Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tottakai minä neulon kun aikaa on ja materiaalit ja lähettäminen on hintaluokassa lähes ilmainen (kun vertaa suomen hintaluokkaan). ja se nyt on vaa pieni kiitos siitä isosta avusta jonka sinä myyh annat minulle. ja täytyy yhtyä tuoho kommenttiin että täällä on tavannu kyl ihania ihmisiä vaikkei kasvotusten tunnetakaan toisiamme mut positiivista sanottavaa löytyy ainoastaan :) OOTTE KAIKKI AIVAN IHANIA!!!
 
Gatusa : samoin itsellesi, olet kyllä ollut tässä mun kuumeiluhuurussani iso tuki♥♥ samoin muut naiset♥ kiitos!

Ps. Alamahaa juilii aivan julmetusti .. Tiedänhän minä ettei perus aitoilu voi pahaa tehdä mutta inhottava olo kyllä tuli. Vaikea olla täällä vierailla kun särkee alamahaa ja selkää :(

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
marinamelina toivottavast isäntäpariskunta/perhe ei loukkaannu jos oot heillä kylässä ja oot täällä mein kans juttelees :)
 
Marinamelina: kp 10 on nyt mutta mun menkat oli niin oudot viimeksi kun vaan yhden päivän vuoti silleen että tuli siteeseen asti. Ja erinäisiä (kuviteltujako) oireita ollu (sellasia vähäpätöisiä). Kohtahan sen näkee jos se ovis sieltä on tulossa su, ma tai ti... Viimeistään ens vuikonloppuna.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Vähä päivittelyä omista oireista.

En tiedä tarkkaan millon ovulaatio ollut, mutta ilmeisesti kp 15-17 eli tällä hetkellä on dpo 8-10.

Oireet päivittäin:
Dpo 4-6 eli kp 21/30 niinkun aikasemmin olen jo kertonut, puolen päivän aikoihin ihan ekat vihlasut vasemmalla puolella alavatsassa ja jännä tunne vasemmassa rinnassa. Sen jälkeen hiukan huono olo, siis ällö tunne mahassa ja koko ajan paha maku suussa. Illemmalla tuli vielä uudestaa muutamia vihlaisuja.

Dpo 5-7 eli kp 22/30 vihlontaa ja jonkinlaista jomotusta samoihin aikoihin kuin edellisenä päivänäkin. Ja tuo huono olo jatkui koko tämänkin päivän.

Dpo 6-8 eli kp 23/30 aamusta alkuiltaan asti ihan normaali olo. Yhdeksän aikoihin illalla nipistelyä alavatsassa ja pientä päänsärkyä. Kymmenen aikoihin alkoi taas tuo huono olo ja huomasin et vatsa oikeen näkyvästi turvoksissa ja kimmoisa.

Dpo 7-9 eli kp 24/30 edelleen vatsa turvoksissa ja kimmoisa tai pinkeä. Alavatsassa jomotusta. Aivastaessa tai nauraessa tulee semmosia repäisykipuja mitä muillakin vissiin ollu. Iltapäivällä kolmen tunnin aikana kolme kertaa käynyt vessassa vaikka en edes juonut mitään( normaalisti käyn korkeintaan kolme kertaa koko päivän aikana)

Ja tänään dpo 8-10 eli kp 25/30 aamusta asti päänsärkyä. Vatsa edelleen turvoksissa. Repäisykipuja ja tuntuu kuin ois menkat alkamassa.
 
Lucky: niin joo sulla oli ne hämyt menkat.. kaippa se ovis kohta ilmottelee tulostaan. Ootko vielä testaillu r-testillä?

Feliddzi: lupaavat oireet :) millon meinasit testata?

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MarinaMelina Vissiin ens torstai kai ois mahdollista et näyttäis plussaa jos raskaana tässä ollaan.
 
Diku olet mahtava kiitos. Saattaa olla että koulupaikan voi käyttää myöhemmin mutta tolle alalle on ennätysmäärät hakijoita ja työvoimapulaakin niin en tiedä miten mun mahtaisi käydä.
Tissit on raskaat ja kipeät nyt ainakin viis päivää ja 4 päivää menkkoihin! :smiley-chores020 Tää kierto on mennyt tosi nopeasti. laughing7
Plussatkaahan kaikki naiset mukavasti kesän kunniaksi. Sanotaan että kesällä tulee paremmin raskaaksi.
 
MarinaMelina; koska sulla oli ovulaatio plussa? Mietin et oonko mää laskenu omat dpo päivät väärin :mad: ku muistelin et mennään samoissa. Mää kun laskin että vasta viikon päästä pääsis testaileen. Mulla on vissiin vasta dpo 6 jos oon oikein laskenu.
 
Mulla oli ovis plus viikko sitten perjantaina ja lauantaina, perjantai iltana olin tuntevani tosi selvän oviksen ... eli nyt ois dpo7-8.. :) aika varmasti 8. Mulla on aina ollu noiden ovis testien kanssa että kun ne näyttää ovista niin ovis on jo päällä.. Yleensä ne näyttää kaks päivää sitä plussaa ja jompana kumpana päivänä ovis on ollu..Mähän siis tunnetusti testaan liian aikaisin :D tosin sai esikolta haamu plussan dpo10 mikä mulla ois ma/ti...huomenna meinasin testata...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Heippa kaikki! :)

Mukaan kuumeilijoihin liittyisin jos vain mukaan otatte ;) Kolmannesta siis haaveillaan ja yk 1 takana, 2 ilmeisesti juuri päättymässä? :o Ikää tulee muutaman kk päästä 22 ja pojat 10kk sekä 2,4v mukana matkassa :)Tänää olis siis kp 28/28 eikä kyllä menkkoja kuulu eikä näy :/ Testin tein mut negaa näyttää joten kaipa ne myöhästelee jostain syystä :( Alkais nyt jo hemmetti niin pääsis uuteen kiertoon!! :/

Vauvaisia tuulia teille kaikille! :) Koitan päästä mukaan juttuihin :)
 
tervetuloa janeh joukkoon iloiseen :) säännöt ovat seuraavat: 1) ei sääntöjä 2) me tsempataa toisiamme 3) puretaa mitä mielessä on niin ilot ku surut :)

plussatuulia :)
 
Lämpimästi tervetuloa mukaan janeh :)

Täällä alavatsan vihlomiset jatkuu.. turvottaa myös!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Niin muakin! Ahistaa vaan jo valmiiksi että huomenna tulee varmasti pettymys olin raskaana tai en kun on niin aikasta, mutta ei mahda ittelleen mitään, pakko testata :D väsyttää taas aivan hirveesti!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top