Mulla on Aida ollut kanssa tuollaista samanlaista. Vähän kun tunne et koko ajan olis vessahätä :D Ja sit arvaamaton vessassa. Tänään muuten koski ihan keskelle alamahaa yhtäkkiä. Yleensä kun säteilee jommallekummalle puolelle. Eniten mua mietityttää tuo et rinnat ovat täysin normaalit, ei yhtään kipeät, koske tai painavat. Aiemmin ne ovat oireilleet muka jotenkin :D Ja valkkariakaan ei tule niin kuin edellisissä kierroissa tähän aikaan. Epäilenpä vaan etten oo ovuloinut taaskaan (kun en tosiaan limoja ja kipuja) huomannut ollenkaan. Ja jos ei ovulaatiota oo tapahtunut niin kierto venyy taas :/
Oliko sulla MarinaMelina kiinnittymisestä jotain oireita? Kun mulla oli noin dpo 6-8 iltapäivällä sellainen ihmeellinen olo autoa ajaessa. Ilmavaivoja, mahakipua, palelua ja flunssaista oloa. Sit se meni puolen tunnin päästä ohi :D Ja koko viime viikonlopun nukuin! Siis tyyliin lähes 12 tunnin yöunet (yleensä mulla se 7h) ja sit kahdet päikkärit (reilun tunnin) ja olin ihan väsynyt. En ees jaksanut lauantaina seurata lätkää vaikka yleensä oon ihan täpinöissäni siitä :D