Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvää äitienpäivää ihanaiset :)
Muutaman päivän päästä uutta testiä kehiin :)
Kiwilläkin piinaavat hetket.
Pahoittelut tädin kohdanneille,uuteen kiertoon täysin palkein.
Plussaa kaikkiin testeihin <3
 
Granger. Nimenomaan tuntuu että se pitää ihan kirjata ylös milloin sen ajan ottaa vain itselleen, mutta kyllä siitä on apua aina pitkäksi aikaa sitten. Mua harmittaa kun jooga taas jäi heti km jälkeen, pitäis vaan uudestaan aloittaa kun siitäkin tulee niin hyvä olo :)

Tervetuloa Murupulla! :hello

Ihtiä taas. Nyt kun juuri luulin mielen rauhoittuneen niin uutta pukkaa, nyt on pikkuhousunsuojassa jotain vaaleanpunaista, mutta ei selvästikään vielä kuukautismaista. Voi tosin johtua aamuisestakin kun ei ihan ollu kosteimmat kelit kohillaan :grin
 
Mandah, Freyja ja Myyh: Sormet ja varpaat ristiin että ois tärppi käynyt!

Mju: Tsemppiä tulevaan kiertoon!

Elli: Ovis tsempit sinne! Jospa nyt tärppi kävisi :D

Murupullalle lämpimästi tervetuloa! :)

Etsijä: Voikun olisi menkat ja kierrot tasottuisi! tai vielä parempi, kiinnittymistä..ovis...?
 
Minunkin piti tulla kurkkaamaan olisiko niitä äitienpäiväplussia tullut. Tsempit negat testanneille ja parin päivän päästä uutta testiä kehiin!

Pikaisesti omaa napaa: kp21/26-33 ja dpo7. Flunssa tuli ja meni joten kuvittelin päässeeni siltä osin helpolla. Vähällä nuhalla ja lievällä lämmön nousulla. Mitä vielä, eilisen terveen päivän jälkeen halailin äsken pönttöä. Vaihtoehtoja on kaksi.
a) Miehen vatsatauti oli ruokamyrkytysepäilyistä huolimatta vatsatauti ja se iski nyt minuun. Yök!
b) Miehen vatsatauti oli ruokamyrkytys ja tämä onkin raskauspahoinvointia.
Voiko pahoinvointi edes alkaa näin aikaisin? Eilen huomasin muutaman tipan vaaleanpunertavaa vuotoa, joka voisi olla kiinnittymistä, joten toiveet tämän suhteen on kovat. Mutta miten ihmeen herkkä minä silloin niille hormooneille olisin? Kummallista tässä on vatsataudiksi se, että yleensä näin aikuisiällä vatsatauti tekee minulle ihan superheikon olon. Nyt tuon pöntönhalailun jälkeen olo on ihan ok. Odotellaan ja seuraillaan.
 
Aida: oon kyllä joskus lukenut että kiinnittymisestä lähtien on joillain pahaa oloa ollut. Ja taitaa tossa esikon raskausopaskirjasessa lukea että yleisempiä oireita pahoinvointi rv3 lähtien...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Plussatkaa nyt hyvät ihmiset!!! :D

Ja hyvää äitien päivää kaikille äideille ja tuleville äideille ja äidiksi haluaville ;) hemmotelkaa nyt vähän itseänne ja unohtakaa testi höperrykset ym. Hetkeksi. Se me ollaan ansaittu...

Mäki hemmottelen itseeni töissä. Stressi kyl hävis ku seinään eilen ku kotia menin. Lapsi nukkumaan ja punaviiniä lasi ja sauna päälle... Tosin puuhastelu paikka nyt ei mikää ihana ollu... Kuuma sauna ja kylmä kylppäri.... Nyt on selkäpaskana :) mutta oli se sen arvosta... Vieläköhän mies jaksais tänä iltana kun aamulla aikasi lähtee töihin. Eilen muutes ramppas alamahassa ja nyt vihloksii tuonne navan alle ihan keskelle... :eek:

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
päivää, täällä oltu hereil n. klo 2.50 lähtien ilman päikkärei, tämän päivän kunniaks ollu oireita kiitettäväst eli huomen kun se rv 8+0 poksahtaa ni näköjää tulee oireetki takas inshaAllah. sit ylläriks sain ukolta anteekspyynnön...kun hän rikko mun puhelimen kuoren (äippä oli antan sen puhelimen lahjaks mulle ku mul ei ollu puhelint ni nyt sit kuten tavallist mun tavarat hajotetaa.) kunnon väsy päällä ja kiukku.
 
Vähä omanapailua jälleen. Koko päivän tuntunut oikeassa nivusessa kipua, nyt enemmän kun miehen kans puuhailtiin ku hän lähti pariks päivää reissuun ja välillä ollu sellasta menkka jomotusta, tosin ei niin kivuliasta (Mulla pillereiden lopettamisen jälkeen erittäin kivuliaat menkat). Myös kohdusta aina silloin tällöin vihlonut, päivällä oikealla puolella oikein kunnon vihlaisu kun oltiin äipällä käymässä kahvilla. Paha olo ollut ajoittain, mutta se voi kyllä selittyä sillä ettei ole kauheasti ruoka maittanut.
 
Tiituli : tulispa se plussa kuitenkin sieltä kun seuraavan kerran uskaltaudut testaamaan :)

Mä haluan jo tietää tuleeko se plussa itselle vai ei. Piste. :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Toivon myös sulle plussaa MarinaMelina, ollaan molemmat ansaittu se :) Ja kaikki muutkin täällä piinailevat on plussat ansainnu :)


MUOKSMUOKS!!

Onko kenelläkään täälä olevalla tullu alkuraskaudesta helpommin mustelmia kun normaalisti? Luin netistä keskustelua että joillakin mustelmia syntynyt melkein itsestään" alkuraskaudessa. Oon nyt kiinnittänyt huomiota kun jalat aivan mustelmilla enkä kyllä ole itseäni telonut ainakaan niin pahasti että olisin huomannut. Ennen ei kyllä ole tullut mustelmia juuri ollenkaan..
 
Muokattu viimeksi:
Harmi, kun ei saatukaan sitä äitienpäivän plussa-aaltoa :sad001 Mutta kyllä niitä plussia sieltä pian ropisee, uskokaa pois! :)

Aida kyseli tosta pahoinvoinnista niin mun ymmärrys on, että pahoinvointi voi alkaa heti, kun istukkahormonia alkaa erittymään. Eli käytännössä heti kiinnittymisestä lähtien. Korjatkaa tietävämmät :)
 
Tiituli, mulla alko eskoista oottaessa tuo että tulee mustelmia helposti. Siitä lähtien niitä on sitten tullu ihan pienimmistäkin jutuista.

Omanapa. Joku puhu että oli vessassa kakkosella sattunu kohtuun, mulla tuli samanlainen aika voimakas kipu kun punnasin. Ihmeellistä!
 
Ai niin, olen nyt viikon ajan suorittanut "rottakoetta" itselleni noilla ovistesteillä :grin 5 kpl negoja eli uskottava on, etten (ainakaan tässä kierrossa) ovuloi renkaan kanssa. Eli rengas aiheuttaa kaikki noi viheliäiset kivut, muuta syytä en keksi, kun lekurissakaan ei mitään selvinnyt.

En malta odottaa, että pääsen noista renkaista eroon syksyllä ja päästään yrittämään! :grin Mies, jolle nämä vauva-asiat on vielä hieman vaikeita puhuttavia aiheita, päästi hassun kommentin eilen. Viikattiin pyykkiä ja huomattiin, että yhdet mun legginsit oli kutistuneet minimittoihin. Mies sitten siihen tokaisi, että onpahan yksi vauvanvaate valmiiksi. :grin Vissiin se näitä asioita jo pohtii pääkopassaan vaikka ei tästä varsinaisesti keskustella...
 
Mandah : mulla oli sitä just sillon samaan aikaan kun niitä vihlomisia :D miten voi olla näin samat? :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MM, mä just mietin että oliko sekin sulla. Aika jännä kyllä että ihan samoja tuntemuksia :laughing002
Toivottavasti plussataan kumpikin
:smiley-bounce015
 
Toivottavasti juu :) hassua jos tulisi plussa näin samoilla oireilla ja vielä suht samoina päivinä samat jutut :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top