Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
http://aijaa.com/eG2xiz Hei naiset!!!! Miten te tulkitsette yleensä ottaen tikkutestii jos kontrolliviivan vieressä ei oo punasta viivaa mut on punasta tuhrua :grin onks sil testil menkat

muoks. tuo tuli testiajalla ja ei lähe kuivuttuaan pois. aamulla tein liuskatestissä negan
 
Muokattu viimeksi:
Aika vaikean tulkittavan heitit lissufin! :grin Kyllähän toi toiveita antaa, kun väriä on muuallakin kuin kontrolliviivassa :wink Mutta voi olla virheellinen testikin eli tekisin uuden.
 
En tiiä pystyykö ylihuomiseen oottaa :D Kauheeta ku sitä on tullu syötyy munkkeja. Ihan ällöttää. Teemaan sopiva etumus varustus ainaki itellä on :laughing001:laughing005
 
lissufin, mä näen tuossa ns viivan paikan ilman väriä, mutta väriä on sitten ympäriinsä. Eli olisko viallinen? Se vaikuttava aine levinny muualle?!? uutta testii kehiin! :) Vaikka heti! Tai ainakin sit huomen aamulla :p
 
no josko huomen sit näkyis vähä paremmin jo... jos et kerran malta oottaa :) täällä iha järkky olo ollu ja pidetty siivouspäivä ku se on asia jota mun mies ei jaksa tehä töitten lisäks.
 
Lissufin mulla joskus näytti tolta kun testiä kastin liian kauan, mutta uutta testiä kehiin! Missä vaiheessa sun kierto nyt? :)

Omaa: kp41/31-54 eilen se nega ei aineskaan vielä oo kuukautiset alkanut. Toivottavasti pian sitten alkais koska 10.5 lähdetään saksaan ja olis kiva ettei siellä olis! Ja juteltiin illalla miehen kans ja hän LUPAS tehä kaikkensa että saatais pian oma pieni, joten nyt haluisin kuulla teiltä vinkit että mitä nyt sitten kannattaa! Onko jotain tiettyä mitä kannattaa syödä/juoda?

Eilen iski epätoivo ittellä, ettei koskaan tuu meille lasta. Ja miettisin että mitä oon tehny väärin etten tuu raskaaks, et onks mussa joku vikana, mutta nyt oon jo paremmalla mielellä ja odottelen et se täti kurvais paikalle ja pääsis taas yrittämään! Kuinka kauan muuten mun kandee odotella sitä tätiä? Vai voisko olla et ne perhoset.fin testit on vaa niin surkeita ja oliski merkannu ovulaatioo ne haamulaiset?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Sandy: Huomenna sitten.Ei pysty koko ajan pidättelee pissaa :grin

Etsijä ja pepexxl: kp20 on nyt mut ovis oli kp11 kohilla ja nyt on dpo8 :)
 
lissufin teitkö vähä ajoissa testin, mikä herkkyys se on? :)

pepexxl kannattaa testata lähellä tuota kp 51 jos ei menkkoi ennen sitä näy. ja tuoho kierron pituutee kannattaa ehkä lääkäriltä pyytää jotai lääkettä mikä vois säännöllistää, periaattees keltarauhashormonikuuri.
 
kannattaa niilläki yleensä vasta dpo 10 tehä testi että näyttää jotain mut voiha se huomennaki jo jotai näyttää jos hyvin käy :) tiedän miltä tuo tuntuu ku haluu tietää onko tärpänny vai ei :)
 
pitäiskö huomen aamuna testata... olis yks liuska testi jäljellä. kp 31 ja dpo11 :) ellei nyt hanat aukee huomiseen aamuun mennessä... tuhrua vaan tullut pyyhkiessä, sellanen ihan pieni .. lantiolla ollu välillä sellanen paineen tunne ja vasenta rintaa jomotti välillä melko kovastikin. ei kyl koskaan ollu tällaisia menka oireita... mini tuhrua viiva vuotoa on kyllä ollu mut yleensä sen illan aikana on hanat auennut

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
josko ei kuitenkaa aukeis ja oliski pikkunen tarrautun matkaan :)

tässä teille mein auringonkukat jotka ovat hiukka omalaatuisia... voitte laskea ite montako kukkaa/nuppua missäki on :) kuvat otettu takaa jotta loputki nuput ja kukat näkyy...
 

Liitteet

  • photo0238.jpg
    photo0238.jpg
    268 KB · Katsottu: 73
Auringonkukkia, ihanaa! Täällä tuli eilisen päivän aikana ainakin 40cm lunta, juuri kun pääsi kevät fiilikseen :confused:
 
etsijä kurjaa että teillä tuli noin paljo lunta, hidastaa taas kevään tuloa.

kyfi onnittelut haamulaisesta, tonnikaupalla tarrasukkia. onko sulla kenties joku nikki mut näyttää kyfi3944530 jostai kumman syystä vai iha uusi käyttäjä? tervetuloa joukkoon iloiseen :)
 
Takaisin
Top