Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hansulle onnittelut! :) Hassua kun meette Lissufinin kanssa samoissa lukemissa vaikka toinen on plussannut jo "aikoja sitten"! :)

Itse olen tänään kulkenut kuukuppi laukussa aivan varmana, että joudun sitä käyttämään. Mutta ei, onneksi. Vielä olisi pari päivää maltettavana, sunnuntaiaamuna testaan jos ei sitä ennen tule kupille käyttöä. Eipäs-juupas -fiilis jatkuu, yhtään en tiedä mitä mieltä olisin tärpin suhteen. Toiset kun sanoo että kyllä sen fiiliksen tuntee kun on raskaana.

Ps. Ärsyttävää kun joka sivun toinen viesti on kilometrin mittainen ja siinä ei muka lue mitään, vaikka oikeasti lukeekin. Nyt menee teidän tekstejä ihan ohi tän takia :sad001
 
Etsijä : toivottavasti tilanteeseen tulee nopeasti selvyys, plussa mieluiten tietenkin :)

Elya: meillä siis sama testi päivä :) mikä kp/dpo sulla on sunnuntaina? Plussapuhureita♥♥

Täällä usko loppuu, ihan oireeton olo näin vaihteeks :/

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Elya: Joo tää on hassua, mutta kun ovis oli jo kp11. Saas nähä muuttuuko viikot. Mutta jos ke rta ovis tuolloin oli niin ei se varmaan pahemmin muutu :grin

Etsijä: Kovasti jaksuja, muuttuis edes johki suuntaan olot ja tilanteet, isot tsempit :Heartred

Marinamelina: Mä niin muistan munki uskon loppumiset ja en uskonu testien tuloksiin saatika sitte että raskaaksi edes tulen, mutta tässä sitä ollaan älä menetä toivoa :Heartred

Kiwibird: Kiva juttu että pääsykokeet meni hyvin :) Millos sulla se kilpirauhastestien tulokset tulee/ olitko jo käynyt kokeissa?

Lucky: Onnea oviksen hyödyntämiseen :Heartred
 
Lissufin : toisaalta hyvä mulle että pysyn maan pinnalla, ei sitten ole niin iso pettymys jos plussaa ei tule! Tossa oli muutaman päivän niin raskautunut olo ja nyt kun on ihan normi fiilis ellei väsyä lasketa niin tuli ihan varma olo että ne oli vaan jotain oviksen jälkioireita...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MarinaMelina: Nyt mä en ollenkaan näe mitä kirjoittelit mulle :sad001 Just nyt on tämä sivu päättänyt tehdä sun viestistä valkoisen massan ja näen sun profiilista että jotain kirjoitit mutta eipä sekään auta asiaa... Joten pyydän toistamaan? :grin
 
Lissufin, kappas! Mahtavaa, blondi ei vaan tajunnu ite :grin

MarinaMelina: Kp on nyt 27/28-30 eli testipäivänä olis sitten kp29. Oviksesta mulla ei ole käsitystä, mutta oletan sen olleen kp11-15 välillä.

Ajattelinkin että jos nyt ei tärppää niin kai se on hankittava ovistestejä... En vaan millään haluaisi niiden kanssa alkaa puuhailemaan, inhottavaa puuhaa se mukiin pissiminen eikä mulla ole päivällä sellaista mahdollisuutta, vain aamuisin ja iltaisin...
 
lissufin mulla on pe 16.5 aikaisin aamulla labraan aika varattuna, ei ollut aiempia aikoja valitettavasti.
muoks* Mulla on nyt kp29/33? Ainakin dpo9 eli viimeistään keskiviikkona pitäis niinsanotusti hanan aueta.
Nyt on pyörinyt niin paljon raskaana olevia immeisiä ympärillä ja tullut hankittua vauvalahjoja kaverille että pikkuhiljaa vois tarttua tuo vauva munkin kohtuseen. laughing7 Ei olla harrastettu seksiä nyt 1 viikkoon ja 1 päivään, toisaalta ihan hyvä ajatellen raskautumista, oon kuullut että vähäinen seksi ovulaation jälkeen jotenkin auttais alkuraskaudessa tai jotain! Tänään kuitenkin :sex :p Punaviiniä oon juonut dpo 3-8 kaksi lasia iltaisin. Maca tabut me ollaan jätetty pois.. eikä aiota enää käyttää, tuntuu ettei oikein sovi..
 
Muokattu viimeksi:
kiwibird jos sait aamuajan ni voiko siitä aiemmaks enää mennä? :) aattele positiivisesti saat selvyyttä asioihin inshaAllah, ei se 16.5 niin kaukan ol kuitenkaa :)
 
Hei kysymys. Miksi joskus raskaustesteihin ilmestyy näkyviin viivanpaikka ja joskus ei? Pystyykö sen ilmestymisestä päättelemään että plussa olisi tulossa?
 
Elya: ainakin mun haamu/viivanpaikka ei kertonut edellisessä kierrossa. Ja aivan selkeä oli. Mutta meitä on yhtä monta testaajaa ku ihmisiä :grin et tiedä sitte. En mä tässä kierrossa saanu ku sen yhen tuhrutestin dpo8 mut dpo9 oli nega ja aattelin et se siitä mut sit tulikin dpo10 first response testillä vahva haamu. Eli sanoisin et jos rahapussi sallii ostais sen se maksaa 17e ja siin on 2 testii taisit tietty apteq testi apteekista
 
Lissufin, on mulla tuolla jemmassa vielä varmaan 5-6 tavallista tikkutestiä (sofin ja frsu:n) ja kaksi digitestiä joita säästelen siihen asti että olen tikkuun saanut varman plussan :wink

Mä vaan taidan olla liian malttamaton testaaja (taidan-sanan saa ottaa pois...) tai sitten vaan yksinkertaisesti en ole raskaana.
 
Ei se on vasta dpo 8-9 :/ mutta en kyllä sen pidemmälle malta :) vaikkakin tänään on kyllä tullut sellainen tunne ettei tärppi ole käynyt. Ei juurikaan ole ollut, ainakaan kovia, alavatsa tuntemuksia eikä muutakaan. Epäilen että ne kivut oli jotain oviksen jälkeisiä..miestäkin jo varoittelin että varautuu uuteen kiertoon :(

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Ovistestien asiantuntijoita paikalla?
Mitä pitäis ajatella kun viiva alkaa jo vaalenemaan,eikä tummenemaan kuten pitäisi? :smiley-angry019
Selkeetä + en saanut,vai voiko vielä jostain puskista muuttua muuksi hetkessä?
On niitä sofin one step liuskoja..
 
Mulla se viiva on yleensä aika tasaseen tummunut/pysynyt samanlaisena ennenkun sitten tullut plussa, mutta siis samaan aikaan päivästä testattuna! Testaan aina aamupäivällä suunnilleen samaan aikaan ja joskus iltapäivällä uudestaan. Mutta sitten niissä eri aikaan testatuissa on paljonkin eroa, illalla mulla aina reilummin haaleemmat viivat kun aamupäivällä. Ootko testannut aina samoihin aikoihin? Voihan se ovis ohikin mennä jos testaa harvakseltaan eikä ne kaikilla näytä tasavahvaa vaikka ovis oliskin ollu. Mutta kannattaa jatkaa vielä testailua niin näkee miten käy :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top