Raskaaksi 2014

Lissu eipä meillä oikeen ole ollut halukkuutta sinne,mutta pakkohan se on ollut..
Miehinen mies kyllä menee ja kantaa kortensa kekoon :wink
Mies yrittää vältellä muita kuin panadolia,syö sitten sitä grammasta...
 
tuota viivaa et kysyn multa mut mulla tuli haalea viiva 25 vahvusel dpo 10, kunnon vahva dpo 14. miehelle mun ei tartten oikeestaa puhua liiemmin ku hän iteki halus siihen mut kannattaaha tuo perustella just tuolla lääkkeiden käytöllä ja sillä että niillä voi olla vaikutusta laatuun, kai hänki haluaa tietää miten lääkkeet vaikuttaa hänen uimareihin ja elimistöön. :)
 
Meillä mies meni helposti testeihin. Sovittiin että jos ei tammikuun loppuun mennessä tärppää niin sitten molemmat tutkitaan. Itse esitin asian silleen että molemmat täytyy tutkia, ei riitä että minut vaan tutkitaan. Miehelle se oli selva asia eikä siitä tarvinnut keskustella ku kerra. Sittehän se meni niin että mies oli tutkittu jo ennen mua.
 
Meillä myös mies on alkanut katsoon mitä suuhunsa laittaa. Välttelee kaikkia lääkkeitä jos ei ole aivan pakko ottaa. No klomifeen tietenki menee. Ja syö monivitamiinia ja foolihappoa, ei tarvii ees muistuttaa. Ja suurin asia minkä teki niin pian kuukausi sitte lopetti tupakanpolton. Oli kuitenki 20 vuotta polttanut niin aika iso juttu mun silmissä.
 
HEIPAT TAAS LEIDIT:p

Lissufin: Kiitos! :D Näyttäisi siltä että ovis sattuu näille vapun päiville, tai ainakin lähelle..jospa sitä sais sen nyt kunnolla sitten hyödynnettyä!

Mulla esikolta dpo9/10 10mIU testissä haamu ja 25mIU testissä haamu dpo10/11, digi dpo11/12 raskaana 1-2vkoa.

PepeXXL: Harmittelut nega tuloksesta! Kannattaa varmaan testata tosiaan vielä uudelleen ellei täti sieltä saavu!

J3nni: Ovislimailua selkeesti ja saitte vielä hyvin hyödynnettyä! Nyt lämpimiä plussatuulia sulle puhaltelen!:smiley-bounce022

Dawwe: Melkein samoilla päivillä mennään, täällä kp10. Ovista ja todella tota aaltoamme odotellessa:wink

Diku: Sulla sama sotasuunnitelma, testien suurkuluttaja siis täälläkin ilmottautuu :)

Oma napa: Täällä kp10 ja hyvin ovismaiset olot! Alavattaa molemmin puolin jomottelee ja vihloo jatkuvasti, vähän menkkamaista oloa myös. Kuitenkin ovislimoja vielä odottelen, hiukkasen sitä on muttei kuitenkaan vielä niin että O-hetki ois. Testeissä vielä haaleampaa kun kontrolli...
 
hienoa myyh että mies lopetti tupakoinnin, se on monelle hankalaa. inshaaAllah tein yritys palkitaa pian pysyvällä plussalla :)

marinamelina tsemppiä oviksen metsästykseen ja plussatuulet sinullekin josko tässä kierrossa sitten kevään kunniaks tulis se plussa jo :)
 
lucky: Kyllähän sä oikeessa olet :) hymy päätyy useammin mun kasvoille. Se on huvittavaa ja aika pelottavaakin kun ihmisten kirjoituksista voi jo päätellä onko hän onnellinen vai ei vaikka kasvoja ei nää eikä ihmistä tunne jne :P Olen erittäin onnellinen :Heartred kiitos! Joo...aikalailla oireetonta on, mahassa nipistelee välillä enemmän tai vähemmän :) Tissit on turvoksissa,mutta mahtuvat yhä samoihin rintsikoihin. En ole uusia vielä tarvinnut. Toivon sulle plussaa testiin :Heartred:Heartred:Heartred tsemppiä!

Kaikille onnea testeihin. Vielä me tää ketju tyhjäksi saadaan! :) Haluan teidän jokaisen tuntevan tämän onnen mitä mäkin tunnen parhaillaan. :Heartred
 
http://aijaa.com/pBTxnF A-P-U-A! Ei hyödynnetty eilen mitenkään, viimeksi edellispäivänä.. tänään voi olla että nähdään miehen kanssa huom voi olla, mutta ei helvetti jos jää hyödyntämättä! :-( Dough. En tajua.. mä luulin että kierto olis 36 pitkä mutta ton perusteella 33-34 ja ovulaatio olis ihan kohta, olen saanut tuosta tummemankin mutta ihan yllätti kun katsoin tuloksen!
Iik apua ääk, kierto lyhenis pari päivää mikäli ovulaatio olis tässä 48h sisällä. Eilen ainakin oli jäätävät mahakivut ja vatsaa turvotti niin että näytti kuin raskaana olisin jo about 4 kuulla =D ihanan karmivaa. Vieläkin vatsa on pallo vaikka en ole syönyt mitään epäsopivaa, olen syönyt eilisestä päivästä tosi vähän ja harkitusti koska närästi ja sattui vatsaan, se oli hirveetä! Olikohan ne ovulaatioon liittyviä oireita?! Mulla toi närästys on ihan uus juttu ja se alkoi 2 viikkoa sitten ja siitä lähtien ollut keskimäärin jokatoinen päivä enemmän tai vähemmän. Limaa löytyy! Rinnoissa ei mitään paitsi että isoilta vaikuttavat (c-kuppi kiristää)
 
kiwibird kuulostaa kyl superlupaavalta, ettei vaa ovis ois ollu jo sitte ku kerran kivut oli jo, vai onko niitä vielä? mulla oli vähä oviksen jälkee samat olot alkanu. tosin mulla jostai syystä valkkaria ei ol ollu juuri ollenkaa koko tänä aikana mikä ihmetettää. mulla tommoset oireet on ollu raskautee liittyviä oireita ei ovisoireita et oisko mahollist et ovis sittenki oli jo?

iines jep jep kyllähä sun kirjotuksista tuon onnen huomaa ku ns. hehkuu, inshaAllah saat hyviä uutisia ultrasta kun kohtahan sinulla se jo on muistaakseni ja nautihan oireettomuudesta. mullaki muute rinnat on kasvan jonki verra mut vanhat liivit mahtuu vielä, mies oottaa et koska ne alkaa kasvaa oikei kunnolla (minkähä lypsylehmän se oikei kuvittelee must) mut voi voi sit ku alkaa kasvaa ni voipi kuulua entistä topakammin että näihi ei kosketa ku kipeet!!! sil ei ol viel menny perille asia kunnolla.
 
Kiwibird: Onnittelut O-plussasta! :D Toivottavasti saatte hyödynnettyä, tänään oliskin varmaan just hyvä hetki :wink Mulla varmaan kohtapuoliin ovishetket, molemmin puolin alavatsaa vihloo ja muutenkin koko alavatsaa jomottaa. Ei kyllä vielä plussaa ollut aamupäivällä, mutta varmaan tuntemuksista päätellen lähipäivinä ois h-hetki..:) Niin ja voihan se olla että ovis olikin sulla jo eilen?
 
Kiwibird: Selätät heti miehes ku se tulee kotiin :D Onnee ovisplussasta, mul ei ikuna tuu noin tasavahvoja viivoja :eek:

On: Tilasin raskauskeijusta first response testin jospa tulis perjantaiks, olis kiva
 
Kiwibird ja J3nni paljon plusssaaaaaaaa :smiley-bounce016

ja toki muillekkin,on niin monta sivua taas etten muista millään kaikkia :)

Pepe pahoittelut ja voimia!

On.kp 28.Eiliset yltiömäiset mahakivut on nyt taantunu pieneen jomotukseen.Tekee mulle kiusaa!
 
Ootte niin ihania :Heartbigred Kiitos kaikki! En tiedä onko dpo1 tai dpo0 vai kp19 ilman mitään dpota. :color
Nippaa, vihloo ja kramppaa vähäsen :bom mulla on pari kiertoa ollut jäätävät ovulaatiokivut ja nyt ei oo vielä tullut..
Olis kivaa jos olis jotain säännöllisyyttä ja rytmiä. :schocked028
 
epäilemättä ois kiva saada varmaa säännöllisyyttä tuoho, helpottas asioi huomattavast, itellä sama juttu oli. kuitenki toivon että sulla tulis se plussa tässä kierrossa kuitenki. mullaha se ovis tuli suht yllärinä, en tienny et mikä oli mut tärppäs kuitenki ja kierrotha mulla oli mitä sattuu.
 
Heipat kaikille :)

Onpas tänne tullu paljon tekstiä!! :eek: En millään muista, mitä kaikkea täällä on tapahtunu ja kenelle. Mutta pahoittelut km: n kohdanneille :sad001 Toivotaan, että teillä tärppää pian ja matkalainen pysyy mukana sitten loppuun saakka!
Ihania plussatuulia täällä on myös meneillään :Heartbigred Onnittelut kaikille plussanneille!!!! On niin kiva lukea onnellisia plussapäivityksiä. Ne antaa uskoa omaan projektiinkin!!! Toivotaan näitä uutisia paljon lisää...Ja kiva, että jo plussanneetkin kirjottelee tänne edelleenkin.

Joku taisi ikää kysellä ja mullahan on tosiaan ikää jo 35 ja pikkukakkonen yrityksessä. Toinen yrityskerta vasta menossa ja edellisessä kierrossa mulla oli kaikenmaailman ilmeisestikin kuviteltuja oireita. Turvotti, pyörrytti, oksetti, päätä särki ja kaikkea mahdollista. Tein testinkin ja puhdas negahan se sitten oli. Muutaman päivän päästä saapui tätikin normaalisti kylään.

No nyt on menossa toista yrityskierrosta kp19/26-30 ja ovista koitettiin arpomalla hyödyntää. Nyt ei oo ollukaan sitten mitään oloja. Tissit ehkä vähän arat, mut hyvin vähän ja pari päivää sitten naamaan alkoi ihanasti nousta näppylöitä. Olo ei oo mitenkään hehkeä tällä hetkellä siis. Ja olen jotenkin täysin varma, ettei ole tärpänny ja tädin kohtaamiseen täysin valmistautunu siis jo nyt. Töissä on ollu niin kiirettä, ettei oo kerinny miettimään tätä projektia kauheesti. Ehkäpä se on ihan hyvä.
 
Niin ja piti sanoa GATUSAlle vielä, että olet laittanut ihania kuvia tänne istutuksistasi ja muutenkin hommistasi siellä kaukana :happy093.Niitä on ollut ihana lukea!!! Ja onnea pikku matkalaisesta :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
 
kiitos onnitteluista hansu ja plussatuulia sine, josko kuitenki tärppäis. mulla oli ennen plussaa sellai on ei on ei on ei on - olo ja lopulta tuli se plussa 4pvä ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. tässä nyt oon parhaani mukaa nauttinu olostani siinä määrin mitä pystyy ja välillä tulee oltua tuossa pihalla ja kateltua auringonkukkia jotka kukkii ja uudet kasvaa, ootan innol et orvokit, köynnös, ja pensaskrassit alkas nousta ja minttu, basilika ja mansikat nousta ja kasvaa kunnolla.
tää armoton väsy vaa vähentää ulkona oloa ku tulee otettua tiheään päikkäreitä, nyt oon taas ollu pari tuntia hereillä ainaki ni eiköhä kohta ol taas päikkäriaika, ootan et mies tulee kotiin, laitan sille ruuan etee ja sit käyn päikkäreille. sit ollaa sinne 9-10 asti hereillä ja käydää yöunille kunha oon lääkkeen laittan. tulispa tänää jotai ylläriherkkua kotiin :)
 
j3nni ja kiwibird! Nyt kyllä kuulostaa että ovis olis ainakin kivasti hyödynnetty :) Ja vielä vaan varmistelemaan! Ja sitten plussaaaa ++++++ :smiley-angelic001:smiley-angelic001

lissufin, mä sain tuon haalen plussan vasta dpo13. ja siis ihan negoja pari aikaisempaa (dpo11 ja dpo12), kaikki aamupissasta. samantein tuli digillä kanssa plussa "1-2". Aikasemmassa kierrossa tein Davidin herkillä ja se nyt oli ihan kauheeta tihrusteluu... jotenkin epäselvii ja keskenhän toi raskaus meni ennen kuin ehti kunnolla alkaa.
Mä NIIIIIN odotan sitä sun plussaa!!!! +++++++ :hello2:hello2

Noista ovisoloista ja talletuksista... Sitähän ois parempi aina olla vähän ajoissa, kuin vähän myöhässä :) Niin kui te naise varmaan tiedätte :):Heartred Mä tässä plussakierrossa ajattelin, että ovis olisi about kp18, enkä tehnyt testejä. Talletukset ajattelin aloittaa hyvissä ajoin. Seksiä oli kp14. Sitten kp15 oli kunnon limat (mistä täältäkin kyselin). Kp16 tunsin päivällä kunnon "vatsakrampin", jotain mitä en oikein ennen ollut tuntenut. Ajattelin että "olisiko tämä nyt se ovulaatiotuntemus mistä toiset puhuu..?!?" :p Iltamyöhään kp 16 sitten peitot heilui. Tuon jälkeen ei seksiä ja plussa tuli :) Jos oisin luottanut siihen edellisen kierron kp18 ovisTIKKUplussaan ja silloin vasta seksiä, niin ihan myöhässä oltaisiin oltu tämän kierron kohdalla :sad001

Elli28, jännitys tiivistyy... koska meinaat testata? Sulle kanssa plussaaa +++++ :smiley-angelic001

Kun nyt on ollut ikä tapetilla, niin täällä tulee syksyllä 31-vee mittariin ja nyt siis kakkosta odotellaan :Heartred Tänään just soitin neuvolaan ja niinpä ne nyt sitten laittoi tuon LA pari pvää aikaisemmaksi. Toisaalta ihan kiva, tulipahan äkkipyrähdys rv 5+3 suoraan rv 5+5 !!! :laughing002 :love017 Nyt laskettu aika siis 25.12.2014 :Heartred jouluvauva :Heartred Eka neuvola jo 14.5 ja sitä ennen, vajaan 2vkon päästä al-ultra 12.5 :love017 Joku joskus ainakin tuota ultraa kyseli... :rolleyes:
 
Takaisin
Top