Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Järkyttävä fetahimo! Yleensä en tykkää...

Mun mies ei edes tiedä että kirjoittelen täällä. Enpä usko että sekään tykkäis jos kuvia laittaisin (varsinkaan tunnistettavia) mutta en mä kyllä edes aio kysellä lupaa.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Tiituli : huomenna aamuna treffit täällä testauksen merkeissä :) hauskaa Iltaa!

Elya: feta, nam :) ei munkaan mies tykkäis jos tunnistettavia kuvia tänne lataisin..masukuvat tuskin sitä haittaisi :)

Aamuun siis! ;)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Tsemppiä testailijoille! <3

Nonii! :D Näköjään auttoi kun tuli vähän kiroilemaan tänne xD Nimittäin täti saapui kylään (ihana äp lahja <3), no mutta pääsempä uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen! :) Eli yk 3 ja kp 1/28 :)!

Peukkuja kaikille kuumeilijoille ja toivotaan haikaroita paaljon kylään <3!
 
MarinaMelina: mun ainoa selkeä raskausoire nuorimmaisesta oli haamu hammaskipu. Luulin et johtui viisurista, mut hammaslääkäri otti röntgenet ja totesi ettei ole koko viisuria olemassakaan, eli ikenet ne jomotti. Lääkäri tosin ehdotti poskiontelotulehdusta kun ei osannut raskausoireeksi epäillä. Tästä seuraavana päivänä tein plussan.

Toivottavasti nähdään ja kuullaan huomenna plussista testaajilla!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pakko avautua :mad:
Tänään ollut mieli niiiin maassa,laskenut montako viikkoa olisi ellei olisi mennyt kesken.
Laskin jopa montako viikkoa olisi tarvittu,että keskosena olisi selvinnyt..
Ukko poloinen tietää taas mistä mun kenkä puristaa,kun on sovittu ettei tartte enää selittää miksi emäntä on kuin sarvet ja hiilihanko kourassa.
Tuntuu niin epikseltä helkkari miksi?
Kyyneleet polttaa silmiä ja harmitus mahtava :smiley-angry007
 
mulla ei ol ikinä ollu viisuria eikä hammaslääkärin mukaan tule alhamdulillah. mulla on joku geeni tai kromosomivirhe mikä aiheuttaa ettei mulle niitä kasva alhamdulillah. tämmösiä uutisia tuli ku olin aikuisiän kynnyksellä.

diku ite tullu joskus tehtyä samaa, inshaAllah saat pian pysyvän plussan :) km on karmea kokemus oli millä viikolla tahansa.
 
Tsemppiä huomisille testaajille.

Tänään on kärsitty kummallisesti kivusta alavatsalla,ihan ku olis rakko räjähtämäisillään.
Onneks aika hyvin unohtu shoppaillessa mokomat ja nyt saa odottaa äitenpäivää jännityksellä. Tosin taisi tämä äiti hoitaa tuon lahjomispuolen itse ;D
 
tsemppiä sinullekin dawwe. nautihan huomisesta täysillä :)

mä sain hirveen kiukkukohtauksen illan kunniaks ja melkei aloin itkee, hienosti menee. ja koht mä oon kisrapannun kans ajamas miestä takaa varmaa...
 
Muokattu viimeksi:
Tässä nyt epänormaalia yrittämistä takana monta kuukautta ja negaa tullut. Saa nähdä tärppääkö kesällä. Marraskuulta 2013 keskenmeno takana.

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
No huhhuh naiset! Viikon ollu pois ja tekstiä on tullu montakymmentä sivua, eli en jaksa lukea kaikkea :D
Mutta onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille piinailijoille :)

Tänään on näyttäny siltä että menkat loppuis! Jos nyt tää kierto normaalisoituis eikä vuotais kahden viikon välein :D
Huomenna alkaa taas oviksen tikuttelu että pysyn edes vähän kärryillä kropan toiminnasta :)
 
Huomenta! Nopsaan omaa napaa...täällä siis testattu nega :( dpo 8-9.. harmittaa mutta melkein tiesin sen kun on niin aikasta! Samalla testi reissulla oikeasta rinnasta valui yksikseen hiukan maitoa :O huhhei.. onpahan taas yksi omituisuus mun listalla. Tässä kun kirjoitan niin kohdussa tuntuu voimakasta vihlontaa, ihan kun napsastas pala kohdusta pois, tällasia kipuja yhdistin esikon kiinnittymiseen♥♥ ei hitsi kuulkaa, negasta huolimatta on taas toiveet korkealla :/ nyt takasin pehkuihin :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
melina plussatuulia, kuulostaa niin lupaavalta kyllä, inshaAllah tulee muutaman päivän päästä plussa :)

hyvää äitienpäivää äideille/tuleville äideille (vaikka minä en sitä vietäkään)
 
Huomenia kaikille! Täälläkin tänään nega testattu eikä mitään sen kummosempia oireitakaan olr niin kyllä se usko alaa taas hiipumaan :(

Sent from my GT-S5690 using Vau Foorumi mobile app
 
MarinaMelina sulla kuulostaa kyllä niin lupaavalta, parin päivän päästä plussa toivottavasti ;)

Sent from my GT-S5690 using Vau Foorumi mobile app
 
Tiituli : pahoittelut negasta :( testailet sitten uudestaan jos tätiä ei kuulu kylään!

Gatusa : toivotaan että plussa tulisi, mutta oli oireet mitä tahansa niin viime kierto opetti että se ei tällä mammalla takaa mitään :)

HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE ♥♥♥ Nauttikaa olostanne♥

Ps. Nyt jäi vihlovien kipujen jälkeen julimaan menkkamaisesti aika kovasti :( toivotaan että täti pysyy poissa! Alaselkä ihan jumissa.

Muoks. Granger: oispa tää nyt sitten ihanasta yllätyksestä johtuvaa :) itsekin mietin poskiontelontulehdusta mut kun tää jomotus tulee ja menee niin tuskin tulehdusta on, kai se vaan siitä pahenis koko ajan.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Omanapailua vielä sen verran et valkovuotoo alko eilen tulla ihan runsaasti mut eikös sitä ennen menkkojakin tule...? :/

Sent from my GT-S5690 using Vau Foorumi mobile app
 
Tiituli : mulla on useimmiten ollu niin että oviksen jälkeen kuivas muutama päivä ja sitten perus määrä valkovuotoa kunnes menkat...eli mä en ole huomannut että lisääntys enää menkkojen "aluspäivinä" :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Nega testattu täälläkin ja kp29 joten menkkoja jään odotteleman tänään alkavaksi...


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top