Tiituli, onkos sulla useinkin selkä jumissa aamuisin? Onko sänky "hyvä"?
Felidzzi, älä stressaa etukäteen, se selviää sitten kun se tilanne tulee ja nyt vaan pahoitat mieltäs etukäteen asiasta :)
Aida, tsempit piinailuun!
Lissufin, joo pitäis näkyä. Siellä kuitenkin on menossa sit jo seitsemäs viikko (6+) ni kyllä pitäis näkyä syke. Jos ei näy, niin uusintaultraan jos onkin "aikaisemmilla" viikoilla vasta. Mut kyllä pitäis näkyä. :)
Aurinkoinen, plussatuulia sinne puhaltaen!
Kiwibird, tsemppiä sinne olotiloihin! Aina saa purkaa. :)
Diku, jakselemisia sinne oviskipuihin!
MarinaMelina, livenä testi näyttää varmaan himpan eriltä, mut mun silmä sanois tuon negaksi. Ja nuoliko merkkasi missä jotakin pitäis näkyä? Mun silmään pikkasen liian lähellä kontrollia. :) Uutta testiä kehiin parin päivän päästä!! :) (ei oo sit tarkotus loukata tällä)
omanapa, lekurilla käyty, patti todennäköisesti vaaraton mut seurailla pitää ja jos kasvaa, lähete ultraan taskussa ni sit voi käydä vilaseen et mikä/kuka siel on. :D
Lääkärin mielestä kuitenkin hyvä oli käydä näyttämässä.
en tiedä mikä on, ehkä siksikin oon täällä ollut aika paljon vaan taustalla, kun on vaan olo et tuskin mä mitään raskaaks tuun vaikka lääkkeetkin avittamassa on. Mieliala ihan jees, mut usko vaan horjuu siihen et itse tulisin raskaaksi (ainakaan kovin pian...)
Sent from my iPad using Vau Foorumi