iines86
Vauhtiin päässyt keskustelija
Hyvät vaput täältäkin päin kaikille :) Täällä vappu meni leffan ääressä ja hiukan herkuttelua oli myös mukana :) Yöllä tuli soittoja missä oon ja oonko tulossa baariin,mutta sanoin vaan saman jokaiselle ettei nyt jaksa lähtee mihinkään ja haluan olla kotona. Hetken siinä porukka ihmetteli mikä mua vaivaa,mutta eivät onneksi sen enempää kyselleet. Olivat vaan hiukan harmissaan kun en liittynyt mukaan. Oli tänä aamuna mukava herätä oman kullan vierestä ja todeta,että on se ihanaa ku muut kärsii darrasta ja mä voin erittäin hyvin. Aamutoimet meni sutjakkaasti ja oli hyvä fiilis.
Eli nyt sitten! Tervetuloa uusille oikein paljon!!
lissufin: Sulla on vielä niin alussa,että malta muutama päivä ja testaa uudestaan Toivon sulle plussaa testiin!
Etsijä: Tuosta pissan hajusta raskaana niin mun haisee ihan riisipuurolta outoa joo,mutta siis ihan oikeesti! Ei oo mitenkään normaalin hajuinen. Tsemppiä sinulle!
Gatusa: Huomenna näet sitten sykkeen/sykkeet Tulethan heti kertoo uutiset! Ihanaa..auringonkukat alkaa pian olemaan loistossaan teillä.
lucky: Pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon!!
Anteeksi jos unohdin jonkun!!
Kaikille tasapuolisesti plussapuhureita ovis-sekä r.testeihin!!!!
Eli nyt sitten! Tervetuloa uusille oikein paljon!!
lissufin: Sulla on vielä niin alussa,että malta muutama päivä ja testaa uudestaan Toivon sulle plussaa testiin!
Etsijä: Tuosta pissan hajusta raskaana niin mun haisee ihan riisipuurolta outoa joo,mutta siis ihan oikeesti! Ei oo mitenkään normaalin hajuinen. Tsemppiä sinulle!
Gatusa: Huomenna näet sitten sykkeen/sykkeet Tulethan heti kertoo uutiset! Ihanaa..auringonkukat alkaa pian olemaan loistossaan teillä.
lucky: Pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon!!
Anteeksi jos unohdin jonkun!!
Kaikille tasapuolisesti plussapuhureita ovis-sekä r.testeihin!!!!