Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aida: Koitetaan malttaa :D Tsemppiä tuleviin piinapäiviin sinnekkin:Heartred:Heartred

Äsken kun oltiin lähdössä esikon kanssa ulos niin tuli tosi ikävän tuntuinen menkkamainen jomotuskohtaus, vähän sellanen polttavakin oli se tunne :O Tuntu ihan pahemman luokan menkkajomoilta, mutta meni ohi niin nopeesti kun oli alkanutkin. Nyt taas normi fiilis. Mitä nyt alaselkä pahemman kerran jumissa!
 
MarinaMelina ja Aida, ootte hupsuja :grin Itelläkin jo kutkuttaa testit vaikka tänään on ilmeisesti vasta dpo 0 jos nyt oikeen oon oivaltanu. Ai miten niin malttamaton?!:rolleyes: Täytyy varmaan käydä sitä punkkua hakemassa piakkoin, täytyyhän kaikki keinot kokeilla. Eikä se viinin lipitys tietty haittaakaan :p
 
Mandah, myönnän :) hupsu olen! Tsemppiä sinnekin piinaviikoille ♥♥

Tänään illalla sitkeä elohiiri mahassa on kiusannu mua :/

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Toivottavasti MarinaMelina se elohiiri olis merkki plussasta :) Mulla kokoajan vihloo alavatsaa nyt vasemmalta puolelta ja tunne et rintsikat ahdistaa :confused: Tuli pienet tirsatkin otettua pimpulan katsoessa pikku kakkosta ku ei millään pysynyt silmät auki...
 
Tiituli : en usko että se plussaan liittyy mutta ärsyttävä se on :D mulla oik. Munasarja äkäilee ja välillä kohtua viiltelee. Valkovuoto sellasta limasta..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
anteeksi ettei liity keskusteluun mitenkään tämä kommenttini mutta ajattelin piristää teitä vähän. jotain keväistä...kuinka moni tykkää seuraavista nostaa käden ylös!!! :) viinirypäleet, hunajameloni... tuossa muutama esimerkki tertuista. kun vaan kypsyis ja kasvais inshaAllah. hunajamelonin taimet on jo isoja kanssa.
photo0250.jpg
 
niin on, mein viiniköynnös on meinaan iha täynnä terttui, mies oottaa jo innolla kesää että kypsyvät valmiiks että pääsis syömää, hän meinaa istua siinä alla ja vati jossa vettä vieressä ja ottaa terttui ja syö sen ku kerkeää, hän rakastaa rypäleitä ja on todella iloinen ku leikkasin tuota viiniköynnöstä viime talvena (ei ollu kukaa ennen leikannu ni nyt sit kiittää olemal täynnä)
 
MarinaMelina: Oon kans nyt huomannu et alkanut tulee jonkin verran juuriki sellasta limasta valkovuotoo, mut verta ei oo kyl tullu tipan tippaa (lähinnä siis kiinnittymisvuotoo mietein). Meillä menee nää päivät ja oireet aika yksiin :) Toivottavasti molemmille pärähtäis se plussa :wink
 
Tiituli : niinpä! ♥♥ Se plussa olisi kyllä ihanaakin ihanampi asia♥ mulla oli sillon toissapäivänä ne tuhrut ja tänään sellaista keltasta/rusehtavaa pari kertaa. Nyt on taas ihan valkosta ja sellasta limasta. Alavatsaakin vihloo vaan koko ajan, on nää tuntemukset aika paljon kovempia kun niissä kahessa aiemmassa kierrossa! Mutta kun tää kroppa tuntuu olevan niin vieras etten uskalla luottaa yhtään omiin tuntemuksiin, ne petti viimekin kuussa :/

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Me ei olla sillain tosissaan yritettykään aikasemmin, menty vaan fiiliksellä et tulee jos on tullakseen, oon jättäny pillerit pois joskus marraskuussa. Viimekierrossa mulla oli pikkasen nännit arat mut muuten ei mitään oireita ja hetihän mä aloin toivoon et olis tärpänny :grin Mut nyt on tosiaan ollu kaikennäkösiä vihlomisia yms. mitä ei ennen oo ollu,mut rinnat ei oo kyllä yhtään aristanu/turvonnu. menkkojenkin kivut on aina alkanut vasta sinä päivänä ku on alkanu. Ei tässä auta muuta ku toivoa ja odotella :thumright
 
Ja niin alkoi uusi kierto, tässä kuussa siis pitää jumpata tiuhempaan ja toivoa että nappaa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Granger : pahoittelut tädin vierailusta :( jumppa siis kohta taas alkakoon :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
pikaisesti omaa napaa.jouduin käymään yllättäen gynellä ja samalla sain tietää että mulla onki menossa kp10.ja näyttäs siltä et ens viikolla olis oviksen aika :) eli kroppa on sekoillut ihan kunnolla.
 
Miten muiden osalta, oletteko käyneet otattamassa papan ennen yritystä? Mulla ei ole viiteen vuoteen saatu "normaalia" näytettä, ko ensin otettiin ko odotin esikoista ja sitten siinä putkessa ko tuli kuopuskin, niin aina olen ollut joko raskaana tai sopivasti hiljattain synnyttänyt, niin on ollut se vuotonäyte aina jotenkin pilalla eikä siitä ole tullut tuloksia. Nyt mietin, että pitäisikö se normaali näyte käydä tekemässä, vai kokeilla vielä tän kierron aikana jos nappaa, ko ainakin aikaisemmin näytteenottaja ultrasi samalla ja tuli sit varhaisultrakin hoidettua yhtä aikaa.
 
Tiituli: Kuullostaa kyllä hyvältä noi sun oireet ja kun kerran sulla on jo monen luomukierron kokemus, niin tiiät varmaan mitkä on tavallisia pms oireita mitkä sitten saattas enteillä plussaa :wink Mä jätin pillerit nyt kaks kiertoa sitten, ekassa ei yritetty eikä hyödynnetty ovista mahataudin takia, viime kierrossa oli tosi samanlaisia oireita kun esikolta ja olinkin varma plussasta. Mutta toisin kävi ja samalla tuli olo etten tunne kroppaani enää ... No, katsotaan nyt miten tän kierron kanssa käy. Ainakaan nyt ei ole ollut samanlaisia oireita kun viimeksi.

granger:
Mulla otettiin papa sillon esikon jälkeen, kun laitatin kierukan..mikä ei sit pysynytkään aloillaan kun oli niin vähän aikaa raskaudesta/synnytyksestä, hyvin kuitenkin saivat ilmeisesti puhtaan näytteen..

Elli: Tsemppiä ovikseen :)

Tanssittiin esikon kanssa krokotiilirokkia:dance008 niin totesin että tissit on kans kipeet.. Ainakin hölskyessä ;) Nivusia särkee ja kohdun oikeaa puolta..

Päätin armahtaa itseni ja testata äitienpäivä aamuna, vaikka aika varmastihan se nega on mutta silti, onpahan sitten testattu eikä koko päivää tartte sitä miettiä :)
 
MarinaMelina: Toiveet on kyllä korkeella mut jos tuleekin nega niin sit tiputaan kyllä kovaa :/ Mut täytyy nyt vaan pysyä positiivisessa ajattelussa :) Vähän kans funtsein et vois sunnuntaina aamulla testata ihan mielenrauhan vuoks :grin Eikä mull oo ikinä ollut näin hermot kireellä kun nyt ollu jo monta päivää, itteeki ihan kauhistuttaa :eek: Eikä muuta stressiäkään oo ollu et ei voi senkään piikkiin laittaa...
 
Tiituli: No sunnuntai aamuna siis meillä molemmilla ensimmäinen "totuuden" hetki :):Heartred Plussatuulet sunnuntai aamuksi puhaltamaan, mieluummin myrskyämään! Eletään nyt positiivisissa fiiliksissä ennenkun taas toisin todistetaan! Eipä se haittaa että saa hetken fiilistellä olevansa raskaana, koska jos se plussa ei tule niin minä ainakin petyn jokatapauksessa, olin uskonut tai muka en, mä olen sellanen että varmaan jokainen kierto on se THE kierto ;) Kunnes sitten jos liian kauan kestää niin tympäännyn kokonaan...

Ja toki siis muillekkin aamuille ja testaajille paljon lämpimiä plussapuhureita!

PUUUUH++++++:smiley-bounce016
 
Takaisin
Top