Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko tulla tänne heti aamusta ennen aamukahvia lueskeleen teiän kuulumiset :grin
Lissufinille onnittelut plussasta :)
Etsijälle pahoittelut negasta :(

EIpä sitä eilen iltanen työvuoro paljon saanut ajatuksia muualle kun omiin "oireisiin" ja oli pakko purkaa tunteita myös erittäin hyvän työkaverin kanssa ja sekin kyllä sano että mun oireet kuulostaa ihan just siltä mitä silläkin on ollut.. :)

Mutta toisaalta sekin anto vaan toivoo lisää, että jos testi näyttääkin negaan niin sit kyllä tiputaa kovaa ja korkeelta :sad001

Töissäkin vaan "varoin" nostelemasta raskaita jos sattuiski et olis tärpänny ja meillä myös myydään raskaustestejä niin meinasin kans ostaa mut sain hillittyä itteni enkä sitten ostanutkaan. :grin

Tänään ollu taas jomotusta kohdun molemmin puolin mutta toisinaan enemmän oikealla. Yks mitä ihmettelen on ku mulla ei oo rintoja alkanu yhtään aristaan, tosin kaikkihan on yksilöllistä :)

Tänään taas iltavuoro niin saa ajatukset EHKÄ muualle :wink
 
Täällä yksi kuumeilija lisää joukkoon...vihdoin sain mieheltä siunauksen aloittaa yrittäminen :Heartpink
Itsestäni sen verran, että pillerit lopetin 1,5kk sitten ja nyt ensimmäiset luomumenkat menossa 40pvn odottelun jälkeen. Kierron pituus siis aivan hukassa vielä, mutta näillä mennään eteenpäin. Yksi kkm takana vuodelta 2009.

Onnittelut kaikille plussanneille ja plussatuulia meille muille !
 
Loora: millon meinasit testailla? Plussapuhureita sinne! Lupaavalta kuullostaa kun ei tätiä näy jomoista huolimatta :)

Ambriinalle tervetuloa :) toivottavasti kierrot tasaantuu nopeasti, meinasitko tikutella ovista?

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos MarinaMelina, Mandah ja Tiituli :)

MarinaMelina: En vielä alkuun ajatellut tikutella, ainakaan ennenkun saan jotain tolkkua tuohon kierron pituuteen.
 
tervetuloa ambriina!

etsijä pahoittelut negasta :( voin tunnistaa itseni tuossa hulluudessa!ihan ku musta kirjottelisit,on niin samat jutut :)
 
kuukautisia ei nay ei kuulu eika kylla oireitakaan joten pissaatikkuun.com tassa taitaa taas hetken paasta olla edessa... mutta seuraavaan kiertoon sitten paremmin ajoitetuilla pudisteluilla :)
 
tervetuloa ambriina ja plussatuulia :)

plussatuulia kaikille :)

täällä sit vilustuttu kaiken lisäks vissii, iha hirvee olo...
 
Hei kertokaas jo te plussanneet että onko teillä ollut munasarjoissa vihlontaa/kipua ennen plussausta?
Mulla nyt tänään alkanu oikealla puolella paineen tunne/jomotus, mietin vaan et enteiliskö toi myös nyt toivottua plussaa? :excited001
 
Tervetuloa Ambriina

Pahoittelut Etsijä

ON: Tänään kp 26/28-30 dpo 11 kaiketi. Menkkajomoja ollut nyt about 5 päivän ajan ja tänään tuli sitten aamulla hiukan tuhrua paperiin. Taitaa kierto siis olla hiukan sekaisin ja lyhyempi nyt km jälkeen ja täti tulossa kylään. Vähän jo elättelin toiveita, että pääsis äitienpäiväaamuna testailemaan. No, seuraavassa kierrossa pääsis sit ainakin varmistamaan omien ovistuntemusten paikkaansapitävyyden ja helpommin saa ajoitettua aktiivisemman peiton heiluttelun :)
 
Huhhuh, vappuhulinat ja koko perhettä ravistellut vatsatauti on pudottaneet mut ihan kärryiltä, enkä edes yritä kahlata kaikkia sivuja kun niitä on tullut tässä välillä varmaan toistakymmentä :schocked028

Onnea kaikille plussanneille ainakin lissufin siellä taisi vilahtaa :gen014 Ja Etsijälle pahoittelut negasta :Heartred
Uusille tervetuloa, plussa / ovis / tärppi ja piinailu tsempit kaikille ihanille :notworthy

Omaa: Nyt on menossa kaiketi kp 19/?? ja luulin että ovis olisi mennyt vapun aikana ohi ja tämä kierto olisi mennyt harakoille mutta näyttäisikin että se onkin vasta tuloillaan joten toivoa on vielä :rolleyes:
 
Sintti: harmittelut tädin vierailusta :( meinaatko ens kierrossa tikutella oviksen?

Tiituli: tsemppiä sinne testailuun kun sen aika on! Mulla toi jomottelu/vihlominen on kuulunu niin plussa kun nega kiertoonkin.. olen ajatellut sen johtuvan juuri keltarauhasesta joka tulee munasolun tilalle..

Mju: tsemppiä testailuun :) millon meinasit uskaltaa kokeilla?

Lissufin : miten käynti meni?

Täällä ihmettelen kun olo on aiempiin kiertoihin verrattuna niin normaali ja oireeton...mietin että ovuloinko ollenkaan tässä kierrossa plussista huolimatta vai enkö ole ovuloinut aiemmissa, onko nää kierrot muuten vaan niin erilaisia..?

Ainakaan viime kierrossa ei halut eikä limat olleet mitään verrattuna tän kierron o-plussa päiviin :D

Nyt vaan pitäs malttaa, aikanaan selviää että oliko ovis ja tulisko plussa :) mutta malttaminen on mulle ihan luonnoton asia :D

Muoks. Pepa tsemppiä ovisteluun :) !!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Marinamelina: Käynti meni hyvin :) onneksi en eilen itse käynyt ostamassa hiiva lääkettä koska ei ollut hiivaa. Varuiks otti bakteeriviljelyn. Sitte verikokeista ottivat hcg:n ja keltarauhashormooniarvon. Lähete kuulemma kannaa pitää vielä jos tulee kipuja jotka vaikuttais endo oireilta. Nyt vaan pitäs rauhottuu ja nauttia. Eiköhän tää tästä viim maanantaina ku saan verikokeiden tuloksia.
 
MarinaMelina meinasin yrittää tikuttaa. Oon tuntenjt tai ainakin luullut tuntevani oviksen, mutta ajattelin nyt varmistaa, olenko oikeassa. Jos osun oikeaan, voin unohtaa tikut ja luottaa omiin tuntemuksiin.
 
Lissufin: Hieno juttu että käynti meni hyvin! Ainakin noiden testien mukaan mitä oot tehnyt on hormonit hyvin lähteny nousuun, eiköhän siellä ole kaikki hyvin :) Mutta hyvä että saat varmistuksen verikokeiden muodossa!

Sintti: Se onkin kätevää jos tunnet niin selvästi sen :) Mutta toki se on hyvä tarkistella niin on sitten varmempi juttu! Jos mulla aina olis tollaset halut ja limat kun tässä kierrossa niin ei jäis kyllä lh-huippu päivä epäselväks :D Mutta varsinaisesta ovulaatiosta en ole varma kun noina päivinä oli kaiken maailman kipuilua muniksissa koko ajan...
 
MarinaMelina, nyt yritan saastaa rahaa en edes halua laskea paljonko on kruunuja tai euroja valunut suoraan viemarista alas ja odotan ainakin torstaihin saakka (eli todennakoisesti poljen tanaan apteekkiin taikka kemppariin hakeen ne ja kun paasen himaan niin eikohan ne kuukautiset ala just silla siunaamalla) :))

ihanaa huomata etta taalla on paljon muitakin joiden suurin hyve ei ole karsivallisyys :)
 
Takaisin
Top