Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
OK,kiitos jatkan siis koko kierron. :) Yleensä käyttänyt digejä nyt nyt tuli tilattua noita ummikolle viivoja kerrakseen. :D
 
Onnea Hansu! Ja paaljon tarrasukkia ja -bodyja. ^^ Nyt seuraatte muut Hansun perässä niin saadaan toukokuullekin plussa-aalto.

Kiwibirdille onnea hyvin menneestä pääsykokeesta. Pidän peukut pystyssä, että pääset sisään. Eikös sen opiskelupaikan voi ottaa vastaan myöhemminkin, jos nyt tärppääkin? ;)

Te joilla alkaa toivo loppua. Tiedän tunteen, mä todella tiedän tunteen. Ite hakkasin päätä seinään yli vuoden. Vuosi yritystä tuli täyteen vähän ennen joulua niin ei siinä viittitty soitella lääkärille, kun ei kumminkaan olisi siinä mitään tapahtunut. Päätettiin siis soittaa lääkäriin joulun jälkeen, kun vuoden ekat menkat alkaa. Olin jo vahvasti luovutusfiiliksissä. Kun ei niin ei, pakko se on lääkäriin mennä. Niitä menkkoja ei vaan ikinä tullutkaan. ^^ Mitä yritän siis sanoa, on että aina on toivoa.

En tiedä onko muilla jotain mainostenestoja, mutta mulla näkyy tyhjät viestit normaalisti, kun pistän firefoxillani muuten uskollisesti palvelevan adblockin pois päältä (adblock on siis yleensä aivan ihana lisäosa, jolla saa mainokset ja muun turhan piiloon). Pitää varmaan kokeilla purkaa tuosta kaikki sivun estot ja piilottaa sitten uudestaan jokainen mainos yksi kerrallaan, jos sitten saisi mainokset piiloon ilman että viestitkin piiloutuu valtavaan tyhjyyteen...
 
:) siinä on kyllä arpominen kunnes sitten oppii miten ne itellä käyttäytyy. Suosittelen jatkamaan kerran suunnilleen koko kierron niin minäkin eka kerran tein, sai vähän tuntumaa niiden tulkitsemiseen :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Vargynja: musta vuosi tuntuu ihan mahdottoman pitkältä ajalta. Ihan vain sen perusteella, että ekat ipanat on saaneet alkunsa heti ilman sen suurempia omien tuntemusten seurailua tai lisäkeinoja (näihin lasken kaiken foolihaposta lähtien). Onhan niin, että useimmat ei ole yhtä onnekkaita, että on vain tehneet lapsia, mutta kahden jälkeen olen kyllä osittain ärsyyntynyt ja huolestunut, kun kolmatta pitää ihan suunnittelematta tehdä. Pelottaa, että katoaa ilo ja rentous koko touhusta. Ja käy luonnon päälle kun joutui toteamaan, että toteutus ei olekaan omasta päätöksestä kiinni.

Kärsimätön kp 2 ja yk 2.
 
Meillä tulee kesällä vuosi pillereiden lopetuksesta ja syksyllä aloitin terolutit muistaakseni :) äkkiä tää aika on menny mutta turhauttaa kyllä :) ovis viiva tummenemaan päin ja alamahassa jomottelee menkkamaisesti. Ällö polvi/jalka/lonkakipu tuli tänään. Polvi se on pahin...:/ mikähän lie? Rasittunut? Jospa se huomen olis jo normaali....

.. Kuukuppi... Meinasin tilata sen ihan talletettuja varten kun peti puuhat ei nykyään onnistu ku suihkussa kun lapsi vallannut sängyn :) lattialla ei viiti kun ei oo mattoja...


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mun epätietoisuus loppui tänä aamuna. Nyt siis kp 1 ja suunta uuteen yritykseen. Ainakin kierron pituus oli normaali, ettei km sekoittanut kokonaan. Josko miehen stressikin helpottaisi oviksen aikaan mennessä, että saisi hyödynnettyä paremmin tässä kierrossa. Peukut pystyssä teidän muiden piinaviikkolaisten puolesta <3
 
pahoittelut menkoista sintti, inshaAllah tässä kierrossa sitten tulee se plussa :)

loora inshaAllah jalkasi paranee pian :)
 
Vargynja: Munkin on jotenkin mahdotonta kuvitella kuinka pitkä aika vuosi on! Me yritettiin esikkoa 5 kuukautiskiertoa, aikaa taisi mennä kuukausissa kuitenkin kauemmin kun oli yksi pitempi ovuloimaton kierto ja muutenkin kierrot yli kuukauden mittasia. Ihanaa että teitä onnisti sillon kun vähinten osasitte odottaa :Heartred

Granger: Meillä myös pikkukakkosta YK2. Samoissa mennään..

Lucky: Tsemppiä ovikseen :D

Sintti: Pahoittelut tädistä mutta hienoa että katselet jo eteenpäin! Tsemppiä uuteen kiertoon:Heartred

On: Eilen illalla nukkumaan mennessä oli sellasta polttavaa vastakipua alavatsalla/häpykummun tienoilla, tänään outo olo alavatsalla jatkunut. Ei menkkamainen, sellanen erilailla jomottava :) Vähän huonoa-oloakin on havaittavissa tässä aamupalaa syödessä :D Hehe..ja se tietenkin johtuu raskaudesta :love017 mistäs muustakaan? :D
 
marinamelina mitenköhä sä maltat testaamisen kanssa nyt ku tuommoset olot on ilmaantun, on niin lupaavan kuulosta :)

en ois arvannu et näin ilostun tästä mut jipii mä heräsin aamuyöllä klo 3.30 vessaan (juuri sopivasti koska fajr rukous oli 3.40) mulla on sittenkin oireita ees jonki verran...varmaa kaikki mun huolet mitä mielessä pyöriny iha aiheettomia, venyminen tuntunu kyljis taas kiitettäväst. ja heräsin nälkäsenä.
 
tiituli tsemppiä, ite oon tienny plussast yleensä juurikin unen kautta... joten tsemppiä, tässä plussakierros näin unta että sain 3+ ja olin tokal kolmanneksel ja toka uni oli et synnytin täysiaikaisen vauvan. sit lisäks tuli tunne et tärppi kävi.
 
Gatusa: Onneksi huominen tulee nopeasti, tänään ollaan vierailla melki koko päivän niin siinä menee aika nopsempaa :) Ja kun tiedän että huomennakin on niin aikasta, että tuskin vois näkyä vaikka tärppi ois käynytkin...Ei sillä, ootan kyllä aamua kun kuuta nousevaa ;)

Tiituli: Täällä myös herätty aamulla alavatsajomotuksiin, ne ei kyllä ole oikein menkkamaisiakaan mutta jomotuksia yhtä kaikki :) Toivottavasti uni oli enne uni <3
 
Oon täällä seuraillut ahkerasti teidän juttuja ilman kirjautumista ja nytkin pikaisesti ajattelin purkaa omia napojani teille kun muuten taas pää hajoaa :D

Eli tänään kp 25/29-31 ja periaatteessa oireita on ja sit ei. Rintoja on särkenyt oletetusta oviksesta lähtien joka päivä. Ei ne mitenkään arat tai kosketusherkät oo mut kipuilee. Ja sit muutama päivä sitten mahassa ihme muljahduksia jonka jälkeen järkyt ilmavaivat ja palelu. Viime yönä heräsin (kai ellen nähnyt jotain unta...) vihlovaan kipuun mahassa. Jotenkin kuitenkin tunne et taas kuvittelen kaiken. En haluaisi jälleen pettyä kun tän kierron piti olla se stressitön :D Ja huomaan et taas piinaviikolla Google on ahkerassa käytössä, samoin palsta. Noh eipä siihen itse voi enää vaikuttaa tuleeko sieltä plussa vaiko täti. Kaikki voitava on tehty :)
 
Freyja: se on kyllä totta että lopoutulemaan ei voi enää vaikuttaa.. joten sen puoleen sitä voiskin olla ressaamatta mutta eihän sitä osaa :) mikä dpo päivä sulla on? Kuullostaa lupaavalta moiset vihlonnat :) millon aattelit testata?

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Tämä palsta on kyllä paras paikka :) täällä voi saada mukavia positiivisia kontakteja uusiin ihmisiin. Mää en ole mikään käsityöihminen ja oon aina ihastellut kun muut tekee nättejä juttuja. Nyt sitten Gatusa kutoo meille ihanan villapuvun ja pussin jos vaikka joskus ois käyttöä ja täältä lähti Gatusalle postiin loppuraskaudeksi vitamiinit ja vähän nameja :) aivan uskomatonta että näin ihmiset kohtaa ja pystyy auttamaan toisiaan!!
 
Tervehdys naiset :)
Sintille pahoittelut tätin kohtaamisesta :(
Lucky kun vauvaa ei kuulu,niin välillä on usko koetuksella sen tulemiseen.
Lupaavat oireet MarinaMelinalla.
 
Äsken autossa tärinä aiheutti kauheaa kipua häpyluussa ja munasarjoissa... vihloo myös alavatsaa, säikähin vähän..mutta onneksi loppui kun pääsin autosta pois.. huh.

Muoks. Niin ja alaselkä meni ihan totaalisen jumiin, kipeäksi.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Mulla kans tuo selkä kipeä ja jumissa. Tuo polvi on kyl kumman kipeä. Tissiä kutittaa :)

Freyja: tää on sun kierto! älä ressaa liikaa... Ajatella saat! :)



Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Niin mä en nyt taas muista että mikä kp sulla lucky oli meneillään? Mulla oli polvi tosi kipeä tossa viikon, nyt on alkanut helpottaa..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top