Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hienoa lissufin että pääset puhuun noista ni saat asiat eteenpäin ripeämmin ku mulle täällä paasattii kerran et mun pitää alottaa tukilääkitys heti ku tulee plussa ja nyt ku tuli ni kun päästii lääkäriin ni heti pisti tukilääkityksen. iha kiva että asialle tehtii jotai, nyt vaa nautin parhaani mukaan ja ootan et tulis kesäkuu. tuost edellisest onnistuneest raskaudesta ku on sen verran kauan ni tuntuu ku esikoista oottas, on innoissaa kaikesta siis vatsan kasvusta ja oireista jne. :) ukko oottaa nt ultraa ennen ku aikoo nauttia ja osallistua tähä mun hehkutukseen mitä täysillä jo teen vaikka alussa ollaan eikä mikään ol varmaa. mul vaan on tunne että kaikki menee hyvin inshaAllah.
 
Okei, kiitos valaisusta! Täytynee siis käydä ostamassa greippejä ja punkkua. :) Lissu, tyhmää että noin pitkän matkaa joudut yhden ultran takia ajelee. Vaikka kyllähän sitä lähtee vaikka Kiinaan jos saa nähdä pienen.
 
Mulla on jotenkin mennyt ohi että lissufin on saanut plussan, onnea! :)

Mä täällä pohdin että olisikohan aivan hölmöä testata jo huomenna kun on kp24/28-30 :grin Ai mitenniin malttamaton, sunnuntaihinhan eli kp29 asti mun piti odottaa...!
 
Täälläkin alkaa sitten piinaviikot, mää en tykkää näistä piinaviikoista yhtään :mad: Aika matelee ja tuntemuksia yrittää kropastaan löytää. Sitten jossain kohtaa ei enää tiedä kuvitteleeko vaan kaiken. Ovis on hyödynnetty parhaalla mahdollisella tavalla ja joka päivä, tänään vielä varuiksi annetaan rakkautta. Illalla tai huomenna aamulla eka Lugesteron käyttöön. Jos ei tärppää niin ei ainakaan tarvii katua ettei olis kunnolla yritetty. Tulipa testattua sekin kauanko mulla näkyy testissä ovis huippu. Sellasen 22 tuntia suunnilleen, voi olla tunnin vähemmän tai tunnin enemmän. Tsemiä kaikille piinailioille ja plussa tuulia hirmusti!
 
Elya: Kiitos, Joo tää on itelläkin vielä ihmettelyä. Välil ku teen jotain yhtäkkiä tulee aivan hirveän voimakkaana hajut nenään. Ja sit heikko olo koko ajan, Plussatuulia sulle <3

Myyh: Isot tsempit piinaviikolle, tätihän on lähetetty sinne huitsiin et eiköhän se plussa sieltä pärähdä :grin


Mandah: Joo tosissaan mitä sitä ei tekis pikkuisen eteen. Toisaalta olisin kyl voinu sit sen saman tien matkustaa 20km lisää nii olis pikkasen paremmilla laitteilla nähny pikku kaverin

Etsijä: Mitäs sinä? Onko muutosta mihkään suuntaan?


On: Mä voisin koht lähtä sohvalle köllöttelee. Nuokun tässä ku kirjoittelen. :grin Siis keskenmenneessä raskaudessa sain tosissaan digiin vaan 1-2 raskaana ja sit just ennen kkm sain sen 2-3 yli rv9 vasta. eli tää on jotain uskomatonta. Kaippa sitä vois vähän hengähtää
 
Nyt vaan Myyh jaksamista odottamiseen, tiedän tasan miltä tuntuu.

Aamun testi ei paljo tuottanut tulosta, mä oon siis edelleen pää sekaisin. Hain digitestejä pari apteekista. Aamulla ajattelin että en hae piru vie! Mut sitten mun kaveriki meni sanomaan että näytän siltä ku oottaisin... eli, menin apteekkiin, en vaan näköjään anna periksi ennen kuin ne menkat tai positiivinen testi tulee, huoh mun kanssa!!! Tänään on todella turhautunut olo, en tykkää koska se on niin kaukana mukavuusalueestani, normaalisti en ole lainkaan näin haihatteleva :BangHead Huih :Heartred:Heartred:Heartred
 
loora84 mulla on ihan sama juttu eli eilen illalla alkoi menkkajomottelu mutta ovis ois pitänyt olla jo aiemmin. Tosin en tällä kierrolla sitä ovista saanut bongattua ollenkaan jos sitä edes tapahtui :confused005 Mutta myöskään menkkoja en vielä odota saapuvaksi yli viikkoon. Ihan kummallista taas tää meikäläisen kropan toiminta :confused:
 
Hermoja piinailijoille!
Omaa napaa: tänään kävin lääkärissä, oli mahtava käynti vaikka kysymyksiä tuli kuin sadetta esterin pepusta, siinä ihan hämmentyi ja vielä jopa nuori mies lääkäri! Tunnusteli vatsan, kilpirauhasen, pulssin, kaikki! Paino oli kauhea. Tosi perusteellisesti siis hoisi minut ja oli tosi sympaattinen ja fiksu. Nyt mun pitää vaan varata aika labraan jossa multa katotaan TSH ja TV4 sekä 16 muuta mm. vereen ja maksaan liittyvää. Siemailen tässä juuri hyvää punkkua, dpo5 jospa tärppi tulis. Pääsykoe jännittää, olo on niin pikkuinen ja epävarma. Toisaalta oikeesti miten paskaa se on jos tuun raskaaksi kesken opiskelun! Koulu kestäisi kuitenkin vaan sen 2 vuotta. Tulisin ensin edes valituksi ennenkuin höpötän enempää..

Noh.. Plussaonnea! :signs003:talk017:blob5:blob6:blob7:blob9:blob10:blob3:blob1:wav
 
Mahdattekohan muistaa kun vasta pari päivää sitten mietin täällä että kumpi on raskausoire, alapään kosteus vai kuivuus. Ja samalla manasin että mulla olis kosteutta riittänyt vaikka muille jakaa... No eilen sitten huomasin että olemmekin toisessa ääripäässä ja olen kun sahara eli kaikki kosteus on haihtunut :O Johan on, tässähän melkein tulee toiveikas fiilis...! (tai sitten vastaavasti masennus, mutta kallistun ensimmäisen puoleen mieluummin!)
 
Elya: Mulla oli tuon kostean ja kuivan väliltä ja sitten pamahti viime viikolla torstaina hiiva kylään.

Kiwibird: Jee lääkäri takana. Tsemppiä verikokeisiin. Jospa nyt se plussa-aalto vyöryis sinne sun luo kans :):Heartred
 
Myyh: täällä myös piinaviikot alussa, enkä kyllä minäkään sitten yhtään tykkää itsestäni näiden viikkojen aikana :( oon yks vainoharhanen hömelö! Mutta eipä tule plussaakaan ilman näitä viikkoja joten kai se on vaan kestettävä itsensä kanssa :)

Elya : mun on paha sanoa mitään tohon testaamis innokkuuteen. Itsellä itsehillintä mitätön :D

Etsijä : tsemppiä ja lämpimiä plussatuulia aamun testailuun!

Kiwibird: onneksi lääkäri otti tosissaan sun huolet ja tutki sen mukaisesti! Toivottavasti plussa tulee punkun avulla ;)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Ei raskaana. Mä olen siis hullu :confused005

Nukuin yön todella huonosti ja näin peräti 5 vai jopa kuusi eri untakin missä tein testin ja kaikissa oli 1-2 viikkoa :grin
 
Etsijä: Pahoittelut negasta :sad001 Koita olla stressaamatta ( vaikka tiiän tosiaan et e ei oo todellakaan helppoo)

On: Mä lähen klo11 yksiön kiinteistönhoitajan pakeille :grin Pitäisköhän tehä lista mistä pitäs puhuu sille. Mä kyl koitin sairaanhoitajalle sanoo ne tärkeimmät.

Plussapuhuria kaikille :Heartred
 
Etsijä: et sä oo hullu, haluat vaan sen plussan siihen testiin ;) <3

Lissufin:
ONNEA UUSISTA VIIKOISTA TESTIIN!

Elya: missä vaiheessa sun kierto on menossa... Mä oon kul tosi kuiva ennen ovistelua ja oviksen jälkeen
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top