Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heipparallaa kaikille! :)
Tänne on tullut himomäärä tekstiä kun oon ollut poissa... :)
Pahoittelut km:n ja tädin kohdanneille...
Onnittelut ovis ja raskaustestiplussista!! :)
Plussapuhuria puhaltelen :)

Omanapa,
Suomen kamaralla siis jälleen. :) Eilen vasta kotiuduin iltapäivällä, kun heti reissun jälkeen päätin lähteä kiertoreittiä kotiin, kävin koeajamassa yhden kivan auton, mut se ei ollutkaan kiva joten tyhjin kätösin kotiin. Reissu oli mahtava, luonto oli kaunista ja täydessä loistossaan. Nyt vappuherkuttelut saakin jäädä kun tuli syötyä vähän kaikkee hyvvää :) Miehelläkin oli ollut ikävä, if you know what i mean ;)

Reissuun lähtiessä ketope nipisteli masua siihen malliin et jos kp12 tuntemani nipistys MUKA jostain kumman syystä oliskin ollut ovulaatio (tuskin) niin sit se olis voinu olla kiinnittymiskipuilua, mut tuskinpa :D en vissiin osaa oikeen olla kovin positiivinen tämän oman tilanteeni suhteen ku ne ovistestit negaa näyttää vaikka vatsassa on ollut jos jonkinmoista tuntemusta kuitenkin. Raskausoireita? No eipä varmaan suuntaan tahi toiseen, tai sit en vaan jaks kiinnittää huomiota kun en tarkkaile niin kovin. Lähinnä oottelen koska saa vikan teron napata naamaan ja marssia side pöksyissä apteekkiin hakemaan clomeja :D

Nauratti ranskassa et kiva jos olis raskaana ollut, en olis voinu mitään: syötiin juustoja ja mansikoita, juotiin viiniä (Kato kappas kp17-> viinilasillinen vähintään per päivä xD Suoraan oppikirjasta tuon greippimehun latkimisen jälkeen..), join maitoakin ja syötiin vielä graavilohet ym siihen päälle, onneksi ei ollut raskaana vielä ;) vai? :D (mies laittoi viestiä kesken matkan: "siel se vauvanodottaja jotain viiniä lipittää :( " )

Joku flunssanpoikanen iski vissiin, nenu vuotaa ja palelee - kurkku kipuilee välillä ja olo on ku olis jääny jyrän alle :)

ps. ja koiralla ollu just juoksut, meidän poikakoira on ihan sekaisin!! Juoksee meidän nartun perässä ku mikäkin pa*opupu. xD Kivaa.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
madh ihana kuulla sinusta ja hyvä että matka meni mukavasti, pikaista paranemista sinulle :) jottei sinun tartte kahlata sivutolkulla lukeaksesi minun kuulumisia (joo tuskinpa mun kuulumiset niin tärkeit on kuitenkaa) ni perjantaina lääkäri totes raskauden ja rv 5+4 silloin eli nyt on rv 6+1 menossa. perjantaina uus ultra jossa katotaa onko kehitystä ja sydänäänet. mulle määrättii perjantaina enoxa pistokset varoiks veren paakkuuntumist vastaan vaikkei olekaa mitää hyytymistekijä tms ongelmia, mini aspiriini, foolihappo 5mg, 400mg progesteronisuppo iltasin ja eka kolmannes vuodelepoa. seuraava lääkärikäynti on kuulemma ilmainen ja taitaapi alkaa tehoseuranta. sain kuvanki mein ultrasta ja oon miettin onko siellä 1 vai 2, mulle vähä epäselvä kuva ja onko se yks täplä siellä mahollisest alkio...

teillä onki puuhaa sit pitää se poikakoira aisoissa nyt :) plussatuulia puhaltelen sinulle madh.
 
Gatusa, lueskelin mä tuolla ranskassa teidän kuulumisia aina välillä :) Mut kiitos pikakertauksesta!! Nyt peukut pystyssä täällä että menee perjantaina ultrassa hyvin ja löytyy syke/sykkeet ;) Kiitos :)

omanapa,
Sain reissussa ollessa kuulla, kun äidin kans juttelin, että mun työnimi on ollut le bebe (ranskaksi vauva, tosin een päällä heittomerkit joita en nyt osaa padin näppiksellä tehdä), koska äiti sai plussan testiin ollessaan isän kanssa häämatkalla, ranskaksi joutunut apteekissa asioimaan raskaustestin ostaakseen. Niin musta tulikin ensin sit le bebe. :D Mies totesi, että jos on tullut mukaan salamatkustaja niin sittenhän sekin on le bebe. :D

Jännittää kyllä, kun ens kierrossa pitäis ne clomit napata käyttöön, et kuin sit meidän käy. :) Jännää, koska sit mullahan olis mahdollisuus elämäni ensimmäiseen plussaan raskaustestissä! Tai ainakin tietää, että se mahdollisuus todella on. Okei, ehkä ekana plussa ovistestiin, jutellaan sit positiivisesta raskaustestistä...

Tosin malttamattomana mun täytyy todeta, että tuun kuitenkin varmaan testaamaan ennen menkkojen alkua kun noita testejä nyt on ylimääräisiä. Se ajoittukoon viikonlopulle, kun nyt on vasta (juuri vaihtui) kp24. josko kp27 sit vääntäis testin ja jäis ootteleen menkkoja ;) Jotka toivon mukaan sit seuraavana päivänä tulee. :D (jos siis testi nyt todennäköisimmin näyttää sitä negaa kuitenkin. jotenkin vaan tahtoo et sitä sit käyttää sen yhden raskaustestin per kierto, ku tuli ostettua kuitenkin niitä se 30 sillon. Jälellä nyt se 29 ;)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Madh: ihanan kuuloinen reissu teillä. voi kumpa itsekkin pääsis johonkin joskus :)

gatusa: saatko skannattua sun ultraa tänne? :) kaksoset? :)

menkat kohdanneille potkua uuteen kiertoon! ovisteluun onnea! ja piinailuun malttia ja plussanneille tarrasukkia miljoonan kertaisesti!!!!



Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
aamulla huomasin pyyhkiessä verensekaista vuotoa. mutta nyt ei oo 2 tuntiin tullu mitään... voihan video jos menkat alkaa!!!! tänään viimeinen terolut. että voi vaikka alkaakin mutta olis kiva jos jotain säännöllisyyttä olis kierron suhteen

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
juu saanha mä skannattua sen helposti, pitää oottaa et ukko ja esikko häippäsee eka et on omaa rauhaa.
 

Liitteet

  • Scan 54.jpeg
    Scan 54.jpeg
    383.8 KB · Katsottu: 138
Muokattu viimeksi:
Voi miten paljon on taas piinailijoita, jännään niin paljon teidän kaikkien puolesta ja niidenkin jotka ovista bongailee! Jospa tulisi taas plussia ryminällä ;)

Sintti taisi tuossa puhua siitä miten odottavan aika on pitkä vauvaa yrittävillä. Mulla se on nyt vielä vähän pidempi kun odottelen, että päästäisiin edes siihen yritysvaiheeseen :D

Tasapuolisesti ihanaa vappua kaikille! Teidän juttuja, jännäilyjä ja piinailuja on niin kiva lukea ja fiilistellä mukana :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
lucky inshaAllah ei menkat alkas sulla ja plussa tulis kuitenki ois jo sun vuoro kans :)

madh plussatuulia sinne, inshaAllah siellä on le bebe sulla matkassa kans :)

larissa jep jep odottavan aika on pitkä sekä yrityst odotelles, yrittäes että oottaes.

on: yök mikä olo tänään siis hirvee nälkä herätes (ok heräsin vessaa jo vähä klo 2 jälkee muistaakseni) sit huimaa, etoo, väsyttää. että eiköhä siel ol elämää toki toi lisä progesteroni voi aiheuttaa kans tätä mut mä haluun uskoo et siel on pikkunen matkassa ja hän on elossa inshaAllah.
 
mimi mulla ainakin on ovisviiva yhtävahva/vahvempi, eli odottele pari päivää nii saattaa tulla vahvempi viiiva :)
Mä tosiaan eilen sain jo digillä hymynaaman ja iha normi david-viivatestilläkin yhtävahvat viivat, tänään kp 18 ja testasin huvikseni katsoakseni mitä näyttää, onko tummunut-haalennut, nii vielä tuli hymynaama digiin ja siihen normi viivatestiin testiviiva on vahvempi mitä kontrolli ja kun sen digistä saa pois sen testitikun nii sielläkin on se testiviiva vahvempi ku kontrolli, eilen siis oli yhtävahvat viivat, joten.... odotellaan ! :angel5 Hyödynnettyä ainakin ollaan :wink
Tässä vielä kuva todisteena, että nyt ehkä täällä on ovis... :smiley-angelic003
 
mimi mulla ainakin on ovisviiva yhtävahva/vahvempi, eli odottele pari päivää nii saattaa tulla vahvempi viiiva :)
Mä tosiaan eilen sain jo digillä hymynaaman ja iha normi david-viivatestilläkin yhtävahvat viivat, tänään kp 18 ja testasin huvikseni katsoakseni mitä näyttää, onko tummunut-haalennut, nii vielä tuli hymynaama digiin ja siihen normi viivatestiin testiviiva on vahvempi mitä kontrolli ja kun sen digistä saa pois sen testitikun nii sielläkin on se testiviiva vahvempi ku kontrolli, eilen siis oli yhtävahvat viivat, joten.... odotellaan ! :angel5 Hyödynnettyä ainakin ollaan :wink
Tässä vielä kuva todisteena, että nyt ehkä täällä on ovis... :smiley-angelic003
 
j3nni tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ja plussatuulia, tulkoon kaksi viivaa kierron lopussakin ja hymy sinulle :)

j3nni kuvan saa lisäämällä painamalla lataa tiedosto ja sit valitset kuvan ja painat avaa. sen jälkee valitset haluutko koko kuvan vai pienen kuvakkeen tai vaihtoehtoisesti vain lähetät sen viestin ni siin on pieni kuvake jonka saa avattua.

tuosta ultrakuvasta sen verran että se voi olla vähä epäselvä ehkä mut mä oon ihmetelly et mitä kaikkea siin nyt sit näkyy oikein ku lääkäri totes ainoastaa että siellä on raskaus.
 
Tässä tän päivän testi tulokset ja testiviivat on vahvemmat kun kontrolli ! Kesti hetken aikaa et sain kuvan tänne kun en tajunnu miten se laitetaa :D piti eka pienentää kuvaa ja muuta kun oli liian suuri mukamas.... :cool05
 

Liitteet

  • testit 1.jpg
    testit 1.jpg
    110.4 KB · Katsottu: 116
Klara vappen :happy093

Loora
: Mulla ollu kans oviksesta asti ei-joo meininki :grin saas nähä kui käy.

Iines: huh, mitä hintaa on kyl 7kappaleen paketilla. en mä raaski apteekista ostaa ovistestejä, kyl mä kallistun raskauskeijuun tai kotitesti.fi niitten kanssa.

J3nni: Kuvan lisäät siitä mistä lähetät viestin vieressä on lataa tiedosto kuvake klikkaat sitä, se vaan et pitää olla alle megan tiedosto, muuten ei hyväksy niin monta kertaa olen yrittänyt ladata liian isoo tiedostoo. Mukavia hyödyntämishetkiä :grin

Madh: Sää oot päässy Suomeen takaisin, tervetuloa :Heartred Toivottavasti oli mahtava reissu. Ihania herkkuja oot syöny

Lucky: Toivottavasti ei oo menkkoja enteilevää. Tsemppiä.

Gatusa: Sit perjantaina heti lisäkuvaa :rolleyes: joooooooooooooooooooko?


ON: Dpo8. Maha on ku potkupallo, Tissit raskaat, nännit ei hirveän kosketusarat. Eile taas hajuaistini terävöityi iltaa kohden, Ja voi miten ihanaa olikaan illalla mozzarella pakastepizza :grin Sanoin varovaisesti ukolle eilen että huolestuttaa että miten pikkukaveris voi kun oot joutunu syömään särkylääkettä, hän sanoi että toivotaan että hyvin. Sit se sai hepulin ku olin ostanu raskaustestin: eiks meil oo viel niitä kiinasta tilattuja, :rolleyes: mä siihen et ei ku ne on menny se oli hetken hiljaa ja sanoi: täh, kuinka ne on voinu mennä, sanoin et epävarmuus. Se suutahti et eiks tää on meijä yhteinen juttu. Täh en nyt ihan ymmärtänyt. Sit se hoksikin et ku sain sen haamun nii sen takia ne meni :) Soitin polille, aivan täyttä koko ens kuu, pitää miettii jos sais neuvolalääkärille ajan ens kiertoon jos tärppi ei nyt onnistunu. Mulla alkoi mietityttää toi tasavahva viiva :oops: Mulla ei liuskatestissä ole koskaan tullu, mut kyl digiin on tullu hymynaama. En sit tiiä. Tällästä tänne, mä aloitan tänää leipomisen niille synttäreille. Ollu ihme vääntöä tyttären kanssa ku nyt se ei ookaan hyvä pitää siel nuorisotiloissa niitä synttäreitä. Voi ei, mitäköhän tuo teini-ikä tuo tullesaan :grin
 
juu lissufin inshaAllah laitan uuden kuvan kunha pääsen käymää lääkärillä. mua vaan ihmetyttää tosi paljon tuo rv 5+4 et mitä kaikkee se lääkäri oikei näki ku mä nään ainaki yhen ruskuaispussin ja mietin et onko se yks kohta minkä näin ni alkio. ja voisko tuo outo epätarkkuus/väreilevä tyyli johtuu sydänäänistä joita lääkäri vaan ei kerton mulle vai onko siel enemmä ku yks ruskuaispussi.
auts mun vatsaan sattuu ku piti taas pistää se enoxa piikki ja vatsas on pienii mustelmia ku tuo lääke aiheuttaa mustelmia näköjään, sama oli viimeks lovenoxilla vaikutuksena ja kiitos apteekin ja mun miehen mul on vasemmas olkavarres 2 järkyttävän kokost mustelmaa.

niin juu ja tsemppiä viimeisiin piinapäiviin, inshaAllah tulee plussa lissufin :)
 
tuon tähden alla näkyy joku pikkuinen simpukka?missä toinen alkio vois olla :) <3
tarrasukkia pienelle :)

jenni: hyvää oviksen hyödyntämistä!!! plussa onnea!!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky87 ei ollut mikään virallinen kiire miehellä vaan oli menossa suoraan pitkän koulupäivän jälkeen katsomaan asua häihin joihin ollaan menossa. Ymmärsi että on tärkeästä asiasta kyse ja tulikin sitten aika nopeasti kotiin :) äh en osaa liittää! Puhelimella niin vaikeaa. Mutta viivat on aavistuksen paremmat kuin eilen eli testiviiva vieläkin parempi. Eli onko dpo jotain vai ei. Pakko testata vieläkin huomenna ja jos on haalistunut niin tänään on dpo0. Olen kyllä saanut testiviivasta vieläkin vahvemman kuin kontrollista parin viime kierron ajan mutta tästä kierrosta en tiedä vielä ja mitään oviskipuja ei oo ollut :O :-D
 
Muokattu viimeksi:
lucky ruskuaispussi tuottaa alussa verisolut alkiolle kunnes maksa ottaa tuon tehtävän hoitaakseen surkastuu pois siellä rv 9-10 tietämillä muistaakseni.
mitä sinä lucky oikei näit siinä kuvassa kerropa mulle ku ite oon vähä ihmetelly sitä? ite pihalla tällä hetkellä. mut ruskuaispussi on yleensä siinä reunassa pyörylä.
 
Takaisin
Top