Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gatusa, jospa tosiaan ehditte kuitenkin ajoissa lekurin pakeille! <3

Diku, mä epäilen että itsellä O-hetki on vasta huomenna..ja voi olla sitten myös viivakin taas kirkuvan punainen.. Mulla on useimmiten ollut ensin tasavahva ja sitten jo todella tumma. Aika samoilla päivillä mennään joten päästään sitten yhdessä jännäilemään piinapäiviä :D Ootteko pääseet hyvin tallettelemaan ovista varten? Me viime oviksen aikaan talleteltiin parikin kertaa päivässä ja nyt sitten aateltiin että kokeillaan vähän harvemmin..kun jostakin olen lukenut että liian useinkaan ei olisi hyvä, mutta mene ja tiedä..nää on just näitä juttuja mistä lukee niin monenlaista että melkein sama miten teet :D Sekin mua nyt mietityttää että tunnenko oviksen vaiko en.. viime kierrossa sain ovisplussat kp13-14 ja oli jotakin lieviä kolotuksia mutta sitten kp18 tuntukin kauhea kipukohtaus..ja nyt sitten jälkeenpäin mietin että oliko se sitten vasta ovis?:eek: Ei se ainkaan kiinnittymistä ollut, joksi sen tietenkin silloin toivoin ... No se jää nyt nähtäväksi että tuntuuko kunnolla vai ei.. ainakin jatketaan talletteluja jonnekkin tonne kp20 tienoille asti, jos vaikka käykin niin ettei se munasolu irtoakkaan vielä vaikka testit on plussalla...
 
MarinaMelina; meille väestöliiton lääkäri sanoi että joka toinen päivä on hyvä ennen ovista ja ovulaation aikaan parina päivänä peräkkäin kun laatu ei ole niin hyvä jos liian tiheään tallettelee. Tolla systeemillä mentiin viime kierto jossa tärppi kävi.
 
juu no mulla on tunne että mä kuulen seuraavaa kun se joskus tulee... "akku loppu puhelimesta, miksi et voinu ladata sitä? sit vespa meni rikki ku olin lähössä ja lopuks en tienny paljonko kello ennen ku kuulin athanin." täällä mä oon parkunu jo jonki verran ku mä jostai syystä arvasin tän siinä vaihees ku eka tuli sähkökatko (ei ol tietoa paljonko kello jos on sähköt poikki ku ei ol seinäkelloa ja sit ku tuli takas ja kello näytti 11 ni alko tulee tunne et klassiset käy ni pyysin kaverii laittaa viestin sille tai soittaa ja ite laitoin netin kautta viestin sekä mun että hänen numeroon ku en tiä kumpi on mun puhelimes täl hetkel käytössä.
 
Myyh: Kiitos vinkistä :) Eli mitenköhän sitä sit tekis.. Tänään o-plussa mutta ei vielä huutavan punasta viivaa mikä mulla yleensä on sitten seuraavana päivänä tullut, joten ovis ehkä merkkien mukaan vasta huomenna/sunnuntaina. Kaippa se ois nyt hyvä joka ilta puuhastella kun alkaa kuitenkin toi ovis olemaan lähellä..vaiko jättää tämä päivä välistä ja vasta huomenna ja sunnuntaina sitten? äh, en minä tiedä:eek:
 
lissufin: Ihan mielettömästi onnea ja tarrasukkia :):Heartred tosi hienoo!!

Gatusa: Mä en kestä!!! eikö se mies ajattele yhtään!! Luulis,että ois odottanut sitä ultraa ihan yhtä innoiussaan ku sinäkin. Mä hirttäisin vähintäänkin ton mun miehen jos se tekis tollee. Kattoo miten ittellänikin käy tiistaina kun hänen pitäisi irrottautua töistä kesken kaiken ku mennää sinne ultraan. Isille kun hän ei voi sanoa ei! mä niin toivon,että ehditte sinne ultraan nyt kuitenkin kaikesta huolimatta! :Heartred

Kaikille oviksen bonganneille tärppi onnea!!
R-testeihin kahta viivaa tai positiivista tulosta, millä sitten testaattekin :)
Tädin kohdanneille tsempit uuteen kiertoon!

Plussa aalto tulee :wav nyt loputkin plussailemaan!!
 
Gatusa: Voihan itku kun nuo lääkärireissut on niin vaikea järjestää :( Siellä kun ei vaan voi hypätä bussiin/autoon ja kurvata paikalle. Onko enää mahdollista että kerkeette ajoissa? Jospa lääkäri viipyisi paikan päällä myöhempään?
 
Marinamelina: mulla vielä rätti sulkeiset :confused: potkaisen tätin huutin tuuttiin ettei tart tulla kylään seuraavaan 9 kuukauteen..
 
Diku: Voi piiiip.. Se on kyllä sitten oma vitsauksensa tuo tädin vierailu:mad: Mikä kp sulla on menossa? Onks noi sun o-testit niitä sofi one-merkkisiä? Mä katselin esikon yritysaikasta kalenteria johon olin aikanaan liimaillu ovistestejä talteen niin oon sillon käyttäny noita samoja ja noilla testeillä on oviksen aikaan himpun verran tummemmat viivat kun toi sun, muttei kuitenkaan ihan yhtä vahva kun kontrolli..Se voipi olla että teilläkin on O-hetki näinä päivinä käsillä..:wink
 
Marinamelina: Just niitä,tilasin sen hemo kasan... :wink
Aikast outoon aikaan tulis ovis,vaikka lisäis +4 päivän päästä.
Teille niitä peiton pöllytyksiä :p
 
Niin ois se kyllä aika aikasin se ovis kun nyt vasta hokasin että sulla on ilmeisesti vasta kp5? Hmm.. sehän voi olla että sä olet sitä sorttia että noi testin viivat hyppää silmille sitten kun on ovis, että koko kierron ne näyttää enemmän ja vähemmän jotakin ja vasta ovulaation aikaan on tosi tummat.. mullakin nuo näyttää jonkumoista viivaa koko kierron, tummuu sitten vähitellen ovista kohden. Josko se on niin että sulla saa se viiva vielä tummua reilusti..?
 
Lissufin: mun silmään plussa, eli varovaiset onnittelut! :)

Kauanko nää oviskivut voi kestää? Keskiviikkona oli ovis ja tuntuu että munasarjat ja kohtu poksahtaa ihan just! :( yyyhhhh...
 
Mimi..mulla useimmiten niin että oviksen jälkeisenä päivänä rauhottuu .. kunnes taas parin päivän sisään alkaa kai ne keltarauhasesta johtuvat vihlonnat ... oisko ne sulla sitä?

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Hellurei, pitkästä aikaa ehdin tänne kirjoittelemaan (harmiksenne? Sanokaa jos tällaisen raskautuneen mukana roikkuminen häiritsee.) Paljon on taas ehtinyt tapahtua...

Onnea yhteisesti kaikille plussanneille! Teitä tuntuu olevan paljon. ^^ Pahoittelut keskenmenon kestämään joutuneille ja tädin tai muita ikävyyksiä kohdanneille. Vielä se onni teillekin suodaan, olen varma siitä. Tervetuloa kaikki uudet! Toivottavasti viihdytte, mutta ette liian hyvin. ;)

Gatusa olen puolestasi vihainen miehellesi. :( Ei noin tärkeänä päivänä saa olla hukassa. Toivottavasti pääset ultraan lähipäivinä eikä miehesi sotke suunnitelmia toistamiseen. En malttaisi odottaa näkyykö siellä yksi vai kaksi sykkivää sydäntä (sillä elämää siellä taatusti on).

Kanelista kun on ollut puhetta niin sattumaa tai ei, on mielenkiintoista että meillä tärppäsi juuri joulun aikaan. Taisin peräti käyttää sitä kanelia tavallistakin enemmän. Ainakin sitä meni teenkin joukkoon joitain kertoja. Varmaan tosin todellisuudessa se oli monien tekijöiden summa että silloin viimein onnistui. Joku taisi kysellä mammaksi kaupan testeistä. Mulla oli niitä ja niillä plussasin eikä edes ollut erityisherkkiä.

Omaanapaa lyhyesti sen verran että pikkuinen potkii nyt niin että isäkin on saanut tuntea, että ei enää epäilystäkään. :> Pahoinvoinnit on vaihtuneet kasvukipuihin ja keskimäärin elelen varsin onnellista odotusaikaa. (Mitä nyt välillä kärttyilen ja itken ties mistä syystä.)
 
MarinaMelina; mulla ei oo rauhottunu ollenkaan, tuntuu että pahenee vaan kokoajan :o jomottaa alaselässäkin jo ja tuntuu että värkki tippuu ihan just lattialle :( pitää varmaan kohta ottaa särkylääkettä tai edes yöksi, viimeyö meni kipuillessa ja esikoinen heräs vähän väliä yskimään ja itkemään.
Olipas valivali tekstiä taas :D
 
Nyt tuntui aika selvästi ovis, äsken rupesi yhtäkkiä särkemään häpyluuta kovasti ja sitten tuntui samaan aikaan kuin nykäisy oikealla puolella munisten kohdalla ja sitten kauhea jomotus päälle..Ei varmaan sen selvempää voi olla? Päätä alko jomottaa samalla reippaasti! Miehelle kävin ulos sanomassa että muutaman tunnin päästä täsmäisku kunhan saadaan esikko unille ;D Otan sitten lempeilyn jälkeen rennosti sohvalla makoillen niin saisi uimarit tehdä tehtävänsä :)
 
Voi mimi, inhottavaa tollanen..mutta jospa se oliskin joku merkki että kyytiläinen ois matkassa?
:wink silloin ois helpompi kestää kipua kun ois hyvä syy, mutta mistäs sitä tossa vaiheessa tietää??!! Mulla äsken selvääkin selvempi munasolun irtoamis tuntemus :D
 
MarinaMelina: niimpä! Ei haittais yhtään jos kaveri olis tulossa kyytiin, muttaku ei voi vielä tietää :D noo, jos pariviikkoo oottelis ja alkais testailemaan. :)
 
Hullua, en ikinä aiemmin ole tuntenut tollasta nykäsyä..tuntuuko teillä muilla? Ihan selvä nykäisy siinä missä ainakin olen kuvitellut munisten sijaitsevan :D Ja nyt kipu on jo tipotiessään, jätti vaan jälkeensä armottoman pään jomotuksen. Yritän kestää ilman Panadolia niin ei se sitten häiritse mahdollista hedelmöittymistä...
 
Mimi: siinäpä se kun ei voi koskaan tietää, ja mä oon sitä sorttia että tuskastun nopeasti sellaseen ns. turhaan kipuun, sitten jos tietää sen olevan jostain johtuvaa niin sitten sen kestää paremmin. Esimerkiksi synnytyksen kivut kestin mielestäni suht hyvin kun tiesin lopputuloksen :) Plussatuulia sinne puhkun!
:smiley-bounce016
 
Takaisin
Top