Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hirmusesti onnea hansu! :)

Kauheesti ootte kirjoitellu kaikki tänne! Monta sivua taas lukemista oli.
Ja gatusa noi sun kuvat! :)

Itsellä kp50 menossa aamulla tein negan. Ihmetyttää tää että sillon joskus kp 32 sain sen haaleen plussan mutta vuoto ei vielkää alkanut?? No mutta yleensä kierto venynyt kp 54 asti, joten tietty kun huomenna aamulla lähetään saksaa niin siellä ollessa hanat aukee.. Toivottavasti kuitenkin alkais ennen 20.5 kun on se lääkäri. Ens kiertoon kaikki mahdolliset greippimehut yms mukaan! :D

Plussatuulia kaikille tänne niin ovis kuin raskaustesteihin :) toivottavasti Saksan matkan jälkeen ku tuun niin monta plussaa tääl olis :) kahdella oli vissiin testipäivä äitienpäivänä? Täällä toivotaan teille plussia :)!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ihanaa Hansu, onnea!!!!

Mulla olis tänään myös ootettu menkkojen alkamispäivä ja testi aamulla nega. Tuhruilua on (ihan pientä) ja tätiä edelleen oottelen. Alkais nyt, niin pääsis uuteen yritykseen. Ostetusta testipaketista on yksi liuska jäljellä ja sen teen vasta viikon päästä (uskoo ken tykkää) enkä yhtään aiemmin, ellei tätiä näy.
 
Juu kyllä näin on, la on 15.1.2015 Hansuuuuuuuuu onnea kovasti ttervetullooooo tammikuisten puolelle jos siltä tuntuuu :):Heartred
 
Kp 29 asmutesti nega, grrrrr eikä juuri tätiä enteilevää muuta kuin hirveä agre kun seuraava kierto menee sitten niin että ovulaation aikaan mun siemenpankki on ulkomailla :p


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mju ai ku ihanasti puhut miehestäs oikeest mä repesin... :)

hohhoijaa millokoha naapurit siirtää noi tiilet että pääsevät taas vakoilemaan ku lanko sano et jos kerran on tein ni siirtäkää omalle puolelle käytä aivoi äläkä siinä päätäs auo. naapuri ku tulee hulluks jos ei tiedä mitä vaatteit meil päällä, mitä puhutaa, mihi aikaa herätää, millo nukutaa, millo syödää, mitä syödää, millasii vaatteit löytyy, millanen peitto, ketä käy kylässä ja milloin, mitä istutetaa jne. koht varmaa vakoilee ikkunan takana et tietää millo heiluttelen peittoi mieheni kans... ei kai mul men hermot noihi?!!!
 
Joo me puhutaan toisillemme aika ronskin huumorin sävyttämänä vaikka se purkka mun tukassa onkin mulle maailman rakkain <3
Oo onpa rasittavaa että on tuommoista kyräilyä siellä nyt vaan ommmmm asennetta sinne Gatusa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mju: Heheee vai siemenpankki :laughing025 Meillä ukko on ihmeissää ku oon tosissaan pistäny luukut kiinni, mulla vaan ei kinosta siis ollenkaan seksi. Hän varmaan luulee itteään samaksi miksi sä oot omas miehes nimittäny.
 
voi lissufin :) sa voit sille miehekkeelle valaista etta tassa on nyt esimakua tulevasta :) tai sitten vahan hemmotella miesta ettei se vallan tunne oloaan hyvakskaytetyksi vaikka hyva ruoka ja siina missa me muut jonotetaan kaupassa karsivallisyysjonossa niin kay sa katsoon loytyyko halu jonoa :) Mukavaa perjantaita kaikille onneksi on viikonloppu edessa :)
 
Hansulle lämpimät onnittelut plussasta! :love017

Täällä jännitellään noin dpo 10 paikkeilla. Tosiaan etovaa oloa ollut jo pari päivää. Toissapäivänä nautiskelin yhden saunalonkeron, ja eilen podin sellaista krapulaista oloa, ettei paremmasta väliä.. Käytiin kaupassa äsken ja autossa tuli niin oksettava olo, että yökkäilin pitkään kun kaupan pihaan päästiin. Kävinpäs sitten hakemassa apteekin pari raskaustestiä, joista toisen jo teinkin. Negatiivinen.

Silti olo kovin outo, täysin erilainen kuin viime kierrossa. Toisen testin taidan jättää parin päivän päähän. Saa nähdä tekeekö kroppa vain tepposia, kun haaveet niin korkealla..:rolleyes:
 
Hansu; Ihanaa!! Onnea tuhannesti!! Olipa mahtava uutinen, nyt vaan kuule nautiskele :Heartred

On; en vieläkään ole täällä mitenkään malttamaton tai muuta. Nyt sitte vilkasin kalenteria ku mies alko kyseleen että koska sitä testiä vois tehdä. Sanoinki että nyt kun minä oon ollu rauhallinen niin mies alkaa höpöttään ja tarttuuhan se sitte muhunki :wink no eipä päästä testaan vielä pitkään aikaan, vasta ens viikon lopulla jos ei täti tuu. Laitoin sitte tilaukseen 2 kpl digitaalista testiä. En enää uskalla niitä herkimpiä käyttää ettei tule pettymystä. Mulla on joku nirsous noissa digitesteissä, en halua niitä englannin kielisiä jotka saa pari euroa halvemmalla vaan tilasin sellaset jossa suomenkielinen teksti. Kahden paketti makso 22 euroa. Tuo legesterol tekee edelleen noita ikäviä sivuoireita, kohdussa paineen tunne ja välillä munasarjoissa ja lisäksi nyt se että on tullu muutama finni naamaan. Mulla ei ole oikeastaan koskaan ollu finnejä mutta näköjään tulee tuosta. Ja alapesulla saa käydä aamupäivällä pari kertaa kun sitä lääkettä valuu... yäh!

Mies teki myös ihanan ihanan yllätyksen! Soitti mulle töistä että hän on järkkäillyt yllätystä että saan jotain mukavaa odotettavaa kun oon stressannut niin paljon tätä lapsi asiaa. Sano että alappa katseleen matkaa syksyksi että viikonloppuna maksetaan pois ja lähdetään syksyllä viikoksi reissuun! Oon ihan täpinöissäni ja kyllä mun mies yrittää tehdä kaikkensa että mulla olis hyvä olla :love7
 
Paljon paljon onnen rutistuksia sulle Hansu_79:Heartred

Myyh: Olispa kaikki miehet noin ihania ja huomaavaisia. Nyt vaan matkoja katselemaan :)
 
Muokattu viimeksi:
Myyh: Herkkää puikkotestiä jos haluat on se first response siin on herkkyys 12,5 mut mä sain jo dpo 13 positiivisen digiin. Tässähän raskaudessa ei oo näkyny 1-2 olleskaa
 
Paljon onnea Hansu!!:)

tsempit tasapuolisesti kaikille piinailijoille!

Oma piina päätty siis eilen,kun kävin gynellä ja hän arvioi kiertopäiväksi 10,eli tänään olisi siis 11/28.Käski tikutella ovista ja päätteli ultran perusteella sen olevan 12-13.5.Tänään siis tikuttelin ekan kerran.Ja jos loppukuusta en ole raskaana eikä menkat ala,kesäkuussa takaisin ja mietitään uusiksi nää hommat.Taustalla on siis 3v esikoisen yritystä.
 
myyh ihana mies sulla. mitä tulee tuoho lääkkeesee ni mullaha on samalla laitto tavalla tuo mun progesteroni joten voin kuvitella, ite manaan sitä kans mut mitä sitä ei tekis pikkusen eteen. jännitän sit sun kans yhessä tän ja ens viikon. tiä vaik syksyn matka oiski sit erityinen :)

elli tsemppiä oviksen hyödyntämiseen :)
 
Sintti: Pahoittelut negan testaamisesta :( Mä jo olin niin varma että se sun tuhru oli kiinnittymistä, ja tokihan se voi olla että näkyy vasta myöhemmin. Toivottavasti täti ei yllätä!

Mju: Pahoittelut sinnekin negasta :( Harmi että mies on ulkomailla, mutta saattepa nyt sitten pakolla hengähdystauon pahimmasta jännäilystä!

Aurinkoinen: Lupaavalta kuullostaa, jospa testailit vaan liian aikasin. Itse sain esikolta haamun dpo10/11 herkkään testiin eli mullakaan ei apteekin omalla varmaan ois vielä näkyny...

Myyh: Oletpa maltillinen testin kanssa :) Ihana yllätys mieheltäsi :)

Ps. Mulla ei edelleenkään näy koneella kaikki viestit:mad:

Täällä jotain alavatsatuntemuksia, kauhea väsymys vaikka nukuin tosi hyvin yön. Nivusia ja alaselkää jomottaa.
 
Takaisin
Top