Hellurei, pitkästä aikaa ehdin tänne kirjoittelemaan (harmiksenne? Sanokaa jos tällaisen raskautuneen mukana roikkuminen häiritsee.) Paljon on taas ehtinyt tapahtua...
Onnea yhteisesti kaikille plussanneille! Teitä tuntuu olevan paljon. ^^ Pahoittelut keskenmenon kestämään joutuneille ja tädin tai muita ikävyyksiä kohdanneille. Vielä se onni teillekin suodaan, olen varma siitä. Tervetuloa kaikki uudet! Toivottavasti viihdytte, mutta ette liian hyvin.
Gatusa olen puolestasi vihainen miehellesi.
Ei noin tärkeänä päivänä saa olla hukassa. Toivottavasti pääset ultraan lähipäivinä eikä miehesi sotke suunnitelmia toistamiseen. En malttaisi odottaa näkyykö siellä yksi vai kaksi sykkivää sydäntä (sillä elämää siellä taatusti on).
Kanelista kun on ollut puhetta niin sattumaa tai ei, on mielenkiintoista että meillä tärppäsi juuri joulun aikaan. Taisin peräti käyttää sitä kanelia tavallistakin enemmän. Ainakin sitä meni teenkin joukkoon joitain kertoja. Varmaan tosin todellisuudessa se oli monien tekijöiden summa että silloin viimein onnistui. Joku taisi kysellä mammaksi kaupan testeistä. Mulla oli niitä ja niillä plussasin eikä edes ollut erityisherkkiä.
Omaanapaa lyhyesti sen verran että pikkuinen potkii nyt niin että isäkin on saanut tuntea, että ei enää epäilystäkään. :> Pahoinvoinnit on vaihtuneet kasvukipuihin ja keskimäärin elelen varsin onnellista odotusaikaa. (Mitä nyt välillä kärttyilen ja itken ties mistä syystä.)