Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuulkaas nyt naiset! Teidän piti vetästä äitienpäiväksi plussa-aalto, kun mä lähdin tädin kanssa uuteen kiertoon! Ei sen nyt näin pitäny mennä, että kaikilla vaan yhtä viivaa tarjoo :(

Hyvää äitienpäivää kuitenkin kaikille jo äideille, tuleville äideille ja sellaiseksi haaveileville <3
 
Ihanaa äitienpäivää kaikille!

Pahoittelut negoista!

Tänään kp14 ja ollut kamalaa vihlovaa kipua alavatsalla. :think005
 
Mandahilla ovista pukkaa? :)

Ei lähtenyt plussa aalto käyntiin ei :( noo jospa sen joku kohta käynnistelis ja nappais muutkin mukaan!

Tuhti miehen tekemä aamupala syöty..nam :) ja nyt vaan lekottelua...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Marinamelinaa: Mä testasin samalla dpolla ja nega tuli, sit Gatusa tais sanoo et oota 2 päivää ettei se vielä näy ja dpo10 pärähti plussa :) ihan nyt nautit äiskäpäivästä ja testii tiistaina :) Jaksuja piinailuun
 
MarinaMelina: Ei mul kyl oo yhtää näin runsasta vuotoo ollu ny oviksen jälkee. Iha suojaa pakko pitää ku niin paljon tulee :( ihan sellasta valkosta ja limasta..

Sent from my GT-S5690 using Vau Foorumi mobile app
 
Lissufin : mullakin esikolta näky vasta dpo10 .. dpo9 oli vielä ihan selvä nega. Täytynee oottaa ja tiistaina testailla.

Mandah: kiinnittymistä? Mulla ihan sama dpo3-4 :) oispa!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Voi harmi kunei nyt sitten plussia tullutkaan, MarinaMelinan oireet kuulostaa silti edelleen lupaavilta! :)

Aamulla taas varanvuoksi talletuksia, ovistikuttelua jatkan, outtelen outtelen. Eilis-ilta teki mielelle niin hyvää, ihan erilaisilla fiiliksillä taas, levollinen olo, meni miten meni niin se menee niinkuin on tarkoitettu :Heartred
 
Tiituli : ohhoh ... toivottavasti enteilis plussaa :) testaa ihmeessä uudestaan jos vuoto ei ala!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MM, sitä toivon mutta tekee kyllä hallaa tämmönen kipuilu. Saas nähä, tästähän se piinailu ja oireiden keksiminen taas alkaa.
 
Mandah : Et usko miten mä tiedän ton tunteen, kun mulla oli sitä kipuilua ja tuhrua niin ensimmäinen ajatus oli että eikä, tästä se jännittäminen taas alkaa vaikka piti mennä ihan ressittömästi mutta niin vaan kroppa päätti toisin :/ ja tossa vaiheessa kun sitä oottelua on luvassa vielä niin kauan :/ mutta toivotaan että tää jännäily on sen arvosta ♥♥♥

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Juu ajattelin tiistaina tai keskiviikkona testata jollei tätiä kuulu.. :)

Sent from my GT-S5690 using Vau Foorumi mobile app
 
MM, Mäkin toivon että ois tällä selvä kun kesä on kuitenkin pakko pitää taukoa yrittämisestä kun ei haluta kolmatta maalis-huhtikuulle enää :rolleyes: Noh ei meillä oikeesti kiirettä oo mutta oishan se ihanaa. :)
 
Hyvää äitienpäivää kaikille :)

Minäkin odotin että tänne on tullu kuvia haamulaisista testeissä. No mutta onhan se teillä vielä mahdollista ku päiviä tulee lisää. Aika monessa paikkaa sanotaan että vasta dpo 10 on se varhaisin vaihe jolloin voi näkyä testissä.

Jos en tietäis noista lugen sivuvaikutuksista niin varmasti jo elättelisin toiveita ja paljon! Kohdussa nipistelee ja välillä sellasta painetta, rintoja välillä nippailee ja vihloo. Eilen ja toissapäivänä nenän niiskutusta ja vatta vähän sekaisin. Mulla nyt dpo 7. Vielä on monta pitkää päivää ooteltavana kurvaako täti paikalle.
 
Kp 2/30 täällä tuli varmuus negasta eilen noh uudella aikataululla talletuksia tekemään josko ensi kuussa nappaisi :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hei tervetuloa uudet, anteeksi etten aiemmin toivotellut tervetulleeksi!
Ihanaa äitienpäivää kaikil äideil ja äideiksi pääsemisen odottajille :) <3
Tänään jäljellä 3 päivää menkkoihin, varmasti tulee menkat kun oon ollut niin v*tun kärttyinen ä*mä ja mikään ei oo kelvannu tai ollut täysin hyvin kohta viikkoon, ei olla harrasteltu miehen kanssa ja muutenkin oltu etääntyneitä että mua oikein vi*uttaa :( ei yleensä olla ihan tälleen eristäydytty. Jospa kohta helpottais kun hanat aukeaa.. mulla ei oo edes yhtään raskaustestiä enkä aatellu ostaakkaan. Rinnat kipuilee jälleen, syömishaluja ollut 2 päivää jo.. ärsyttää kun olo on niin l*ski =D kp 31/33
PLUSSA-AALTO JUMANKAUTA! :talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017 :wav:wav:wav:wavSAA LUVAN RIITTÄÄ TÄMMÖNEN HAAVEILUKUUMEILUPIINAILUTURHAUTUMISENHYPERMAKSIMIKÄRSIMYS MEIDÄN KAIKKIEN EI-RASKAUTUNEIDEN OSALTA! :sign19:sign17:sign19:sign17
 
Muokattu viimeksi:
No voi harmitus negoista :( Mut jos ei menkat ala ajallaan niin uutta testiä kehiin! Toivottavasti olitte vaan liian ajoissa!

Elya ja Mju: teidän kans mennään sit uuteen yritykseen aika samaa tahtia ja plussataan ens kuussa :)

Etsijä: niin tiedän ton olon! Mulla on tarkoitus ollut pidemmän aikaa löytää tilaa omalle vakiohetkelle joogaa ja meditointia varten, kun se tässä kiireisenä aikana tuntuu aina olevan hankalaa. Perjantaina ryhdistäydyin itsekin ja laitoin kalenteriin aamut joka viikolle varaukseen tälle kuulle.

On: mahtavaa kun lapset leikki keskenään ja sai ihan rauhassa siivoilla (mun tapa nauttia vapaa-ajasta) tän aamun. Hyvää äitienpäivää kaikille lapsellisille myös!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
:winkmukavaa äitienpäivää,tervetuloa uusille,tsempit piinailijoille ja pahoittelut negoista ja tätin saapumisesta!

omaa napaa.tänään siis kp12 ja sain ovistestiin kaksi lähes yhtä vahvaa viivaa :) tänään siis talletellaan ja huomenna ja ja ja....:)
.
Miks toi hymiö menee aina jonnekki muualle mihin pitäs..puhelimet...
 
Täällä yksi kuumeilija liittyisi joukkoon kirjavaan! :)
Taustaa sen verran, että kaksi vuotta yritystä takana.
Tässä kierrossa, vuodon loputtua, kävin homeopaatilla ja nyt mielenkiinnolla seurataan kehon ja mielen mahdollisia muutoksia!
Tuttavapiirissä onnistumistarinoita homeopatiasta niin nivelreumaan kuin lapsettomuuteenkin liittyen, joten avoimin mielin lähdettiin katsomaan tätä vaihtoehtoista tietä :)
Tänään siis kp 31/32.. Luulisi, että tästä jännityksestä olisi kahden vuoden ja kaikkien niiden negatiivisten testien jälkeen päässyt, mutta ei! Joka kuu se vaan niin jännättää!
Rentouttavaa äitienpäivää ja sunnuntaita kaikille!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi harmitus et negoja tullut niin paljon! Täällä odottelin jo plussa-aaltoa :) Tiedän kuinka raivostuttavaa se on kun tätiä ei kuulu ja testit näyttää negaa. Niin monta kertaa itsekin sen kokenut.

Tervetuloa uusille! Kyllä tänne joukkoon mahtuu mukaan :)

On: joku kyseli et mikä dpo mulla on menossa... Varmaksi en osaa sanoa kun en oo koskaan ovista testaillut enkä aio kun mut tuntien se stressaa mua vielä enemmän. Mutta laskurin mukaan ovis olisi ollut Vapun tienoilla ja nyt sit dpo 8-10. Tosin tuntuu etten huomannut koko ovista. Ainakaan ei tullut selkeitä limoja, mut ne voi sekoittaa kyl johonkin muuhun vuotoon mitä tulee kun talletuksia tekee ahkeraan :D

Olot olleet suht normaalit. Rinnat ei yhtään painavat tai kosketusarat. Välillä niitä tosin särkee. Erilaisia nippailuja löytyy, mut luulen et ne enteilee menkkoja. Väsyttääkin taas vaihteeksi yllättävän paljon ja ruoka ei maistu. Muutenkin jotenkin voimaton olo. Eilen katoin lätkää (jota odotin innolla alkavaksi) ja sit se ei silleen kiinnostanutkaan ja meinasin nukahtaa kesken pelin. Viime yönä näin ihan outoa unta jossa miehellä oli toinen nainen joka oli raskaana. Jotenkin ärsyttää taas tää odottelu. Tänään siis kp 26/29-31 ja aattelin ensi viikonloppuun asti piinailla sillä veikkaan sen tädin saapuvan jälleen kerran.

Tekisi mieli vaan heittää koko vauvahaaveilut jonnekin roskakoriin ja tyytyä siihen ettei meille sitä nyyttiä näköjään suoda. Luulin tosiaan et tää olis ollut helpompaa, mut tuo keskeytynyt keskenmeno sotki varmasti mun ajatukset ja hormonit ihan sekaisin. Sen jälkeen tästä on tullut yhtä oireiden kyttäämistä :D Toisaalta ymmärrän et miks kun se keskenmennyt raskaus tärppäsi heti ekalla yk:lla. No, nyt vasta menossa 4 yk sen jälkeen. Toivottavasti ei tarvi vuotta piinailla tai mulla menee viimeinen ripe mielenterveydestä :D
 
Takaisin
Top