Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivottelee täältä työmatkalta hyviä vappuja kaikille :) Gatusa kuulostaa hurjalta mutta mitäpä sitä ei tuossa tilanteessa tekisi ja kärsisi epämukavaa oloa kun tietää että se on vauvan parhaaksi, hurrrjisti tsemppiä sinne :)

Tuo ovulaatio tässä kierrossa mietityttää ja kun joku aiemmin mainitsi että olisiko se ollut aiemmin, tokihan sekin on mahdollista keho ei ole kone mutta sitten on peitot pudisteltu vasta ovulaation jälkeen, noh hullulle riittää jännitystä :)
Ihanaa vappupäivää sinne kaikille !!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
chipmunk kiitos onnitteluista, tsemppiä ja plussatuulia sinulle, ois kyllä sinun aika saada plussa ja oma pienokainen. onnittelut uudesta kodista :)

hansu kiitos, meillä alko orvokit nouseen maasta nyt ja myös minttu ja basilika, mansikat odotuttaa itteään vielä.
punaset auringonkukat on alottan kasvamisen kunnolla.

mju niinpä mitäpä sitä ei tekis pienokaisen eteen.

plussatuulia kaikille, onko kukaa saanu plussaa tänää vielä että pääsis onnitteleen iha mikä plussa vaan? :)

hohhoijaa tänää tuli sit itkettyä ja ukko tajus iha ite mistä itku johtu, mä en jaksa valitust ja riitelyä jne.
 
Elli28 Minäkin itseasiassa edellisessä raskaudessa plussasin vasta kp 31/28.

Nämä oireethan ei silti negasta huolimatta anna periksi, olen ilmeisesti todella taitava tässä kehittelyssä.
Päässä huippaa ja etovia hetkiä tulee, vatsassa tuntuu edelleen ja reisissä vihloo :grin
Täytyy raahautua ulos, siel ajatukset ei oo tässä asiassa :Heartred

Sandy. Joo pidämme lipun korkealla kunnes toisin on todistettu :hello2
 
Aamupissasta negahan sieltä tuli eli sil eilisel testil oli menkat :grin no huomen on vasta dpo10. Oireita edelleen on ja ei ole. Joo Etsijä me ollaan supereita oireiden kehittelijöitä:laughing025
 
en tiiä pitäiskö testata... harmittaa sit jos meen turhaan tuhlaamaan testin kun mitään isompia oireita ei ole paitsi nuo rinnat joskus

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lissufin. Nimenomaan!!! Mä en oo kehannu ees miehelle kertoa näistä mun tuntemuksista, sehän pitäs mua ihan hulluna, viimestään sitten kun ne menkat alkaakin (jotka siis ei ala ja ne ei ala sen takia koska olen raskaana) :dance008

:grin

OnEiOnEiOnEiOnOnOn!!! :rolleyes:
 
Elli28. Sama asia se tuolla takaraivossa koputtelee että mahdollisuus siihen on, mutta yritän pitää toivoa ja ajatusta yllä sillä ajatukset ovat loppupeleissä todellisuuden luonnin alkua :Heartred

Äsken kun tuolla vessassa kävin niin otampa esille muuten vielä tällaisen asian kuin että oletteko plussanneet huomanneet että pissa haisisi jotenkin erilaiselle?
Kun minusta tuntuu että pissa on taas alkanut haista samalle kuin silloin raskaana ollessa. :rolleyes: Hitto mun kans :grin
 
negahan se oli ja hanat aukesi melkein tikulle niinku arvelin... ei olis pitäny tuhlata testiä... nytpä ei tartte testejä ostella... kait sen sitten oikeesti tuntee kun on plussannut :) ovistestejä on tälle kierrolle jäljellä.
kp 1/31-36 ja kalenteri väittää nyt oviksen olevan normaaliin aikaan kp 13-14 muistaakseni... tähän mennessä kalenterin on jättänyt oviksen merkkaamatta. viimekierrossa taidettiin päivällä myöhästyä. ovis olis tuon kalenterin mukaan ollut kp17ke ja 18to niin puuhasteltiin vasta kp 20 lauantaina.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Hauskaa wappua ladyt :happy
Uusille tere tulemast :)
Lissufin: armoton piinaus,mitä oireita?
Lucky: Pahoitteluni tädistä :sad001
Etsijällä tiukat paikat,niin toivon plussaa teillekin :)
Mju: Viivalle vahvistumisia :Heartpink
Gatusalla ihania aurinkoisia kukkia :Heartred
Kiwi??
Plussa puhureita ja onnistuneita oviksia :sign19 :wav
Omaa röhinää: Pistelen poskeeni lisää kanelia ja macaa.Syökö joku muu sitä macaa?
 
Mukavaa vappua kaikille!

On. Tänää aloitin aikasin aamulla siivoilut Lauantaita varten.. Voi voi kun toivon aurinko, että saatais olla ulkona..
Hitsi kun olen kärttynen kun vuoto niin runsasta. Tuntuu ettei lopu ollenkaan, aluksi oli todella niukaa etten oikee tiä mikä kiertopäivä menos tai sillee.. En oikee osaa ruveta bongailee ovistakaa... täs toissa päivänä tuli limaista ja veristä vuotoa mut nyt limat loppuneet.. Sori yksityiskohdat... Halut olisivat miehellä VALTAVAT, mut ite en kyl yhtää haluu kun viel vuoto runsasta.. kovat halut tulee itelle heti ku vuoto loppuu..

Plussa tuulia ovis ja raskaustesteihin!

mukavia olola odottaville ja voimia tädin kohdanneille, kyllä meidänki aika viel tulee!!
 
lissufin mä en oikeestaan tiedä koska en saanut yhtään positiivista testitulosta oviksesta.viiva tummui jossain ko 15 tienoilla mut yhtä vahvaa en saanut.ainoa oire oli et halut oli tapissa.
 
pahoittelut lucky menkoista ois saanu eksyä ja kauas.

lissufin maltahan muutama päivä ja katot uudestaa, varmin plussaha tulee ku menkkojen pitäs alkaa mut niit ei näy.

kaikille tsemppiä ja plussatuulia oikein kunnolla :)

meillä köynnös- ja pensaskrassi ja orvokit alkaa nousta maasta, varmaan kuukauden pääst pääsetteki näkemää jo mein puutarhan kukoistusta inshaAllah ja huomenna varmaa tänne sit laitanki ultrakuvan mikäli tulee hyviä uutisia. jännittää!!!!
 
Elli: mul on kans vähä sama juttu ikinä en saa tasavahvoi viivoja mut digi näyttää hymynaamaa. Aattelin kysellä asiasta ku on se gyne, jos tässä raskaana ei ole.

Diku: Ai mun oireet :grin Niitä on ainaski paineen tunne mahassa, turvonnu maha ja isot tissit, hajuaisti on herkistyny. Tai sit nää on kehiteltyjä, heh :grin

On: Mä tein löydön eile meijän apteekissa viimenen purnukka multitabs raskaus plus vitamiini, jee. Luulin et niitä ei enää mistään saa
 
Gatusa: Joo pitäis uskoo kans toi mutta ku ei malta :grin Marraskuussa tuli himmee plussa vasta dpo14 kohilla
 
mulla tuli jostai kumman syyst jo dpo 10 positiivinen eli superhaamu tosin 25 herkkysel mut kunnon viiva vasta dpo 14 joten älä huolestu ainakaa. josko se pikku ylläri haluu pitää jännitykses. :) äh 24h35min ja lääkäriin...en kai mä yhtää oota huomista en vissii :) lasken jo tuntei
 
Takaisin
Top