Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea tuhannesti marinamelina ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja jne. viiva vahvistukoon inshaAllah :) mä niin tunsin et sieltä se plussa tulee.

nyt kaikki marinamelinan peräs plussaamaan et saadaa toukokuulle plussa-aalto kans :)

täällä oltu klo 3.30 lähtien hereillä, sit ku mä olin superväsy ni mun mies alotti perinteisen päänaukomisen. alhamdulillah meni töihin nyt. aamu alko armottomal näläl, itkuherkkyydel ja 0-100 alta aikayksikön tilalla.
 
Gatusa : toivottavasti viiva tosiaan vahvistuu!♥♥ en vielä tosiaankaan käsitä tätä..on niin tavallinen olo, tavallinen päivä ja silti haamu testissä! ♥ epätodellinen olo!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea MarinaMelina! Vähän heikosti näkyy viiva kännykällä, mutta kyllä mie siinä jotain näen kun vähän kääntelen ja tihrustan. Nyt jännätään sitä sun huomista digiä sitten ;)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Viiva on vaan tummunut testissä. Ihan selkee haamu kyllä on, mieskin myönsi vihdoin ;) eilen ei vielä suostunut näkemään mitään..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Lissufin : iiks :) on kyllä niin sekava fiilis. Kun katson esikkoa niin kyyneleet vaan valuu :) no, nyt ei auta kun toivoa että viiva vahvistuis.. millon sä teit sen digin? Mä katoin et esikolta olin tehny dpo 11 - 12 "raskaana 1-2" ja dpo 20 raskaana "2-3".

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea MarinaMelina!! :Heartred Kyllä mäkin nyt siinä haamulaisen näen :) Viivojen vahvistumista odotellen!!! Taikka juuri tuota digin "raskaana" tulosta :Heartred
 
oi ihanaa marinamelina että tuli tuohon korkeammal herkkyydel olevaanki haamu, mashaAllah!!! onnittelut olen super onnellinen puolestasi. :)
 
Selvän haamun minäki nään :) Onnea ja tarrasukkia että vahvistuu :)
 
Tiituli: pahoittelut negasta :(

MarinaMelina: digiä kehiin vaan, ihanaa! Tsemppiä! :)

On: 33/32.. Huomen aamulla testiä kehiin, ellei täti kurvaa kylään ennen..
Oloja ei kyl nimeksikään. Väsyttää vähän normaalia enemmän ja lähinnä sellanen oli kun olis tulossa kipeeksi..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiitos onnitteluista ja kaikesta muustakin teille ihanille ♥ kiitos kun jaksoitte mun testailuoirehöperöintiäni :D Mutta ei nyt vielä innostuta liikaa, menee varmaan vielä monta viikkoa ennen kun tajuan tämän..ja hyvä niin ettei liikaa intoile. Kuten todettu on että ne km on yleisiä :( silti pitää osata vaan nauttia..

Oireista. Tänään aamusta huonoa oloa, vatsalihakset kireet kuin jumissa ja alavatsaa vihloo. Rinnat eilisen aikana kipeytyneet vähän..etenkin nännit..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
melina kuulostaa tutulta :) nyt vaan nautit koska ikinä ei tiedä mitä tapahtuu, mulla se periaate myös tässä raskaudessa. kieltämättä äsken jo vähä mietin et jos kaikki menee hyvin ni missä synnyttää, aloin naureskelee itekseni et kyselen vähä ennen LA:ta miten lääkäri on terveyskeskuksessa ku sillä on koulutus synnytyksiin myös ja keisarinleikkauksiin jos jotai tapahtuu mitä en toivo. mä luotan mun gyneen enemmä ku yliopistollisen lääkäreihin joten varmaanki oon et mitäs jos tk:ssa sattuisin käymää just sillo ku supparien väli jotai pari minuuttia ja hups muksu on jo tulossa, autapa gyne kiltisti nyt. haluun meinaa synnyttää alakautta tuliha esikkoki alakautta vaikka iso oliki.
 
Mä tein kans tolla rfsu:n testillä, onko sen herkkyy oikeesti muka 50mlU? En löytänyt paketista ollenkaan sitä herkkyyttä..
 
Takaisin
Top