Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä hiivalääkettä te suosittelette? Hyi kun mää niin ällöön sitä puikkoa :oops:
 
juu saatte nähä kuvan jos saadaa hyviä uutisia, mulla on vaan niin hyvä olo henkisesti tällä hetkellä ja luotto että kaikki on kunnos, mieski eile totes et eipä ol vatsa ennen tuolta näyttän näillä viikoilla siis iha järkytön jännitys päällä ja kädetki oikei tärisee kun kohtapuolin saa tietää inshaAllah mikä on tilanne. mä lähinnä jännitän tällä hetkellä onko yks vai kaks, kieltämättä yks ois helpompi mut jos on kaks ni yhtä ihanaa se on.

ai niin tämä ei liity hiivaan mutta pakko jakaa yksi hyväksi todettu apu ummetukseen/hitaaseen vatsantoimintaan (auttaa ainaki mulla nyt ku raskaana). sen lisäks että juo riittäväst ja syö kuitupitost ni kannattaa alottaa aamu isolla mukilla vihreetä teetä. jos tykkää mintusta ni lisää minttua ja makeuttaa millä tahtoo jos haluaa. ite raskastan minttua ni aina laitan minttua teehen :)
 
Muokattu viimeksi:
mahtavaa lissufin onnea onnea onnea :)
Ma vedin tana aamuna ihan tyylipuhtaan negan :S testi oli eri, taytynee odotella ja katsella, ja ellei kuukautiset ala teen sitten vasta uudelleen :D
Mutta jatkan taalla hengailua, on tama niin jannittavaa :)
 
ai niin lissufin, unohtui mainita, se canesten on jotakin ihan kamalaa, ma oon ehka kerran sita kokeillut, siita ei ollut mitaan hyotya, tulehdus jai, voide teki olon niin sietamattomaksi ettei sita voinut kayttaa, laakarilta sain Flagyl puikot, jotka on samalla tavalla puikkoja mutta ne liukeni paljon hitaammin ja se ei sitten vuotanut samalla tavalla kuin Canesten heti ylosnoustessa, kysy laakarilta mita voisit kayttaa, tuo 1 Flagyl kuuri itselleni riitti, eika uusiutunut, nakojaan sita on joillekin raskaanaoleville myos maaratty mutta tarkista laakarilta etta se on ok (taitaa myos olla reseptikamaa)
 
kiva kuulla kizu että sinäki jännäät etten ol ainoa :) hohhoijaa päivän lääke pistetty nahkaa ja toinen juotu, enää foolihappo vähän ajan päästä ja illal taas progesteroni. ihana olo kuule näitten ansiosta. sainpa huomata ku kävin suihkussa tänää että mun olkavarren pistokohtien mustelmat on yhdistyn ja on nyt joku ainaki 10cm x 10cm kooltaan kiitos apteekin käskyn pistää olkavarteen ihon alle laitettava, mies laitto kerran ni 2 pistoa ja tollai järjetön mustelma, ukkoki katto et oho siinä on mustelmaa kerrakseen. parempi et vatsaan pistää ni on sit pienet mustelmat tollasten sijaan. :)
kohtaha sulla onki jo LA mashaAllah kylläpä tuo aika menee nopeasti.

hei mä just muistin et mulla määrättii hiivaa kerran joku tabletti, otat kerran ja se hoiti hiivan pois eikä tarvinnu pitkää aikaa kärsiä siitä riesasta enää. en muista mikä sen nimi oli mut reseptillä hinta oli sillo alle euron muistaakseni vai oliko jotai 4€. ilman reseptiä huomattavast kalliimpi. kannattaa kysyä lääkäriltä mitä voit ottaa raskaana ollessas :)
 
ihanaa onnea Iissufin!!eli siis näköjään on mahdollista raskautua ilman kunnollisia viivoja :)

on.ei menkkoja vieläkään.oikeesti toivon ees niitten alkavan ettei tästä tulis mitään pitkää kiertoa:sad001
 
Gatusa: Mä sen ainaski tiiän et se mikä hiivalääke mul on reseptillä kerta-annos kapseli, mut siin on et ei raskaana oleville
 
Iissufin; onnea hirmusti! Kyllä se munkin vahva aavistus että sinä plussaat piti paikkansa!! Ihana asia, virtuaali hali!
 
Onnea onnea hurjasti lissufin! Miehän sanoin, että sieltä plussa pärähtää :wink Nyt sitten muut liitytte tähän aaltoon! :gen014 Etsijä heti seuraavana...? :wink

ON: Meinasin nyt sitten huvikseni sitä olettettua ovista testata. Missä vaiheessa kannattais aloitella tikuttamista? Kierto on siis 28 päivää ja joskus kp 9-10 alkaa ensimmäiset nippailut jo tuntumaan. Pregcheckin ovistestin ohjeessa oli, että tikuttaminen pitäis tolla kierron pituudella aloittaa vasta kp 11-12, mutta onko se liian myöhään? Nyt on siis kp 5
 
EIKÄ LISSU!! IHANAA!! ONNEA!! JESS!!!!!!! Nyt ainakin miljoona kiloa niitä tarrasukkia ja jokaikistä vaatetta!! Sä niin ansaitset tän!!
 
öö joo mies sit teki klassiset... mä ootan kotona et tulee hakeen mut kello on 11.30 laitoin netin kautta viestin sille ku sillä on ainoo toimiva puhelin... tais mennä nyt lääkäri ja ultra sivusuun... mun ois pitän jo klo 11 olla terveyskeskuksessa!!!
 
Larissa; mulla samanlainen kierto eli 28. Kun ensimmäisen kerran aloin testaamaan niin aloitin ko kp 8. Joskus on ollu ovis jo kp 10. Useimmiten on ollut kp 11, välillä kp 12. Suosittelen ajoissa aloittamaan ettei mene ohi.
 
Gatusa; ei voi olla totta!!! Mitä se sun miehes oikeen ajattelee?? Oon sun puolesta tosi vihainen. Saa olla todella todella hyvä selitys asialle. Eikö se tajua kuinka tärkeä asia tuo on!!! Hitto että mää suuttuisin.
 
siis mähä oon jo ite raivoissani täällä ja itken. mä sanoin että mein pitää olla ajoissa ku se lääkäri voi olla klo 11 paikal tai sit klo 12 ei tiä ikinä, viimeks tuli klo 12.45 suunnillee sinne mut silti mulla menee hermot. lisäks on huimannu koko päivän, ilmeisesti liian matala verenpaine ku juonu puoltoist mukia teetä tänää ja mun verenpaine laskee tosi helposti.
 
Gatusa: EIKÄ!!! ei ole todellista!! Mä olisin kyllä jo niin raivoissani miehelle jos noin kävis! Koita kuitenkin pitää ittes kasassa, ettei tule kauhean huono olo :(

Lissufin: ONNEKSI OLKOON TUHANNESTI!!! :Heartred:Heartred:Heartbigred

Diku: Mulla tänään O-plussa..viivat tasavahvat, joskus on jopa testiviiva kontrollia vahvempi jos onnistuu just oikeeseen aikaan testaamaan..Mutta kaikillahan se ei näytä samalla tavalla vaiks ovis oiskin, ja se riippuu niin kai siitäkin mihin aikoihin ja kuinka tiheästi testaa. Sinuna vielä iltapäivällä testaisin uudelleen, ja sitten taas huomenna niin näät että vahvistuuko vaiko haaleneeko. Onko tuntemuksia ollu että ovis ois lähellä? Nyt vaan peitot heilumaan :blob8

ON: Täällä siis kp13 ja O-plussa.:Heartred Tänään siis meillä peitot puistellaan :wink Toissa yönä talleteltiin myös jo vähän etukäteen. Otettiin nyt taktiikaksi että n. joka toinen päivä vaan talletuksia, eikä ihan jatkuvasti, niin on sitten toivottavasti oikeaan aikaan tarpeeksi uimareita valmiina :)
 
Voi Gatusa, halauksia sulle! Toivottavasti mies nyt kuitenkin tulee ja ehditte ajoissa sinne. Onko sulla mahdollista jatkoa ajatellen järjestää itse joku kyyti. Sellanen joka ei ole mitenkään miehestä kiinni. Niin minä tekisin jos joku keino löytyis. Ehkä se herättelis miehenkin hoitamaan oman velvollisuutensa.
 
plussatuulia marinamelina inshaAllah tulee plussa kierron lopussakin :)

myyh eipä ole keinoa, sehä tässä onkin ongelmana, viimeks aamulla puhuttii asiasta ja taas kävi näin. inshaAllah ilmaantus ja lääkäri tulis vast samoihi aikoihi ku viimeks eli lähellä klo 13 ku ei ol varattuna siis tarkkaa aikaa meille.
 
Takaisin
Top