minäki oon ollu 4 seinän sisällä ja tänää kuuma tuuli ja +36 astetta joten ei ainakaa oloa helpota.
 
Onnittelut plussanneille!!!!

Ja tervetuloa uudet :)

ON: Täällä mennään hiljaiseloa kp 4. Olin asennoitunut runsaisiin ja pitkiin kuukautisiin, mutta toisin kävi. Tällä kertaa vuoto kesti vain 3 vuorokautta. No, enpä valita. Päästään miehen kanssa harjoittelemaan tallettelua vaan aikaisemmin ;) Nyt sitten odotellaan seuraavaa ovista. Testejä pitäis tilata, niin voi sitten ensi viikolla yrittää tikutella ja tarkistaa luulenko vain tunnistavani oviksen.
 
no herkuttelisitpa sit mun puolesta ku me muslimit ei vietetä synttärei ja huomenna tulee vuosi lisää mittariin... mansikkakakku on namia munki mielestä :) mulla nt ultra on 6.6 vasta eli vielä 24 päivää mikäli oikein laskin. tänää iha hirvee olo ku kuuma tuuli kiusaa meitä ja lämpötila valmiiks 36 astetta ainakin. sit hormonit saanu aikaa et yölläki kuuma vaikka yöt ei ol kuumia viel.

felidzi kuvaa kiitos ja onnittelut haamusta ja tonnikaupalla tarrasukkia ja bodyja :)

nyt se plussa-aalto on alkanu mashaAllah mahtavaa!!! :)
 
Feliddzi : onnittelut haamulaisesta♥♥ voi harmi kun et saa kuvaa laitettua, niitä on kiva tiirailla :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Koitan illalla laittaa jos osaan kun se pitää johonkin toiselle sivulle laittaa vai ja osote tähän sitte?
Mikäli saan tietokoneen paikalleen kun lojunu varmaa yli viikon irrallaan nurkassa
 
ei ku kuva koneelle ja sit viestikentän alaosassa lukee lataa tiedosto ja painat sitä ja valitset tiedoston tai vahtoehtoisesti vedät sen kuvan pelkästää viestikenttään. niin se toimii. :)
 
Okei, no täytyy yrittää ehtiä tänää laittaa kone paikalleen niin näätte kuvaa. Vaikka se onki huono kun puhelimella otettu ja viiva vahvistu pikkusen vielä sen jälkeen mut en tajunnu uutta kuvaa ottaa.
 
Gatusa huomenna sitten onnittelen sinua :) lupaan herkutella.
Koittakaa jaksaa, tulisipa viileämpää mukavasti sinne. Ultrahan on melko pian :)
Omaa: harmittaa kun ei ole yhtäkään raskaustestiä! Ovistestin tein tänään ha siihen tuli 2 viivaa, kontrolli oli kuitenkin vahhhhvempi.
 
kiwibird luvassa 15 asteen lämpötilan pudotus ku tänää korkeimmillaa kävi 40 astees ja huomen 25 sit on sellast 23-27 ens tiistaina 32. must tuntuu et ultraan on vielä ikuisuus...yli 3 viikkoa... tänää puhuin miehelle synnytyksestäki ja vähä mun toiveista ni veti kilarit ensin ja sit sano et josko hommattas klinikalta kätilö kotiin auttaan sit synnytykses, mein koti on varmaa sairaalaaki hygienisempi paikka oikeesti.
 
Kiwi: Sinne ihan hurjasti plussatuulia kunhan testaamaan alat :Heartred Toivottavasti täti pyssy poissa! Mullahan esikolla tummu ovistestit nopeampaa kun r-testit :)

Gatusa: Mitä mieltä itse olet koti synnytyksestä?

Täällä alavatsaa vihloo jatkuvasti, valkovuotoa on paljon... NÄLKÄ! Tekee mieli kaikkea tulista :O
 
en tiedä oikein ku pitää kattoo eka miten menee, mieluiten sairaalas tai klinikal normitilantees mut klinikkaan mies ei suostu sen teki selväksi, sairaalas on hengenlähtö ollu lähel henkilökunnan takia ja hygienia olematon eikä potilaista välitetä. sen näkee sitte miten tää raskaus menee.

melina nautihan raskausoireistas tulisel vaa voi olla ei niin mukavat jälkivaikutukset :)
 
Kiitos kannustuksesta MM :Heartblue
Gatusa
voi eih jos noin on niin ehkä kotosalla, heh tai tottakai se on aika erikoista mutta jos apu on vieressä niin.. oon kuitenkin varma että kaikki käy hyvin :-)
Tossa on kuva uteliaimmille ja kyseessä on lh:ta punnitseva testi eli ovulaatio testi. Menkat pitäis alkaa viimeistään huomenna.
 

Liitteet

  • 20140513_193405-1.jpg
    20140513_193405-1.jpg
    324.4 KB · Katsottu: 99
Kiwi: vaikea sanoa minkälainen viiva enteilis plussaa kun itsellä ei oo noita ovistestejä että vois verrata :) sen vaan esikolta muistan ja oon johonkin kirjannutkin että ne tummu raskaustestejä pikkusen aiemmin.. suht tummahan toi viiva on, vahvempi ainakin kun mulla noin niinkun perusaikana..!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Feliddzi: Aijjaa.com saa ladattuu selain sivuksi sen kuvan :) Ku täs tosissaa on se 1megan raja kuvassa
 
Takaisin
Top