Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mahtavaa MM, onnea tuhannesti :) Täällä mennään kp 4 ja olo on todella arsesta, väsyttää ja oksettaa ja ah vuoto loppui kuin seinään eilen kun se alkoi lauantaina (jotain iloa että ovat sentään lyhyet) :)

Mulle tuli mieleen sellainen ajatus että josko ketjuun kerattaisiin listaa jossa olisi:
  • Toukokuussa plussanneet
  • Plussa vielä toiveissa Toukokuussa
  • Kesäkuulle meni
jne.
Siten että voitaisiin niputtaa niitä, jotka elelee samoja aikoja kierrossaan, tai ovat yhtä aikaa plussanneet jne.
Oi Gatusa, lähetän telepaattisen nyrkin otsaan sille ukollesi joka heti aamusta aloittaa, tsemppiä muistat vaan mikä on tärkein, vauvan napa ja oma napa :)
 
MarinaMelina: kiitti tiedosta, taidan käydä hakemassa huomis aamuks herkemmän testin apteekista.. :wink Mitään oireita alkavista menkoista ei viel oo, mut onhan tässä vielä päivää jäljellä..
 
Onnea MarinaMelina, mä en vieläkään nää mitään viivaa mut pitää kahtoo kotona kun minusta tämä näyttö on aika epäselvä ja tumma..

Nyt sitten kaikki muutki plussaamaan!

Mulla vaan jatkuu aaltoilevat jomottelut. Välillä pakottaa munasarjoja molemmin puolin, välillä menkkamaisesti ja välillä toispuoleisesti. Kp 22/30-32 ja fiilis on vähän hukassa.

En ois ikinä uskonu, että tässä näin pitkään menee kun kaks ekaa tuli helposti. Kuitenkaan ku ei oo kiire ni turhaahan tässä on hätäillä. Mullakin on se tilanne, että työt jatkuis ensikesänä todennäköisesti eli joka tapauksessa jotain positiivista on tiedossa ensivuodelle jos ei heti vielä tärppäiskään.
Kummallista miten ei järki ja tunteet pelaa keskenään ja miten alkaa huolettamaan kun mitään ei tapahdu. Siks voikin olla, että tän kierron jälkeen hävitän kaikki nää palstailut, mieskin olis valmis lopettamaan koko yrityksen. Mutta kuhan nyt kahtoo.
 
mju nyt ku oon yksin kotona ni ah tätä autuutta...iso muki mietoa teetä jossa tuoretta minttua, makoilua ja tein kans juttelua. kohta on aika ottaa perinteeksi muodotuneet päikkärit ku aurinko paistaa sängylle eli yhdistän auringonoton ja päikkärit :) myöhemmin ku laittaa ruuan ni ei ukkokaa sit pääs valittaa mut saa luvan syödä oman osansa shakshukasta ensin.

tiituli plussatuulia, jatka melinan alottamaa plussa-aaltoa :)

pakko jakaa minun vinkki plussanneille ja toki muillekin...löysinpä hyvän avun tässä jo jokin aika sit vatsavaivoihinki. alottaa päivän teellä ja esim. palalla kurkkua ja hetken pääst aamiainen ni vatsa toimii hyvin eikä ol ummetust.
 
MM, että oon ihan fiiliksissä sun puolesta! Onnea tosi paljon ja niitä tarroja tonneittain ainakin! :Heartred
Kunpa se plussa tulis itellekin!:smiley-angelic001
 
M.M; mulla on dpo 8 tai 9. En oikein tiedä miten lasken tuon kun mulla oli ovis testi positiivinen lauantaina 3 pv illalla ja oli positiivinen vielä sunnuntaina 4 pv. Lauantaina päivällä oli vielä negatiivinen. Eli voipi olla että mulla on vasta dpo 8. Väestöliiton lääkäri sanoi että jos menkat ei ala niin testata 14 vrk ovulaation jälkeen. Nyt aivan oireeton olo. En oikein jaksa uskoa että plussaisin tästä kierrosta. Välillä kävi toiveet kun oli samoja oireita kun edellisessä plussa kierrossa eli noiden jomotusten lisäksi oli parina päivinä nenän niiskutusta ja maha sekaisin ja vihlo nivusiin. Ne on mennyt ohi ja nyt tuntuu ettei ole mitään oireita.
 
Tuntuu ihan kauheeta painetta tossa häpyluun kohdalla ja vihloo aika paljon. Välillä tuntuu samalta kun liitoskivut ... hitsi mä en malta oottaa sitä digitestin tekoa, tulis ukko jo kotia :)

Mandah : jospa se plussa sieltä sullekin tulis kun on näin samat oireet ollu..voi kun mua jännittää sun puolesta ♥

Esikko kun menee kohta päiväunille niin saan hetken rauhassa sulatella näitä uutisiani♥


Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea MarinaMelina <3 Ja tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan :)

Täällä on niin monella jännittävät paikat, itseni mukaan lukien. Toivottavasti tulisi paljon plussia!

Ja muutama uusikin oli liittynyt mukaan, tervetuloa :)

ON: tänään kp 28/29-31 ja mitään oireita ei ole. Vähän veikkaan et loppuviikosta täti kurvaa paikalle. Ajattelin säästellä testin tekemistä hamaan tulevaisuuteen niin ei tarvi katsella negaa :D Väsynyt olen ollut ja vähän mahaa nippailee. Siinä mun oireet, jotka voi liittyä ihan mihin vaan. Mutta odotellaan nyt :))
 
Onnea Marinamelina!!!!! Jee!!! Nyt sitten plussa aalto!!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihanaa MarinaMelina! :Heartred Viiva vahvistukoon! Täällä siis kp 3/31(lääkityksen ansiosta kierto on nyt ton noin 30 päivää). Tänään haen femarit ja su alotan taas piikittämisen, ultra-aika tilattu. Uuteen nousuun! Tsemppiä muillekin, jotka joutuneet uudelle yritykselle> kyllä se plussa sieltä vielä tulee! :):talk017Plussapuhuri! ja testailijat:lisää plussia kehiin!
 
Nyt sain esikon nukkumaan ja saan hiukan mietittyä että mitä tässä on tapahtunut. Laitan plussa hyökyaallon vyörymään ylitsenne kunhan vaan saan sen digin tehtyä ja voin olla varma tästä. Vaikka jo kolmessa testissä on selvät haamut niin silti pää lyö tyhjää :eek: Tulis se mies jo kotiin...
 
Joku kyseli musta... Hah! Eilen haettu 7 apteekin omaa ovis testiä 31e... Että ei hyvää päivää... Pakko oli hakea... Oireet loppu eilis iltaan... Tänään pitäis ovis olla mutta oon aika kuiva... Että näinköhän sitä on tulossa mitään... Turhaan ostin kalliit testit.. Tilasin myös raskauskeijusta testejä.. .on kyllä eroa hinnassa

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky: Johan on suolanen hinta moisilla testeillä :O Ootko nyt testaillut että mitä testi sanoo? Mulla ainakin ovis useimmiten on sijottunut viimeselle kunnon lima päivälle..

Niinkun näyttäs että nytkin ovis oli lauantaina 3.5, perjantaina sain plussan (oli limat ja tuntemukset) ja lauantaina huutavan punaset viivat (limat, halut, mutta ei niin selviä tuntemuksia) ja sunnuntaina jo aavistuksen haaleammat viivat (ei haluja, ei limoja, aamulla kyllä tuntemuksia jotka loppu iltapäivällä kokonaan).

Eli jos ovis on lauantaina ollut niin tänään dpo 10, sama päivä kun esikolta sain haamua :)
 
Onnea plussasta MarinaMelina !!! :smiley-bounce005 Toivotaan että pikkuinen pysyy kyydissä loppuun saakka :)

Täällä kp 31 ja huomenna ajattelin testailla, vaikka luulenpa että nega sieltä tulee ja menkkoja saa odotella tovin, en millään usko että kroppa on täydessä tehossa kun on vasta eka kierto meneillään synnytyksen jäljiltä.. Pakko oli selailla kalenteria ja muuta, niin Neelasta oon plussanut kp 33 haaleen haamun mutta selkeen.. :D Esikoisesta ei mitää muistikuvaa millo plussasin mut suht myöhään, kun laskettu-aikakin siirtyi 2:lla viikolla silloin. Mutta katsotaan.. Oloja ei oo minkäänmoisia.

Toivottavasti tästä nyt alkoi se plussa-aalto jälleen :smiley-bounce016
 
Onnea MarinaMelina :hug007:Heartbigred Vauvaliimaa ja digitaalista onnea sinne testiin!
Plussaonni on tehnyt tehtäviään, vielä kun tännekin tulisi :)

Huomenna pitäisi viimeistään alkaa menkat! Tissit kipeenä ja ruoka maistuisi etenkin herkut mut ihan perus huttua tähän aikaan kierrosta. :-(
 
Takaisin
Top