Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitäköhän kummaa mä olen taas oikeen sekoillu. Siis huomennahan on vasta 14pvä ja sillon tädin pitäis kyläillä, ei siis vielä tänään... Tyhmä... :mad:

Sent from my GT-S5690 using Vau Foorumi mobile app
 
Tiituli : nyt vaan ostat vaiks apteekin oman tai pregchekin huomiselle aamulle ja jos ei täti yllätä niin testiä kehiin :)♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Kyllä mä ajattelin apteekista hakea testin vielä tänään :) ärsyttää vaan ku ihan sekasi :D

Sent from my GT-S5690 using Vau Foorumi mobile app
 
Tiituli : niin se on inhottavaa kun jännäilee ja laskee päiviä sen tuhanteen kertaan, ei ihme että sekasin menee :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Äh.. Ennen aikojani ajattelin, ettei tarvitsisi piinailla kun oireen menee taudin piikkiin. Täällä on nyt sitten luettu hölmönä alkuraskauden oireita netistä ja pongattu "paineen tunne alavatsalla". :oops:Pulma kun on siinä että tauti muuten alkaa jo hellittää mutta tuollainen alavatsan jomotus on ja pysyy. Vähän kuin olisi alavatsalihakset kipeänä. Onko plussanneilla tai piinailevilla tällaista havaittuna?
Todennäköisesti haaveilen nyt omiani ,:BangHead mutta kun tästä kierrosta on alusta asti ollut jotenkin erilainen fiilis...:rolleyes:
 
Aida mulla on just sellasta kuin ois vatsalihakset kipeet..kiristää ja välillä tulee alavatsalle kova paine. Toki ne voi tulla jos rajusti oksentaakin. Mutta lupaavalta kuullostaa!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MarinaMelina: Joo, mäkin mietin että onko taudista, mutta ei kyllä ennen ole tällaista ollut vaikka on ollut rajumpiakin tauteja. Kiitos toivosta! Piina kyllä paheni... :grin
 
Mulla on Aida ollut kanssa tuollaista samanlaista. Vähän kun tunne et koko ajan olis vessahätä :D Ja sit arvaamaton vessassa. Tänään muuten koski ihan keskelle alamahaa yhtäkkiä. Yleensä kun säteilee jommallekummalle puolelle. Eniten mua mietityttää tuo et rinnat ovat täysin normaalit, ei yhtään kipeät, koske tai painavat. Aiemmin ne ovat oireilleet muka jotenkin :D Ja valkkariakaan ei tule niin kuin edellisissä kierroissa tähän aikaan. Epäilenpä vaan etten oo ovuloinut taaskaan (kun en tosiaan limoja ja kipuja) huomannut ollenkaan. Ja jos ei ovulaatiota oo tapahtunut niin kierto venyy taas :/

Oliko sulla MarinaMelina kiinnittymisestä jotain oireita? Kun mulla oli noin dpo 6-8 iltapäivällä sellainen ihmeellinen olo autoa ajaessa. Ilmavaivoja, mahakipua, palelua ja flunssaista oloa. Sit se meni puolen tunnin päästä ohi :D Ja koko viime viikonlopun nukuin! Siis tyyliin lähes 12 tunnin yöunet (yleensä mulla se 7h) ja sit kahdet päikkärit (reilun tunnin) ja olin ihan väsynyt. En ees jaksanut lauantaina seurata lätkää vaikka yleensä oon ihan täpinöissäni siitä :D
 
Raskaana 1-2vkoa ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Freyja: mulla oli sellasia vihlovia kipuja tossa alavatsan keskellä ja nivusia särki. Vessassa käydessä alavatsaan sattui.. mun tossa Forumin kuumeilupäiväkirjan 4. sivulla on mun oire piinailu lista ;)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Vautsivau mitä uutisia täällä oli MarinaMelinalta! Onnea :)

ON: Eilen illalla alkoi tiputella vähän, ja tänään sitten kp1. Tosin on normaalia niukemmat menkat olevinaan... Tällaiset mulla oli joulukuussakin ja silloin plussan sain sit 5pv "menkkojen jälkeen" (ja joka meni kesken), mutta luulenpa että nyt taitaa olla vaan ihan oikeat menkat, jotenkin sellainen fiilis.
 
Ihanaa marinamelina<3 nyt on ostettuna aamuks apteekin raskaustesti :)
On; muuten aivan oireetonta, mut oikean puolen nivusessa kokoajan paineen tunne :/

Sent from my GT-S5690 using Vau Foorumi mobile app
 
Elya : pahoittelut tädin vierailusta :( tsemppiä ja plussatuulia seuraavaan kiertoon!
Tiituli : mä jännitän niin sun puolesta ♥

PLUSSAHYÖKYAALTO VYÖRYKÖÖN JOKAISEN YLI JA TEMMATKOON MUKAANSA♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Menkkajomotus alkoi äsken.. Dpo13 ja Kp33 :'( Äh en tajua miten jaksan taas uuden kierron toisensa perään. Tekis mieli luovuttaa :O

Mutta MarinaMelina antoi hiukkasen toivon kipinää. Mahtava tulos ja onnea vielä <3

Ps. Käyn hakemassa täytekakun vaikka tän kuun budjetti on noin 0€ turhuuksiin mikäli menkat tulee!!!!!!
 
onnea marinamelina!!! :)

elyalle tsemppiä seuraavaan kiertoon!

ja kaikille tsemppiä yhteisesti.

täällä ovisplussa saatu ja kovasti hyödynetty.oliko se plussasta seuraava päivä dpo 0 vai 1?
 
ONNEA nyt sitten MarinaMelina !! Ihanaaa!!!! :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Kuinka herkkä toi sun tän aamunen testi oli?? :)

Mun testipaketti saapui tänään yhdenaikaan (asutaan maalla ja posti tulee vasta tähän aikaan) nii olihan munki heti pakko mennä pissiin tikkuun.. Tein siis tän jonku 2h pidätetystä pisusta ja päivällä :D Mitäs muut näkee tässä??? Ihan niinku mää näkisin siinä haamun... :anyone tai sitten mä kuvittelen vaan :p No huomenna aamulla teen aamupissist :wink Herkkyys on siis 10 :)
 

Liitteet

  • qqq.jpg
    qqq.jpg
    573.2 KB · Katsottu: 127
aida täällä oli sellai olo ja turvotti ennen plussaa jo.

kiwibird inshaAllah ei kuitenkaa menkat alkas, sulle kuuluis kyllä jo se plussa.

freyja tsemppiä :)

j3nni kyllä mä jonki superhaalean viivan näen siinä. inshaAllah vahvistuu. onnea ja tonnikaupalla tarrasukkia ja bodyja jne. :)

plussatuulia kaikille :)

melina onnea tuloksesta :)

täällä ukko vetää päikkärei ja mulla ku ois ollu tarve purkaa sille vähä mun ajatuksia mut sitä ei kiinnosta mikää. sen mielessä peittojen heiluttelu tai nukkuminen, ei kiinnosta kuunnella vaimoa. mulla ku nyt pyörii mieles jostai syystä tuo synnytys jo ja tarve puhua mut sitä ei kiinnosta pätkääkää. ja mä joudun kuuntelee aina sen valitukset työjutuist ja miljoona kertaa jo kerrotut tarinat nuoruusvuosilta jotka ei kyl enää jaksa kiinnostaa ja mieluummin en kaikkee ees välttämättä tietäskää.
 
Kiwibird, sulle niin soisin jo sen plussan! Sinuna hakisin sen kakun oli tilanne mikä tahansa, olishan se plussakin ehdottomasti kakun arvoinen ;)

J3nni, näen kyllä jotain haaleaa ;) Pitää katsoa paremmin kun pääsen koneelle.

Melina, ihan hurjasti onnea, digi ei valehtele! :) Annat niin toivoa kaikille oireitaan arpoville.

Edit. Ette vissiin Melina kovin pitkään olleet vielä edes yrittäneet? Rohkaisevaa, että edes jollakin tärppäsi suht nopeasti :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top