Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa mukaan Janeh! :)

Pakko tulla purkaan mieltä taas tänne ku ahdistaa :sad001

Kammottavia nää piinaviikot :/ Toisaalta mieli ihan rauhallinen eikä oireet pyöri mielessä mut sit ku ne mieleen juolahtaa niin kyllä käy netti kuumana ku etsii tietoo ja "varmoja oireita" raskaudesta, vaikka niitä ei olekaan ku vasta se plussa. Monella sivulla taas pyöritty ja tehty laskureita mahdollisesta hedelmöittymispäivästä :( Pakko ollu myös kiusata itteensä ja kattella raskaus kuvia netistä, tahtoo vaan niin kans sellasen masun :Heartred
Tänään päivällä oli jomotteluista taukoo mut nyt ku täällä lukenu teiän kirjotuksia niin on mukamas alkanu heti jomotteleen. Taidan olla vaan luulosairas!! :confused005
 
Tervehdys uudelle kuumeilijalle janeh!

MarinaMelinallekin paljon tsemppiä testailuun, toivottavasti plussa pärähtää!

Taas haamu testiajan ulkopuolella, tiedän ettei pitäisi niitä tuijottaa :oops::grin Ja siitä palaan taas päätelmään tulehduksesta, no mutta...

Tänään kaiken outojen jomotusten ja valkovuodon lisäksi kun tulin lenkiltä kotiina ja suihkuun painuessa oli pikkuhousuihin jämähtänyt kunnon geelivuodot, omituisen tahmeaa ja kellertävää, tämä taas lisäsi tulehdusepäilyksiäni, tosin oli ihan hajuton. Maha on niin pinkeä ja turvoksissa mutta taas naama kukkii viimeistä päivää että mun toiveet sentään menkoista alkaa palautumaan :rolleyes:

Ja toisaalta taas olen laskenut päiviä edellisestä kerrasta sillä nyt on ollut hiljaista itseasiassa suorituspaineiden vuoksi :grin Samalla radalla jatkuu kp 39 ja ties pitkäänkö jatkunee!
 
Tiituli : täällä ei kyllä ole ajatuksen siirrosta enää mitään hyötyä :D koko ajan vaan odottaa että ois jo aamu ja sitten saa varmaan taas odottaa lisää ;)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Etsijä : luulisi että jos tulehdus olisi niin olisi myös hajua.. eiks se aikalailla ole ensimmäisiä merkkejä jos tulehdus on päällä?

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MarinaMelina: Mä yritän olla testaamatta huomenna mut itseni tuntien aivan varmasti aamulla testaan :D Onneks meillä toi 3v. pimpula vie välillä ajatuksia vähän muualle ettei ihan kokoaika tarvi piinata itteeni.. :) Kyl vaan tää oottaminen käy niiiiin hermoille :(
 
Mua ärsyttää niin paljon että tekis mieli huutaa!!! En tiedä mikä mut meinasin alkaa jo itkemään siitä ku työ kaveri "muistutti" mua roskien viennistä!! Kyllä ketuttaa ihan väjänpätöinenki asia

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos ja anteeks ku sain avautua... Kyl on ihan v****n hyviä nämä ovis oireet!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tsemppiä jokaiselle etenkin piinailijat, tunnistatte varmaan itsenne.. teitä on monta. Minäkin tavallaan piinailen kpn ja dpon puolesta mutta muuten olen viilipytty. Vietän kisa katsomo iltaa miehen ja hänen sisarensa kanssa. Jännätään yhdessä koska vauva tulee ulos. LA 5.6 ja masu muljahtelee tosi kovasti minäkin näin kuinka vauva liikkui :-D
 
Gatusa: ei tässä stressiä paljon ole nyt ollu... Herkällä tunnun muuten olevan ja varmaan vähän väsynytki... Jospa jaksaisi miehen kans vähän puuhastella... Kyllä se tästä helpottaa kun kotia pääsen... Pitää meno matkalla käydä vähän kaverille avautumassa ettei tartte kotia viiä oloa :) ihanaa kun on luotto ystäviä ja teidät kaikki!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tervetuloa Janeh joukkoon sekalaiseen! :)

Etsijälle toivotan kovasti tsemppiä ja pitkiä hermoja, inhottavaa kun ei tapahdu mitään selkeää suuntaan tai toiseen.

Omista oireista jokunen sananen. Jotenkin hassu olo ollut koko päivän. Jännä huono olo kurkussa koko aika, ei kuitenkaan lamauta toimintaa. Ihan "yläkurkussa" tuntuu vaan pahalle. Olen miettinyt voisiko se olla pahaa oloa vai ehkäpä närästystä, en kyllä tiedä miltä närästyksen pitäisi tuntua mutta tuli mieleen. Mahatuntemuksia en osaa eritellä, vähän arkuutta jos jotakin tarvisi sanoa, tissikipu on loppunut. Nälkä olisi koko aika ja aivan kaikki makea maistuu normaaliakin enemmän. Juuri äsken söin suoraa vatkauskiposta juustokakustä ylijääneitiä täytteitä vaikka kuinka paljon ja nyt jo mietin että mitähän seuraavaksi... :oops: Huomenna varmaankin olisi menkkojen alkamispäivä jos ovat alkaakseen. Saattaahan nämä oireet sitäkin olla.
 
kiwibird vietähän ihana ilta miehesi ja kälyn kanssa, sitä isoa masua on kiva katella etenki ku vauva liikkuu, välil näkyy kantapää, välillä käsi jne...muistan ku ootin esikkoa :) ja josko sinun vuoro kokea tuo samainen tulis yllättäen :)

lucky tottakai me ollaa su tukena ja voit meille purkaa kaiken iha vapaasti ja vaikka yv:lläkin jos jotai tulee mitä ei iha kaikille halua kertoa. mä kyllä kuuntelen :) inshaAllah saat plussan tässä kierrossa :)

on: jaahas kyllä se taitaa olla sillai että gatusalla kohtu on ottan sellasen kasvuspurtin että painaa rakkoa iha täysillä jo ku pitää melkei jatkuvasti juosta vessas, vaikee löytää siedettävää istuma-asentoa ja häpyluun takana ja alavatsal tuntuu painoa niin paljon. ja mä vast äkkäsin et turhaa oon huolehtinu oloistani, herätes aina armoton nälkä mut en äkänny et ainoastaa raskaana mulla on tuo olo ja nyt sit rinnatki ilmotteli taas itestää vähä. josko tuo asunto nyt suvaitsis alkaa nousta että helpottas tää painon tunne, rakko tuntuu melkei litistetyltä.
 
Lucky : jaksamista ovis oireiden kanssa, mullakin oli eilen kauhea agre päivä :/ kaikki suututti... huh, onneksi meni ohi. Jospa sullakin kunhan pääset miehen kainaloon! :)

Kiwibird: hyvä että jaksat olla viilipytty :) tsemppiä ja plussatuulia piinapäiville.

Elya: oisko närästämistä? Mulla se tuntuu ennen kaikkea kurkussa..jospa oireet enteilis plussaa :)

Gatusa : koita kestää! Kyllä se siitä kohta helpottaa, kunnes sinne kohta joku monottaa tai nyrkkeilee ;) ;)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
marinamelina niinpä inshaAllah helpottaa piakkoin kun nousis ylöspäin. ja sit alkaa taas ku pikku ninja alkaa monottaa ja nyrkkeilee :) ja voiha noi olla jotai muutaki kuin pms...ainakin näin toivon :)
 
MarinaMelina: Voi olla närästystäkin, mä vaan en tiedä miltä se tuntuu ta siis en osaa nimetä sitä tunnetta jos tiedänkin. Tajuat varmaan mun sekavan selitykseni :grin Tsemppiä sullekin, ei meillä mitään menkkaoireita ole vaan samantyylisiä raskausoireita vaan! :cool:

Gatusa: Kyllä taitaa vaan olla mukava tunne kun tietää että oireet on lähtöisin noinkin kivasta asiasta kun vauva. :) Oletko ajatellut että laitatko meille näkyville jotakin masukuvaa, me haluttaisiin nähdä sun masu!
 
Elya : Tajusin kyllä :) niinpä! Meidän raskausoireet vaan muistuttaa pms oireita, eikä toisin päin :D

Onneks tosiaan on tuo esikko 1v 4kk, sen kanssa juostessa ei voi koko ajan ajatella plussavaieiplussavaiei :) ja hyvä et sit aina paikan tullen pääsee tällä puhelimella tänne pikaseen, koneella meillä ei kyllä liioin roikkua vois tai tarttis se kone sylissä juosta pitkin maita ja mantuja :D

Vatsaa turvottaa ihan kauheasti!! Kiristää ja puristaa, alkanut tänään. Kohtua viiltelee ja välillä nivusia jomottaa.

Sitten yks juttu; mulla on jomottanut ikeniä nyt muutaman päivää ja tänään kävi mielessä että voisko senkin laittaa oire listalle? Kun eiks joillakin ihan vuodakin ikenet?

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
elya mun mies ei tasan anna laittaa masukuvaa mut ultrasta tulee kuvaa kunha sinne pääsee inshaAllah. juu onha se kiva tietää et oireet johtuut tuosta ninjasta tuolla mutta on ollu kuule muissaki kierroissa välillä samantyylistä ni hermot meni monta kertaa. mut nyt ku tietää ni on kyl aivan ihanaa vaikka hermot onki kireel ku välil pitää ravata tuhka tiheään vessassa.

marinamelina kyllähä joillai tulee ikenistä verta tai on metallin makua suussa ennen plussaa itellä oli ainaki metallin makua suussa muutamaan otteeseen.
 
MarinaMelina. Niin minäkin olen ymmärtänyt mutta... yritän selittää tilannetta itselleni kaikin mahdollisin keinoin.

Minulla on tänään voimaantumis-ilta. Meditoin ja hoidan itseäni, olen itkenyt ja nauranut, pysähtynyt kuuntelemaan itseäni kunnolla. Suitsukkeet ja kynttilät palaa. Tekee hyvää :Heartred Kun ei fysiikan lait tottele lainkaan, kiusaavat vain niin käännyn aina auttajieni puoleen, tietä kysyen ja taas huomaten että vastaukset ovat mulla, hassu on ihminen :Heartred

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille ja huomisaamun testailijat varmaan tulevat sitten oikopäätä kertomaan uutiset :)
 
Kyl varmasti mä ainakin aamulla tuun kertoon tulokset, mut tää rva jättää tän keskustelun täks illaks ja lähtee viettää siskojen kanssa laatuaikaa piiiitkästä aikaa, ilman kuningas alkomahoolia, jos vaikka sittenkin aamulla tulis se plussa ;)

Sent from my GT-S5690 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top