Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lissufin: kauanko sulla sitten kesti tota eipäsjuupas vuotoa?
Ja yritin äsken soittaa perhesuunnitteluun, mutta numero oli varattu. Kohta uusiksi :)
 
Äsken O-testi jo aikalailla haalea. Testaan vielä päivällä uudestaan mutta eiköhän se ovis tosiaan ollut jo, ja tänään siis laskujen mukaan Kp16 ja dpo2 :D Menkkamaista painetta alavatsalla/värkissä välillä, valkovuotoa...ei juuri muuta, yritän nyt olla tutkimatta itseäni liikaa..en varmasti onnistu, mutta kunhan nyt yritän edes :wink

Muoks. Toivottavasti Mimi sun tilanne lähtee selviämään kunhan saat yhteyden sinne neuvolaan!!
 
Mimi.: Mulla oli keskeytynyt keskenmeno tammikuussa, se tyhjennys vuoto kesti 14pvää ja sit ovis tuli normaalisti, seuraavat menkat alkoi normaalisti 14pvän päästä ja oli tosi niukat, joka ei ole todellakaan normaalia mulle, sen jälkeen oviksen kohilla mulla alkoi tiputtelemaan ja tuli just tuhrua. Sit seuraavat menkat kesti sen 12-13pvää ja ja sit olin jo kp10 kohilla käyny lääkärissä se määräs primolut 10pväks ja sen jälkeen tuli tyhjennysvuoto (kuurin jälkeen 4pvän päästä) ja sit normaalisoitu ei tiputteluvuotoo eikä muutakaa, myös hirveät oviskivut jäi pois. Toivottavasti ei ollu sekavaa kirjoitusta. Kysy lisää jos jäi joku epäselväks
 
Lissufin: eli sulla on ollu kierto sekasin aika kauan :o

Neuvolasta vastattiin, käskettiin seurata vielä kuukausi ja merkata vuodot ylös. Jossei ala normalisoitua niin uutta soittoa ja sit kysytään lääkäriltä että mitä tehdään.
Nyt sitten vaan odotellaan. Toivottavasti palautuis kierrot kohdilleen tän vuodon jälkeen! :)
 
Mimi.: Missä päin suomea sä asustelet? Mä sain viikon sisään lääkärille ajan. Mutta tuokin mulla on ns. jonkun näkökulmaan pieni aika koska just olin saanut kkm. Mä soittaisin suoraan terveyskeskukseen. Ainahan ne vaan koittaa siirtää asioita. Jos asia huolestuttaa, soita ihmeessä aikaa tk:hon.
 
Soittelin itse myös tänään lääkärille ja sain seuraavan vapaan ajan tosin sekin meni 20.5 mutta onhan nyt varattu :)
Ja aikaa ei peruta vaikka kuukautiset alkaisikin.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Huh, huh mikä urakka. Yritin lukea kaiken mikä oli jäänyt vapun aikaan välistä, mutta 10 sivua oli kyllä liikaa. Pakko oli vain selailla ja lukea sieltä täältä.

Onnittelut Lissufin plussasta! :smiley-bounce012Ja Gatusalle ihanista ultrakuulumisista!:smiley-bounce012

Tervetuloa uusille! Ja plussaa kaikille!:talk017

on: kp 15/26-33. Aloitin ovistestailut vappuaattona ja kolme päivää tuli niin haaleita viivoja, että hädin tuskin erottuivat ollenkaan. Sitten tuli yksi erottuva, mutta hyvin haalea uitenkin. Ehdin sitten ajatella, että aloitinkohan ihan liian aikaisin nämä testailut, mutta eilen pärihtikin sitten tosi vahva viiva testiin (samanlainen kuin kontrolli). Mies oli hauska kun meni tulosta katsomaan ennen minua, niin tuli vaan sitten että "Aika vahvalta näyttää nuo viivat tuossa sun testissä, että mitäs se niin kuin tarkoittikaan?" Vastasin, että se tarkoittaa sitä, että jotakuta onnistaa tänä iltana. :grin

Peittoja siis heiluteltiin eilen ja äsken tuli vielä ovistestiin uudelleen tasavahvat viivat. Nyt tuntuu myös lupaavaa juilintaa, jota en aiemmin ole huomannut. Jee! Tämä taitaa siis nyt olla dpo 0. Pitänee huomenna vielä testata haalistuuko viiva. Minulla on jotenkin nyt niin kovat odotukset tästä kierrosta, että varmaan kahden viikon kuluttua tullaan rytinällä takaisin maanpinnalle, jos täti tulee kylään. Mutta ei voi mitään. :wink
 
Ainiin löytyykö kokemusta primoluteista? Niistä puhu että luultavasti lääkäri määrää.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Lissufin: etelä-pohjanmaalla, täällä on tk palvelut niin perseellään kun voi olla! Jos terveyskeskukseen soitan niin ne ohjaa mut soittamaan neuvolaan, eli ei hyötyä >.<
 
Pepexxl: Mulle määrättii siihen vuotohäiriöön primolut kuuri. Ei estäny ovista mutta en raskautunutkaan. Ei negatiivista sanottavaa. Iines on tainnut käyttää kyseistä lääkettä
 
kiitos onnitteluista aida :) tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ja plussatuulia että tulee kaks viivaa kierron lopussakin :)

jaahas ei kai täällä yhtää tunnu vatsa kasvavan ja venyvän...kyljissä tuntuu ku joku venyttäs lihaksia ja ihoa ja sama muuallaki alavatsalla liitoskipujen lisäks jotka tykkää ilmaantua lähinnä iltaisin kun haluaa nukkua. :)
 
Onnea Gatusa :)

Ääh, ärsyttävää tää odottaminen ja itsensä tarkkailu. Toivon niin paljon että olis nyt tärpänny niin ei millään malttais. Kokoajan tutkiskelee vaan itseensä ja miettii et onkohan nää nyt raskausoireita vai jotain muuta... :sad001 Eilinenkin turvotus on kaikonnut ja nyt vaan päässä pyörii et ei kai se ollutkaan sitä, kai oon syöny vaan jotain sopimatonta. Mielikin on pari päivää ollu ku aikapommi, kokoajan vaan tiuskin ja kärttyilen :mad: No jos sitä lähtis illaks töihin niin olis ees hetki ettei ehdi tutkiskella tuntemuksiansa :grin mulla nyt kp21/30 menossa niin vähän aikaa täytys viel malttaa ennen ku pääsee testaileen jollei täti ehdi tulee kylään..
 
Muokattu viimeksi:
Tiituli: Mä niin tiedän ton tunteen :mad: Pitäs vaan keksiä ittelleen jotain muuta puuhaa niin paljon ettei kerkiäis koko ajan tutkailemaan olojaan..

Mä yritän nyt vaan psyykata itseäni etten taas vahtaisi oireita niin paljon, mutta tiedän että kunhan tässä nyt viikko kuluu niin varmasti oon taas samassa pisteessä kun viime kierrossakin:confused: Hitsi kun tän vauvakuumeen tarttee olla näin kokonaisvaltainen olotila!
 
Miten nuo greippimehu ja viini(kö se oli?) auttaa raskautumisessa? Ja milloin niitä pitäis käyttää?
Alottaiskohan sen ovistikuttelun jo kp10 kun viimeksi se ovis oli kuitenkin sillon kp17-18.. Hmm oon kyllä ihan ulalla näissä asioissa. :D
 
Mandah: Joo greippimehu on yks niksi, jotkut ottaa punkkuu. Osta ihan tuoreita verigreippejä ja purista mehuks siihe ei tartte sokeriikaan lisäks ku ei oo hapan. Mä muuten joudun menee pielavedelle asti ar ultraan. Ihan hullua 60km matkustaa ku tääl ei osaa kukaan tehä sitä
 
Mandah, greippimehu lisää ehkä ovislimoja eli sitä kannattaa juoda ennen ovista ja sen aikaan. Punkku sen sijaan saattaa auttaa kiinnittymisessä eli sitä pieniä määriä oviksen jälkeen ;)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Sama meininki täälläkin Tiituli. Tosi turhauttavaa tämä on. Muutama päivä vielä, niin onneksi selviää ollako vai eikö olla. Tänään jo pälyilin s-marketista testiä, mut onneksi siellä ei ollut. Olisin kuitenkin malttamattomana sen tehnyt ja vielä on aivan liian aikaista. Tänään on ollut hiukan pahoinvointia, joka on syömällä helpottanut. En kyllä tätäkään oiretta kovin vakavasti ottais, kun mieskin valitteli huonoa oloa aamulla. Eli luultavasti vatsatautia "vain" puskee päälle ;)


Niin ja mulla siis kaiketi kp 25/28-30. Ihan tarkkaan tuosta nyt tiedä, kun keskenmenon jälkeen ei oo täti käynyt
 
Muokattu viimeksi:
oi onnea tuhannesti lissufin ja tonnikaupalla tarrasukkia :) ihanaa että saat ar ultran, mites muuten tuon sun veren kohalla, tuleeko lääkitys vai ei? lissufin ehkä tuntuu tyhmältä noin kauas ajaa mut ainaki pääset kurkkaamaa pikkusta joten eiköhä ole sen arvoista :)
 
No meil on tossa tk:ssa 2 lääkärii toinen osaks myös neuvolalääkäri ja toinen on yleislääkäri (siis se joka ei laittanu sitä lähetettä) No tää neuvolalääkäri läks isoon sairaalaan ja sen tilalle tuli uus joka kuulemma ei ole mitenkään kokenut sanoi neuvolahoitaja. ja sit tää yleislääkäri on sairastunu ja sillä on tuuraaja. :grin Ihanan sekavaa. No huomenna soitan tk:hon tosta hiivasta ku tänään soittoaika oli menny umpeen ku soitin sinne. Gatusa Joo kyl meen vaikka matkaakin on. Maanantaina viimeistään pääsen neuvolalääkäriin jos ei terveyskeskuksesta aijemmin saa aikaa.
 
Takaisin
Top