Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tossa on kuva joiden testit on tehty n. 22-28.4 (en tehnyt ihan peräkkäin joka päivä) ja alimmainen on otettu 28.4 eli kp18 jolloin viiva oli noista viidestä vahvin muttei tarpeeksi ja tuo yksinäinen harmaa taustainen testi on tehty 29.4 jolloin viivat oli aikas tasapaksut. sitten tuo testi jossa on taustalla jotain jännää on otettu eilen 30.4 ja mies sanoi sitä vahvemmaksi kuin tuota toista joka kans vahva. eilen illalla tein vikan testin joka oli haalentunut eli ovis vähän niinkuin ohi eli mikä olikaan dpon laita.. :D OVULAATIOTESTEISTÄ KYSE.
 

Liitteet

  • 20140428_103208.jpg
    20140428_103208.jpg
    227.6 KB · Katsottu: 119
  • 20140429_123418.jpg
    20140429_123418.jpg
    155.3 KB · Katsottu: 116
  • 20140430_104550.jpg
    20140430_104550.jpg
    164 KB · Katsottu: 113
Muokattu viimeksi:
Hellurei ja hellät tunteet. Toisinaan tieten ei oo nii hellä tunne mielellisesti :grin

J3nni:Siis saitko sä kaks kertaa digiin hymiön eri kahtena päivänä?

Ovisonnea ja peittojen heilutusta kaikille jolle se on ajankohtaista.:signs003 :sign19:sign17 Ja sitte piinaajille isot tsempit :Heartred

Tädin kohdanneille pahoittelut, nyt ajetaan täti pois taifuunin tavoin ja tuodaan tilalle plussaa raskauden merkeissä

On: Kaikille yleisesti määä yritän malttaa sen r-testin kanssa. Mietin tossa et voisko mulla olla oviksessa jotain häikkää jos mulle ei tuu tasavahvaa viivaa ikinä liuskatestissä? :confused005 No huomen on se dpo10 jippiii :grin Se on tietty nega ja saa sitte oottaa sinne dpo14 ennen ku jotain näkyy jos jotain on. Hah nää vitamiinit on kyl hurjat heti alkoi ihan hirveet ilmavaivat, ihan kuvottaa tää haju :smiley-ashamed008( sori tää yksityiskohdan kertominen), varmaan on tuo maitohappo bakteeri joka sen tekee. Huomen olis sit ne 12 vee diskobileet (jotka on ei joo asenteella ollu koko viikon), pitäs viel mutakakkuu tehä, sitä kuulemma haluaa, sit sipsii, suklaata ja karkkii ai ku monipuolista syötävää :grin
 
Muokattu viimeksi:
mukavaa vappua kaikille! :)

kiwibird: toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä, ainakin nuo kaksi testiä näyttäisi siltä :) mä oon ite vähän pihalla myös tosta oviksen laskemisesta, niin enpä sano mitään varmaks, että onko nyt dp 2? :grin muillekin onnenpotkut, jotka samassa tilanteessa oviksen hyödyntämisessä, esim. myyh :)

madh: kiva kuulla, että oli onnistunut reissu ja mukavaa, että olet jälleen täällä :)

sandy: laitoit tän jo aikoja sitten, mutta puhuit siitä, miten seksi ei aina kiinnosta. ja tais elya puhua samasta? (pahoittelut, jos muistan väärin). ihan samoja tuntemuksia, ollaan tosin oltu se 4,5 v yhdessä, että alkuaikoina seksi kiinnosti kyllä useemman kerran päivässä :) ja nyt tietysti ite oon aika aktiivinen luonnollisesti. mutta joskus vuosi pari sitten, niin mun kiinnostumattomuus seksiin meinas jo olla ongelma. oon mieheni onneks päässy siitä aika hyvin, mutta mietin silloin myös, että olisinko aseksuaali. ehkä se oli sitten sellainen kausi, oli todella paha stressi töistä.

etsijä: puhuit luontaistuotteista ja niiden hyödyntämisestä. mä oon kuullut luontaishoidoista:kävin vyöhyketerapiassa muutaman kerran, koska se voi auttaa epäsäännölliseen kiertoon ja näin ollen helpottaa raskaaksi tulemista, niin ettei tarvitsisi käyttää lääkkeitä. ehkä jos olisin käynyt säännöllisesti ja osannut laskea ovikseni, hoidosta olisi voinut olla hyötyäkin. mutta nyt toistaiseksi käytän lääkkeitä. mutta haluaisin ennemmin käyttää luontaistuotteita, jos niitä suosittaisiin yleisemmin.

myyh: meillä mies ei hirveesti mieti raskautumista. oltiin sovittu, että jos puoleen vuoteen ei tapahdu mitään, niin sitte otetaan lääkäriin yhteys ja näinhän kävi. siinä vaiheessa, vaikka mies ei ilosta hyppinyt spermanäytteenottoa varten, niin oli kuitenkin selvä, että hän myös menee testeihin.

loora: jänniä aikoja siellä! toivottavasti plussaat!

lucky: harmi jos täti tuli kylään :sad001 jospa ne oliskin valemenkat.

mandah: pahoittelut:sad001

lissufin: kiitos kun kyselit kuulumisia :Heartred mulla nyt kp23/34-57 (mä en muista enää noita kiertovaihtoehtojani, joten älkää ihmetelkö, jos ne on joka kerta eri:grin) viime lauantai-iltana otin sen pistoksen (kp18), joka irrottaa folliikkelin. maanantaina, kun oltiin heiluteltu peittoja, niin tuli pikkasen punertavaa limaa..voisko olla oviksesta? toivon, että menkat ei enää alkais, mutta varmaan testailen vasta seuraavalla viikolla, en vielä ens viikon lopusta. menkat<pysykää poissa!!!:wink töissä on vaan taas todella stressaavaa :mad:

ja siis paljon kärsivällisyyttä ja tsemppiä lissufin testailuun! älä vielä luovuta :Heartpink

ellille, etsijälle ja mjulle myös kärsivällisyyttä testailuun ja toivottavasti lähipäivinä tulee toivottu plussa:Heartpink

tervetuloa vielä uusille ja taustalla pysyttelijät, tervetuloa vaan mukaan :wink

plussatuulia kaikille!!!
 
Enpä oo täällä muistanu käydäkään, mutta nyt kun menkat on 5päivää myöhässä niin muistui tämä foorumikin mieleen.. mammaksin testejä oon tehny 3, missään ei näy mitään. menkkamaisia kipuja ollu välillä, rinnat hieman arat ja valkovuotoa tullut normia enemmän... onko kellään kokemusta noista mammaksin testeistä? Taidan ens viikolla käydä ostamassa toisen merkkisen testin jos ei menkat sitä ennen ala...
 
Olen joskus vuosia sitten käyttänyt mammaksintestejä (puikkoja) ja plussan näytti ihan menkkojen alkamisajankohtaan. Enkä ollut niitä herkkiä tilannut vaan ihan taviksia.
 
lissufin : jep ! siis oon tehny liuskatestejä ja sitte digiä jos näyttää siltä että vois plussa olla. Ja tiistaina tuli liuskatestiin tasavahvat viivat ja tein digin perään ja hymyaamaa näytti, eilen sitte halusin vielä varmistaa missä mennää ja liuskatestiin tulikin vielä vahvempi viiva mitä kontrolli ja digiä perään ja hymynaamaa näytti :) Eli siis eilinen testaus oli vahvin, tän päivänen liuskatstin tulos oli mielestäni jo haalenemaan päin.. vahvahkot viivat mutta haaleampi mitä eilinen.. siks mietinki että mikäs dpo sitä nyt ois.. noh, ei kai sillä väliä, mä testaan ku kp on sen 30, luulis sillo näkyvän jos on näkyäkseen.. :D plussia puhalten, toivotaan että huomenna tulee plussa r-testiin ! :)
 
toivottavasti olis valemenkat. se nega testi oli ehkä saattanut viottua kun se oli taittunut ja se testin yläosa oli silleen irti jännästi. no en jaksa ressata. onneks ei vuoda paljon mitään. pärjäisin pikkuhousun suojallakin. eikä muuten mitään oireitakaan menkoista ollut, jomotuksia, kiukustumisia ei yhtään mitään. rinnoissa jotenki tavallista enemmän noita paukamia. ei enää jomottele niitäkään.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mitenkäs muuten muilla, onko teillä tullut maitoa, vaikka imetyksen jälkeen sen tulo olisikin jo loppunut? Havaitsin juuri toisen rinnan vuotavan, vaikka imetyksen lopetin reilu 3kk sitten ja tässä välissä eivät ole valuneet.
 
j3nni mulla on nyt kp21 eli aika samoissa mennään :) kivaa toisaalta, voidaan yhdessä jännäillä testausta.
mulla testaaminen ei vielä pyöri mielessä sen kummemmin vasta kuin nyt kun mainitsit :) pääsykokeet vie ajatukset muualle, kunhan pääsen niihin pänttäämään sitten kaverin häiden jälkeen lauantaina. kuulostais että sulla olis tänään dpo1 koska eilen oli vahvat viivatkin, toisaalta edellispäivänäkin oli eli dpo2 mutta.. ehkä dpo1 ennemmin kun eilen vielä oli tummat =) plussaonnea sinnekin ;)
Gatusa selkeesti siellä pikkuinen kasvaa ja raivaa tilaa yksiöönsä =) ellei siellä ole kaksosia.
 
Sintti: Mulla tuli kkm jälkeen maitoa n.2-3 viikkoa sit se loppu. Ja raskaus aikana tuli kans. Siis en ole imettänyt 12 vuoteen et johtu siis täysin keskenmenosta. Se menee ohi
 
Pahoittelut negan saaneille. :( toivottavasti vie plussaks muuttus..
Pahoittelut tädin kohdanneille...
Tsemppiä piinailijoille ja onnea oviksen bongailijoille ja sen hyödyntämiseen.. :)

Mä täällä ootan Gatusa sun huomista ultraa.. :)

on. tissit välillä vihloo ihmeellisesti ja alapäässä myös vihlonu.. muuten aikas oireetonta oloa.. nyt siis kp.25/27-46 ja dpo.8
niin siin elän näemmä jo perjantaita et noi päivät on sen mukaan...ja nyt kiirulla nukkuun kun aamulla soi kuudelta kello töihin...
 
loora84 tärppionnea :) tulispa plussa jo =) tulis lyhyt ikäero lapsille vaikka ei se ole niin tärkeää loppujenlopuksi vaan se perheonni.

on: mulla on otsa kukkinut jotain viikon kohta, pieniä näppyjä täynnä ja maha on ku pallo jos uskaltaa hiilareita syödä ja arvaahan sen että tänään tuli syötyä grilliltä ranskalaiset kaikilla mausteilla ja vähän sipsiä ja ruisleipää, eipä oo kaapissa muuta ollut.

kaikki hoi! positiivipläjäys lähtee toukokuun kunniaksi kaikille, raskaana olevat ja synnyttäneet kuten elmiina oletan, teille kaikille siis ihan jokaikiselle ihmeellisen ihanaa positiivista energiaa ja tunnelmaa näin ihan vain sen vuoksi että täällä me elämme ja olemme :) :talk017:talk017:talk017ja muistakaa toukokuu on toivoa täynnä! siinä lausahdus joka on totta!
meille jokaiselle on varmasti joskus hiipinyt mieleen että äh ei me ikinä saada perhettä tai perheenlisäystä ja äh en minä tule raskaasi, emme me saa ihanaa pientä vauvaa ja koe taianomaista raskausaikaa vaikka siinä oksennus lentäis ja niin edelleen, väärin! kaikki on mahdollista :ky:ky:ky:ky:ky:ky:ky:ky:ky:sign17:sign17:sign17:sign17:sign17:sign19:sign19:sign19:sign19:sign19:sign19:sign19:wav:wav:wav
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

:stop itselläni pukkaa huoli siitä mikäli tulen raskaaksi kun aloitan koulun syksyllä ainakin toivon että minut valittaisiin, mutta kuvitelkaa, mä olen huolissani ja ajattelen jo kahden vuoden lykkäystä koska koulu kestää sen verran, mä oon kans yks hemmetin!
 
onnittelut lissufin ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja ja kaikkee muuta että pikkunen pysyy matkassa :) minä niin tiesin sen, oli sellanen tunne et lissufin saa plussan :)

nyt kaikki lissufinin perässä plussaamaan :)

muutama tunti ja on ultra inshaAllah. mies illal oli et vau onko toi vauvamasu jo, kohtuko tuossa pullottaa noin paljo, ei näytä ruuan aikaasaannokselt ainakaa. sanoin et turvotust vaikka onki kova pallo tuo vatsa jo eikä men sisääpäin vaikka kuinka yrittäs. se on iha innoissaa ja haltioissaa jo :)
 
Onnea lissufin!!! :Heartred Siis niin mahtavaa, oikeesti :hello2:hello2
Kyllähän vaan sitten nää munkin fiilikset osui oikeaan :grin Tuo on vielä oikeen kunnon viiva dpo10 saaduksi :Heartred Nyt sitten vaan kauheesti täältä vauvaliimaa mukaan ja viivan vahvistumista odotellen :) tädinhän sä jo lennätit huitsin helvettiin eikä takas ole tulossa!!! Mitäs mies tykkäsi ja reagoi? :)

Nyt vaan muutkin plussaamaan!!! ++++++++
 
Gatusa: sit tuut heti kuvan kanssa tänne ku oot käyny ultrassa :Heartred

Sandy: Ukko nukkuu viel :grin En raaski herättää ku hää eile ulkona teki raskaita pihahommia. Oli vaan pakko jakaa tää hämmennys ja ilo jonneki :grin

Ainii oireiden lisäksi tänään tuli hiiva. Pitää koht lähtee apteekkiin. Ja sit olis esikon synttärijuhlat. Kaiken näköistä puuhaa tälle päivälle:Heartred Mä oon vähä hämmentyny täs menee varmaan hetki ennenku tajuaa asian :grin tuo testi oli muuten first response, eka tein davidin liuskatestiin negan mut aattelin et kokeillaanpa viel tolla
 
Takaisin
Top