Mä nyt laitan tänne vähän omaa napaa tässä plussakierrossa tehdyistä havainnoista, jos se vaikka auttais jotain teistä :) Ja nyt kaikki on mulla tuoreessa muistissa. Tää tietty kuvaa sitäkin, että kaikki oireilee eri lailla. Mä siis luulin, että viime kierrossa ois tärpänny, kun päätä särki, pyörrytti, välillä kuvotti ja tissit oli arat. Testi oli kumminki ihan puhdas nega ja täti tuli ajallaan.
Sit tässä kierrossa alotettiinkin peittojen heiluttelu aikasemmin eli kp8, kp9, kp11 ja kp13. En myöskään mennyt heti vessaan tai pesulle pupuilun jälkeen, vaan jäin sänkyyn hetkeksi ainakin makoilemaan. Mä luulen, että ovis oli jo kp11 aikoihin. Viime kierrossa oltiin myöhässä luulen. Laskureihin ei siis kannata luottaa.
Oireina mulla on ollut tissien ja etenkin nännien arkuus. Sit mun lämö on ollu koholla ainakin viikon ajan iltasin. Normi lämpö on 36.4, mut nyt on ollu 36.8-37, enkä oo ollu kipee mitenkään. Nyt muutamana päivänä mahaa on vähän nippaillut, juilinut, ja silleen jännästi kihelmöinyt. Nippailuja on ollu enemmän vasemmalla puolella. Mahatuntemukset on ollu erilaisia, kun edellisissä kierroissa mulla. Muuten mun olo on ollu tosi hyvä ja jotenkin rauhallinenkin. Tässä loppukierron aikana mulla on ollu varma tunne plussauksesta jotenkin. Tsemppiä kaikille yritykseen
Toivon kaikille plussaa!!!!