Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Diku: Kp19 ja dpo 5 tai mahdollisesti jo 6. Mulla on ollu kyllä niin laidasta laitaan alavatsakipuja dpo3-4 lähtien ja sillon tuli verensekasta tuhrua, välissä ihan valkovuotoa ja tänään taas valkovuoto kellertävää/rusehtavaa. Aika aikasin vaan nää kaikki että plussaa enteilis :/

Loora: Äh :mad: Pahoittelut tädin kurvaamisesta!
 
Loora: pahoittelut menkoista ja tsemppiä uuteen kiertoon. Meillä kans sama homma että meinaa yritys kerrat oikeeseen aikaan jäädä vähiin ja se harmittaa!

On. Tissiä jomotteli ja kiukuttaa ja kuumottaa! :) kp 7... Edelleen tekis mieli testata r.testi. :) mutta ei siihen kuitenkaan mitään tulis... Ovis varmaan aikasemmin tulossa :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi harmistus Loora :(

Seuraavalla kierrolla jännätään sit jälleen sun kanssa, toivottavasti moni muu piinaileva ei jatka mukana vaan pääsee odotusasioissa pähkäilemään.

ON: lapset on kuumeessa ja piti jäädä heitä hoitamaan. Voi kun olisi päässyt töihin miettimään muita asioita. Tilasin kotitestistä nipun raskaustestejä, mutta ko kokemusta ei ole noista ovistesteistä niin kertokaa mitä sellaisia kannattaisi hankkia? Miten ne liuskat testataan? Alkaisi jo ne menkat niin pääsisi laskemaan alusta... Tosin olisihan se jännä jos viikonloppunakin vielä puuttuisi, sit voisi jo uuden testin tuhlata toiveikkaana äitienpäivänä...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Granger: mulla on toiminu hyvin noi mammaksin ja raskauskeijun o-testit. Mulla ne näyttää haaleaa viiva lähes aina ja sit oviksen aikaan tasavahvat tai jopa vahvempi kuin kontrolli..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Loora; pahoittelut tädistä, ymmärrän täysin sen pettyneen tunteen.

MarinaMelina; sulla kyllä kuulostaa lupaavalta nuo oireet :) jospa ne tois plussa sulle!

On; en oikeen tiedä mikä mulla on, olisko pettymykset alkaneet tehdä tehtävänsä. Normisti olen koko ajan kuulostellut kroppaani oviksen jälkeen ja miettinyt ja miettinyt olisko tärppi käynyt. Ollu kamala polte ja odotus koska voi alkaa testailemaan. Nyt en juurikaan ajattele asiaa, tai en ainakaan ajattele samoin kun aiemmin. En laske dpo päiviä kalenterista enkä ole varannut kaappiin raskaustestejä. Jotenkin tunne että en varmasti tule raskaaksi tästä kierrosta ja ajatukset on lähinnä vaan tulevassa Väestöliiton käynnissä. Nyt ei ole sitä uskon tunnetta mitä on aiemmin ollut.
 
Myyh : jospa se yllättää silloin kun sitä vähiten odottaa. Niin oli mulla esikon kohdalla. Oli yk5 menossa ja minä maani myynyt, ei napannut enää mikään.. keskityin ihan muuhun. Ja niin vaan tärppäsi :) olin liiankin rauhallinen kunnes sitten dpo7 toi mukanaan kivut ja sit olinkin tärpistä jo aika varma :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Granger; liuskatestejä käytetään niin että pissataan purkkiin ja kastetaan testi siihen. Niissä on viiva minkä yli ei saa kastaa. Eli ne on muuten samanlaisia ku puikkomalliset mutta niistä puuttuu se muovikotelo joka suojaa liuskaa.
 
Looralle pahoittelut tädistä ja tsemppiä tulevaan kiertoon!

Vähä omanapailua välillä. Tänään heti aamusta alkaen ollut jomotusta molemmin puolin munarakkuloissa, enemmän ehkä oikealla puolella. Myös kohtua kivasti nipistellyt iltapäivän ajan ja ollut sellanen fiilis et jotain siel mahdollisesti vois tapahtua :wink Myös nenä tukkoinen ja haukotteleln ihan kokoajan, töissäkin kiva kassalla kun kokoaika naamaa repii :p Nostaessa raskaampaa huomasin kun vihlaisin hiukkasen enemmän alavatsasta ja päätin että muut saa nostella :grin Myös kun vessassa kävi kakkosella niin pisti kohtuun... Nyt alkaa taas toivot heräillä eilisen epätoivin jälkeen.. Nyt menossa kp24/32.

Plussatuulia hirveesti kaikille ja onnittelut jo plussanneille :)
 
Alunperin meinasin maanantaina mutta tiedän että sorrun jo äitienpäivänä :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Niinpä! :D on se varmaan pakko testata vaikka aika varmasti on liian aikasta..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Se on tää naisen mieli vähä sellanen ja mä ainakin oon niin malttamaton tällästen asioiden suhteen :p

Sent from my GT-S5690 using Vau Foorumi mobile app
 
:p

Kiitosta kaikille tsempanneille, jos ajattelisin etta se eka ovulaatioplussa sillon perjantai iltana ois dpo -1 niin sillon nyt ois dpo 12.
Mutta se rutjake testi naytti tasavahvaa viivaa aina 27.4 aamuun saakka, eli jos laskeminen lahtisikin siita niin nyt olisi vasta dpo 10

Ma oon nuo mun arviot perustanu siihen etta tuo ekan kerran tasavahva viiva perjantaina myohaan illalla ois se dpo -1, emt ma tuun hulluksi pian :eek:

Mutta vaikka nuo dpot oisin kuinka haranpyllya laskenut niin jos kuukautiset eivat ala huomenna ovat ne sitten jo myohassa :D
 
Looralle pahoittelut tädistä!

Gatusa: Ihanaa kuulla että siellä menee hyvin!

Mju82: siellä onkin jännät paikat nyt sitten. Peukkuja sen puolesta ettei täti tule ollenkaan!

MarinaMelinalla ja Tiitulillakin taisi olla jännä viikonloppu tulossa! Koittakaa malttaa niiden testien kanssa että ei tarvitsisi niitä turhia negoja nähdä. Mutta äitienpäiväplussa kuulostaa kyllä kieltämättä aika ihanalta! Itse jaksan odotella yleensä siihen että täti on myöhässä. Mies pitää ihan hulluna jos testaisin aiemmin. Sekin auttaa kun ajattelee, ettei se ajoissa tehty testi sitä jännäämistä lopeta. Haamu tai nega, jokatapauksessa joutuu jossittelemaan ja jännäämään vielä lisää.

on: Kp 18/26-33, dpo 3. Jotenkin nämä dpo päivät kuluu paljon hitaammin kuin ovulaatiota edeltävät.:rolleyes: Flunssaa pukkaa. Yritän kyllä viimeiseen asti olla lääkitsemättä tätä tautia, ettei vain estäisi mahdollista kiinnittymistä. Olisipa jo ensi viikon loppu...

Plussapuhuri kaikille! :blob6:blob5:blob9:blob7:blob10
 
juu iha ok täällä menee aida, iltaa kohden aina lisääntyy kivut mut lepo helpottaa. vielä ei ol hematooma vuotanu ni oon miettiny et josko se onki imeytyny takas verenkiertoon.
tsemppiä ja plussatuulia :)
 
Takaisin
Top