Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MarinaMelina: keskiviikkona tuli testiin ovisplussa, eli sillon tais olla koska torstaina viiva oli jo haalennu. Mäki sitä kiinnittymistä mietin, mut eikai se vielä tapahdu ja sit noi klöntit ihmetyttää :o
Ja tää jatkuva alamahasärky ym :/
 
Lucky.Pidän peukut ylhäällä et tää on teiän kierto. Onnea oviksen bongailuun ja sen hyödyntämiseen.. :)

Etsijä.Onnea haamuloisesta ja tarrasukkia rutkasti matkaan.. :)

Larissa.Onnea oviksen bongailuun ja sen hyödyntämisen.. :)

mimi.toivottavasti toi sun olo selkeytyy pian.tsemppiä...

Elli.Toivottavasti sieltä tulis pian plussa eikä hiiva kiusais..

Elya.Toivon todella et noi oireet olis pikkusesta.. :)

on. kp.27/27-46 ja ehkä dpo.10 mut mun o turha testata vie ku esikoisestaki testasin dpo.9 puhtaan negan... tissit ei oo tänään vihlonu mut ala vatsa sattuu jos poika siihen osuu kun o sylis...
 
Mimi: niin ois se kyllä siihen aika aikaista..mulla oli viime kierrossa dpo4 joku hirveä kipukohtaus, jota toivon kiinnittymiseks..mutta sitten jälkikäteen arvelen että se oli joko ovis tai niin ettei koko ovista tapahtunu vaan sit puhkes joku kysta tms..mut ei mulla mitään veristä vuotoa ollu..sellanen iso klöntti paksua valkovuotoa valahti kerralla päivä sen kivun jälkeen. En kyllä tiedä mitä oli! Toivottavasti toi sulla enteilee plussaa, sitähän ei koskaan tiedä ;)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos loora84 tsempeistä. :) Mehän ei varsinaisesti vielä kylläkään hyödynnetä ovista (kun on rengas käytössä), mutta yrität vain huvikseni bongata sitä, josko se näkyisi. Tuolla aiemmin jo kertoilin, että lääkärissä epäilevät minun ovuloivan tosta renkaasta huolimatta o_O Mies oli sitä mieltä, että jos "vahinko" sattuisi jo nyt ennen kuin aletaan yrittämään niin saa sattua :p

Etsijä, tuut heti sitten meille näyttämään/kertomaan kun teet uuden testin! :)

Muoks. Tämä oli näemmä viesti nro 100 mulle eli sain toisen tähden ja muutuin "peruskäyttäjäksi" :D
 
ihanaa lissufin, onnittelut plussasta :Heartbigred ja etsijälle varovaiset onnittelut:Heartred testikuvaa vaan tänne analysoitavaksi :wink

loora, elya, elli, tiituli->toivottavasti saatte plussan tästä kierrosta :)

mimi: olispa plussaa enteilevää noi oireet!

gatusa: hyvä, että ultrassa jälleen kaikki hyvin, nyt ei muuta kun lepoa :)

marinamelina, lucky, madh->onnea oviksen hyödyntämiseen!

kaikille muillekin plussatuulia!!

oj:kp 26/34-57. Ei niin minkäänlaisia oireita :sad001 mahaa on välillä kipristelly, mutta sitä on ollu aikasemmissakin kierroissa. myös nännit oli arat muutamana päivänä, meni ohi ja sitäkin on ollu aiemmin ja voi olla kaikki urheilemisesta. ovis on luultavasti ollut noin viikko sitten (mikäli pistos teki tehtävänsä) eli menkkojen pitäis myös alkaa noin viikon päästä. toki oireettomiakin raskauksia on, mutta jotenkin ite aattelisin, että olis ees jotain oloja (edes pieniä) tässä vaiheessa. nyt menetin toivoni :sad001 jos jotain positiivista pitää keksiä, niin kierto ei ainakaan tuu oleen enää noin pitkä, kiitos lääkkeiden, joten uus yritys on ainakin sitten pian taas edessä.
 
No just kun kehuin et tissit ei oo vihlonu ni alko melkeen saman tien.. Niin piti toho kirjottaa et esikoisesta tosiaan testasin vaan dpo.9 ja sit vast seuraavaks dpo.18 et en tosiaankaan tie kosk olis näkyny...ja plussan siis sain sillo dpo.18
 
MarinaMelina: Ei mulla kyllä ole mitään tietoa, ainakaan varmaa. Arviolta sanoisin oviksen olleen kp13-16 välillä, mutta tosiaan aivan arvio vaan on. Tarvii vaan malttaa ens viikkoon, vkonloppuns testailen (ellen ole hätäinen sitä ennen).
 
Elya: mä plussasin esikolta dpo 10/11.. kuullostaa noi sun polttavat tuntemukset tutulta ;) ja alkaahan sullakin mahdollisesti olla niitä aikoja että kiinnittyminen ois jo mahdollista :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Etsijä; voi jospa siellä onki pieni matkassa! Uutta testiä kehiin parin päivän päästä viimeistään :wink

Tuosta oviksen bongailusta, jos olisin luottanut noihin laskureihin niin mulla ois menny ovis joka kierrossa ohi. Eli niitä en edes katso, ainoastaan testiin luotan.

Mulla aivan järkyt ovulaatio kivut. Ei ole näin voimakkaita vielä ollutkaan. Ja molemmat puolet sattuu, oikealle ehkä vähän enemmän välillä. Tää on outoa kun aiemmin ollut selkeästi vaan oikea puoli kipeä. Ovis positiivinen siis lauantaina. Saadaan ainakin hyödynnettyä hyvin; rakkautta annettiin torstaina, lauantaina, sit annetaan tänään ja huomenna ja jos ehditään niin vielä tiistai aamuna. On sitte ainakin talletuksia tehty urakalla :wink tänäänkin vielä hymyili ovistesti. Aion uteliaisuuttani testata vielä huomenna. Tietää sitte mahdollista jatkoa varten kauanko suunnilleen näyttää ovulaation. Meillä otettu vielä uus konsti käyttöön tässä... aina sanotaan että naisenkin on hyvä saada orgasmi kun lasta yritetään. Et sillon kohtu luonnollisesti supistelee ja ns. imee spermaa oikeaan paikkaan. No, meillä mennään nyt niin että saan yhdynnän aikana ja sitten vielä vähän sen jälkeen kun mies on saanut. Ja tämähän sopii mulle oikeen hyvin :grin Jossain sanottiin että olis parempi jos nainen saa orgasmin vasta miehen jälkeen.

Kaikille plussa tuulia hirmusti!!!
 
Kaikki kommentoineet: Hih joo tottakai tuun analysoimaan huomisaamun testiä kans :wink En tosiaan saa otettua kuvaa, en kameralla enkä tabletilla.

Harmittaa kun kotona on tällähetkellä vain yksi liuskatesti, mutta huomenna apteekin kautta kotiin kenties :grin
Saas nähä kuinka käy, toivottavasti huomenna näkyisi jo vähän selkeemmin :rolleyes:

Toivottavasti miminki tilanne selviytyisi pian! :Heartred
 
Äh, en nyt taas tiedä tosta oviksen ajankohdasta kun eilen kp14 tuli tosiaan kontrolliakin vahvempi testiviiva, oli halut huipussa sekä ovislimaa aivan todella paljon sekä kipuja vaikka muille jakaa! Tänään valkovuotoa vähemmän, kuitenkin ihan kiitettävästi ja toi testiviiva kontrollia aavistuksen haaleampi, samanmoinen kun perjantaina sekä aamulla alavatsa arka mutta nyt iltapäivällä ei juurikaan mitään kipuja enää, oikea puoli hiukan välillä juilii. Eli eilen oli selkeesti LH-huippu, mutta mites ovis? Itse ajattelin että jos ei mitään kipuja siihen suuntaan tule niin ovis varmaan sitten ehk eilen/viime yönä? Mitä arvon naiset on mieltä?:confused:
 
mahollisest ollu viime yönä sitten se ovis, ainaki kuulostaa siltä tai sit tänää. ne kun sanoo myös et ois ovislimojen vikana päivänä joten mene ja tiedä :) plussatuulia marinamelina inshaAllah saat r-testii kans plussan. :)

päikkärit otettu ja ruoka kypsymäs ah tätä elämää (toki piti tulla liitoskipujen tervetii jo nyt taas ja vessas pitäs ravata), no ainaki tieän et kehitystä tapahtuu... :)
 
Gatusa, tänään ei enää niitä limoja liioin ole ollut..valkovuotoa muuten kyllä jonkun verran. Eilen selkeesti sitä limaa oli kaikista eniten :O Hurjan paljon! Joten taidan nyt näillä tiedoilla laskea tänään dpo1. Katsotaan sit mitä tuleman pitää. Eilen kuitenkin tosi kipeä alavatsa, tänään ei aamun tärähtelykipua lukuun ottamatta juuri mitään tuntemuksia..
 
no nii sit oletki jo piinaviikoilla marinamelina, mä niin toivon sulle plussaa :) mul alkaa hermot mennä näihi liitoskipuihi kyl nyt...nousis se kohtu ees näkyvii ni tietäs mitä varten pitää näitäki sietää... olin sen 30min pirtee ja nyt voi lisäks taas nukkuu, ukko sais tulla kotii esikon kans ja tuoda samalla kalaa jossai muodossa ku pitää saada proteiinia et pikkunen jaksaa kasvaa sisällä...
 
Voi itku, ne liitoskivut ei kyllä ole herkkua:sad001 Koita jaksaa, kyllä se maha sieltä pullahtaa ennekun huomaatkaan!;)
Itsekin pidin raskausaikana huolta että söin kalaa ja kasviksia/salaattia tarpeeksi :)
 
joo no meillä liha on harvinaista herkkua kaikissa muodoissa...kalaa odotellessa mut perkaamaa en ala enkä suomustamaan. täällä ku joutuu kaiken tehä ite kotona ni ei ol kalan valmistus niin yksinkertasta. kikherneitä, linssejä, tomaattia, sipulia ja valkosipulia käytetää kyl joka päivä käytännösottaen, sama kananmunan kanssa onneks. pinaattia välillä, hedelmiä saa silloin tällöin ja sen takia ootanki innol et saadaan noit hedelmiä tuolta pihalta.
 
Laitahan Gatusa sit kuvaa mahasta myös!!! :) Musta tuntui edellises raskaudes että se pasahti näkyville heti plussatestin tehtyäni, tottakai se oli turvotusta mutta mie kun oon niin hoikka muutenkin niin pomppasi samantien! Keskenmenohässäkässä sain muuten kuulla että mulla on kohtu taaksepäin, onkohan sillä vaikutusta, mie aattelisin että sen vuoksi näkyis vasta myöhään maha... en tiedä :grin

Kohta meille tulee yksi perhe kattelemaan eläimiä, toivoisin että saisin yhden lintuporukan myytyä vähemmäksi ennen kesää ja ne ois potentiaalisia ostajia :)
 
etsijä katotaa nyt tuota toivetta, minä ku en hirveest anna kuvata itteäni mut ainaki ultrasta tulee kuvia. tällä hetkellä näytän joltai 4kk raskaana olevalta. kohtuha mulla kasvo iha älyttömäst ku aloin käyttää lääkkeitä, siis moninkertaistu siihe ekaa ultraa verrattuna. jos kohtu on kallellaa taakse ni se ei välttämättä tule esiin niin nopeesti ja liikkeitä ei välttämättä tunne niin vahvast. mulla on iha perusasennossa kohtu joten kasvua ja liikkeitä odotellessa, esikosta tunsin aikasin.
toivottavast saatte linnut myytyä :)
 
mimi. johan on mysteeristä tuo vuodottelu, ei auta kuin odottelu :( *voimahali*
Gatusa tosi paljon onnea! ihana ultrakuva ja muistahan noudattaa lääkärin ohjeita sokeasti, ne takaa onnistumisen <3
lissufin onnittelut ja vauva tarra-arkki kyytipojaksi, liimaa ja keväiset vaatetukset pikku kyytiläiselle supertarrojen kera <3 kyllä se plussa on.
lämpimästi tervetuloa Tiituli90 ja plussaonnea teidän perheelle :)
MadH91 hienoa että kierrot on lähtenyt luistamaan ja plussaonnea sinne! :)

piinailijoita täällä on monta, teille paljon onnistumistaikapölyä että varmasti nappaa minä ainakin jään tänne palstalle roikkumaan vielä :) raskausonni yllättää silloin kun sitä vähiten uskoo, kun tjottailee tai silloin kuin totisesti uskoo <3 vuoden kaikkina päivinä on mahdollisuus, eletään niin toivossa. jokainen on plussan ja nyytin ansainnut :)

muoks*
oma: kaverin häät meni hyvin, tänään oon ollut tosi tosi tosi uupunut ja nukuin 12 tuntia miltei eikä oo eka kerta, tätä tää on ollut jo pidempään, huomenna mulla on lääkäri jee! siellä sitten tutkitaan tota kilpirauhas asiaa. katsoin juuri yle1:seltä inhimillinen tekijä jossa aiheena kilpirauhasen vajaatoiminta. tuttu oire tuo aivosumu ja unohtelu, hitaus, turvotus, palelu, närästys, huono olo, paino ei tipu, hiustenlähtö, masentuneisuus, ei tärppiä :D ja 1 dramaattinen keskenmeno vain, "valeplussia" jne jne noita löytyy, toivon että saan apua huomisesta. ajattelin myös huomenna lukea pääsykokeeseen ja tänään olen vähän lukenut, ajattelin kans lykätä gyneä sen mukaan kun saan tulokset kilppareista mikäli se on mahdollista. huomenna olis tarkotus myös mennä alkoon ennen lääkäriä joka on 13:30 ostamaan kaks pulloa viiniä ja nauttia niitä seuraavat 5päivää.. 3 lasia per päivä menetelmällä, jos tärppi kävisikin. ja tulin siihen tulokseen että tänään on dpo4 ja vappuaattona oli dpo0 vaikka jonkun mielestä mulla vois olla tänään dpo5 niin päätin että dpo4. kp24/34
 
Muokattu viimeksi:
kiitos kiwibird onnitteluista, nyt sit ootellaa et tulee 6.6 ja nt ultra. sen verran kyl pakko luistaa tuosta vuodelevosta että mä kyl venyttelen sängyssä ettei paikat mee jumiin ja että lihakset pysyy jotenki kunnos, iha kevyttä kyl ainoastaa ja mitä nyt rukoilun hoidan ja laitan ruokaa. :)
 
Takaisin
Top