Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heissuliwei naiset :)
Ihanaa Madh et laitat ajankohtaiset uutiset tulille :smiley-angelic003 Oviksen metsästys onnea :p
Olet päivän piristys Gatusa :Heartpink Syötkö sinä sitä Prednisolonia?
Uusille tervetuloa,toivottavasti pian tärppää :)
Kiwille tsemppejä :hug013
Plussia tänne kaikille tasapuolisesti :wav

) .( Kärvistelevät ovis kivut jatkuu... o_O
 
Aattelin että laitan teille nyt päivän visakysymyksen...ollakko vaiko eikö olla ? Omat silmät välillä näkee jotain, välillä ei...Vaikea oli saada vangittua kameralle se mitä livenä näkyi. Testiajalla siis kuva otettu.

Eipä tuolla liioin väliä mitä näkyy kun on niin haalea joka tapauksessa että ei aika varmasti merkkaa mitään , mutta huvitan itseäni taas tällä viivan tihrustamisella ja teitä myös :D Miehen kanssa en viihti tihrustaa kun se on kerrasta poikki tyyppiä ja minä taas tällanen tyypillinen testihullu :D

ps. toivottavasti kuva sentään näkyy :O
 

Liitteet

  • muokattu.jpg
    muokattu.jpg
    794.7 KB · Katsottu: 125
Huh..diku älä sano noin! :) En vielä halua hätiköidä.. ja kun no testit ei oo mulle niin kovin tuttuja että niihinhän voi tulla tollasia ilman syytä :( aiemmissa ei ole ollut mutta enhän mä niitä vielä kovin montaa oo tehny. Viime kierrossa oli muut testit käytössä...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Tiituli, onkos sulla useinkin selkä jumissa aamuisin? Onko sänky "hyvä"?

Felidzzi, älä stressaa etukäteen, se selviää sitten kun se tilanne tulee ja nyt vaan pahoitat mieltäs etukäteen asiasta :)

Aida, tsempit piinailuun!

Lissufin, joo pitäis näkyä. Siellä kuitenkin on menossa sit jo seitsemäs viikko (6+) ni kyllä pitäis näkyä syke. Jos ei näy, niin uusintaultraan jos onkin "aikaisemmilla" viikoilla vasta. Mut kyllä pitäis näkyä. :)

Aurinkoinen, plussatuulia sinne puhaltaen!

Kiwibird, tsemppiä sinne olotiloihin! Aina saa purkaa. :)

Diku, jakselemisia sinne oviskipuihin!

MarinaMelina, livenä testi näyttää varmaan himpan eriltä, mut mun silmä sanois tuon negaksi. Ja nuoliko merkkasi missä jotakin pitäis näkyä? Mun silmään pikkasen liian lähellä kontrollia. :) Uutta testiä kehiin parin päivän päästä!! :) (ei oo sit tarkotus loukata tällä)

omanapa, lekurilla käyty, patti todennäköisesti vaaraton mut seurailla pitää ja jos kasvaa, lähete ultraan taskussa ni sit voi käydä vilaseen et mikä/kuka siel on. :D
Lääkärin mielestä kuitenkin hyvä oli käydä näyttämässä.

en tiedä mikä on, ehkä siksikin oon täällä ollut aika paljon vaan taustalla, kun on vaan olo et tuskin mä mitään raskaaks tuun vaikka lääkkeetkin avittamassa on. Mieliala ihan jees, mut usko vaan horjuu siihen et itse tulisin raskaaksi (ainakaan kovin pian...)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mad.. noissa ovistesteissä on samassa kohtaa testiviiva, on paljon lähempänä kun muissa mun käyttämissä...mutta juu todella vaalean haalea on!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
meinannet marinamelina raskaustestiä kuitenkin ;) Ei, mut mun mieleen tuo kuvasta päätellen nega. Ainakin itse sen niin tulkitsisin.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Eikun siis saman merkkisissä ovistesteissä on tossa samassa paikassa testiviiva. Kontrollia siis paljon lähempänä kun muissa mitä aikasemmin mulla on ollut...vertasin ovistestiin niin samassa kohtaa näkyy toi kun niissä on testiviiva .. mutta kyllä se nega taitaa olla :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MarinaMelina, mä tiedän kyllä ton tunteen, kun näkee siinä jotain mitä haluaisi niin kovin nähdä. Olen itsekin joskus sortunut silloin kun kaksi vuotta eksän kans yritettiin. Jokainen testi oli viivallinen omin silmin, mut muut ei nähneet. :( Oireitakin oli jos jonkinmoista, mut ikinä plussaa testiin saanut.

muoks. joo niin joo juu, aivopieruna en tajunnut mitä meinasit. Voipi olla et on eri paikassa, mut ainakaan siinä kohdin en minä nää mitään vaikka kääntelen ja vääntelen ruutua ja säädän kirkkautta (että saisin sanoa näkeväni jotain :D )

Nyt jokseenkin rennosti ottaen yrittäisit muutaman päivän pitää väliä ja testata uudelleen. Joskus hormoni erittyy niin kehnosti pissiin, et ei välttämättä vielä näy kunnon viivaa sillon kun menkkojen pitäis alkaa. Siihen ainakin itse odottaisin ja jos ei näy ni sit testi kehiin uusi :) siihen asti, jotain muuta ajateltavaa ja rentoutumista.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
MarinaMelina, Niin, ja nega vielä toistaiseksi! ;) ei se mitään se nega tässä vaiheessa vielä sano, joten toivo ei oo menetetty ennenkuin plussa pärähtää tai näkee jotain muuta punaista.... :) Peukut pystyssä raskauden puolesta täällä sulle tottakai!


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Madh: Hyvä et tuli tarkistettua ja ettei ollut mitään hälyttävää :Heartpink
Sama juttu,mutta kyllä se plussa sinullekkin tulee olen ihan varma.
 
Mad: Joo huomenna taas sitten testailemaan :wink Minunkin omaan silmään siinä välillä on ja sitten taas ei sitä viivaa joten negahan se varmasti on.. ne on nää vauvakuumeisen kakkulat kun aiheuttaa noita viivoja :D
 
Diku, kiitos :) Kyllä se varmaan tulee vielä, ja sinne kans! Usko on koetuksella, tosin mulla sen nyt ei periaatteessa edes pitäis horjua näin paljoo kun nyt tällä hetkellä vasta kunnon yk3, ja eksän kans touhuilut VOISIN jättää menneisyyteen, ei sen hetkinen elämäntilanne kyllä ollut suotuisa raskaaksi tulemiseen joten voisin yrittää unohtaa mut kun ei se niin helppoa ole.


Okei, jos clomeista tulee tulokseksi edes ovulaatiotestiin plussa niin mä olen onneni kukkuloilla. Askel kerrallaan kai tässä mennään, josko ensin sais ne parit O-plussat ensin... :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
MarinaMelina, oottaisin ehkä pari päivää jokaisen negan välillä ennenkuin tekee uutta, kun menee kuitenkin hetki sillä hormonillakin nousta ja erittyä sinne pissiin (ja sit aina aamulla niin varmempi). :) Mut neuvohan tämä vain :D Mut negoista ei pidä huolestuu ennenkuin menkat on kunnolla myöhässä.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mad: Niin tiedänhän minä että niin kannataisi tehdä mutta mä taidan olla vaan niin testihullua sorttia etten kuitenkaan saa itteäni pidettyä irti niistä testeistä kunhan aamu koittaa .. olen siis aika varmasti parantumaton tästä sairaudesta:confused:
 
MarinaMelina; tiedän tunteen... :/ Yritä malttaa, koska ei siitä negastakaan mitään hyötyä ole. Mulla autto kun kävin aamulla veskissä niin etten ottanu testiä mukaan ni sit ku mä olen niin vannonut aamun ekaan ja siitä vain testi, niin sit vaan joutuu oottaan seuraavaan aamuun. Nyt on periaate et en testaa ku vasta ihan ennen menkkojen alkua ja sekin turha omasta mielestä, kun vois odottaa et myöhästyykö ne vaiko eikö :) Ja kun harjottelee kärsivällisyyttä asian suhteen, sit ei oo niin intoileva niitten testien kans ettei sit tuu tehtyy joka päivä ni sen kans oppii sit eleleen ja löytään siitä ne positiiviset puolet ;)

Kiitos ovisonnesta!

Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
22v kuumeilija ilmottautuu ! :) yritys alotettu kierukan pois oton jälkeen Tammikuun lopulla, kunnon yk 2 lähti käyntiin pari viikkoa sitten, ja päätin nyt sit liittyy tänne muittenki jännittäjien mukaan :smiley-bounce013 Oon itte kova testi hullu ja onhan tässä jo keritty muutama testi tehäkuviime kierto veny kp 28 sijaan kp 45.. Ittellä yksi vuosimallia 2011 pirtsakka tyttö joten pikkukakkonen olis haaveissa..
 
jojoba, tervetuloa :) Kierron pituus voi vaihdella jonkin verran hormonaalisen ehkäisyn poisjätön jälkeen, mut toivotaan et siel tärppää pian.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top