Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
heis ihanat, mies tuli ja oltii tk:ssa 5min ennen ku lääkäri tuli joten ultrassa käyty...paras valmistautua vuotoon...siel on iso hematooma...ja vahva syke sekä 3mm pikku ninja <3 lääkäri toisti varmaa 10 kertaa miehelle että emäntä ei saa tehdä YHTÄÄN MITÄÄN siis 100% vuodelepo eikä enää minnekää vespalla. kuukauden päästä taas lääkäriin ja ultra sillo onki rv 10 menossa :)
 

Liitteet

  • Scan 55.jpeg
    Scan 55.jpeg
    387.8 KB · Katsottu: 126
GATUSALLE SUURET ONNITTELUT :Heartred:Heartred:Heartred:Heartbigred Ihanaa että pääsitte perille ajoissa! Se onkin hyvä että tiedät nyt tosta hematoomasta niin et sitten säikähdä jos se sieltä vuotelee jossain vaiheessa!
 
Onnea Gatusa! <3 Ihanaa että kuitenkin ehditte sinne. ^^ Nyt otat lääkärin ohjeiden mukaan tosi rauhallisesti ja mies saa hoitaa kodin.
 
jep jep vargynja nyt tämä mamma lepää kesäkuun puoleenväliin asti.

marinamelina jep hyvä että huomas ja kerto mut ei tuon kokosta vois olla ees huomaamatta se on jättimäinen melkei.
 
Oi onneaa lissufin!!! :Heartred:Heartred:Heartred

Larissa. Joo yritys on kova tulla perässä :p

Hyvä Gatusa että pääsit lääkäriin kuitenkin! :)

Diku. Mä aloittaisin kans tikuttamisen varmuudella "liian ajoissa".

Minä itte sanon nyt niin että, mistä nää olot tulee ellei siitä??? :grin
Tänään on ollut ihan hirveä päivä, ajattelin olon johtuvan nälästä vaan heikotus jatkui vaikka söin ja join kunnolla edelleen työpäivän alusta loppuun asti, nyt särkee päätäkin kaiken kukkuraksi. Puolentoista viikon aikana olen kärsinyt siitäkin jo neljä kertaa, ei sekään ole minulle normaalia.
Eilen ajattelin että nyt alkaa menkat, kuin kymmenen sukkapuikkoa kohdussa, vaan ei, ei ole alkanut. Vihloi niin maan p**********!!!
Kp. 31 tai vaihtoehtoinen kp 26. Turvotus aivan järkyttävä.
Ajattelin seuraavan kerran testata sunnuntai-aamuna ellei tässä taas tapahdu muutoksia suuntaan tain toiseen. Äskeinen o-testi näytti taas haaleaa, haaleampaa kuin eilen.
 
Gatusa: Paljon onnea :Heartred Ihana asia että pääsitte tänään kaikesta huolimatta lääkäriin.


On: en tiiä onks ne tän päivän alkanu pikkasen nousta hormoonit, ku hajut todella kuvottaa. Ja väsymys. Synttärit meni hyvin, paitsi tyttäreni tulu sanomaan et jos olis mahollista et olisin eri huoneessa ku ne koska häntä hävettää että äiti kyttää :grin Teinit :grin Nyt olis grilliruuan paikka ja leffaa. Onks muuten teistä kukaan kattonu Manhattanin äitiyskonsultti, saa näymmä rahalle tehtyy mitä vaan :confused:

Plussatuulia puhaltelen :Heartred
 
kiitos onnitteluista lissufin, darkmimosa ja muut ootte ihania :)

lissufin kyllähä tuo kuulostais siltä että hormonit nousee sulla joten eiköhä siellä joku ole tarttunu matkaa kunnolla :)

miten mä jaksan oottaa 4 viikkoa? odottavan aika on pitkä, 30.5 seuraavan kerran ultra inshaAllah mut sillo pitäski olla jo rv 10 inshaAllah. :)
 
Gatusa, ihana että pääsit lääkäriin vaukeuksista huolimatta!:hello2 Ja suuren suuret onnittelut vielä ja tarrat ja liimat matkaan! Varaat nyt vaan paljon käsitöitä ja muuta puuhaa sinne lepäilyn lomaan niin ei käy aika pitkäks!:Heartpink:Heartblue:Heartred:Heartpink:Heartblue:Heartred:Heartpink:Heartblue:Heartred:Heartpink:Heartblue:Heartpink
 
Gatusalle onnittelut! Mahtavia uutisia ja toivottavasti pieni pysyy kyydissä!

Mä vähän veikkaan että ovis menee ensviikolle, niinkuin tähänkin asti sinne kp 16 tietämille. Nyt valmistaudutaan käymään minireissussa, joten puuhailutki saa jäädä kun on vaan 1 hotellihuone ja 4 asukasta ;) Toivottavasti ensviikko on suotuisa, vaikka olenkin itseni buukannut jokaillalle jos jonkinmoisiin menoihin....
 
Pikainen on: olen nyt sitten alkanut kuvittelemaan itselleni oireita. Tää on niin tätä, kun ei pää vaan malta ottaa rauhassa. Entuudestaan on parina päivänä ollutkin menkkamaista jomottelua, vaikka menkkojen pitäis teoriassa alkaa viikon päästä. Eilen huomasin tulevan toisesta rinnasta maitoa, mikä taas vois selittyä takana olevalla keskenmenolla. Tänään olen ollut aivan tajuttoman väsynyt, vaikka takana olikin pitkät yöunet. Lisäksi on tukkoinen olo ja valkovuotoa tulee hetkittäin niin runsaasti, että on aivan varma menkkojen alkaneen. Jos ei ois ihan liian aikaista, tekisin testin ihan vaan tätä ylivilkasta mielikuvitusta hillitäkseni.
 
kiitos mandah ja dawwe onnitteluista ja plussatuulia molemmille että teille tarttuu kyytiläinen matkaan kans :)

sintti tsemppiä ja plussatuulia toivottavast sulla ois kans pikkunen tarrautun, ainaki kuulostaa lupaavalt :)
 
Virkistäkää mun muistia kun on ihan totaalinen blackout... Kumpi oli raskausoire ja kumpi viittaa menkkoihin, runsas valkovuoto ja alapään kuivuus? Miten onkin näin tyhjä pää asian suhteen!?
 
Oi että täällä olikin aivan ihania uutisia. :Heartred

lissufin.Valtavasti onnea ja rutkasti tarrasukkia matkaan.. :)

Gatusa.Ihanaa...oli niin kiva lukee et kaikki oli hyvin ja pikkunen sydän jumpsutti sie..Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista.. :)

Kiwibird.Kiitos,toivon todella et tärppäis...

Elya.toi on niin yksilöllistä kun lääkäri sano esikoista odottaes et voi tulla rutkasti valkovuotoo mut mä olin aivan ruti kuiva koko raskauden...

on.tissit on tänään vähän väliii sattunu tai vihlonu,samaten kun tuo ala värkki vihlassu välil kunnol...no ei auta ku ootella...lauantaina ois kp.26/27-46 ja dpo.9?
 
Gatusa.Sun seuraava ultra on mun syntymäpäivänä 30.5 ja täytän sillon 30.et ollaan sillon reissun päällä..toivottavasti pääsen jostain kurkkaan sun kuulumiset sillon.. :)
 
jee gatusa! pikkuinen siel kyydissä nakottaa!!!<3 nyt ei passais miehes lähtee kovin kauas että saat tarvittavan avun sormia napsauttamalla :) ehota ukolles että rakentaa sulle sellasen turvallisen näkö este auringon otto paikan että saisit rauhassa auringos lekotella vaikka bikinit päällä :)...ei tartteis niitä naapureita varoa :) jalkahierojan kutsus paikalle ym. mukavaa... niin ja niitä vauvan vaatteita alat suunnittelemaan :)

lissufin: jee sinäkin oireilet :)

mä nyt nukkuu vielä 2 yötä eessä... millon mä saan vauvan...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
IHANAAAAA GATUSA IHANAAAAA!!! ONNEA!! Nyt vauvalimaa js tarrasukkia et pikkutyyppi pysyy siellä <33 <33 (meni ihan kylmät väreet kun luin tän )
 
Onnittelut Gatusa!!! Siel se pikkunen pysyy :Heartbigred Toivottavasti pystyt lepäämään nyt. Ja kyllä neljä viikkoa menee nopeesti, vaikka se nyt tuntuu pitkältä ajalta.
Täällä piinailu jatkuu!! Nyt kp23 ja tissit tai erityisesti nännit on arat. Sit parina iltapäivänä on ollu 36.9 lämpöä, kun normaalisti on 36.4. Mittasin sen ihan sattumalta, kun paleli ja poskia kuumotti. Ja sit mittasin eilenkin ja taas oli sama nousu. Aamulla kyl oli ihan normi lämpö, enkä ole flunssainen tms.. Tekis mieli testata, mut olen päättäny odottaa sinne kierron loppuun asti. Muuten ei oo mitään sen kummempia oireita. Väsyttää ja janottaa, mut en tiiä, onko se ihan normaalia mulle. No odotellaan!
Tsemppiä muillekin piinailuun, oviksen hyödyntelyyn ja odottamiseen. Plussatuulia puhaltelen :wav
 
kiitos loora juu meill onki kesäkuun ekana perjantaina ultra sillo rv 11 menos eli nt ultra. tänää olin et ihanaa saa tuollast aamiaista ku yhes kokattii ja sit sanoin miehelle et pikkunenha ne ravinnot ottaa ja mulle jää vaa väsymys :) ja sinäki kohta ilmotat että plussa tuli, mul on sellai tunne vaan. inshaAllah oon oikeessa :)

lucky kiitos onnitteluista ja niihä se pitänee alkaa suunnitella lastenvaatteit :) kyllä sinäki sen pikkusen saat pian inshaAllah, tällai tunne mulla on. :)

kiitos kizu oliha se iso helpotus :)

joku kysy valkkarista...mulla ollu kuivaa kokoajan mut voi olla ihan kummin vaan raskaudessa.
 
Elya: Yksilöllistä tosiaan on tämäkin. Mulla on plussaaminen tiennyt noin 9kk riippuvuutta pikkuhousunsuojista. On kyllä normistikin runsasta, mutta raskausaikana vain runsastuu entisestään.
 
Takaisin
Top