Onnittelut Hansu!!!
Kunnon plussatuulet piinailijoille!!!
Täällä ollaan, olen täällä käynyt useasti päivässä ja olen käynyt tykkäilee jutuistanne mutta ei minulla ole vieläkään mitään uutta kerrottavaa omasta tilanteesta, siksi vähän hiljaiseloa, en jaksa toistaa itseäni, hehe
Huhhuih. Yöunet on menny totaalisesti miettiessä kun ei oo selvyyttä mihinkään. Kun jomottaa vaan eikä se mitään luulotautia ole, se on selvä joten pikkuhiljaa tässä on alkanu pelko hiipimään perseeseen että ois joku tulehdus. Toisaalta kävin ostaa pari apteekin omaa, teen huomenna aamulla yhden ja jos se on edelleen nega ja maanantaina olot jatkuu niin pakko soittaa lääkärille että nyt pitää jo tutkia, koska jos en ole raskaana ja menkat ei ala niin jotain ylimääräistä tuolla kohdussa on siinätapauksessa.
Kp 38 ja pirun turhautunut!!!
Ovistestin kolmen viivan jälkeen sain taas todella haalean, luulin että ois ollu voimistumaan päin sekin vaan höpöhöpö sekään anna mulle nyt mitään toivoa siitä missä vaiheessa kierto voisi olla. Kun alkaisi edes ne menkat, saisin kierron kuntoon niin tuntisin taas oman kroppani vaiheet, nyt ne on hukassa.
Tarttee vähän hiljetyä välillä, mutta tiedättekö että mulla on hirveän hyvä fiilis siitä että te naiset ootte täällä mun tukena, kiitos siitä