Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
J3nni: Kyllä munkin mielestä siinä haalea haamu näkyy ;) Onnea siis!! :)

Mä oon niin onnellinen teidän plussanneiden puolesta!!! AAAWWW, ihanaa!!!! Toivottavasti mullekkin huomenna plussa pärähtää :Heartbigred
 
Onnea MarinaMelina tuosta digituloksesta!!! :) Tervetuloa sitten tuonne "Raskaaksi 2014 ryhmästä plussanneet"-ketjuun :) Kauheesti tarrasukkia mukaan että pieni pysyy mukana ensi vuoteen asti!! :Heartred

J3nni, mäkin näen tuossa väriä :) Mut sit näkyy joku viivanpaikkakin... o_O Mutta kyllä mä sua varovaisesti jo onnittelen! :) :Heartred Aamulla sitten varmaan näkyy paremmin, uutta testikuvaa siis odotellessa! :wink

Ihanaa että noita plussia nyt tulee!! :Heartred Kunpa pian mahdollisimman monelle muullekin!

Omista oloistani sen verran, että eilen käytiin alkuraskauden ultrassa ja pieni sydän siellä sykki! :love7 Nyt menossa rv 7+5 :)
 
onnea täälläkin sandy hyvistä ultrakuulumisista, saitteko muuten kuvaa pikkusesta mukaan?

nyt kaikki loputki plussaan marinamelinan ja j3nnin perässä. :)

melina ja j3nni tervetuloa tuonne 2014 plussanneet ryhmään minunki puolesta ja jatketaa toki melina myös siellä 2012 puolellaki missä aiemmin jutskattii kans. saat kertoa uutiset tutuille sielläkin :)
 
Onnea MarinaMelina plussasta ! :)

J3nni kyllä mä tossa haaleen viivan näen myös. :)

Omaanapaa. Tänää koko päivän tuntunu siltä kun kohtu räjähtäis ja postissa varmaan tulee lauantaina tilatut raskaustestit, saa nähä testaanko jo tänään vaikka ilta sit jo oiskin vai jaksanko huomisaamuun odottaa. Joka tapauksessa huomenna aamulla testaan. Tänään dpo 11-13
 
Huh mitä ihmettä!!!nyt kait se plussa aalto lähti käyntiin!!! Onnea Marinamelina ja j3nni!!!! Kyl siin haamu näkyy!!!!

Kyl on nopeeta toimintaa tuolla raskaus keijussa!!!eilen iltapäivällä klo 16 tilasin ja tänään klo 12 postilaatikossa oli jo :D en siis välttis olis tarvinnu noita kalliita testejä!!!! Närästää ja vatsa turvoksissa... En oo viel ovista plussannu... Pitää nyt noilla halpiksilla illalla vielä testata

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Eikä, haamuhan se siellä. Onnea isosti tarrasukkien kera J3nni :) Tervetuloa tammikuisiin jos siltä tuntuu :Heartred

muoks. Onnea Mm :D Mitä mää sanoin plussa sieltä tulee ja digi varmisti
 
Lucky: Mä kun toivon vielä sitä perjantaiks digillä 3+ nii oli pakko tilaa 2 testii kotitesti.fi mut tarkoituksella otin 2lk postilla ettei polttelis liian aikaste testailla :grin Mut ykkösluokassa tosissaa tulee tosi nopeesti :)
 
Kiitokset kaikille onnitteluista, on ihan uskomaton olo:love7:love7Samalla hiukan haikeakin, tää on meidän toinen ja viimeinen, niin ollaan aateltu.. Ja vähän myös esikonkin puolesta, hällä sitten tammikuussa mahdollisesti loppuu aika jolloin on meidän ainut..

Feliddzi:
On kyllä hyvän kuuloset oireet sulla, testiä ootan :) Mulla häpykummun kohdalla tuntunu nyt pari päivää sellasta painetta että poksahtaa kohta :O

Lucky: Ovisonnea :Heartred ja tärppionnea myös tietenkin!

Lissufin: Sä osasit ennustaan kyllä :) Kiitos :Heartred Mä meinaan kans tilata ne kaks digiä, missäs ne oli halvimpia?
 
Raskauskeiju ja sit kotitesti :) ota yhen euron postarit 1luokassa. silloin saat päivässä jos tilaat ennen klo15
 
Mahtavia plussauutisia!!! Aivan upea juttu, perästä tullaan ja toivottavasti nyt tästä kierrosta :)

Elya: mun menkat oli myös ihan omituiset nyt tässä kierrossa. Yleensä vuodan ko seula ja kaikki vaatteet kastuu ko siteet tulvii ja häpyluussa on jumalaton paine ja kivut tän vuoksi, mut nyt selvisin yhdellä siteellä joka päivä, eikä edes sattunut yhtään.

On: greippimehua on lipitetty ja kalaöljykapseleita napsittu nyt tunnollisesti. Jätin ainakin vielä ne ovistestit hankkimatta ko ollaan reissussa oletetun ajankohdan mukaan, niin menee tämä kerta nyt ihan vaan itseä seuraillessa ja tikut sitten ensi kuussa mukaan pakettiin jos vielä on tarvetta. Kp 6 meneillään ja hetken on mieli vielä seesteisen oloinen. Pilates torstai-aamuna ja sitä jo odottaa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lissufin : Kiitos! :) ei niillä niin kiire ole, esikolta tein dpo 20 raskaana " 2 - 3 " joten aijon testata sillon myös tältä..eli 23.5 ois se päivä! :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Nyt alko mulle tulla semmonen olo et oon kyllä ihan liian optimistinen :/. Mä oon nii varma kun ei ikinä oo tämmösiä oloja ja oireita ollu kun viimesen viikon ajan.. Toivottavasti se plussa tulee sieltä, jos ei tänää tai huomenna nii parin päivän päästä.
 
Normaalisti ei oo mitään muuta kun edellisenä päivänä tai samana päivänä kun menkat alkaa niin pikkusen sattuu alavatsasta, ei mitään muuta..
 
Feliddzi : Meinasitko tänään testata? Mä jännään täällä sunkin puolesta, plussatuulia kovasti! ♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Jos ne testit on postilaatikossa kun kotiin meen niin kyllä varmaan testaan kun 10 kpl niitä tilasin. Jos ei oo tullu nii se menee huomiseen iltaan tai sinne torstai aamuun niinkun oon sanonu et sillon olis vissiin vasta mahdollistaki et näkyis selvä plussa.
 
Musta on tullut ihan vainoharhainen kropan ja oireiden tarkkailija sen jälkeen kun luovuin ehkäisyrenkaasta. En sitten tiedä onnistunko tuolla tarkkailulla saamaan aikaan oireita, mutta on se inhottavaa että maha on "erilainen kun ennen" ehkäisyn käytön loputtua. Ennen ei mitään tuntemuksia ja nyt ties mitä joka kierrossa. Kaikissa olen ollut aika varma että tärppi on käynyt, paitsi siinä ihan ekassa missä se oikeasti kävi ei se vaihtoehto ollut mielessäkään. :rolleyes:

Tää on todella turhauttavaa! Nyt on taas sellainen olo että hiiteen koko vauvahaave ja kuumeilu, evvk. Vaikka eihän se oikeasti niin mene että sen vaan työntää pois mielestään. Mitä aktiivisemmin pyrkii unohtamaan, sitä varmemmin se pyörii mielessä.
 
Elya : mä sanoin eilen miehelle että vaiks meillä on yk2 vasta menossa niin mä taidan tarvita jotain taukoa tähän vauvan tekoon kun aloin olla niin väsynyt oireisiin ja varmaan oloon ilman plussaa. Olin viime kierrossa täysin varma että oon raskaana, mutta ei. Nyt kyllä alavatsa tuntemukset olikin ihan eri luokkaa kun viime kierrossa ja jos näillä ei plussaa olis tullu niin en tiedä millä sitten, siksi kai niin tuskauduinkin! Tsemppiä ja jaksamista♥♥♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea J3nnillekin! Kyllä siinä haamu on kun puhelimellakin erottui. Tarrasukkia!

MarinaMelinalle onnittelut vielä myös digituloksesta!

Taidanpa minäkin tilata noita raskaustestejä huomenna.
 
Takaisin
Top