j3nni ja kiwibird! Nyt kyllä kuulostaa että ovis olis ainakin kivasti hyödynnetty :) Ja vielä vaan varmistelemaan! Ja sitten plussaaaa ++++++
lissufin, mä sain tuon haalen plussan vasta dpo13. ja siis ihan negoja pari aikaisempaa (dpo11 ja dpo12), kaikki aamupissasta. samantein tuli digillä kanssa plussa "1-2". Aikasemmassa kierrossa tein Davidin herkillä ja se nyt oli ihan kauheeta tihrusteluu... jotenkin epäselvii ja keskenhän toi raskaus meni ennen kuin ehti kunnolla alkaa.
Mä NIIIIIN odotan sitä sun plussaa!!!! +++++++
Noista ovisoloista ja talletuksista... Sitähän ois parempi aina olla vähän ajoissa, kuin vähän myöhässä :) Niin kui te naise varmaan tiedätte :)
Mä tässä plussakierrossa ajattelin, että ovis olisi about kp18, enkä tehnyt testejä. Talletukset ajattelin aloittaa hyvissä ajoin. Seksiä oli kp14. Sitten kp15 oli kunnon limat (mistä täältäkin kyselin). Kp16 tunsin päivällä kunnon "vatsakrampin", jotain mitä en oikein ennen ollut tuntenut. Ajattelin että "olisiko tämä nyt se ovulaatiotuntemus mistä toiset puhuu..?!?"
Iltamyöhään kp 16 sitten peitot heilui. Tuon jälkeen ei seksiä ja plussa tuli :) Jos oisin luottanut siihen edellisen kierron kp18 ovisTIKKUplussaan ja silloin vasta seksiä, niin ihan myöhässä oltaisiin oltu tämän kierron kohdalla
Elli28, jännitys tiivistyy... koska meinaat testata? Sulle kanssa plussaaa +++++
Kun nyt on ollut ikä tapetilla, niin täällä tulee syksyllä 31-vee mittariin ja nyt siis kakkosta odotellaan
Tänään just soitin neuvolaan ja niinpä ne nyt sitten laittoi tuon LA pari pvää aikaisemmaksi. Toisaalta ihan kiva, tulipahan äkkipyrähdys rv 5+3 suoraan rv 5+5 !!!
Nyt laskettu aika siis 25.12.2014
jouluvauva
Eka neuvola jo 14.5 ja sitä ennen, vajaan 2vkon päästä al-ultra 12.5
Joku joskus ainakin tuota ultraa kyseli...