Sintti2014
Näppärä viestien naputtelija
Pikainen on: olen nyt sitten alkanut kuvittelemaan itselleni oireita. Tää on niin tätä, kun ei pää vaan malta ottaa rauhassa. Entuudestaan on parina päivänä ollutkin menkkamaista jomottelua, vaikka menkkojen pitäis teoriassa alkaa viikon päästä. Eilen huomasin tulevan toisesta rinnasta maitoa, mikä taas vois selittyä takana olevalla keskenmenolla. Tänään olen ollut aivan tajuttoman väsynyt, vaikka takana olikin pitkät yöunet. Lisäksi on tukkoinen olo ja valkovuotoa tulee hetkittäin niin runsaasti, että on aivan varma menkkojen alkaneen. Jos ei ois ihan liian aikaista, tekisin testin ihan vaan tätä ylivilkasta mielikuvitusta hillitäkseni.
Parit jutut tästä vielä unohtuikin... Eli vessassa tulee ravattua usein, verrattuna juotuun nestemäärään. Lisäksi olen vielä asteen verran kärttyisämpi, kuin perseeseen ammuttu karhu. Piinaviikko siis edessä ja ihan oon kuitenkin varma tädin vierailevan lopulta täälläkin. Ei vaan voi tärpätä näin pian. Ja ei olla tässä kierrossa ees oltu erityisen aktiivisia.