Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on taas niin monta viestiä tullut, ettei nyt millään jaksa keskittyä niiden lukemiseen. Koko päivän oon haukotellut, kun väsyttää vietävästi. Nyt illalla tuli yhtäkkii huono olo, joka nyt kiusannut about kolme tuntia. Taas on pää ihan pyörällä, kun enhän mä sit malttanut oottaa sunnuntaihin tesin kanssa ja aamulla olikin sitten kirkas nega :( tosin jos oiskiinnittyny tosi myöhään, ei viel testi näyttäiskään. Ootellaan siis pari päivää, mitä tuleman pitää. Harvemmin sitä toivois pahan olon pysyvän...
 
Muokattu viimeksi:
Neiti hysteerikko tässä heiiiii :happy112 :grin Söin tänää kiinalaisessa ravintolassa lounasbuffa överit, mut se ei riittäny, äsken viel mozzarellapizzan. Sit ku mä kun just sain itteeni luottamuksen et raskaana ollaan ja otetaan rauhallisesti ukko vauhkuuntuu, kannattaaks sil tabletil olla, eiks siit voi vuokralainen saaha säteilyy, vo tsiiiiiisus. Nii nyt sit itelle tuli levoton olo ja olihan se pakko tehä testi tänää illalla ( joo mää en tiiä miks jotenki tää ku ainut merkki oikeestaan on tälhetkel pallomaha ja useammin käyn pissalla) tein cb:n ovistestin ja tuli tooooooodella vahva toinen viiva ja hymynaama. Ja siis huomenna/ylihuomen menkkojen pitäs alkaa. Joo ei ne varmaan ala, anteeks tätä on vaan niin vaikee käsittää. Pyydän anteeksi ku hermoilen.
 
Kylläpä se Gatusa osaa hienoja neuloa. Kunpa itsekin osais...

Kylläpä nyt muka on pieni huono olo ollut koko päivän ja maha on vähän kipeänä. Jotenkin on aika optimistinen olo raskauden suhteen, mutta silti luulen että kyse on taas vain kropan temppuilusta. Semmoinen juupas-eipäs olotila. Punnitsen taas että viitsisinkö testata huomenna aamusta vai jaksanko vielä odottaa, kp26/28-30 olis huomenna. Optimistisesti tilasin jo raskausajan odotuskirjan kun vähän reilulla 3e:lla sai :cool:
 
Lucky: ei alkaneet ei, taivaan kiitos :)

Sintti : mä olen NIIN samanlainen noiden testien kanssa! Oottele pari päivää (huomiseen :)?? ) ja testaa aamupisusta! Plussapuhureita <3

Lissufin : tarkistelu testille <3 niin onks sulla nyt mikä dpo päivä menossa?

Elya : tsemppiä testailuun kunhan viitsit sen tehdä! :) hyvä että sentään jollakin on malttia, lähetätkö mulle osan? :)

ON: Siis nää alavatsa tuntemukset alkaa olla jo omituisen jatkuvia ja kovia edellisiin kiertoihin verrattuna. Nää ei oo menkkamaisia vaan sillai välillä aika kovaakin viiltelyä kohdussa ja pistelyä ... tuntuu ihan jatkuvasti, välillä menee ohi ja alkaa taas! Muuten on ihan ihmeellisen oireeton olo. Tänään siis dpo4-5. Kyllä täytyy myöntää että yhdistän nämä esikoisen alkuraskaus aikaan mutta toisaalta niin yhdistin viime kierrossa paljon muutakin :/ tuhrua ei enää tänään ole tullut, ihan valkovuotoa vaan. Ei meinais millään malttaa testien kanssa! Auttakaa mua löytämään jostain sitä surullisen kuuluisaa malttia :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Lissufin : okei, sullahan on nopeasti hormonit noussu, nyt huoli pois! :) ja nauttimaan :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
tervetuloa kaikki uudet!

kiwibird: tsemppiä pääsykokeeseen! Se tapahtuu, mitä on suunniteltu tapahtuvan :wink

marinamelina: pitäiskö meidän perustaa "tuhrut"-kerho? :grin

gatusa: ihanat neuleet!

Kaikille yhteisesti: Ja täällä foorumissa on kyllä hyviä tyyppejä, kun kaikki tukee ja on empaattisia toisiaan kohtaan! esim. juurikin toi raskauspaketti afrikkaan (minä myös mukana!) :) plussatuulia ja kärsivällisyyttä piinailijat!! oviksen pongaajille onnea hyödyntämiseen!!

omaa juttua: kiitos paljon positiivisista kommenteista ton tuhruttelun suhteen. en tiedä oikein vieläkään, mitä ajattelisin. eli nyt 2 päivää tullu tuhrua, pikkasen tulee pikkuhousunsuojaan ja pyyhittäessä. tänään jo pelästyin, että nyt alko kunnolla hanat aukeen, mutta ei. mulla luultavasti tänään dp 10 ja pikkasen vaalenpunasta limaa oli ekan kerran dp 7. pidän sormet ja varpaat ristissä, että tää loppuis kokonaan ja ens viikolla pääsis testaan. on vaan pelko pettymyksestä koko ajan mielessä. ekan kerran kun alettiin yrittään, niin sillon en tienny kiinnittymisvuodoista mitään ja mulla oli ihan samanlaista vuotoo, menkat kuitenkin tuli sitten lopulta puoltoista viikkoo myöhässä. testasinkin sillon, mutta nega. sitten mulla on myös alkanu muutaman kerran menkat tämmösellä pitkällä tuhruttelulla, jotain 4 päivää, kunnes alkanu kunnolla. joten nytpä sitten vaan jännäilen täällä, apuaa.. onko monella positiivisen tuloksen saaneilla ollu tuhruttelua?

pitäis oikeesti hankkia jotain muuta mietittävää:grin
 
kiitos elya :) tsemppiä ja toivottavasti plussa tulee sinne nyt :)

marinamelina se kärsivällisyys ei ollu munkaa hyve oikein mut alhamdulillah tuli sit kuitenki kp 37 eli dpo 10 se haamu ni en saanu huutoi :)

lissufin älä panikoi turhaa :) mies on vähä ylisuojeleva näköjää siel, mun oma ehdottaa et otan läppärin syliin :) ja tuo ruokahalu on iha normia :)

kiitos zorro :)

oli pakko vähä jeesata miestä ku hän pesi jääkaapin pihalla tänää oven lähellä, autoin häntä sellasen metrin verran kantaan ku tuo esikko ei oikei viel jaksa nostaa sen painosta. no onneks mitää ei käyny, nyt liitoskivut taas ilmottelee kuten joka ilta entistä enemmän olostaa, kuin sukkapuikol tuikkais häpyluuhun...tosi kiva. jotku asennotki alkaa jo olla epämiellyttäviä ja hankalia mulle näköjään, kyllä se vauvamasu nyt on tulos sit näköjää entistä aiemmin ja nopeemmin (iha ku ei sitä ois jo). esim sängyllä istuminen vähä etukenossa on epämukavaa ja hankalaa pitäs aina olla nojaas jo taaksepäin. outoa.
 
vielä muuten sellanen lisäys, että ei edelleenkään oireen oiretta. ainoostaan alavatsassa välillä tuntuu kipristelyä, mutta sitä on tosiaan ollu joka ainoossa kierrossa ja etenkin ennen menkkoja.
 
Gatusa : ihanaa, vauvamasu <3

Zorro: todellakin voitas perustaa tuhrut.comin :D itse en ainakaan ekasta huomannu tuhrua, mutta sitä oli kyllä nytkin niin vähän että hyvin ois voinu jäädä huomaamatta! Eniten mua nyt kummastuttaa nää meikäläisen kohdun vihlonnat, kunhan ei mikään tulehdus olisi :/ ei ainakaan muita merkkejä oo että semmosta ois pukkaamassa.


Menis nyt nää päivät nopeasti! Esikolta plussasin kolme päivää kiinnittymiseksi tulkitsemani kivun jälkeen. Eli arvaatkaanhan vaan kuinka tekis mieli testailla jo äitienpäivänä ..ois dpo8-9, mutta kun ei haluis alottaa sitä testien suurkulutusta :/

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Marinamelina: Hyvä jos onnistun antamaan sen kuvan itsestäni että malttia on :grin Se on nimittäin täysin puppua, mä olen ehkä hätäisin tuntemani ihminen! Viime kierrossahan mä olin tässä kohtaa testannut jo ainakin kolmesti ja se oli vieläpä sellainen kierto jossa me ei yritetty vaan koitettiin olla "joulutauolla" :rolleyes:
 
Elya : :D meitä hätäsiä siis on paljon! Mä yritän nyt kans olla vähemmän hätänen, katsotaan miten onnistun.

Toivottavasti mulle ei ole tulossa mitään virtsistä :( sen verran kipeetä vihloo, tosin ei kyllä muita sen kaltaisia tuntemuksia ole..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
jep marinamelina siltä tää kyl alkaa tuntua hiljallee, ukko veti paniikkii melkei, piti kuulustelua ja äksyili ku mä pitelen vatsaa aika paljon koska mulla liitos ja kasvukipuja ja hankalahkoa välillä kävellä. se sit rupes valittaa mun käytöksestä että huolestutan häntä liikaa jne. minkä mä sille voin jos mä sain jo ekan kolmanneksen puolee välii mennes liitos ja kasvukipuja. oireet helpottan aika paljon eikä rinnatkaa ol ollu kipeet enää jostai syystä, kiva ku pitää oottaa ens kuun 6. päivää asti sitä nt ultraa ku nyt on ne viikot just menos millo on aiemmin käyny huonost ni tottakai molemmat ollaa välil huolestuneita.
 
Te ootte niin ahkeria <3 Oon lueskellu jatkuvasti teidän kuulumisia, mut jotenkin ei oo saanut aikaiseksi kirjoittaa kun joka kerta on tullut niin monta sivua tekstiä ja ne luettuani tulee aina jotain mitä pitäis tehdä! :D

Plussatuulia ja tsemppiä piinailuun tasapuolisesti <3

Lissufin ja gatusa nyt kumpainenki otatte ihan rauhassa vaan ;)

Täältä pikaista omanapailua nyt kun kerkiääpi. Koko ajan ootte olleet mielessä kuitenkin :)
Tänään kp5/26-29 ja eka clomi malttamattomana jo aamulla naamaan napattu. Mieskin jo kyseli eilen et koska alat niitä syömään, et koska pitää alkaa tallettelemaan ja tänään sit innoissaan (voi, kyllä... ;) ) talletteli ennen iltavuoroaan ja hehkutti kuinka jaksaa vaikka joka päivä, ettei se ole hälle ongelma :D Greippimehua oon juonu lasillisen päivässä, eipä siitä ainakaan haittaa ole.

Mieliala tuntuu kummalliselle. Aika nopiaan jos clomeista tulee. On sellainen olo kuin kaikki olis huonosti vaikka kaikki on hyvin ja tiedän sen. Mikään ei oikeestaan mieltä paina, mut silti on se semmonen henkinen olo kuin kaikki olis huonosti :o
Saas nähä saako tästä nyt syyttää clomeja, mut tosi outo olo.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
juu parhaani mukaa relaan madh, mulla vaa noi liitos ja kasvukivut on sitä luokkaa että oksat pois välillä. mies kiukuttelee jo niistäki. hyvä että sulla mies on noin innoissaan. inshaAllah clomit ei tuollast aiheuta, ehkä vaa stressi ja kiire mahollisesti. sulla ku ollu oppari ja harjottelu jne ni ehkä stressi ja kiire nyt purkautuu tuollai? jaksamista ja inshaAllah sulla tulis parempi olo pian :)
 
Gatusa, hyvä, ja muistakin ottaa rennostise on nyt tärkeintä ninjan ja itses takia. Tottakai sitä huolissaan saa ola mut ei sunkaan pitäis joutuu mitään esittään kelleen, varsinkaan omal miehelles, joten se saa vaan luvan kestää nyt sen, et välil näkee susta et kipui on :)

sä oot niin oikeessa kyllä... Miksen taas ajatellut tuota :)

Kauheenahan on ollu hommaa, ja viime vkl meni tosiaan siellä hesassa ja ostin nyt sen autonkin (vai sanoinko sen jo? Örp, olo on ettei muistais mitään mitä on jo sanonu ku on ollu nii pal mieles mitä kaikkee haluis teil kertoo)... Ja ikinä en oo ollu näin pal kyl peräkkäi vaan menos ja touhuus jotain et tosiaan varmaan on osittain sitäkin. Nyt taas vkl espooseen ku kerta äitienpäivä on... :) mut ei mul silti tällast mielialaa oo ollu ikäänä, vaikka lukionkin kun kahdessa vuodessa vedin läpi (siinä aitä stressiä vasta onkin) ni ei ollu tällasta. Noh, kattoo mitä mieliala sanoo ku nukkuu yön nyt kunnolla.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
madh jos mä näytän nyt jo joltai 4-6kk raskaana olevalta ku vatsa pullottaa eikä mene sisää vaikka kuinka yrittäs vetää ja maatessaki on suht pallo ni onko ihme jos mulla on liitoskipuja ja kasvukipuja. lääkkeinähä mulla tosiaa 400mg progesteronia, mini aspiriini, veren paakkuuntumist ehkäsevä lääke ja foolihappoa 5mg, eiköä noi edesauta jonki verran tuota kohdun kasvua... sais luvan kestää :) tosin se muistaa mulla kivut ainoastaa keskenmenojen yhteydessä ni kiukuttelee sit normaaleistaki kivuista...
kiire aiheuttaa usein tuota oloa, itelle iha tuttua kans.
 
Tuosta testaamisen pakkomielteestä... Mun tekis mieli tehdä vielä raskaustesti vaikka vasta kp 6... Ihan vaan varmistaakseni ettei tää rintojen kutina ja menkkajomotukset johdu raskaudeSta ja ettei ne menkat jotka oli niin ollu oikeet menkat. Kiukuttanutkin on melko paljon turhista asiosta... Kaikkeen kuitenki löytyy järkevä syy... Kutina johtuu siitä että iho in kuiva kun nyt päässy jokapäivä suihkuun. Menkka jomotus johtuu lähestyvästä ovulaatiosta (kp13-18), kiukutus johtuu vaan siitä että olen ollut töissä ja tämä valtava kuumuus johtuu siitä että juonut tavallista enemmän vettä niin aineenvaihdunta paranee ja täällä muutenki on lämmintä... Ja tissit on toooosi kipeät kun ihan muutaman kottikärrillisen kärräsin soraa ympäri pihamaata... :) lucky ei ole raskaana vaan siis kuvittelee kaiken... Huoh... Eipä kyl oo testejäkään... Eikä kyl rahaakaan :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky, mä niin ymmärrän tuon tunteen! Itsehän myös kerran olin jo testi kädessä kp7 mutta pois laitoin, ja se jäi kummittelemaan pitkäksi aikaa mieleen.

No testasin sitten kuitenkin vaikka mietin kovasti. Kp26 ja kyllä se nega on vaikka kuinka koittaa kieputella ja katsoa valoa vasten. Nyt aivan varmasti en testaa ennen sunnuntaita (niin varmaan joo :grin).
 
Hih, testifriikki ilmoittautuu mukaan!

MariaMelina & Elya: Tähän mennessä kokeiltu jo 5 raskaustestiä ja seuraavaan kiertoon pitänee tilata niitä ovisliuskoja myös.

Gatusa: kiva palmikkomalli! Itse kans pidän käsitöistä, mutta niille en ole löytänyt ekan äitiysloman (ennen syntymää) jälkeen oikein aikaa ja se ihan harmittaa. Keskeneräisiä on useampi laatikollinen olemassa, katsotaan milloin saisi jatkettua...

Omaa napaa: ihan kamalat PMS oireet päällä. Mulle tulee aina migreeenipääkipu ja vilunväreitä ja "sairas olo" ennen aloitusta. Eilinen oli juuri tällainen, mut menkat viipyy nyt jossain. 2 vuoden ajan oon käyttänyt womanlogia ja aina on kierto ollut 25-26 päivää, ei poikkeuksia. Tän laskennan mukaan nyt pitis olla kp2, mutta nytkö nää menee sit epäsäännöllisesti ja sekaisin ko alettiin yrittää kolmosta? En tykkää yhtään. Ja ne kaikki 5 testiä näyttää selvää negaa :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top