mimi. johan on mysteeristä tuo vuodottelu, ei auta kuin odottelu
*voimahali*
Gatusa tosi paljon onnea! ihana ultrakuva ja muistahan noudattaa lääkärin ohjeita sokeasti, ne takaa onnistumisen
lissufin onnittelut ja vauva tarra-arkki kyytipojaksi, liimaa ja keväiset vaatetukset pikku kyytiläiselle supertarrojen kera
kyllä se plussa on.
lämpimästi tervetuloa
Tiituli90 ja plussaonnea teidän perheelle :)
MadH91 hienoa että kierrot on lähtenyt luistamaan ja plussaonnea sinne! :)
piinailijoita täällä on monta, teille paljon onnistumistaikapölyä että varmasti nappaa minä ainakin jään tänne palstalle roikkumaan vielä :) raskausonni yllättää silloin kun sitä vähiten uskoo, kun tjottailee tai silloin kuin totisesti uskoo
vuoden kaikkina päivinä on mahdollisuus, eletään niin toivossa. jokainen on plussan ja nyytin ansainnut :)
muoks*
oma: kaverin häät meni hyvin, tänään oon ollut tosi tosi tosi uupunut ja nukuin 12 tuntia miltei eikä oo eka kerta, tätä tää on ollut jo pidempään, huomenna mulla on lääkäri jee! siellä sitten tutkitaan tota kilpirauhas asiaa. katsoin juuri yle1:seltä inhimillinen tekijä jossa aiheena kilpirauhasen vajaatoiminta. tuttu oire tuo aivosumu ja unohtelu, hitaus, turvotus, palelu, närästys, huono olo, paino ei tipu, hiustenlähtö, masentuneisuus, ei tärppiä :D ja 1 dramaattinen keskenmeno vain, "valeplussia" jne jne noita löytyy, toivon että saan apua huomisesta. ajattelin myös huomenna lukea pääsykokeeseen ja tänään olen vähän lukenut, ajattelin kans lykätä gyneä sen mukaan kun saan tulokset kilppareista mikäli se on mahdollista. huomenna olis tarkotus myös mennä alkoon ennen lääkäriä joka on 13:30 ostamaan kaks pulloa viiniä ja nauttia niitä seuraavat 5päivää.. 3 lasia per päivä menetelmällä, jos tärppi kävisikin. ja tulin siihen tulokseen että tänään on dpo4 ja vappuaattona oli dpo0 vaikka jonkun mielestä mulla vois olla tänään dpo5 niin päätin että dpo4.
kp24/34