Te ootte ihan hassuja ton kärsivällisyytenne kanssa
Mua ei kutkuta tehä niitä testejä yhtään aiemmin ku menkkojen oletettuna alkamispäivänä, yleensä testannu vasta kun menkat ollu myöhässä 4pv..
Nyt en sit oo varma ees omasta kierrosta, tuskin menee kuitenkaan yli 30pvä eli testaamaan pääsen 22.5 aikasintaan.
Kyllä mä vielä haluan uskoa omiin mahdollisuuksiini tälle kiertoa, vaikka aika huonolta nyt näyttääkin.
Tänään on kyllä ollu jomotusta/nippailua mut luulisin että meiän mahdollisuudet oli ja meni ja ne hyödynnetiin jotenkuten..
Noh, eihän se oo ku pariviikkoa ja mä aion pitää tästä onnistumisen tunteesta kiinni. Jospa se positiivinen ajattelu tekis taikojaan
Mies kyllä jo sanoi, että jos ei nyt tärppää niin taidetaan uskoa että kaks riittää. Vastasin, että ehkäsyä en ala käyttää, että tän jälkeen mennään sit omalla painollaan ja keskitytään enempi muihin asioihin. Vähän sillä asenteella olen jo nytkin, valmistelen ihteeni pettymyksen vastaanottoon.
Ja sit yks pieni kevennys ja vinkki teille kanssaihmiset!
Älkää missään nimessä, ikinä, peseytykö hotellin "näyteshampoilla/saippuoilla" jos haluatte aktiviteettia kammarissa.
Nimim. itse sen virheen tehneenä, suunniteltu lemmenhetki muuttui nauruhepuliksi kun mies ei pystynyt toimimaan kun haisin kuulemma niin hirveelle miehelle
Voin kertoa, että ensin hörähteli mies, sitten minä ja lopulta todettiin ettei tästä nyt tullut yhtään mitään ja hekoteltiin molemmat ja paiskauduttiin maate. No, hauskaa oli ja sehän oli tavoitekin