Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mulla alko nyt illalla menkkajomotukset. :( oonko mä tuntenu oviksen näin pieleen...siis vuotoa ei tuu vie...
 
Loora84: niin sun laskujen mukaan ois dpo10? Voihan se olla että menkkajomot ( varsinkin ennen aikaansa tulleet) tuokin plussan :) itellä niitä kaiken maailman jomotuksia ainakin oli vissii sieltä dpo5 lähtien... Toivotaan että vuoto pysyy poissa ja plussa tilalle!!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä oli joku plussannut ja moni saanut positiivisia ovistestejä :) tsempit ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti!

Itse soitan huomenna tkeskukseen. Ja pyydän että tutkii mut ja kysyn samalla jos jotain sais. Eikös vain että soitan äitiys- ja perhesuunnitteluneuvolaan vai?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä kuukautiset huomenna due ja tämän illan negan rohkaisemana join yhden oluen :) mennee seuraavaan kiertoon mies mahdollisesti lähdössä ulkomaille ja hän ei halua yrittää lasta mutta jos vahinko käy on se kuulemma onnellinen vahinko nyt mietin ajoittaako seuraavat pudistelusessiot oman ovulaation kannalta otolliseen kohtaan :S
Mahtavaa kuulla että jo plussanneet voivat ainakin niin hyvin kuin olosuhteet huomioiden voi ja täällä peukutetaan mahdollisille tuleville plussille hurjasti <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mju82: meilläkään mies ei halunnut yrittää lasta, jätin vaan ehkäisyn pois kun se ei käyny mulle ja hain lääkäriltä terolutit kiertoa säännöllistämään ja sanoin miehelle että nyt on sitten sellanen juttu että voipi taas edesauttaa raskaakstuloa kun muuten vuosia ollu ilman ehkäisyä enkä oo raskautunut. mutta ajan kanssa sitten jotenki aloin huomata että mies ottaa paremmin vastaan mun toiveen yrittää oviksen aikaan enemmän.. Ja ees vähän enemmän yrittää virittää ittensä lapsenteko tuulelle jos muuten ei kiinnostaa... Kun mun halut kyl muulloin on melko vähissä ja kuivakin kaiken lisäksi... Kummasti vaan viel enemmän sitä on tullu vähemmän halukkaaksi muuna aikana nyt kun yritetään.... Ja mieskin on huomannu sen. Lähinnä muuna aikana se on mulle pakko pullaa eikä oma-aloutteisuutta ole juuri ollenkaan. Mieluiten läheisyyden haluaisin jotenki muuten kun pantavana olla. Mutta siin on sellanen että puolenvuoden selibaatista kokemusta että herra lähtee sit tuonne internetin ihmeelliseen maailmaan hakee himoihinsa helpotusta... Joten mun periaatteisiin se ei sovi että mä jään ilman läheisyyttä ja sit mut korvataan jollain po****lla... Niin ei kiitos, ennemmin sitten annan sitä kuivaa ja yritän siitä imee läheisyyden kaipuuseen helpotusta. Pitäisi pystyy enemmän miehen kans asiasta puhumaan ja ollaan puhuttukin mutta ääh. En jaksa enää... Ihan kivaa se puuhastelu onneks on oviksen tietämillä kun paikat kosteena ja muutenki herkempi... Niin ihan sama...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Sori avautuminen... Oli vaan pakko purkaa sisäinen sana-arkkuni... Oon muutes ajatellu että varmaan jonku vuoden päästä en kaipaa seksi elämää ollenkaan... Tai no seksiä en kaipaa nyttenkään vaan hellyyttä ja rakkautta ja sitä tunnepitoisempaa versioo... :mad: alanko olla jo vähän väsynyt ja v***tunut..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky : meillä homma menee niin että mies on sellainen "aina valmis"- pakkaus, mikä on tietenkin hyvä oviksen aikaan. Mutta muulloin se käy välillä hermoille kun me harrastetaan oviksen aikaan jatkuvasti niin en muuna aikana sitten jaksais niin paljon! Meillä usein tulee tästä riitaa kun mä haluisin huomiota muulla tapaa, mies seksiä... siis ei saa käsittää väärin, mä kyllä pidän todella paljon mieheni kanssa touhuilusta mutta kun on toi 1v 4kk tehopakkaus niin ei yksinkertaisesti JAKSA! Illalla haluis vaan löhötä kun se on ainut ns. oma aika päivässä. Onneksi mies, nyt kun ikääkin on jo hieman edes tullut, ymmärtää mua paremmin ja taitanee itseäänkin hieman aina väsyttää :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä taas testattu digillä tyylipuhdas nega..kp 34 et luulis kai näkyvän.kaikki menkkajomot on loppunu,joten se pelko pitkästä kierrosta taitaa olla enempi ku tosiasia.**tuttaa ku pientä oravaa..:crybaby2
 
lucky87 Mä niin näen oman tilanteeni tossa sun kertomassas. Meillä mies kun on vähän liiankin seksuaalinen, niin monesti tapellaan just siitä et ku mä en halua. Mut mä en vaan kaipaa sitä seksiä niin paljon kun mies ja hyvin pärjään viikkojakin ilman.

Tsemppiä hirmuisesti Ellille <3
Mimi; pitäiskö sun mennä käymään lääkärissä niin saisit selville mikä on?

MuoksMuoks

Tänään mullakin ollu ihmeellistä vihlontaa oikealla puolen koko aamun ja heti ku sängystä nousin niin alavatsaa poltti niin että kaksinkerroin oli pakko mennä, meni kyllä tosi nopeesti ohitte.. Eilen illalla vielä pupuiltiin kun alko mietityttään noi jomotukset ja vihlonnat et jos se ovis ei oliskaan vielä menny :D Mutta ei ainakaan kyl mitää limoja tms tullu et oli kyl aika kuivaa menoo :)
 
Muokattu viimeksi:
Huomenta ihanaiset naiset :Heartred

Pepexxl: Suoraan vaan tk:hon mä soitaisin. Sieltä osaavat ohjata sit oikeaan paikkaan.

Lucky: Mä kans tiedän niin tuon. Ja mä enemmän haluan tosissaa kans hellyyttä, ku se et suoraan vaan asiaan.

Mimi.: Missä vaiheessa kiertoa sä oot? Mulla oli 2 kiertoa lähes tulkoon samanlaista vuotoa, sain vuotohäiriöön 10 keltarauhashormooni kuurin. Mulle lääkäri sanoi sillo vuotohäiriön aikana et tulevalle pikku ihmiselle ei ole parhaimmat olosuhteet koska jos vuotaa muulloin kun menkkojen aikana asiat ei ole alakerrassa kunnossa.

PLUSSATUULIA PUHALTELEN JA TSEMPPIÄ KAIKILLE KIERRON JOKAISEEN VAIHEESEEN:smiley-bounce016 :Heartbigred :sign17:sign19

On: Mä en oikein vieläkään hoksi et pullat on uunissa. Tosi pelon sekainen tunne. Miksi sen kkm pitää näin varjostaa elämää. Äsken tossa soitin tk:n oman mielenrauhan vuoks saavat ottaa muutamat verikokeet ja sit tää mun hiiva/pissatulehus epäily. Ukolle sanoin et ku yksiö on nyt vuokrattu pitää kiinteistöhoitajan kattoo miten on sinne asettauduttu :grin
 
Muokattu viimeksi:
onnea vielä kerran lissufin, hyvä että otit yhteyttä ja kannattaa sit myös puhua tuosta veren paksuudesta ni osaavat tarvittaessa alottaa sullaki lääkityksen. nautihan raskaudesta äläkä turhia pelkää, enhä minäkää vaikka 5 keskenmenoa joista 2 on ollu keskeytyneit keskenmenoi... :)

rv 7+0 ja tervetuloa pahoinvointi ja heikotus, en meinannu päästä sängystä ylös ollenkaan tänää ku veriarvot vissii turhan matalalla ainaki paineen osalta. sit tuntu et jotai valu ulos mut muistin et lääkehä se on mikä sieltä tulee. suihkussa käynti herätti hyvin mut sit iski se ihana pahoinvointi ja tajuton väsymys.
 
ai etta onpa kiva etta aihe heratti laajemminkin keskustelua, toivottavasti pieni ot ei haitanne :)
nuo on niin kovin yksilollisia asioita, suhteessakin asiat muuttuu ja aktiivisesta osapuolesta voi olosuhteiden pakosta tulla passiivinen jne.

Meilla mies on tuo draamakuningatar joka aloittaa riidan huutamalla ei se mita sina sanoit vaan miten sen sanoit ja mina aarimmaisen faktaorientoituneena katson monttu auki etta mista ihmeesta se nyt vouhkaa...

Ainahan ne halut ei kohtaa, mutta siitakin selvinnee jos asioita pystyy puhumaan auki mika kaihertaa. Meidan taipaleella on nyt viimeiset 2 vuotta ollut epavakaista, 2 vuoden aikana ollaan jouduttu muuttamaan 4 kertaa olosuhteiden pakosta, joka on pinnaa kiristanyt puolin ja toisin, ei siina ihan heti tule seksi eika laheisyyskaan mieleen..

Mutta sen olen huomannut etta toisaalta sita kannattaa harrastaa jos vain suinkin kykenee vaikka ei aina ihan niin hirveasti huvitakkaan, bonarina siita saattaa saada sittenkin jotain kivaa irti. :0 Meilla molemmat oli aluksi todella aktiivisia, nyt 7 vuoden hurlumhein jalkeen kerta viikossa on jo hyva ja aktiivinen viikko :p paitsi tuolloin ovulaation aikaan ja viime viikolla kun perati 2 perattaista paivaa aivan..

Pikku avautuminen ei haittaa koskaan jos sen avulla saa hoyryja ulos :)
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja tsemppia hurjasti lissufin, gatusa ja muut pullauunit :)
 
Hoitaja soitti, ja kävin pissatestissä, iltapäiväl pääsen käymää neuvolatädin luona :grin se meinas revetä onnesta ku kuuli et plussa on tullu. Noh se varmaan saa puhtia noihin tk:n hoitajiin josta tuntuu ottavan mun huolet aika väliinpitämättömästi. Mä ainaki puhun tosta veren paksuus hommasta, hormooniarvoista ja tunteista. Helpotti kyl heti ku kuulin et pääsen kertoo huoleni.
 
Palailen pikaisesti kertomaan kuulumisiani :D

Onnea plussanneille! Ainakin Lissufin oli plussannut ja Gatusalla taisi olla hyviä ultrakuulumisia. Oon niin iloinen teidän puolestanne.

Mä poistin kännykästä kaikki raskaussovellukset joten väheni huomattavasti stressi kun ei tullut pakkomiellettä käydä kuikuilemassa täällä koko aikaa. Ja kun harvoin koneella käyn niin en ees oo lukenut kaikkia teidän viestejänne. Tekee mulle tosi hyvää!

On: Mitään tietoa ei ole kiertopäivästä, muuta kuin et piinaviikot on menossa. Pikku hiljaa taas tullut huomattua että tutkin itseäni, mutta yritän olla liikaa miettimättä. Minkäs sille voi kun huomaa limoista milloin ovis on käsillä :D Mut nyt pitäis kai olla jotain kp 20 eli reilun viikon vielä kun jaksaa odottaa. Toivotaan että tämä yrityskerta tärppäisi!

Kaikille toivottelen tsemppiä ja onnea tuleviin hetkiin! Palailen taas jossain vaiheessa ilmoittamaan että olen hengissä :)
 
freyja ihana kuulla sinusta, inshaAllah saat plussan tässä kierrossa :) olin jo huolissani mitä on tapahtunu. juu mulla oli hyvin menny ar ultra kyllä. lähetän vahvat plussatuulet sinulle :)

lissufin hienoa että pääset neuvolan tädille ni saat sit selvyyttä ja mahollisest lääkityksen jo heti alussa, veikkaan et laittavat ar ultraanki mahollisesti ku sulla tuo veren paksuustekijä ja kkm takana.
 
Lissufin: jos lasken edellisistä menkoista jotka alkoi 22.4, niin nyt ois kp14.. masentaa tää vuotaminen :(
 
Mimi.: Soita ihmeessä terveyskeskukseen. Sulla voi olla sama ku mulla, eli se vuotohäiriö. Mulla tosissaan se auttoi asiaan ja tiputteluvuodot loppui sen kuurin avulla ja tyhjennysvuodon jälkeenhän mä raskauduin. Mutta suosittelen käyntiä terveyskeskuksessa tai gynellä
 
Takaisin
Top