Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikä!! Menin lukemaan Sofin liuskatestin tulosta melkein tunnin jälkeen vielä ja saattaa olla että näen aiiiiiivan superhimmeän haamun. Niin himmeän, että en ole varma kuvittelenko vaan, vaikka mielestäni löydän sen uudestaankin kun katson välissä poispäin. Eihän tuosta nyt voi mennä tulkitsemaan mitään kun oli noin myöhässä luettu? Noissa testeissä on 5min lukuaika pussin kyljessä...

* muoks* Melkeinpä todennäköisempää on että kuvittelen siihen haamujen haamun, ja nyt mulla on ihan vainoharhainen olo! Muttakunmuttakun.... Tää touhu tekee hulluksi :confused:
 
Elya: voi hitsin vitsi :) tää nimenomaan on hullun touhua... Laita kuva niin voidaan tihrustaa? Mä testasin noilla sofeilla esikon aikaan sen ekan haamun joka kyllä tuli vasta testiajan jälkeen.. :) mies ei pitkään aikaan nähny siinä mitään kunnes sitten jonkun ajan päästä totes että kyllä siinä jotain on :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Voi te ihanat malttamattomat testailijat!:Heartpink (joihin tietty itekin lukeudun:grin)

Täällä kp11 ja kyllä se ovis nyt on päällä, eilen tuntui kova nipsaus vasemmalla puolen ja saatiin illalla tehtyä kunnon talletukset. :wink Mieskin on innoissaan ja illalla ihan hoputti makkarin puolelle ettei vaan mee ohi. :grin Mitenkä ne dpot muuten laskettiin? En muista enää yhtään..
 
Mandah:Mun muistaakseni ovisplussa päivä on dpo-1 sitte ns. Ovis on dpo0 ja siit seuraava dpo1
 
Kp 19/Dpo 5-6 Täällä yö meni hyvin, sain nukuttua ilman suurempia alavatsatuntemuksia. Nyt aamulla taas kohtuun koskee yhteen kohtaan, vessassa kakkosella ollessa sattui aika paljonkin yhteen kohtaan kohdussa/alavatsalla. Pissattaa jatkuvasti, nyt sitten mielenkiinnolla odotan että tuleeko mulle virtsis..yleensä se kyllä on alkanut aina kirvelyllä jota ei nyt ole, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Huomasin eilen illalla että nännitkin on aavistuksen arat. Olen saanut pidettyä itseni irti testeistä, mutta onhan se liian aikastakin että mitään näkyisi, se ehkä helpottaa malttia :) Oottakaas kun tulee täyteen päiviä sen verran että olisi jo mahdollista näkyä...sitten mä sorrun:sad001

Mandah: Mulla yleensä noi laskut on vähän omanlaisiani kun olen huomannut että O-plussa päivä on mulla jo itse ovispäiväkin, eli dpo0. Mutta mulla tikut näyttää yleensä kahtena päivänä plussaa, niin on nyt sit laskenu jälkimmäisen päivän ovulaatiopäiväksi..

Lissufin: Onnittelut hoitajan uutisista :Heartred:Heartred Paljonko sen hcg:n tarttee tossa vaiheessa olla että se on ok?
 
Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000
 
Granger: Se on niin turhauttavaa kun kroppa suunnittelee jotain omiaan, musta on noiden minipillereiden jälkeen tuntunut että on vieras koko kroppani :/ Toivottavasti sulla nyt tulis plussa sieltä vielä!!

Lissufin: Okei, toi onkin hyvä lista! Eli sulla on just niinkun pitää :D Hienoa!
 
lucky jaksamista ja plussatuulia kiertoon. :)

granger kiitos, käsityöt on niin rentouttavia ja sit jos saa käyttäjän noille nutuille inshaAllah ni on viel ihanampaa :) jaksamista pms oireiden ja migreenin kans.

lissufin onnea hyvistä uutisista :)

kaikille tasapuolisesti plussatuulia ja tsemppiä, nyt laittamaa se plussa-aalto toukokuulle pystyyn taas :)

täällä aamu ilman kipui kuten yleensäkin mut huimaus on tullu jäädäkseen ja nälkä heti aamusta, yöllä piti nousta vessaan joten on mulla sentää jotai oireita vielä <3 mies käy tänää tk:ssa kysäsees lääkkeist ja mahollisest kysäsee noist kivuist, en tiä.
 
Marinamelina: Mä sain dpo 8 sellasen tosi tuhrusen tikkutestiin viivan ja täällä pääteltiin et vikatesti ja mä aattelin et testil on menkat :grin sit tein dpo10 first response testil selkeen haamun siin on herkkyys 12,5 ja varmistin dpo11 samalla ja tuli selkeä viiva. Tais olla digil maantaina dpo 13 2-3
 
Lissufin : okei, sit sullakin varmaan kiinnittyminen on tapahtunut aika nopeasti...mulla esikosta oli kiinnitymiskivut dpo7 ja dpo10 tuli vasta eka haamujen haamu 10herkkään, ennen sitä kaikki negaa. Mietin vaan että millon näkyis jos tää mun parin päivän kipuilu ja tuhru ois kiinnittymistä.. :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Niinhän sitä kannattas :) maanantaina on dpo9-10 ... mutta mutta, arvaa vaan tekiskö mieli äitienpäivänä kokeilla ;)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MarinaMelina, tietysti jos sulla on halpoja testejä, niin mikäs se estää testaamasta! :) Mutta noissa erittäin herkissä on oma vaaransa.... etenkin jos niitä vielä oikein suurennuslasin kanssa tihrustaa ja paljon vielä testiajan jälkeen.... :confused: Nimittäin sitä innostuu jostain haamulaisen haamulaisesta, mutta sitten kiinnittymistä ei taphdukaan kunnolla ja joutuu pettymään kun menkat alkaa.... :sad001 Nimittäin tuota hcgtä alkaa erittyä, jos hedelmöittynyt munasolu hipaiseekin kohdun seinämää. Ja noilla 10-herkkyyksillä semmoisenkin voi bongata.

jos testaat, niin suosittelen rohkeasti sitten vaan heittämään sen testin pois 5 min sisään (jos ei siis plussaa vielä näy)! Kyllä siinä ajassa pitäisi näkyä. Ja seuraavana aamuna vaan uutta testiä :) Olisihan se hienoa plussata Äitienpäivänä :Heartred Mun piti tässä kierrossa testata vasta kp30, no aloin jo kp28 ja sain negat kp28-29. Jos olisin vaan malttanut sinne kp30 asti, niin oisin suoraan saanut plussan :) Oli sitten pari pvää paska fiilis noiden "väärien" negojen takia.
 
Niinpä! No katsotaan miten maltan mieleni, kunhan nyt edes sinne asti malttaa niin hyvä :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Sandy : oikeassa olet! Mutta mulle ei vaan ole suotu malttia, ei vaikka tiedän että pettyä aika varmasti taas saa.. noo, katsotaan nyt ;)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
:smiley-angry016:smiley-angry007:happyVoi MarinaMelina, pidetaan nyt hurrjasti peukkuja etta se sielta viela + muuttuu.

Jannitavaa niin jannittavaa..

Ma menin eilen nukkumaan 20:30 olin niin puhki ja unetin sellaiset 11 tunnin torkut ja herasin tukkoisena ja paansarkyisena aivastellen joten flunssa ja ei toivotut kuukautiset jotka siis huomenna due vaikka kuinka pain prinkkalaa oisin laskenut (tassa kierrossa sain siis tasavahvan ovisplussan 25.4 illalla, 26.4 aamulla ja viela 27.5 aamulla) joten noitten dpoitten laskeminen on mennyt ihan pain halvattua, mutta siis huomenna menkat jei.. hinkit turvoksissa ja flunssa ja kuukautiskiukku, mahtaa mun draamaprinsessamiehelle tulla tukala viikonloppu
 
Takaisin
Top