Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mju: Odottavan aika on tosiaan pitkä :) Itse tilasin kasan ovis ja r-testejä kierron alussa, mutta päätin etten testaa testikasasta huolimatta ennen kun päästään dpo10 kohdille, sillon sain esikosta plussan herkkään liuskaan. Säästän siinä samalla itteäni huomattavasti ja miestä myös, ei tartte tihrustella onko vai ei.. Ja säästyy testit seuraavaankin kiertoon jos sellanen tulee, viime kierrossa kulutin niin uskomattoman määrän testejä ettei sitä usko kukaan :D
 
Marinamelina: Nii mut kuinka sä pystyt pitämään ton lupauksen :grin Mäkin sanoin aina noin alku kierrosta ja kas kummaa testit loppukiertoa kohden enää muutama oli jäljellä :smiley-ashamed008
 
Tervetuloa uudet!!

Pikaista vali vali omaanapaa: masentaa kun mahdollista tulevaa ovista ei saada hyödynnettyä kun mies ilmoitti että lähtee ehkä jo torstaina tai perjantaina töihin!!!! Mua itkettää kun ärsyttää niin paljon!!! Ihan hermona täällä muutenki kun ei tuo yks älyy millaisen pihan haluan... Tilaa suinpäin ihan väärää sepeliä mitä on sovittu, sit ku yritän tehä kompromissia että ostetaan nurmikon rajaus kiviä niin ei käy!! Sit sanoo kaivavansa pajun juurakot itse käsin tuolta maasta!!!siinäpähän kaivelee perse pitkällä niitä!!! En usko! Ärsyttää kun sen kans ei saa mitään järkevää suunnitelmaa tehtyä!!
Jos luoja meille lapsen suo on kyl melko ihme tapahduttava että onnistaa tällä menoo!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky: Mä en pajuu lähtis poistaa, ihanahan se olis ku omassa pihassa olis pajuja, nii vois aina pääsiäisenä ottaa oksia :) Jaksuja halin kera. Mulla on tuo ukko nyt tuol pihalla värkkää, äitilleen apuna mut auta armias jos mä haluaisin et se tekis sisällä jotain. Nii ei, kuulemma naisen hommia. Toivotan ovisonnea ja ukolles päähän järkeä et totisesti pyhästä hengestä et sikiä
 
voi Lucky, ala turhaan masentele, mekin kaytiin edelliskierron PMS tai muut hormonihuurut kayttamassa hyodyksi Ikean parkkipaikalla, kun ei paasty yhteisymmarrykseen kaappi vai rekkisysteemi vaatteille, ajettiin sinne 25 km vain huutaaksemme toisillemme 5 minuuttia ja ajaaksemme takaisin kotiin :)

Toivotetaan miehekkeelle mukavaa tonkimista juurakoiden kanssa :)
 
Täällä mennään yk2. Ovis tuli hyödynnettyä lähinnä laskureiden mukaan tuossa viime viikolla. Pahoin pelkään kyllä, että ovis oli jo pari päivää aikaisemmin, mutta mies tuolloin poissa kotoa, joten se siitä sitten.. Nyt taitaa olla noin dpo7 oletetusta oviksesta.

Ekan yritys kierroksen olin uuden asian myötä niin innoissani, että täälläkin meni ovistikkuja enemmän kuin laki sallii ja loppukierrosta sitten vaihtuivat raskaustesteihin :grin Nyt päätin, että mitään en testaa ennen menkkojen oletettua alkamispäivää ellei sitten selviä oireita ala aiemmin ilmestymään. Kaapista ei löydy ainuttakaan testipakettia ja hyvä näin. Jännittävää loppukierron aikaa siis elellään täällä. :rolleyes:

Plussanneille ja kaikille yrittäjille:Heartbigred
 
Lissufin : sepä se :) Juuri tota kirjoittaessani mietin että saa hampaat irvessä olls testaamatta! Viimestään Dpo9 aamuna voi olla tiukat paikat :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
MarinaMelina Malta vaan kärsivällisesti. (Minä paraskin puhuja viime kierros huomioiden :p) Mikä dpo sulla nyt on?

Piti vielä tulla lisäämään, että nyt on ollut pari päivää outoa etovaa oloa. Onko kellään ollut tällaista ennen plussaa? Ei siis pistelyä masussa, ei rintakipuja. Vain sellainen vähän krapulainen olo.
 
Täällä kp 15/30 eikä merkkiäkään oviksesta.
Pysyykö kierto ennallaan vaikka ei ovuloisi? Tai mistä sen tietää ovuloiko jos ei tee testejä?

Fiilis on niin arsesta ku olla ja voi. Vituttaa, tympii ja mikää ei huvita. Kävi vähän mielessä tän jälkeen jättää kaikki kyttäilyt oikeesti pois. En merkkaa vuotopäiviä enkä mitään ni eipähän voi ainakaan ressata. :smiley-angry016
 
mulla oli oireita ennen plussaa aurinkoinen ja dpo 10 tein superhaamun dpo 11 oksensin ekan ja tähä mennes ainoan kerran, nyt on rv 7+1 menossa inshaAllah.
 
Ha ha ha! :laughing025Luulin että Mju82:n vastaus Luckylle koski tuota oviksen hyödyntämättömyyttä ja kuvittelin hetken, että kävitte Ikean pihassa ovista hyödyntämässä! Joo, sitten onneksi tajusin lukea sen paremmilla aivoilla uudelleen...:oops:

Tervetuloa uusille! Plussatuulia teille ja kaikille muillekin!

on: Tajusin tänään, että meillä on menossa yk 6. o_O Onpas puolivuotinen menyt nopsaan. Jos minulle joku olisi sanonut pillereitä lopettaessa, että puoleen vuoteen ei tule tapahtumaan yhtään mitään, olisin varmaan masentunut. Nyt jotenkin otin tuon kuitenkin ihan positiivisena asiana, kun puoli vuottahan sitä sanotaan että kierron normalisoituminen usein kestää. Jotenkin nyt tuntuu, että tästä voi nyt oikeasti se tärppi nyt oikeasti tullakin!

Kp 16/26-33, dpo 1 nyt vissiin?!? (ovistikuttelin tänään vielä varmuuden vuoksi ja nyt oli testiviiva haalennut). Piinaviikot siis täälläkin alkamassa. Onneksi ensi viikolla on koulukiireitä niin ehkä maltan odottaa ihan rauhassa testailematta jonnekin järkeviin päiviin. Eikös oviksesta yleensä mene se 14 vrk menkkoihin? Näillä laskettuna kierto olisi taas n. 28 vrk, joka kuulostaa parin härökierron jälkeen oikein hyvälle.
 
ja nama taman kierron PMS oireet, perskules, hampaita harjatessa vuosi verta ei oo tapahtunut ikina
katselen ymparilleni avokonttorissa ja mietin mihin paasen unille
hedari kolkuttelee takaraivossa, ja flunssainen olo nostaa niskavillojaan
ja tanaan oon juonut vaan 2 kuppia kahvia, puålet vahemman kuin normaalisti tahan aikaan.
Saattanee tassa olla niinkin epatoivoinen etta seuraava ovis pitaa hyodyntaa iikkean taikka makkarin parkkipaikalla, tyonimi MCFlurry taikka Ingolf..
Lahden kahvin hakuun vaikkei maistukaan niin jos se estais mua nukahtamasta
 
Gatusa :rolleyes: Olisipa merkki plussasta.

Dawwe Omalla kohdallani voin sanoa, että en ole aina ovulaatiota tuntenut, vaikka sellainen on ollutkin. Toisinaan taas kivut ajaneet käpertymään kaksinkerroin. Ilman tikkujen kanssa bongailua, mulla ainakin tavallisia oireita usein ovat olleet nopea nippaisu joko vasemmalta tai oikealta puolelta munasarjoja. Pieni vihlaisu, jonka kuitenkin olen huomannut. Vatsa on saattanut tulla kipeäksi ja valkovuoto muuttunut kirkkaaksi kananmunanvalkuaista muistuttavaksi ja venyväksi. Ollut myös erittäin runsasta.

Mutta kuten jo sanoinkin, toisinaan ei mitään oireita vaikka todistetusti olen ovuloinut :)
 
Aurinkoinen: mulla on vasta dpo3 menossa..eli testailuun on vielä tovi aikaa :D *malttaa malttaa*

Dawwe: mulla oli esikoisen aikaan yks kierto jossa en saanu pongattua ovista, se venyi sit 40päivään :( mutta sehän voi olla että sulla on vaan ollut vähempi oireinen ovis tällä kertaa jos et ole tikuttanutkaan niin eihän sitä tiedä...mulla ei viime kierrossa ollut läheskään tällaset ovisoireet kun nyt!! Saikin epäilemään olenko viimeks edes ovuloinu testeistä huolimatta :O

Aida : voimia piinaviikoille :) täällä yksi kanssa kärsivä ;)



Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Heippa vaan kaikille! Uutena yrittäjänä ja kuumeilijana liityn joukkoon :) Kolmisen kuukautta sitten jätin pillerit pois ja nyt olen tasaillut kroppaa... Toivottavasti tämä on se vuosi, jolloin meidän elämä heittää tyylikkäästi (ja onnellisesti) häränpyllyä!
 
Takaisin
Top