mukavaa vappua kaikille! :)
kiwibird: toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä, ainakin nuo kaksi testiä näyttäisi siltä :) mä oon ite vähän pihalla myös tosta oviksen laskemisesta, niin enpä sano mitään varmaks, että onko nyt dp 2?
muillekin onnenpotkut, jotka samassa tilanteessa oviksen hyödyntämisessä, esim. myyh :)
madh: kiva kuulla, että oli onnistunut reissu ja mukavaa, että olet jälleen täällä :)
sandy: laitoit tän jo aikoja sitten, mutta puhuit siitä, miten seksi ei aina kiinnosta. ja tais elya puhua samasta? (pahoittelut, jos muistan väärin). ihan samoja tuntemuksia, ollaan tosin oltu se 4,5 v yhdessä, että alkuaikoina seksi kiinnosti kyllä useemman kerran päivässä :) ja nyt tietysti ite oon aika aktiivinen luonnollisesti. mutta joskus vuosi pari sitten, niin mun kiinnostumattomuus seksiin meinas jo olla ongelma. oon mieheni onneks päässy siitä aika hyvin, mutta mietin silloin myös, että olisinko aseksuaali. ehkä se oli sitten sellainen kausi, oli todella paha stressi töistä.
etsijä: puhuit luontaistuotteista ja niiden hyödyntämisestä. mä oon kuullut luontaishoidoista:kävin vyöhyketerapiassa muutaman kerran, koska se voi auttaa epäsäännölliseen kiertoon ja näin ollen helpottaa raskaaksi tulemista, niin ettei tarvitsisi käyttää lääkkeitä. ehkä jos olisin käynyt säännöllisesti ja osannut laskea ovikseni, hoidosta olisi voinut olla hyötyäkin. mutta nyt toistaiseksi käytän lääkkeitä. mutta haluaisin ennemmin käyttää luontaistuotteita, jos niitä suosittaisiin yleisemmin.
myyh: meillä mies ei hirveesti mieti raskautumista. oltiin sovittu, että jos puoleen vuoteen ei tapahdu mitään, niin sitte otetaan lääkäriin yhteys ja näinhän kävi. siinä vaiheessa, vaikka mies ei ilosta hyppinyt spermanäytteenottoa varten, niin oli kuitenkin selvä, että hän myös menee testeihin.
loora: jänniä aikoja siellä! toivottavasti plussaat!
lucky: harmi jos täti tuli kylään
jospa ne oliskin valemenkat.
mandah: pahoittelut
lissufin: kiitos kun kyselit kuulumisia
mulla nyt kp23/34-57 (mä en muista enää noita kiertovaihtoehtojani, joten älkää ihmetelkö, jos ne on joka kerta eri
) viime lauantai-iltana otin sen pistoksen (kp18), joka irrottaa folliikkelin. maanantaina, kun oltiin heiluteltu peittoja, niin tuli pikkasen punertavaa limaa..voisko olla oviksesta? toivon, että menkat ei enää alkais, mutta varmaan testailen vasta seuraavalla viikolla, en vielä ens viikon lopusta. menkat<pysykää poissa!!!
töissä on vaan taas todella stressaavaa
ja siis paljon kärsivällisyyttä ja tsemppiä lissufin testailuun! älä vielä luovuta
ellille, etsijälle ja mjulle myös kärsivällisyyttä testailuun ja toivottavasti lähipäivinä tulee toivottu plussa
tervetuloa vielä uusille ja taustalla pysyttelijät, tervetuloa vaan mukaan
plussatuulia kaikille!!!