Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenta!

Tiituli : pahoittelut negasta :(

Mä en ole vielä kerennyt testata. Kävin aamu viideltä vessassa kun mies lähti töihin niin nyt pitää ainakin yhdeksään asti pidätellä ennenkö testaan. Taas on ihan sellanen olo ettei sieltä voi tulla mitään muuta kun nega. On liian tavallinen olo :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Madh: Kyllä varmasti se pienokainen teille suodaan,aikaa voi vierähtää vaikka toivoisin ettei mene enää pitkään.
Joka kierrossa tod näk kasvaa.Voit olla varma että sympatiat ovat puolellasi,ns raskauden alkamisen viivästyminen ei ole reilua.Toiset ne sikiää joille sitä lasta ei soisi ikuna... :confused:
Myyh oireita/tilanne?
Lucky?
MarinaMelina varmisti et diku väijyy aamun,testiäsi odottaen :grin

) . ( Tänään siis prednisolonia kitusiin o_O
 
Diku; mulla nuo oireet vaihtelee ja melkein kaikki voi johtua tuosta lugesteronista. Nyt ollu jomotusta kohdun alueella, eilen vihlo vasemmalle puolelle nivusiin, rintoja välillä vihloo ja jomottaa mutta aika vähän. Nyt menossa dpo 9. Ehkäpä just tuon takia oonki ollu nyt niin rauhallinen että en voi noiden oireiden perusteella päätellä yhtään mitään kun on tuo lääke käytössä.
 
Diku; ajattelin oottaa ihan tuonne viikonloppuun saakka, vielä ainakin tuntuu siltä :wink oon kyllä varma että jos testejä ilmaantuu aiemmin kaappiin niin en malta ehkä oottaa. Mutta kun meillä on se sopimus ja luvattu miehelle että testataan yhdessä ja ei mielellään kovin aikasta testailua...
 
Tässä testi, toivottavasti näkyy..tänne näkyi ihanasti Ja näkyy edelleen! Mutta silti olen varuillani, haluun kunnon viivan, huomenna siis lähtee digi kehiin! :D

Ps. mad ja muut olitte oikeassa, nyt kun tota testiä katsoo niin kyllä se eilinen viiva oli jotenkin ehkä hiukan eri paikassa..liekö väri levähtänyt jotenkin :O
 

Liitteet

  • muokattu.jpg
    muokattu.jpg
    769.9 KB · Katsottu: 133
MarinaMelina viivahan se siinä on :Heartbigred tarrasukkia mukaan pienelle
Sillä eilisellä testillä oli menkat,kuten Lissullakin ekassa..
 
Uijui! Minä olen täällä MarinaMelinan testiä jännännyt sairausvuoteessa. Ihanaa että viiva vahvistuu! Peukut sille että vahvistuminen jatkuu! Tarrasukkia!

Myyh: Meillä on miehen kanssa ihan sama diili, että testaillaan yhdessä ja vasta kun menkat on myöhässä. Taidan tässä kierrossa kyllä testata tuon 28 kierron mukaan, kun oviksesta laskettuna se olisi riittävä. Enkä kyllä ikinä jaksa odottaa tuon pitemmän kierron mukaan!

Mandah: Toivotaan että sullekin tulisi nyt sitten se plussa!

On: kp23/26-33 dpo 9. Tauti alkaa jo vähän hellittää. Mahaa kivistelee välillä kohdun alueelta, mutta tällä hetkellä kaikki menee vielä sairauden piikkiin. Eipähän tarvitse oireiden takia jännätä. Ensiviikon alkuun pitäisi varmaan malttaa testaamisen kanssa. Ellei sitten saisi miestä puhuttua jo sunnuntaitestaamiseen. Silloin olisi dpo14.
 
Takaisin
Top