Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MarinaMelinalla ollut ilmeisesti kiinnittymis vuotoa,oon sunnuntai aamusta tikkana katsomassa sinun ja Tiitulin tuloksia :hello2
Gatusalla ihania kasvatuksia masun lisäksi :)
Greippi kuuri tekee tehtävänsä näemmä limaa ja lisää limaa,mistä sitä näin paljon tursuaa :grin Ukko polonen ei pysy reiällä :p

kiitos diku :) toivottavast ei ny siellä iha niin liukast ol ettei oikeessa paikas pysy...plussatuulia.

Diku: niin no sitä vuotoa oli dpo3-4 joka musta aikalailla liian aikasta kiinnittymiselle..mutta katsotaan :)

Mua nyt häiritsee enkä pääse siitä ajatuksesta että jos se on ollut kiinnittymistä ja se todella on tapahtunut jo dpo3-4 niin apua jos se on kohdunulkonen :( :( mä en osaa nyt iloita sitten jos se plussa sieltä tuliskin kun pelkään koko ajan sitä et se kiinnittyminen on tapahtunut aivan liian aikaisin? JELP. :( Oon selaillu netistä kaikkea siihen liittyen, välillä oon rauhottanu itteni ja välillä taas pelottaa kauheasti. Vaikka koko plussa voi hyvin jäädä tulemattakin :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Marinamelina: Mä tiedän kuinka kliseeltä tää kuullostaa varsinki ku ite oon vauhkonnut tässä pari viikkoa samoista asioista. Mutta ÄLÄ ressaa. Sitä kun ei voi tietää etukäteen mitä tuleman pitää. Tajusin sen et oon sitte onneton, surullinen tai iloinen yhtä kamalaa se on jos sitä saa keskenmenon kun koittaa suojella itteään asioilta joihin ei voi vaikuttaa. Siis tää ressi nainen täällä sanoo nyt sen mitä mulle hoettiin eli rauhotu ja nauti :grin

Lissufin : niinpä niin :) niinhän se kannatas tehdä, sait hymyn huulille :) lueskelin netistä niin on kait se monilla kiinnittynyt ihan oikeeseen paikkaan jo muutamia päiviä oviksesta. Kai se on niin raskauskohtasta. Ilmeisesti se munasolu voi kiinnittyy heti tai hakea paikkaansa päiviäkin.. eli vaihtelee suuresti. Huoh.. jospa mä nyt vaan ensin ootan sen plussan ennenkö alan hermoilemaan.. :D

Huomenta kaikki ihanaiset! Ulkona sataa mut hyvin nukutun yön jälkeen aurinkoinen mieli :) Aamulla herätessä huomasin että alaselkä ihan himputin kipee. Voi tosin etgä tullu töistäkin :/ Alavatsan vihlonta ollu tasaista eilis ehtoosta asti :)

Sent from my GT-S5690 using Vau Foorumi mobile app

Tiituli ja MarinaMelina toivottavasti saatte ne plussat ja plussatuulia kaikille muillekin puhallan :love7

Gatusalla on siellä taas ihania istutuksia ja olet tehnyt vauvalle ihanan nutunkin :) Tsemppiä edelleen odotukseen!!

Mulla on kans vähän uutisia!!!! Oon IHAN sekasin, onnellinen ja innoissani:schocked028Tänään ois menkkojen alkamispäivä pisimmän kierron mukaan ja tein aamulla POSITIIVISEN raskaustestin :happy093
Tekis mieli huutaa ja riehua ympäriinsä!!!!
Niin alussa mennään vielä, että en uskalla vielä kertoa kaikille, vaikka mieli tekis. Laskettu aika ois vau.fi laskurin mukaan 15.1.2015. Olikos Lissufinillä sama muuten? Pitää koittaa laittaa testikuvaa tänne kohta, kun vähän rauhotun :cya

oi onnea tuhannesti hansu ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja ja muuta :) kiitos kehuista, mä maltan tuskin oottaa että kaikki alkais kasvaa kunnolla.

tsemppiä testausta odotteleville, nyt hansun perässä plussa-aalto pystyyn :)

täällä heti aamusta hirvee nälkä ja ku auttelin ukkoa keittiössä ja seisoin lieden vieres sekottamas kaakaota ni meinas lähtä taju ku ilmeisesti verenpaine laski turhan paljon. inshaAllah pikkusella kaikki hyvin.

Jee onnea Hansu!! :) Huippua lukea tällasia uutisia heti aamusta, varsinkin kun meillä oli miehen kanssa kamala riita ennenku se kouluun lähti. Lapsetkin on kiukunnu koko aamun ja heräsivätkin jo kuudelta.

Kiitos Gatusa! Joskus on vaan tällasia aamuja joiden yli vois hypätä. Ja just sillon pitää miehenki alkaa hankalaks. Kuten useimmiten muullonki.

Hansu, Ihanaa ja onnea valtavasti plussasta!!! :gen014:Heartred:gen014

Laitahan kuvaa kun ehdit, niitä on aina niin kiva fiilistellä!!! :)

kuulostaa oudon tutulta mandah...meil meinaa aika usein sama juttu. ja nyt aamun täydennykseks naapuri tuli haastaan riitaa mein kans ni lanko avas sanasen arkkunsa ni eipä puhu naapuri enää mitää meille inshaAllah.

Mä nyt laitan tänne vähän omaa napaa tässä plussakierrossa tehdyistä havainnoista, jos se vaikka auttais jotain teistä :) Ja nyt kaikki on mulla tuoreessa muistissa. Tää tietty kuvaa sitäkin, että kaikki oireilee eri lailla. Mä siis luulin, että viime kierrossa ois tärpänny, kun päätä särki, pyörrytti, välillä kuvotti ja tissit oli arat. Testi oli kumminki ihan puhdas nega ja täti tuli ajallaan.

Sit tässä kierrossa alotettiinkin peittojen heiluttelu aikasemmin eli kp8, kp9, kp11 ja kp13. En myöskään mennyt heti vessaan tai pesulle pupuilun jälkeen, vaan jäin sänkyyn hetkeksi ainakin makoilemaan. Mä luulen, että ovis oli jo kp11 aikoihin. Viime kierrossa oltiin myöhässä luulen. Laskureihin ei siis kannata luottaa.

Oireina mulla on ollut tissien ja etenkin nännien arkuus. Sit mun lämö on ollu koholla ainakin viikon ajan iltasin. Normi lämpö on 36.4, mut nyt on ollu 36.8-37, enkä oo ollu kipee mitenkään. Nyt muutamana päivänä mahaa on vähän nippaillut, juilinut, ja silleen jännästi kihelmöinyt. Nippailuja on ollu enemmän vasemmalla puolella. Mahatuntemukset on ollu erilaisia, kun edellisissä kierroissa mulla. Muuten mun olo on ollu tosi hyvä ja jotenkin rauhallinenkin. Tässä loppukierron aikana mulla on ollu varma tunne plussauksesta jotenkin. Tsemppiä kaikille yritykseen :Heartbigred Toivon kaikille plussaa!!!!

Tiituli : mullakin alaselkä jumissa ollu jo pari päivää. Muistan että esikoltakin oli mutta en muista oliko se samalla lailla...huh, vielä kaks päivää niin pääsee testaamaan :)

Hansulle isot onnet plussasta ja kasa tarrasukkia matkaan :D ♥♥♥

Ja munkin täytyy todeta että niin oman plussan kohdalla, kuin nyt mitä tässä on seurannut, niin tuo AIKAISEMPI peittojen heiluttelu on tuottanut tulosta! :) Ja niinhän sitä sanotaan, että parempi olla ajoissa kuin myöhässä.

Kaiketi tosiaan ne siittiöt siellä jaksaa odotella munista ja pääsevät sitten hedelmöittämään juuri irronneen munasolun eikä semmoista jo "parhaat hetket" elänyttä.

Nyt siis kaikki vaan sänkypuuhiin melkein heti kun täti pakkaa kamansa!! :) ja siitä sitten joka toinen pvä taktiikalla sinne oletettuun oviksen ajankohtaan :)

Saadaan sitten tämä ketju taas tyhjentymään!!!!

WP_001447.jpg

Tässä tämä kuva nyt on :wink

Takaisin