Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MarinaMelina; mulla myös plussa kierrossa sattu nivusiin :) että hyvältä kuulostaa sun oireet, niitähän on jo aika paljon. Mulla menee kaikki oireet lugen piikkiin :wink
Kyllä mää nyt yritän malttaa testien kanssa ja nyt ei vielä tunnu vaikealtakaan... saa nähdä muutaman päivän päästä. Mutta määhän lupasin miehelle että testataan yhdessä ja ei mielellään varaslähtöä.
 
toivottavast nyt marinamelina ja myyh saatte plussan ja pikkunen pysyy kyydis tammikuulle inshaAllah :) mua jännitää jo tein puolesta niin paljon :)

ja sain huonoi uutisia mein viikunoista, niissä on joku ötökkä ainaki toises puussa päättäny asettua asumaan. ei kiva mä ku olin innoissani että saadaa viikunoi. päikkärit vol 1 ohi virallisesti ja kesti vain sen pari tuntia.
 
Se voipi olla, että liian aikaisin tuli testailtua. Olo vain sellainen, että ajattelin kyllä jotain tikussa jo näkyvän jos matkalainen kyydissä olisi. Ei sitten kuitenkaan. Piinapäivät tulossa, jospa äitienpäivänä saataisiin iloita hyvistä uutisista.. :Heartred

Eikös se sinullakin MarinaMelina ole myös pian tikuttelujen aika?:wav :happy093.
 
Aarghh.. Mun oli pakko testata liuskatestillä mut tottahan se negaa näytti ku nyt menos vasta dpo9..Mut toivoani en vielä menetä, kokoajan nivusia jomottelee "mukavasti" :) Ärsyttävää tällänen odottaminen ku on niin huono kärsivällisyys :(
 
Gatusa : kyllä mä yritän nyt malttaa, tänään vasta dpo6-7 eli ei mitenkään voi näkyä, ei viihti tuhlata testiä :) nää oireet on kyllä lupaavia mut tänään on iskenyt uskon puute.. ne kuitenkin on jotain mun kropan kiusaa!

Myyh : mulla toissailtana ja eilen illalla oikea nivunen kuin tulessa :/ se on kivempaa kun testaatte yhdessä! :) ja sit malttaakin paremmin...

Aurinkoinen : hyvinkin voi olla ettei vielä näy! Mulla oli tosiaan sillon dpo9/10 ihan selvä nega herkässä testissä. Mulla ois äitienpäivänä dpo 8-9, sillon vois testata vaikka aika aikasta on, mutta ei malta pidempään :)

Tiituli : :) mä tiedän tunteen! Se voi hyvin siitä vielä plussaksi muuttua!

Väsyttää väsyttää vaan. Alavatsa tuntuu rauhoittuneen parista edellisestä päivästä. Välillä molemmin puolin vihloo/tuikkii, nivusia särkee ajoittain ja valkovuotoa tulee aika paljon, sellasta limasta [ sory yksityiskohdat] :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mua huvittaa kun täällä pyydetään lisää hermoja testaamisen odottamiseen ja oikeestaan tää onkin ihan päinvastaista :p

Suorastaan vaaditaan testiä ja varsinkin kuvaa että pääsee yhtymään siihen jännäykseen.

Plussatuulia siis kaikille ja mä nyt kyllä lähetän niitä hermoja piinailijoille :grin Malttia, malttia :wink

ON: kp 18/30 ja eilen tosiaan oli kyl semmoset limat mitkä aiemmin olen ovikseen yhdistäny, lisäks jomotteli ja kipuili alavatsa/munasarjat. Tänään on ollu menkkamaista jomotusta ja selkeetä tylppää kipua oikeella tuolla lonkkaluun/nivusalueen suojissa. Limojahan mulla oli tuollon kp13/14 seutuvillakin joten vähän uunona tässä nyt ollaan että mitä ihmettä keho oikein viestittää.
Eilinen ja tämäpäivä nyt on kuitenkin ollu kokonaisuudessaan sitä minkä jälkeen aiemmissa kierroissa on mennyt siis 15pvä menkkojen alkuun. Tän mukaan taas kierto ois siis 32pvä, mutta tämähän selvii siis jos menkat alkaa, johon mä en nyt halua uskoa sitten millään.
Että odotellaan mitä tuleman pitää.
 
Dawwe: kuullostaa kyllä aivan ovikselta ja jos nyt saitte paremmin hyödynnettyä niin plussatuulia tuleville viikoille ♥ nappasin lähettämäsi maltit, jospa ne auttaa mua sunnuntaihin asti..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea hansu!!!! Voikun plussattas kaikki pian!!!

Ääh: poika oli aamuyöstä pissanu sänkyyn ja meijän sängyssähän se tietty nukku enkä mitään petarin suojusta ollu laittanut siihen... 4 koneellista pyykkiä pesty ennen töihin lähtöö... Säälittävä oli kyllä aamulla poika. Vahinko mikä vahinko. Testasin myös ovis testin ja aika tumma oli jo nyt mutta nega kuitenki... Punkkua eilen juotu sekä verigreippiä syöty. Punkku pahaa mut greippi hyvää. Tissiä edelleen vihloo. Ei eilen saatu hyödynnettyä kun nukahdin ihan väkisin, taisin vielä nähdä unta että mies sano että mun pitäis nyt nukkua ja hän herättää mut ennen 5 kun mies lähtee töihin. Ei herättänyt :) harmittaa!!! Kun mieskin jo oli suostuvainen. Toivottavasti tulee lauantaina kotiin!!!

Gatusa: näytä niille suomalaista sisua!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea onnea onnea Hansu <3 :) ihanaa ja mahtava uutinen. Vauvaliimaa!
Missä blueroseteddy? Onko siirtynyt muualle! ?
On: pääsykoe meni hyvin. Huh onneksi se on ohi :-D kiitti kaikille tsemppaajille.
Ovis ja raskaus-plussaa kaikille tasapuolisesti jotka halajaa!
 
lucky tsemppiä oviksen hyödyntämiseen jos kerran on tulossa. tuo on kuule niin tuttua esikoisen taapero ajoilta... mitä tuoho sisun näyttämisee tulee ni jos en ois vuodelevos ja naapurista se tytär tulis aukoo päätä mulle ni voi likka parka se menis itkee isille et se tuhma eurooppalainen ei tappelekaa huutamalla ja repimäl hiuksist...sehä on aina isänsä tukena siinä huutamassa ku syötävä ni sille tekis mieli opettaa kieltämättä tapoja välillä...ja niin koko sille porukalle.

kiwibird hienoa että koe meni hyvin, inshaAllah saat hyviä uutisia. ja tietenki plussatuulia sinulle :)
 
MarinaMelina ja Gatusa, kuva varmaan kertoo.. :wink

Tässä siis pieni salaisuuteni ja täytyy myöntää, että kannattais vaan luottaa omaan kroppaansa. Mutta ainakin mä nyt tiedän, että mä kyllä tiijän millon oikeesti on ovis! Notta voi ristus kuin voi olla jännät viikot edessä :grin

13257305.jpg


selvennyksenä alhaalta ylös
vesilasitesti, kp 8,9,10,11,12,13 aamu,13 ilta,14 aamu,14 ilta,15,16 aamu,17 aamu, 17, ilta
ja kp 18 päivä --> vahva viiva
testit on jotain Onni-testejä... Apteekista n. 20€ 15 liuskaa
 
Dawwe: Siellä on kropan tuntemus kohdillaan :) Tässä kierrossa mullakin oli ovis oireet sellaset että niistä ei vaan voi erehtyä, muissa kierroissa oisin ollut hieman hukassa...

Lucky: Tsemppiä ovikseen!

Väsyttää niin ettei silmät meinaa pysyä auki, vaikka nukuin viime yönä 10h :sleep011 Rauhallista alavatsa rintamalla, ajoittaista hentoa viiltelyä ja jotain menkkajomoja muttei kummempaa.
 
Joo, päätin testata tän kierron ihan sillä ajatuksella että testaan tunnenko oman kroppani, joten nyt ei tarvii testeihin enää tuhlata. Tosin liian aikaseen kyllä alotin ja vähän turhaan tein kaksikin testiä päivässä, olis nyt ollu hauska testata että kuin kauan viiva on vahvana.

No nyt vaan ootellaan suodaanko meille talvivauva, ja nyt kyllä luotan kehooni enkä testaile mitään ennenku on se varmuus että vois olla testiin aihetta.
 
Onnittelut Hansu!!! :Heartred:Heartred:Heartred

Kunnon plussatuulet piinailijoille!!! :wav

Täällä ollaan, olen täällä käynyt useasti päivässä ja olen käynyt tykkäilee jutuistanne mutta ei minulla ole vieläkään mitään uutta kerrottavaa omasta tilanteesta, siksi vähän hiljaiseloa, en jaksa toistaa itseäni, hehe :dontknow
Huhhuih. Yöunet on menny totaalisesti miettiessä kun ei oo selvyyttä mihinkään. Kun jomottaa vaan eikä se mitään luulotautia ole, se on selvä joten pikkuhiljaa tässä on alkanu pelko hiipimään perseeseen että ois joku tulehdus. Toisaalta kävin ostaa pari apteekin omaa, teen huomenna aamulla yhden ja jos se on edelleen nega ja maanantaina olot jatkuu niin pakko soittaa lääkärille että nyt pitää jo tutkia, koska jos en ole raskaana ja menkat ei ala niin jotain ylimääräistä tuolla kohdussa on siinätapauksessa.
Kp 38 ja pirun turhautunut!!! :grin
Ovistestin kolmen viivan jälkeen sain taas todella haalean, luulin että ois ollu voimistumaan päin sekin vaan höpöhöpö sekään anna mulle nyt mitään toivoa siitä missä vaiheessa kierto voisi olla. Kun alkaisi edes ne menkat, saisin kierron kuntoon niin tuntisin taas oman kroppani vaiheet, nyt ne on hukassa.

Tarttee vähän hiljetyä välillä, mutta tiedättekö että mulla on hirveän hyvä fiilis siitä että te naiset ootte täällä mun tukena, kiitos siitä :Heartred
 
Dawwella komea kokoelma :)
Myyhillä on aivan mahtavan upea mies :Heartred
Hienoa et kiwin kokeet meni hyvin.
Etsijällä kiperä tilanne o_O
Toivottavasti Luckyn mies palaa parhaimmille päiville kotiin :rolleyes:
 
Takaisin
Top