Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Omanapailen nyt vaan kun en jaksa ees yrittää muistaa mitä kirjotitte:p
Tänään siis kp 6 ja vuoto loppui, jee! Ja huomenna pääsen taas vihdoin kotiin.
Kyllä me jatketaan heti tätä yrittämistä eihän sitä tiedä jos käviskin niin hyvä tuuri että tärppäis heti perään.
Täytyy ottaa kikkakolmoset kolmatta varten käyttöön:rolleyes:
 
Myyh:Siis tämän km mikä sulla nyt oli? Ihanaa että jossain huolehditaan potilaista :):Heartred

Mulle vaan sanottiin tyhjennys vuoto päivänä et tutkitaaan vasta 3. jälkeen, aika hullua. Mä kyl meinaan mennä lääkäriin maanantaina, ja saavat tarkkailla koska on kkm lisäks useita endo tähystyksiä. Hiivaepäillyn vuoksi meen mut paljon muutaki on sydämellä :)
 
Etsijä. Toivottavasti sun mies on niin oikeessa.. :)

Marinamelina. Onnea oviksen hyödyntämiseen.. :)

Tiituli.Tervetuloa kuumeilemaan ja toivottavasti plussaat pian.. :)

mimi.Toivottavasti olis kyse pikkusesta.. :) tsemppiä piinailuun..

Madh.Pahoittelut tädistä mut super hyvää ja onnekasta kiertoa..olkoon tää teidän kierto. :)

lissufin.Yritä nyt vaan nauttia olosta ja juu kannattaa käydä lääkärillä mieluummin liian helposti ku vaan oottaa.. :)

Myyh.Onnea oviksen hyödyntämiseen.. :)

Mandah.Hyvä että täti häipyi ja onnea uuteen kiertoon.. Plussatuulia puhaltelen.. :)

on.tissit välillä vihloo ja kauhee turvotus.. mies sano taas et näytän ihan kun olisin raskaana ja sano ton viimeks kun oli kemiallinen... :) toivottavasti on oikees..
 
sintti: kuulostaa lupaavalta nuo oireet :)

tiituli90: tervetuloa mukaan joukkoon mahtavaan :)

Madh: ei oo tuo tappelu kivaa, vaikka joskus se kyl vähän puhdistaa ilmaa :) ja tekee hyvää päästä sanoo asioita mitkä ärsyttää :)

On. Voiko rintoja jomottaa rintsikoiden takia jos olis jotenki vähä huonot... Vai miten vieläki jomottelee. Tänään pitäis loppua vuodon kokonaan... Jotenki tuntuu että tää on meidän kierto nyt mikäli ovis tulee niinku kalenterissa kp 13 ja 14 :) pitää tikuttaa ja mieskin on kotona tämän viikon. Hedelmällisyys kasvaa kp 8 lähtien... Nyt on kp 4 menossa :) eli ens torstaina ainaki, sunnuntaina ja toivottavasti mies olis vielä maanantainaki kotona vois sillonki yrittää hyödyntää koska sitten tiistaille lupaili ovista :) ja jos ei siihen tuu ni sitten ei kyllä ole mahiksia tässä kierrossa kun mies töissä... Saakohan ovista siirrettyä niinku menkkoja :) pitää yrittää olla vähän mieliksi ja ainaki kiltisti niellä kaikki kiukku...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Nega testattu tälle aamulle edelleen ja silti edelleen oo varma, päähän tässä kohta leviää :excited001

Kp. 33 ja vaihtoehtoinen kp 28, eli seuraavaan kierrokseen. jos ei tiistaihin mennessä mikä on vaihtoehtoisen kiertopäivän mukaan 30 tapahdu mitään niin testaan taas uudestaan :grin

Unetki loppui jo viideltä, normaalisti nousen näihin aikoihin mutta kai se painoi niin että piti saada pois harteilta, taidan hipsiä takaisin ukon viereen köllöttelemään :Heartred
 
Etsijä: toivon sulle plussaa testiin mahd. Pian ja täti tulkoon pian jos niin on tarkoitettu ettei tartteis ihmetellä ja odotella! Mutta sais tuo jo jäädä 9kk tauolle.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä tuun heti takaisin nyt hulluilemaan! Kaivoin sen testin roskista koska en vaan voi uskoa... kyllä siinä on toinenkin viiva, ihan pirun haalea mutta siinä on!!! Yritin saada arvon raadille kuvaa, mutta en onnistunut saamaan vielä niin tarkkaa :grin

Muoksismuoksis, mieski näki sen!
 
Muokattu viimeksi:
Etsijä : oi, jospa se oliskin plussan alkua :) huomenna uudestaan! Hitsi, oisin mielelläni tiiraillu kuvaa :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Ihana kuulla haamulaisesta Etsijä!! :):) Huomenna näkyy jo varmaan paremmin :) Mäkin oisin mielellään kuvaa katellu :grin Ja "onneksi" teit sen negan, niin tietää ettei tää uusi haamulainen liity keskenmenneeseen :Heartred
 
Noniin, sieltä se Etsijäkin kohta plussaa oikein kunnolla :wink

Lucky, toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä :) Ehkä tämä tosiaan olis se teidän kierto!

On: Ostin eilen Pregcheckin ovistestejä. Nyt on kp 7/28 eli aloittaisikohan sitä testailun jo huomenna niin kuin Myyh ehdotti... Laskuri väittää, että ovis olisi kp 14/15, mutta tuntemuksia on yleensä aika monta päivää aiemmin. Onhan tossa paketissa noita liuskoja tuhlattavaksi. Jänskää :grin
 
Iissufin; juu, tämän keskenmenon takia määräsi nuo. Sanoi että otetaan nyt varman päälle ja otetaan tuo lääke käyttöön. Olisko eroa siinä että ollaan käyty yksityisellä. Enpä tiedä oisko määränny julkiselta noita.
 
Etsijälle tsemppiä, toivottavasti viiva vahvistuis! :wink

Nää mun mysteerivuodot ja klimpit jatkuu. Kävin vessassa ja yhtäkkiä tuntu että jotain valuu, niin tuli semmone hyihyiyäk :sick006 verinen suht iso klöntti jossa oli seassa sitä läpinäkyvää venyvää "räkää". Pari tippaa tuli verta ja pyyhkiessä tosi vähän.
Jomotukset on jatkunu alamahassa ja alaselässä aina vaan, yskiessä tai aivastaessa sattuu alamahaan. Olo on nyt tämä: :wtf
Ainiin, mun on ihan sairaan kylmäkin koko ajan! :(
 
Täältä kans toivottelen kaikille ihan hirmusesti tsemppiä :) Mulla kans kokoajan kauheen turvonnut olo ja tänään tuli aamulla jonkun verran valkovuotoo housuihin niin että oli pakko side laittaa... Liekö normaalia jos on tärpännyt? Menkat pitäis mulla alkaa vasta 11pvän päästä... Ja toivottavasti mimi saat pian selvyyden ja plussa tulis :)
 
etsijä onnea haamusta, tonnikaupalla tarrasukkia sun muuta :)

mimi ootko käyny lääkärissä tuon takia et tarkastavat kaiken olevan kunnos?

on: huimausta, väsymystä, vessas ravaamista, yöllä tuli 2 kertaa noustua.
 
Gatusa: en oo käyny, kun tiedän ettei ne mitään tekis vielä kun pillereiden lopettamisesta on vasta kuukausi :/
Kunhan nyt ei vielä menkat alkais, sitten ne olis jo kolmannet kuukauden sisään..
 
:confused:etsijä toivottavasti haamu vahvistuu.mulla me ee oikeastaan kaikki samalla tavalla ku sulla mut en oo testaillu.+et tais tulla hiiva
 
Etsijällähän on jännät hetket! Tuut sit heti näyttään uuden testin :)

on: kävin reippaana tyttönä spinningissä, mutta se oli aika tuskaisa tunti. Koko alavatsa oli kuin "tulessa" ja menkkamaisia tuntemuksia on. Oli niitä jo pikkuisen ennen tuntia mitta ne vaan voimistui. Nyt mietityttää oliko sittenkään järkevää lähteä polkemaan... :/ Kestän tällaiset tuntemukset jos tietäisin että aiheuttaja olisi vauva, mutta kun on vasta kp22/28-30 niin ei kai ne vielä oikein varmaksi niitäkään voi olla. Myös nännit tuntuvat vähän aroilta, joten toiverssa on hyvä elää. Kunpa ei taas tarvitsisi pudota korkealta!
 
Mimi: no jopas nyt on kummaa vuotoa :O niin kauanko sulla on oviksesta? Jos se liittyis jotenkin kiinnittymiseen? Mulla oli jos jonkinlaista kipua viime kierrossa joka päivä oviksen jälkeen (jätin pillerit kans kaks kuukautta sitten) ja olinkin ihan varma että joko olen raskaana tai mulla on vähintäänkin joku endo.. mutta ei mulla mitään vuotoja tullu..!?



Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Elya: onks sulla tietoa millon oli ovis? .. mulla hankalat alavatsa tuntemukset alko joskus dpo 5-6 esikolta. Lenkkeilyn jälkeen poltti ja repi alavatsaa ja alaselkä oli kuin jumissa...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top