Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mad: Kiitos ! :) Jep, kierto vähän sekasin vielä siitä hormoonikierukasta, eiköhän sekin rupee jo tasottumaan ja saatas sit tärppiä :) ja yritystäkin vasta pari kiertoa takana ni eiköhän se tärppi sielt viel joskus tuu..

En ole kaikkia teksejä lähteny lueskelemaan ni en tiiä onko puhetta teillä ollu nuista ovis-testeistä.. ? kuinka monella käytössä ja minkä laatusta merkkiä?
Tarkotus olis ottaa ens kiertoon käyttöön jos ei tässä kierrossa satu tärppiä tulemaan :)
 
Jojoba, kyllä se tärppi sieltä tulee :)
Ovistestejä itellä ollu käytössä ja ihan hyvin toimineet, tilasin itte ebayn kautta 60 ovistestiä ja 30 raskaustestiä, makso vaan 7,60. Ilman postikuluja tulivat viikossa. Merkkiä en tiiä, mut liuskamallisia pinkkejä ovistestejä ovat ja raskaustestit sinisiä. :D


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
En minäkään MarinaMelinan testissä näe viivaa, mutta voihan sei sieltä ilmestyä.

Jos muuten haluutte varmistuksen ettei testit tee omia haamujaan ni tehkää yks testi ihan vesilasista :D Jos tulee haamu, niin sitten näkee haamun tummuusasteen mihin verrata...
 
Dawwe: ei nois mun aiemmin tekemis oo tullu tollasta mitä olin/olen näkevinäni... sen puoleen jäin sitä sitten miettimään. Mutta kiitos visavaustauksesta :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MadH; ei oo usein selkä jumissa ja sänkykin on hyvä, melkein uusi mut kuitenki sen verran canha ettei sen piikkiin voi laittaa :)

Sent from my GT-S5690 using Vau Foorumi mobile app
 
Jaa, no täyttykin varmaan mennä tonne ebayn sivuja shoppailemaan.. paha vaan jos nuita r-testei on tuol kaapin pohjalla ja mielikuvitus tekee kepposet kaiken maailman r-oireista ni niitä testejä tuleekin sit tehtyä monta :D

Noista haamuviivoista sen verran et viime kierrossa r-testi näytti kolmena päivänä peräkanaa haamunhaamu viivaa ja todellisuudessa mulla oli sitten ovis päällä vaikka ois pitänyt kierron vedellä viimesiä.. kierto venykin sitten 2vko pidemmäks ku olis pitäny.. Ei itse uskois mut neuvola tätsä oli tätä mieltä että on mahdollista näyttää myös oviksen..
 
madh hienoa ettei ol mitää vakavaa mut hyvä että tutkivat asian. älä kuule sinä vielä luovuta tuossa, tai jos se auttaa raskautumisee kuten meillä ni siitä vaan pidätte hauskaa sängyssä ku siltä tuntuu ilman paineita :) inshaAllah sinä sen plussan saat vihdoin testiin ja nyytin syliin :)

marinamelina tulee mieleen mun vime vuotinen testi, viiva oli iha toises paikas ku piti mut lopulta tuli se plussa tosin paljastu tuulimunaks sillä kertaa. maltahan mielesi, inshaAllah se plussa tulee tässä kierrossa sulle :)

tervetuloa jojoba ja plussatuulia oikein kunnolla.

on: ah tätä päänsärkyä, nyt mä tiiän miks rv 8 sanotaa pahimmaks viikoks oireiden osalta, mikä olo. ja kasvu sekä venyminen ja liitoskivut päälle.
 
Gatusa : yritän malttaa :) kyllä toi mun kuviteltu viivani ( :D ) on suunnilleen siinä missä näissä testeissä se on.. ovistesteihin vertasin ja netistä katoin.. mut nyt mun tosiaan täytyy vaan malttaa :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MarinaMelina, mä kovasti oottelen täällä sun testituloksia :) Tuosta kuvasta täytyy todeta etten minäkään siinä toista viivaa näe... Mutta jos sä oot paljaalla silmällä huomannut, niin ehkäpä huomenna jo on semmonen viiva minkä mekin nähdään!! :)
 
Sandy : no mullakin on nää mun harha kakkulat päässä :D jotenkin rupesin nyt itsekkin epäilemään että eipä siinä tainnut mitään olla.. :/ nyt ootan kunnon viivaa ennenkö ees kahdesti harkitsen :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Diku: Älä välitä, niin minäkin elän..:cool::wink Onhan se kiva että edes joku näkee mitä minä nään, vaikka se sit vaan johtuis näistä kakkuloista! ´Luulis äijän olevan mielissään selättämisestä :grin
 
Mullakin on silmissä vikaa kun olen näkevinäni haamujen haamun MarinaMelinan testissä, tai sitte toivon näkenäni niin silmät tekee tepposet :)
 
Tänään ovistestiä kokeiltu eka kertaa. Negaa näytti, tosin laskureiden mukaan paras hedelmöittyminen olisi 14.5 joten ei ihmekään jos nega. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Pakko näin työpäivän jälkeen tulla purkaan paineita tänne.. Aamulla tosiaan oli selkä niin kipee etten käveleen meinannu päästä, mut se meni sit onneks töissä ohi.. Päivällä myös pikkusen kipuillu oikea nivunen/munasarja mut sellasta menkkamaista kipua ei oo ollu ollenkaan. Hermot ollu koko päivän kireellä, kilahdin työkavereille aamulla ku menivät kahville eikä mua pyytäny mukaan ja vihottelin sit lppupäivän :grin Nyt ku täs koneella istuu ja röhnään niin oikealla puolella tuntuu kokoajan munasarjassa kipua ja mustelmia on päivän aikana ilmestyny taas lisää. Nälkä on hitonmoinen vaikka just hetki sitten olis syöny ja uni maittais ihan kokoajan. Huomenna olis kp32/32 et aamulla testaillaan :wink Nyt täytyis keksiä jotain tekemistä et aamu tulis pikemmin :rolleyes:

MarinaMelina: En mäkään sun kuvassa toista viiva näe, mutta toivottavasti parin päivän päästä näkyis :wink
 
Tiituli: ihan samoilla mennään, mulla tänään 32/32!! :)
Mulla ei kyllä mitään oloja kumpaankaan suuntaan..
Josko keskiviikkona testailis, ellei sit huomenna ala..

Plussa ja ovispuhureja vaan hurjasti kaikille! :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Murupulla: Kerro sitten heti ku oot tehny testin et mitä näytti :) Mua vähän häirittee toi kipu tossa oikealla puolen mut mitä netistä selailin keskusteluja niin aika monella ollut heti alkuraskaudesta samanlaista kipua. Nyt taas toiveet niin korkeella, toivottavasti huomenna tulis se plussa :) Mut mitään "perus" menkka oireita ei oo ollenkaan, ainakaan vielä...

myyh testasin eilen ja negaa näytti ja ajattelin tosiaan huomiseen asti odotella jos ei täti ennen sitä yllätä...
 
Myyh: jos 2 vuoden yrittäminen jotain on opettanut niin kärsivällisyyttä ;) NOT!!!! Nyt ei oo kuin yks testi kaapissa, niin oon malttanu näppini!
Tiituli: varmasti kerron, HETI :D sinä kans! Kaikki raajat ristissä taas toivotaan parasta!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top