Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvät vaput täältäkin päin kaikille :) :Heartred Täällä vappu meni leffan ääressä ja hiukan herkuttelua oli myös mukana :) Yöllä tuli soittoja missä oon ja oonko tulossa baariin,mutta sanoin vaan saman jokaiselle ettei nyt jaksa lähtee mihinkään ja haluan olla kotona. Hetken siinä porukka ihmetteli mikä mua vaivaa,mutta eivät onneksi sen enempää kyselleet. Olivat vaan hiukan harmissaan kun en liittynyt mukaan. Oli tänä aamuna mukava herätä oman kullan vierestä ja todeta,että on se ihanaa ku muut kärsii darrasta ja mä voin erittäin hyvin. :p Aamutoimet meni sutjakkaasti ja oli hyvä fiilis.

Eli nyt sitten! Tervetuloa uusille oikein paljon!!
lissufin: Sulla on vielä niin alussa,että malta muutama päivä ja testaa uudestaan :wink Toivon sulle plussaa testiin!

Etsijä: Tuosta pissan hajusta raskaana niin mun haisee ihan riisipuurolta :oops: outoa joo,mutta siis ihan oikeesti! Ei oo mitenkään normaalin hajuinen. Tsemppiä sinulle! :wink

Gatusa: Huomenna näet sitten sykkeen/sykkeet :wink Tulethan heti kertoo uutiset! Ihanaa..auringonkukat alkaa pian olemaan loistossaan teillä.

lucky: Pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon!! :thumright

Anteeksi jos unohdin jonkun!!
Kaikille tasapuolisesti plussapuhureita ovis-sekä r.testeihin!!!! :Heartred
 
ai etta ma taalla jannitan melkein enemman nyt teidan muiden kuulumisia kuin ihmettelen omiani :) Kirjoittelen ulkomailta nappiksella jossa ei ole aakkosia niin nayttanee hassulta..

Mutta voinpa teidan iloksenne tai harmiksenne muutamia oireita listata:

  • pohjaton vasymys, todellinen oikea oire, olen talla viikolla mennyt joka paiva kotiin nukkuakseni paikkarit, enka nuku paikkareita koskaan, voisin helposti nukkua 12 tuntia ja sittenkaan en haluaisi herata vaan jatkaa makoisia unia
  • Nyt duunissa mietin jo ennen lounaalle menoa missa olisi minineukkari jonne voisin menna ottamaan torkut..
  • Infernaalinen nalka, todellinen oikea oire, vaikka olen muutenkin suht isoruokainen ja liikun paljon, olen imuroinut sisaani kaiken mita eteen saan ja viela vahan enemman ja herkut maistuivat ihan keskella viikkoa, normaalisti olen hyvin hyvin kurinalainen ja viikonloppuisin saatan ostaa suklaata kotiin.
  • Pissahata, pahimmillaan tunnin valein, valitettavan todellinen
  • Paansarky, mahdollisesti kuviteltu tai todellinen joka voi myos johtua siita etta olen nukahtanut 2 yona sohvalle
  • jossain vaginan alueella tuntuva paine/tylppa kipu, niin kuin joku aavistuksenomaisesti puristaisi sisalta kasin
  • Kahvin jalkeen kuvottava olo vatsassa, riippumatta siita onko syonyt vai ei

Taytyy katsella mita ensi viikon testit nayttavat, realistina pitaa todeta etta holmo kun menin noin aikaisin testaamaan kun se voi havita tuhkana tuuleen milloin vain, mutta jotenkin oudon rauhallinen olo senkin suhteen, jos ei natsaa ja on esim kemiallinen niin sitten on.

Naita teidan juttuja on paljon hauskempaa jannata, tsemppia sinne kaikille ultraan/seuraavaan kiertoon tai seuraavaan testiin :)
 
Mju82 kyllä tuo plussa on :) varovaiset onnen toivotukset, uutta testiä myöhemmin kehiin vaikkaylihuomenna kun hcg tuplaantuu 48h välein ja heipä hei muuten ei olla ennen tavatukkaan :) sulla on selkeitä alkuraskauden oireitakin.
lissufin tsemppiä ja plussaonnea sulle jokatapauksessa :) mut johan tuloksen lykkäs, mä sain viime kuussa tuollaisenKIN kun testasin vaikka menkat tuli, haamulaisia tuli ja yksi tollanen mutta punainen läiskä oli ihan siinä missä sen testiviivan piti olla eli jonkun mielestä lupaava mutta mä heitin kaivoon, johtui varmaan jostain lämpötilasta.. paketissa aina lukee missä lämpötilassa testiä kuuluu säilyttää ja pitääkö virtsan antaa jäähtyä, lisäks se kauanko kastaa sitä on valtava tekijä ja kannattaa noudattaa ohjeita ja jokin ruoka-aine voi tehdä tuota tai jos olet juuri suihkuttanut lakkaa vessassa tms, muuten vaan virheellinen maanantain kappale niitäkin löytyy. plussapuhurit sinne <3
Gatusa ja sähän olet jumalan lahja meille palstailijoille <3 onnea vielä ja toivotan onnea seuraavaan ultraan :)
kiitos kun olet niin ihana ja kannustava positiivinen aurinko! ihana tuo ultrakuva ja pysty vuodelevossa!!!!! nuo viikot menee nopeasti ja kohta voit touhottaa mutta silloinkin älä rehki normaaliin tapaan vaan otat hissukseen, poika varmaan ymmärtää jos seuraavat pari kuukautta auttaa äitiä kotitöissä. mä en kestä jos teille tapahtuu jotain, mutta ei tapahdu <3 silti otathan rauhallisesti ja vuodelepo!
 
Täällähän on taas paljon viestejä!
Ihan ensimmäiseksi virtuaali halaukset teille joilla on täti tullut kylään tai testi ei ole näyttänyt toivottua tulosta :love022 se on oikeasti väsyttävää kun toiveet on korkealla ja toivottua lopputulosta ei tule. Itsellä ollut jotenkin apea mieli. Keskenmeno pulpahtelee mieleen ja alkaa itkettään. Väkisinkin tulee mieleen monesko viikko nyt olis ja se laskettu aika 27.12 kummittelee päässä. Mietin kuinka onnelinen olisin nyt jos raskaus ei olisi keskeytynyt. Mietin myös että mikä meni pieleen. Tossa pieniä ajatuksia mitä ollut mielessä.

No mutta... ei voi mitään, täytyy yrittää olla positiivinen. Ovista bongaillaan, tänään en ole vielä testannut. Toivon niin että ei vielä tänään tulis positiivista.On kyllä selkeät oireet että on ovis ihan tuloillaan. Meillä on miehen kanssa mennyt työvuorot niin ristiin ettei olla muutamaan päivään edes nähty joten rakkautta ei ole voitu antaa. Pelottaa että menee tämä kierto ohi. No, tänään meidän pitäis ehtiä illalla kun mies tulee töistä ennenku lähden itse yöksi töihin. Et jos se ovis vaikka huomiseen malttais ootella niin ehditää vielä hyvin tähän kiertoon.
Huomenna meillä alkaa yhteiset vapaat. Hain Lugesteronin apteekista, harmittaa todella jos tää kierto menee pilalle kun nyt on tuo lääkekin määrätty. Mukavaa päivää kaikille ja kovasti plussa tuulia kaikille jotka ei ole vielä plussannut!!!!
 
Mä kans olen huo annut tuon hajumuutoksen vessassa käydessä, en tosin tiedän johtuuko enempi siitä, että nenä on se herkempi.
Tässä keskenmenneessä plussassa mä imppasin miehen kylpytakkia kun se haisi niiiiin hyvälle, suikusaippuan ja dödön joku aromi ja sillon tajusin että kyl se palelu ja väsymys ja päänsäryt oli niitä oireita kuten olin vähän toivonutkin.

Esikossa mua eto kahvin haju ja kakkosessa mä taas rakastin kahvin tuoksua, mut raaka liha oli kakkosessa se kauhee yökötyksen aiheuttaja. Eli mulla on hajuaisti se yks "merkki" raskaudesta..

Ja kp 10/30 eli odotellaan odotellaan..
 
lissufin hyva pointti tuo etta kannattaa lukea nuo testiohjeet tarkkaan, sinne voi oikeasti niita maanantai kappaleita joutua, ma esim. vaihdoin CB:n hurjan kalliit ovistikut kaupan halpoihin liuskoihin kun maksoin 39,90 testista joka ei toiminut ollenkaan, taisi olla patteri loppu jo heti kattelyssa...

Myyh, taa on kanssa vahan niinku tyonhaku, hanurista ja kuluttavaa niin kauan kunnes + parahtaa seka ovistestiin etta raskaustesiin ja kun paketti saadaan kunnialla ulos maailmaan, eli epaonnistumista niinkauan kuin onnistutaan. Mutta toisaalta tyonhakupuuhissa harvemmin saa harrastaa saannollista seksia, joten sinallaan voisi ajatella etta se prosessi on vielakin ikavampi :)

Tsemppia kaikille ei se siita kunnes se sitten siita jollain tavalla <3
 
iines86 piti sanoa että ihanaa kun teill vappu sujui leppoisasti ja mukavasti, kyllä ne kamut sitte hoksaa myöhemmin ja onneksi eivät ruvenneet pullikoimaan vastaan :)
Diku täällä ollaan, dpo1 =D hihii ja oviskivut tulivat illalla!

omaa: joo elikkä nyt voin laittaa dpo? ja dpo? kuvat, testasin siis vielä eilen varmuuden vuoksi illalla ja testiviiva oli haalistunut edellisestä. vappu tuli vietettyä minun osalta parin sidukan voimin ja herkkuruoka maistui, ovulaatiokivut otti vallan ja lähdettiin ennen yhtätoista kotiin rakkaani siskon luota (joka on raskaana eli aika rauhallinen ilta muutenkin) ja onneksi närästys on saatu kuriin somac controllin avulla :) laitan kohta kuvat!

iloista vappua naiset <3 paljon plussaa jokaiselle!

piinailijat paljon tsemppiä kaikki järjestyy kyllä :)
 
oi kiwibird kiitos kauniista sanoistasi, en tiennykää että mä oon noin tärkee sinulle ja muille ja niin te kaikki ootte mulleki iso tuki vaikeina aikoina. juu noudatan lääkärin käskyä pysyä vuodelevossa paitsi mitä nyt rukoilen 5krt päivässä, laitan ruuan ja siivoan kun olo sallii. :) huomennahan on se ultra ni pääsen päivittää teille taasen sit noita mein kuvia, jännittää iha älyttömästi ja tänää on kyl ollu iha järkyttävä huimaus välillä lisäks kasvukivut taas läsnä vaihteeks.

iines jep huomenna näkee miten käy meille mut mulla on todella rauhallinen vaikkakin jännittyny olo et miten käy ja kuitenki olo että kyllä siellä elämää on. inshaAllah huomen ois vahva syke tai vaikka kaks mulle on ihan sama kunhan siellä on elävä terve pikku ninja matkassa inshaAllah. :)
 
kiwibird69 : mikäs kp sulla onkaan?? Taidetaa mennä aika samoissa ja päästään jännäämään yhdessä testauksia :3some Mulla tänään kp 19 ja tein vaan liuskatestin ja suht vahvat viivat tuli mutta oli mielestäni jo haalenemaan päin :rolleyes: eilen siis olen saanut tummemman viivan ku kontrolli ja digigin hymyili, mutta digi hymyili myös toissa päivänäkin mut liuskatestiin sain sillo suht tasavahvat viivat.. joten onkos tänää sitte dpo 0 mulla?:anyone nooo, aattelin testailla ku kp on 30 :dance008

PLUSSA TUULIA !!!:smiley-bounce016
 
Iines86. Riisipuurolle? o_O Miksi mä en tällähetkellä muista yhtään mille riisipuuro haisee, joten nyt on vaikea verrata! :grin

Dawwe. Mä en taas keskenmenneessä huomannut hajuaistin kanssa mitään muutoksia, herkkyyttä tms, vain tuon pissan hajun :grin

Juuri äsken kävin katsomassa ovistestin tuloksen ja nyt siinä on taas haalee viiva o_O mistä näitä nyt muutaman päivän välein tulee, muttei kuitenkaan kunnon viivoja.

Vainoharhaisen oireet jatkuu edelleen silti. Tulisi sitten edes se ovis jos ei menkat ookkaa tulossa :grin

Voi Myyh :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Voimauttavia halauksia, saa surra ja pitääkin, eikä näitä ikävimpiäkään asioita kannata edes yrittää unohtaa vaan vaalia sitä muistoa siitä positiivisesta ajasta. :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred Lähensikö tämä sinun ja miehesi välejä mitenkään? Minä huomasin meidän suhteessa että ollaan nyt jollain aivan uudella ulottuvuudella, hyväksynnän ja aitouden polulla enemmän kuin ennen. :Heartred
 
Hämmentävää... Keskenmenosta tulee nyt loppuviikosta kuluneeksi 3 viikkoa. Oviksen tuntemukset olivat viikko sitten. Nyt jomottelee menkkamaisesti. Toki voinhan olla ollut väärässä tuntemuksineni, kierto ihan mitä sattuu ja menkat alkamassa. Mutta voisko nää olla kuitenkin olla kiinnittymiseen liittyviä jomotteluita, kun kuitenkin ovis oletetusti tosiaan aika lailla viikko sitten? Mulla kuitenkaan koskaan ikinä oo ollut kierto alle 28 vrk, vaikka sekaisin kuin seinäkello onkin ollut.
 
Hämmentävää... Keskenmenosta tulee nyt loppuviikosta kuluneeksi 3 viikkoa. Oviksen tuntemukset olivat viikko sitten. Nyt jomottelee menkkamaisesti. Toki voinhan olla ollut väärässä tuntemuksineni, kierto ihan mitä sattuu ja menkat alkamassa. Mutta voisko nää olla kuitenkin olla kiinnittymiseen liittyviä jomotteluita, kun kuitenkin ovis oletetusti tosiaan aika lailla viikko sitten? Mulla kuitenkaan koskaan ikinä oo ollut kierto alle 28 vrk, vaikka sekaisin kuin seinäkello onkin ollut.
 
Täällä huokaisin helpotuksesta kun ovistesti ei vielä hymyillyt :) eli ehditään hyvin hyödyntään tämä kierto. Mies ehtii tulla hyvissä ajoin tänään ennenku lähden töihin ja sitte onki neljä yhteistä vapaata. Oviksen pitäis olla lähipäivinä eli ollaan yhdessä kotona juurikin oikeaan aikaan. Mennään siis samalla tyylillä ku viimeksi jolloin tärppi kävi. Kylläpä helpotti kun pelkäsin että menee tämä kierto ihan höpöksi. Outoa oloissa että rinnat on todella kipeät ollu pari päivää. Normaalistikkin on oviksen aikoihin vähän kipeänä mutta nyt välillä oikeen sattuu niihin. Sellaisia tuikkaisu, tykyttely ja vihlaisu kipuja. Voimakkaat on ovis oireet tässä kierrossa.
 
josko tietää sit pysyvää plussaa myyh oikei kunnon sitkeää pienokaista mikäli tärppää kuten ois toivottavaa ku ootte sen verra kauan yrittän jo :)
 
Mju82:n oireet kuulostaa kyllä ihan plussalta :)

Mulla on kp19/28-30 nyt ja aijjestas kun välillä kipuilee maha ikävästi. Tuntuu sellaista pistävää pientä kipua tai jomottelua vasemman munasarjan kohdalta, tai siihen paikkeille sen paikannan. Mikähän se voisi olla? Tuskin se oviskaan nyt on kun tällaista on jatkunut joulukuisesta keskenmenosta asti suunnilleen joka kierrossa (ei aivan) ja joka kerta se on samassa kohtaa suunnilleen samaan aikaan kiertoa ja jatkuu menkkoihin asti. Nyt vaan suurempana kipuna. Yskiessä tuntui vielä pahempana. Ja aivan järkky turvotus ja mahassa ilmaa. Mukavahan se olisi ajatella että se on joko se ovis (tuskin koska se taisi mennä jo useampi päivä sitten, mutta varmahan en ole) tai sitten se on jotain kiinnittymiskipuja tms, mutta kun en oikein usko siihenkään... Olen jo aivan vainoharhainen!
 
siis oikeest anteeksi valitus mut en yhtää muistan et nää kasvukivut voi olla jotai näin ärsyttävää. häpyluuta alavatsan rajaa vihloo ja tuntuu ku joku venyttäis noit liitoksii siellä.

plussatuulia kaikille tasapuolisesti :)
 
tää on taas tätä omanapailua... kun ärsyttää... menkat alkaa hiipumaan päin... koveneeko taas huomiseen ei voi tietää mutta ei tää normaalia ole... kai tuo liuska testi olis jo näyttänyt dpo 11jos raskaana olisin... jospa kestäiski vaan tän yhden päivän... ei oo kiva tuo rätti housus kulkee

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
lucky kato miten tilanne kehittyy ja tarvittaes sit tee testi jos kestää vaa päivän ns menkat koska sit vois olla valemenkat.

täällä ukko on ollu hurmaava ittesä herättyään, tuuletin kotona omaa ja pojan huonetta jonki aikaa ni sano että on mun syy että poika tulee kipeeks ja mä en kuulemma välitä ku pidin ikkunoi auki tänää... siis että se osaa käydä hermoille!!!
 
Takaisin
Top