Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Te ootte ihan hassuja ton kärsivällisyytenne kanssa :grin Mua ei kutkuta tehä niitä testejä yhtään aiemmin ku menkkojen oletettuna alkamispäivänä, yleensä testannu vasta kun menkat ollu myöhässä 4pv..

Nyt en sit oo varma ees omasta kierrosta, tuskin menee kuitenkaan yli 30pvä eli testaamaan pääsen 22.5 aikasintaan.
Kyllä mä vielä haluan uskoa omiin mahdollisuuksiini tälle kiertoa, vaikka aika huonolta nyt näyttääkin.
Tänään on kyllä ollu jomotusta/nippailua mut luulisin että meiän mahdollisuudet oli ja meni ja ne hyödynnetiin jotenkuten..
Noh, eihän se oo ku pariviikkoa ja mä aion pitää tästä onnistumisen tunteesta kiinni. Jospa se positiivinen ajattelu tekis taikojaan :rolleyes:

Mies kyllä jo sanoi, että jos ei nyt tärppää niin taidetaan uskoa että kaks riittää. Vastasin, että ehkäsyä en ala käyttää, että tän jälkeen mennään sit omalla painollaan ja keskitytään enempi muihin asioihin. Vähän sillä asenteella olen jo nytkin, valmistelen ihteeni pettymyksen vastaanottoon.

Ja sit yks pieni kevennys ja vinkki teille kanssaihmiset!

Älkää missään nimessä, ikinä, peseytykö hotellin "näyteshampoilla/saippuoilla" jos haluatte aktiviteettia kammarissa.
Nimim. itse sen virheen tehneenä, suunniteltu lemmenhetki muuttui nauruhepuliksi kun mies ei pystynyt toimimaan kun haisin kuulemma niin hirveelle miehelle :laughing001
Voin kertoa, että ensin hörähteli mies, sitten minä ja lopulta todettiin ettei tästä nyt tullut yhtään mitään ja hekoteltiin molemmat ja paiskauduttiin maate. No, hauskaa oli ja sehän oli tavoitekin :happy119
 
Mju: Mikä sun dpo on? Mun yks oireista oli nuha tai siis nenä tukossa. Oli kyl hermotki kireällä, Älä viel heitä toivoa kaivoon :grin Toivoa on niin kauan kun ei menkkoja tuu
 
Mju; mullakin oli ennen plussaa (joka meni kuitenkin kesken) niin nuhainen olo. Piti niiskuttaa ja se selittyy sillä kun verenkierto vilkastuu kun raskaus alkaa. Oli myös menkkamaisia jomotuksia ja pää kipeä ja pinna kireällä. Sit oli parina päivänä maha sekaisin.
 
plussatuulia mju, dawwe, marinamelina, myyh ja kaikki muut, laittakaa toukokuun plussa-aalto pystyyn :)

minä otan hiljasuudesta kaiken irti, ei kipuja, ei valittavaa miestä :) aurinko paistaa sänkyy ni ikkuna auki ja naama kohti aurinkoa :) saa nauttia olosta ja raskaudesta, inshaAllah kaikki vaa on hyvin nyt ja jatkossa...
 
Heipsan Ihanaiset :Heartpink
Lissulla ja Gatusalla hyviä uutisia :)
Monella onkin piinaavat hetket käsillä +++++ plussaa teille puhaltelen

Omanapa: Ovistikuissa ei muutosta :( Yritän sisulla nauttia vielä Macaa,mut hyi hitto :confused:
Pidetty äijän kanssa keskustelua milloin sitä pitää peitot heilua,pakoltahan se saattaa tuntua hänestä.
Päämäärän kun muistaa ja lisä tehoja on nyt reseptillä,jos motivaatio lopahtaa.. :rolleyes:
 
diku älä kuitenkaa pakkopullaks tuota muuta koska sitte siitä ei tul yhtää mitää :) mut tsemppiä oviksen bongaukseen ja plussatuulia :)
 
Onko kellään muulla niin ettei koko sivu näy?Multa puuttuu joka sivulta osa.eli valkoista vaan näkyypi :mad:
 
Oioioi....täällähän alkaa jännitys tiivistymään koko ajan :) IHANAA <3

MarinaMelina: mä ihmeen kaupalla maltoin kuitenkin olla testaamatta tänään aamulla. Huomenna sit pitäis teoriassa alkaa menkat ja aamulla ajattelin testin tehdä.

ON: Jomottelua koko ajan on välillä vähemmän ja välillä enemmän. Pientä tuhrua nyt kolmatta päivää, muttei mitään kunnollista. Aamulla olo oli ihan ok, mut nyt lounaan syötyäni taas hiukan etoo. Ei kuitenkaa paljon. En muista, milloin oisin viimeksi syönyt maksalaatikkoa (Saarioisten), mutta nyt söin sitä. Oon aina tykännyt sen miedosta mausta, vaikkakin rusinat kyllä nypin pois (paitsi nyt, kun lapset oli näkemässä ;)). Tällä kertaa kuitenkin maistu ihan kaameelle. Ihan kuin ois imeskellyt abloy-avainta :( on tainnut aika kullata muistot tai sitten ei muuten vain tänään uponnut.
 
sintti plussatuulia, inshaAllah huomenna tulee plussa testiin eikä menkkoja :) toi saarioisten maksalaatikko on aivan ihanaa, ite aikoinaa söin sitä kiitettäväst, rusinat kuuluu mun mielest maksalaatikkoon ne on namia!!! :) muistan töissä esikkoa odottaessani yks kaveri katto ku söin maksalaatikkoa ja oli heti et "hei et sä saa syödä maksalaatikkoa ku oot raskaana!!!" olin et ai niinkö ja söin aterian loppuun. tosin sen jälkee en enää syöny ku luin vaun opuksest et maksa oli sillo kiellettyjen listalla A vitamiinin takia. mut mä siis oon aina rakastanu maksalaatikkoa.
 
Diku: Mulla ei näy tabletilla koko sivu, mut pöytäkoneella näkyy. Oisko selainongelma? Mä käytän tabletilla Chromea ja Firfoxia pöytiksellä..

Ja hei saanko tuulettaa!!

:dance011Ovislimat tänään kp 17/30 :dance011
 
Mä ostan aina tota perinteistä rusinallista ja poistan tosiaan ne rusinat. Niistä kuitenkin tulee olennainen osa makua siihen laatikkoon, vaikken muuten rusinoista tykkää. Kerran tai pari ostin rusinatonta versiota ja ei se vaan oo yhtä hyvää :)
Maksaahan noissa eineslaatikoissa on niin vähän, ettei se maksamäärää mitään tee, vaikka välillä söiskin.
 
pitäs varmaa joku kerta ite tehä maksalaatikkoa kotona inshaAllah :) vois mies kattoo aikas epäileväisenä ja jopa kieltäytyä syömästä.
 
Diku: mulla ei näy puhelimella, jos yritän kääntää sen vaaka-asentoon. Pystyssä näkyy ok. Välillä joku kommentti tökkinyt siinäkin.
 
Mju: Jospa sieltä plussa tulisi :) Eikä tätiä!! +++++++ Puuuh!

Diku: Ovisplussaa sinne ja sitten kovasti tärppi onnea:Heartred Mulla koneella myös sama juttu, ei näy kunnolla. Puhelimella kaikki näkyy normaalisti:mad: luulin että meidän kone taas sanoo itteään irti mutta ilmeisesti sivustossa jotain häikkää..

Sintti: Ihanaa ettei tätiä vielä ole näkynyt, huomiselle sitten rutkasti plussatuulia puhaltamaan! :D Jospa se ois sitä kiinnittysmisvuotoa meillä molemmilla ;)

ON: Mulla varmaan kohdunkannakkeet (mitkälie.fi:) ) kipuilee, vihloo ja polttaa vähän väliä. Esikkoa kun nukutin sylissä päiväunille niin jomotti koko ajan molemmin puolin tosta kohdun vierestä. Myös munasarjoja vihloo välillä molemmilta puolilta, kuitenkin enemmän oikealta. Sillon perjantaina tunsin sen nykäsyn ja kivun just oikealta samalta kohtaa, niin aattelin tässä että oisko niin et se kuitenkin oli se ovis sillon vaikka seuraavanakin päivänä oli voimakkaat viivat,limat ym..mutta sillon ei mitään selvää irtoamis tuntemusta ollu..Sen mukaan nyt ois dpo6. En tiedä. Valkovuoto oli aavistuksen kellertävän/rusehtavaa äsken..
 
Gatusa: Niin muakin, nää oireet on taas sitten ihan erilaisia kun viime kierrossa :O Muuten on ihanan oireeton olo mutta toi alavatsa vihottelee mulle jatkuvasti ... Siis nytkin jomottaa molemmin puolin kohdun vieressä, eikai ne nyt munasarjatkaan ole kun sitten ne kivut oon paikallistanu tonne hiukkasen ylemmäs, lonkkaluiden sisäreunalle..Siis oonko ihan hukassa niidenkin suhteen? :D Muistelisin et esikolta vähän plussan jälkeen alko vähän samanmoiset kivut, joista terkka sano että kohdunkannakkeet venyy..mutta voikohan ne nyt jo alkaa?? Ei varmaan.
 
Hitsi jos oon yhdistäny suolenmykkyrät ovisoireikseni ja koko munikset on jossain tuolla ihan kohdun vieressä :D

Muoks. Ei ne kyllä voi olla kun muistan kun täti ultrasi esikon np-ultrassa mun muniksetkin kun niissä oli sillon pieni kysta, ja ne oli kyllä tuola lonkkaluiden luona :) :)
 
omanapailut ennen töihin lähtöö... niin siinä vaan kävi miten veikkasinkin et oltiin päivän myöhässä oviksen hyödyntämises.Meinaan täti se kurvasi tänne viime yönä.. :( harmittaa ja ottaa päähän et ei edes pystytä hyödyntään joka kiertoo.. :( eli täällä kp.1
 
Takaisin
Top